Ik wil wel, niet met jouw. Overigens krijg je zo een DM.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik doe weer een poging... Vinniiee wilde niet
Dat had ik al doorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kan ik u helaas niet mee van dienst zijn.
Ik doe liever je meisje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik bood me net al aan, maar je negeerde mij compleet
Jij had het over kwartet, dan moeten er minimaal 2 vrouwen zijn ja. Heb niet zoveel zin in MMMV of MMMMquote:
Ja, nee, ik had bijna 4 posts op een rij te maken, maar jij kwam er tussendoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had het over kwartet, dan moeten er minimaal 2 vrouwen zijn ja. Heb niet zoveel zin in MMMV of MMMM
Airco natuuuuurlijk! Heerlijk.quote:
Mag ik jou ook doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Airco natuuuuurlijk! Heerlijk.
Ik ben snellerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, nee, ik had bijna 4 posts op een rij te maken, maar jij kwam er tussendoor.
Sopsopsop tijdens de airco?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Airco natuuuuurlijk! Heerlijk.
Je weet helemaal niet hoe ik eruit zie!quote:
Ander keertje weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef JJH het volgende:
Ow, en Lola? Ik kom niet in de buurt. Hiervandaan naar Schiphol en over Almere terug...
Staat er iemand anders in je fobo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe ik eruit zie!
Neenee. Zo ver ben ik nog niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben sneller
[..]
Sopsopsop tijdens de airco?
Oh nee haha. Maar verder bedoel ik!quote:
Heheheh. Jij hebt mijn flickr toch ook gezien?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
pssst, je had moeten zeggen "tijd om daar verandering in te brengen"
Hmm, balenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neenee. Zo ver ben ik nog niet.
Gemiste kans inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
pssst, je had moeten zeggen "tijd om daar verandering in te brengen"
Ja, maar ik twijfel of je daar zelf op stond... ff linkje erbij pakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heheheh. Jij hebt mijn flickr toch ook gezien?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh nee haha. Maar verder bedoel ik!
Hahaha, klopt. Maar het zijn wel bijna allemaal poezen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar ik twijfel of je daar zelf op stond... ff linkje erbij pakken
edit:
owja, maar dat zijn maar een paar foto's.
De rest zijn plantjes en katten (ik wou typen poezen... maar dat staat raar in de huidige context).
Nou nou, je moet natuurlijk niet negatief over jezelf denken! Maar wie zou zichzelf niet doen?quote:
Is niet heel interessant hoor, fobo staan ook foto's.quote:
quote:
Jij ging vanavond toch pas ontvoerd worden? Hij heeft nog even.quote:
Kom je ook een keertje BBQ'n?quote:
Ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nou, je moet natuurlijk niet negatief over jezelf denken! Maar wie zou zichzelf niet doen?
Je ziet er leuk uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is niet heel interessant hoor, fobo staan ook foto's.
Ik kan niet hardlopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jij ging vanavond toch pas ontvoerd worden? Hij heeft nog even.
[..]
Kom je ook een keertje BBQ'n?
Lola en laten rijden.....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Inhalen met je motor, en haar laten rijden (ze wilde niet achterop...)
Goed plan, kan ik 'm voor d'r neer pleurenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Inhalen met je motor, en haar laten rijden (ze wilde niet achterop...)
Flashback... en dank je wel... begon net wat af te koelen tussen m'n oren...quote:
Wees gerust...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, kan ik 'm voor d'r neer pleurenThanks voor het helpen met haar ontvoering, zal vanavond eens wat rondjes rijden daar
![]()
Uiteraard een grapje, voor als ik te serieus over kom
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo hard loop ik niet hoor![]()
Ik hobbel
Hobbelen is goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo hard loop ik niet hoor![]()
Ik hobbel
Valt weer tegen ditquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, kan ik 'm voor d'r neer pleurenThanks voor het helpen met haar ontvoering, zal vanavond eens wat rondjes rijden daar
![]()
Uiteraard een grapje, voor als ik te serieus over kom
Ik heb de ervaring dat ik soms te serieus over kom, even duidelijkheid scheppenquote:
Danku danku! Ik zit mobiel dus kan jouw fobo niet checken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ziet er leuk uitEn krullen
Nou, ze rijd anders prima. Ik vind het heul niet erg om door haar gechauffeurd te worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Flashback... en dank je wel... begon net wat af te koelen tussen m'n oren...
[..]
Wees gerust...
[..]Ik deed t bijna in m'n broek
Fotoboek van Userquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Danku danku! Ik zit mobiel dus kan jouw fobo niet checken.
Ik heb een ander soort rijden in m'n hoofd dan dat jij... ow, wacht... hoef ik natuurlijk niet uit te leggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze rijd anders prima. Ik vind het heul niet erg om door haar gechauffeurd te worden.
Geeft niet, zijn mijn foto's ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Zo wel toch?Afgezaagde foto, 2 jaar oud
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb een ander soort rijden in m'n hoofd dan dat jij... ow, wacht... hoef ik natuurlijk niet uit te leggen.
Achteruit inparkerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze rijd anders prima. Ik vind het heul niet erg om door haar gechauffeurd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |