Vrijwel nooit, behalve sochtends als ik op moet staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:
Mc85, ben je helemaal nooit moe? Een vriend van mij heeft het delayed sleep phase syndrome, waardoor hij pas tegen de ochtend in slaap kan vallen. Hij heeft een weblog waar hij er eens over geschreven heeft: http://mainzerbeobachter.(...)leep-phase-syndrome/
Datzelfde heb ik ook gehad in Kenia, was zo 7 kilo kwijt. Zat er ook zo weer aan, though.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Live vanuit Afrika: de laatste afvaltip. Iets verkeerds eten waardoor je darmen over de zeik raken en je de hele dag in bed ligt (op een paar runs richting het toilet na), bijna niets meer wil eten en dus afvalt als een malle. Wat dan ook meteen het enige voordeel is (verder gaat het prima hoor, ben niet doodziek denk ik).
Oe!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo (door mama) zelfgemaakte kroketten eten. Zo ontzettend nom!
Voor morgen alvast een fijne reis terugquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
BAM! Congres officieel afgesloten!Morgen terug naar NL! Ik vind het ook wel welletjes nu.
Een zelfgemaakt broodje kaas?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe!
Ik ga morgen een broodje kaas eten! Zonder sla, tomaat, komkommer, jalapenos, pepperoni, saus en wat dies meer zei
7? Zoveel heb ik niet meer over, dan ga ik richting ondergewicht xD. Ik hoop het op een max 2 kg te houden, dat kan ik nog wel hebben zonder een hele nieuwe garderobe aan te moeten schaffen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ook gehad in Kenia, was zo 7 kilo kwijt. Zat er ook zo weer aan, though.Hopelijk kan je nog een beetje genieten van je laatste dagen!
Eh, toen ik er zeven kwijt was tikte ik dat ondergewicht ook wel bijna aan. Wat ik wilde zeggen was dat die kilo's er gewoon weer aanzaten toen ik weer normaal kon eten enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
7? Zoveel heb ik niet meer over, dan ga ik richting ondergewicht xD. Ik hoop het op een max 2 kg te houden, dat kan ik nog wel hebben zonder een hele nieuwe garderobe aan te moeten schaffen.
Ik las al dat ik ook nog met kattenmelk aan het mengen moet om ze te laten wennen? Dat waren ze zelf ook van plan, maar als het er op aankomt gaat het net als bij de kleinkinderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fatsoenlijk brood en belegen kaas was het eerste wat we aten toen we thuiskwamen. Heerlijk.
Kroketten kun je zelf maken, kan het recept van mijn moeder wel eens doorsturen? En ooohhh! Jij kunt vast rendierkroketten makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:
kroketten en bokkepootjes, dat mis ik!
ja, maar het is zoveel werk!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kroketten kun je zelf maken, kan het recept van mijn moeder wel eens doorsturen? En ooohhh! Jij kunt vast rendierkroketten makenNom
Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik las al dat ik ook nog met kattenmelk aan het mengen moet om ze te laten wennen? Dat waren ze zelf ook van plan, maar als het er op aankomt gaat het net als bij de kleinkinderen
Ooooohquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, toen ik er zeven kwijt was tikte ik dat ondergewicht ook wel bijna aan. Wat ik wilde zeggen was dat die kilo's er gewoon weer aanzaten toen ik weer normaal kon eten enzo.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat..
Dat was ik ook, zal maar niet op de details ingaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oooooh. Maar jemig, dan was je wel flink ziek zeg.
Kroketten, witbrood dat niet zoet is, aardbeien, tosties, ontbijt met weetabix, zijn genoeg dingen die ik thuis weer wil :p.
Op hoe ik er toen uitzag was dat idd echt niet goed. Ben dit jaar al wel bijna 7 kilo afgevallen, maar dat is een goed ding!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wou al zeggen, 7 kilo op een mini-GeeBee! Dan blijft er weinig GeeBee over![]()
Beterschaap, Chico!
Wattem?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe!
Ik ga morgen een broodje kaas eten! Zonder sla, tomaat, komkommer, jalapenos, pepperoni, saus en wat dies meer zei
Oh okee! Genoeg GoedBij over dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op hoe ik er toen uitzag was dat idd echt niet goed. Ben dit jaar al wel bijna 7 kilo afgevallen, maar dat is een goed ding!
Mag ik me beroepen op een jetlag, ook al heb ik hem nog niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Wattem?
Vind 'em niet origineel genoeg om je aan te geven Originele taal- en spelfouten op FOK! #64
*vleesje voert*quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat..
Haha, jazeker, plentyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh okee! Genoeg GoedBij over dus?
Tuurlijk, elk excuus aangrijpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag ik me beroepen op een jetlag, ook al heb ik hem nog niet?
quote:
De ingredienten van een Van Dobben kroket vallen ook nog wel mee. Zo heel af en toe doe ik dat gewoon hoor!quote:
tsja, helaas koop je die hier niet!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
De ingredienten van een Van Dobben kroket vallen ook nog wel mee. Zo heel af en toe doe ik dat gewoon hoor!
je begrijpt nu dat als je jarig bent alle slankies ze je laten invliegen hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, helaas koop je die hier niet!
18 november...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
je begrijpt nu dat als je jarig bent alle slankies ze je laten invliegen he
We hebben Jagar ook al eens voorzien van Hollandse lekkernijen in Zwedenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
je begrijpt nu dat als je jarig bent alle slankies ze je laten invliegen he
en thermo-ondergoed!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
We hebben Jagar ook al eens voorzien van Hollandse lekkernijen in Zweden
Hier nog 1. Kan ook minder vaak mijn ringsplints dragenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef Skoap het volgende:
Beterschap Chico!
Pfff olifantpootjes met dit warme weer....
Nog niet zo erg als ik bij Coco zag (sorry) maar charmant is anders
Hou ook vocht vast in mijn vingers/handen merk ik, wat een rot gevoel...
Ohwjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef V1z0R het volgende:
Superlijstje weer, VB
Waar smaakt dat nou naar, dat vega-ham?
Ooit keer zo'n vega-burger gehad, na tweede hap het uitgespuugd en rest weggegooid.Chico nog beterschap gewenst! Blijft wel wat van je over toch?
[..]
Ohwja
Even een goedkoop horloge gehaald voor Lowlands...
Ook bij m'n minder heldere momenten kan ik 'm aflezen
[ afbeelding ]
En dat voor een tientjeDankje! Ik vind het meeste vega-spul voor op brood niet lekker, maar deze vegetarische gerookte ham (AH) wel. Tja, waar smaakt het naar, niet naar ham in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ook veel vega-burgers vind ik vies. Vaak is het zo droog.
Goed bezig met het afdingen!Ik ben daar héél slecht in. Op de markt hebben mensen om me heen wel eens gezegd 'maar meisje, dat ga je toch niet betalen? Je mag best afdingen hoor!'
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Afdingen: Als ik iets echt wil hebben dan wil het bij mij niet lukken, of van een bekende maar voor de rest: Kom niet aan mijn geld.
Keer gehad bij de AH, behoorlijk wat boodschappen, eindelijk eens een keer een bonuskaart aangeschaft ()
Was ik die vergeten, wou die kassamedewerkster niet haar eigen even erover halen.
Heb ik de kar laten staan, kwam de servicemedewerskster achter mij aan dat het niet weer zou gebeuren
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn bovenarmen hebben putjes. Hoe kom ik daar vanaf?
Jonger wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn bovenarmen hebben putjes. Hoe kom ik daar vanaf?
Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
Is cellulitis of de aanleg ervoor erfelijk bepaald eigenlijk? Maandag werkte ik in de bieb en naast me kwam een vrij slank meisje zitten van begin 20. En ondanks dat ze best jong en slank was had ze toch cellulitis op haar boven benen.. dus toen begon ik me dat af te vragen
Als je 3x in de week pumpt en/of combat doet komt dat wel goed!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet echt weer iets RPM-achtigs vinden, want ik takel af in sneltreinvaart
quote:
Ja heuii, niks mis met mijn armen jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef V1z0R het volgende:
Kan ook lipoedeem zijn zoals Ml heeft, dan heb je er ook snel last van volgens mij
Ja. Heeeeeeeeeel gezond leven helpt wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
Is cellulitis of de aanleg ervoor erfelijk bepaald eigenlijk? Maandag werkte ik in de bieb en naast me kwam een vrij slank meisje zitten van begin 20. En ondanks dat ze best jong en slank was had ze toch cellulitis op haar boven benen.. dus toen begon ik me dat af te vragen
Ja, na de vakantie maar weer eens sportdiscipline inbouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als je 3x in de week pumpt en/of combat doet komt dat wel goed!
Werkt dat echt? Ik dacht dat dat koud/warm water een fabeltje was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.
Massages mits niet stevig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.
Klopt, dermatologen zijn er dan ook niet over te spreken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Werkt dat echt? Ik dacht dat dat koud/warm water een fabeltje was.
Maar goed, ik heb er natuurlijk ook geen ervaring mee als man..
Dattumquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Heeeeeeeeeel gezond leven helpt wel.
Ik heb er sinds ik vet heb gekweekt ook last van. En bij mij heeft het wel gewerkt, doe vrij consequent sporten /water drinken /koud warm douchen. Je moet die vet/vocht ophopingen kwijt raken. Vochtafdrijvend eten werkt ook, en bikram yoga.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Werkt dat echt? Ik dacht dat dat koud/warm water een fabeltje was.
Maar goed, ik heb er natuurlijk ook geen ervaring mee als man..
Leg uit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Massages mits niet stevig.
Koud/warm absoluut niet, superslecht.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heuii, niks mis met mijn armen ja
Die zijn juist extra stevig voor alsnog
Je huid/inwendig krijg je steeds een knal door de wisseling, uitzetten en weer niet.quote:
Ah, ok. Bij mij werkt het best wel lekker, maar vooral voor de spiertjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je huid/inwendig krijg je steeds een knal door de wisseling, uitzetten en weer niet.
Daardoor verkrampt alles en hou je juist vocht e.d. vast.
Jip en Janneke uitleg.
Gniffel, had dubbel gelegen als je het wel gedaan hadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was een reactie op Mc, die had het over een jonge meid die het op d'r bovenbenen had
Hoe is het vanmiddag trouwens gegaan?
En ik ben heel braaf geweest en heb niet gereageerd op je vaguebooking met de vraag of er nog een stukje kont te vergeven was
Je moet er ook tegen kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah, ok. Bij mij werkt het best wel lekker, maar vooral voor de spiertjes.
.Ja. Vond het geen bijster boeiende uitzending.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Putjes?? Dan is voornamelijk aanleg, niet heel veel aan te doen.
Zelfs na ruim 30 kg afvallen geen last maar mien moeke heeft het ook niet.
Iemand dit gezien? Dikkerds zijn het zat http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1281376
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gniffel, had dubbel gelegen als je het wel gedaan had
Het is super gegaanverlaging hypo tot en met
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Putjes?? Dan is voornamelijk aanleg, niet heel veel aan te doen.
Zelfs na ruim 30 kg afvallen geen last maar mien moeke heeft het ook niet.
Iemand dit gezien? Dikkerds zijn het zat http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1281376
Ben het op de achtergrond aan het luisteren. Boeiend misschien niet maar wel heel herkenbaar en gewoon zoals eigenlijk alle mensen die niet aan de "standaard" voldoet moet aanhoren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
.Ja. Vond het geen bijster boeiende uitzending.
Beingsick dat zegt mij helemaal niks ? Zag het wel staan maar niet naar gekeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mja, stel je kerel had die opmerking gelezen en had ik een paar trappen kunnen krijgen van die dunne pootjes
[..]
Wel nog een boel nog van die lulsmoesjes gehoord.
(had gemeld dat die Beingsick op TV was, kon voetbal toch niet aanzien)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Is de presentator de verloren broer van Henk Westbroek
Bij mij:
30 kg zwaarder: gebakje.... zal je dat wel doen? Nee? goedzo
Nu: geen gebakje: Je bent al zo dun, je mag heus wel een gebakje.
Zeg ik toch? Als het in je genen zit en je helpt een handje mee door jezelf niet goed te verzorgen, krijg je al snel putjes. Maar ze verdwijnen echt wel als je op alle gebieden hard werkt! Ik heb het echt niet alleen over eigen ervaring. Was nieuwsgierig en dan ga ik lezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch ook aanleg hoor An.
Mijn moeder heeft nog nooit op een fiets gezeten, heeft nog nooit bewogen, heeft nooit gezond geleefd.
Nou ja, dat is het natuurlijk niet ALLEEN maar genen helpen wel mee
Maak je vooral niet ongerustquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mja, stel je kerel had die opmerking gelezen en had ik een paar trappen kunnen krijgen van die dunne pootjes
Sorry, even vergist met die van anna
[..]
Wel nog een boel nog van die lulsmoesjes gehoord.
(had gemeld dat die Beingsick op TV was, kon voetbal toch niet aanzien)
Jouw kaart mag anoniem zijn. Dus als je nu met persoonlijke gegevens hebt, kun je die wegmikken en eentje nemen zonder je naam te geven.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Afdingen: Als ik iets echt wil hebben dan wil het bij mij niet lukken, of van een bekende maar voor de rest: Kom niet aan mijn geld.
Keer gehad bij de AH, behoorlijk wat boodschappen, eindelijk eens een keer een bonuskaart aangeschaft ()
Was ik die vergeten, wou die kassamedewerkster niet haar eigen even erover halen.
Heb ik de kar laten staan, kwam de servicemedewerskster achter mij aan dat het niet weer zou gebeuren
Sommige mensen hebben ook wel een genetisch voordeel volgens mij. Mijn vader is ook zo'n voorbeeld. De enige sport die hij doet is gasgeven in de auto en de krant uit de bus halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch ook aanleg hoor An.
Mijn moeder heeft nog nooit op een fiets gezeten, heeft nog nooit bewogen, heeft nooit gezond geleefd.
Nou ja, dat is het natuurlijk niet ALLEEN maar genen helpen wel mee
Mee eens hoor. Dat je niets 'merkt' en dat je je 'gezond voelt', zegt niet dat dat ook zo ís.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:
Nou weet je, zo dik zijn is gewoon ongezond. Het is voor mij een beetje als discussieren over roken/niet roken. Buiten dat ik zo dik niet mooi vind (ik persoonlijk), is het gewoon niet gezond en zou het niet als "normaal" gezien moeten worden, want dat is het niet zeg maar. Kijk, je kan ook roken, maar ga dan niet zeuren dat je er niets aan kan doen.
Dit post ik met risico om tegen beentjes te schoppen, maar dat bedoel ik niet.
Ja, daar gaat het toch niet om?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef V1z0R het volgende:
Nee, dik zijn en niet bewegen is ongezond, dik zijn en voldoende bewegen is gezonder dan dun zijn en niet bewegen
Zal het filmpje weer even opzoekenwait for it!
Ja, dat zeg je ook.. Lezen, typen en dat programma op de achtergrond , helpt niet mee om te focussenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg ik toch? Als het in je genen zit en je helpt een handje mee door jezelf niet goed te verzorgen, krijg je al snel putjes. Maar ze verdwijnen echt wel als je op alle gebieden hard werkt! Ik heb het echt niet alleen over eigen ervaring. Was nieuwsgierig en dan ga ik lezen
Knus!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:42 schreef _aurum_ het volgende:
Bedankt voor het linkje Vaiz! Kan ik op afstandje meekijken
Bij ons in de buurt ligt al een uur de stroom eruit
Ben ik met je eens! Daarom ook dat over die 'lulsmoesjes'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het toch niet om?
Nu gaat die gozer dik zijn vergelijken met kanker. Ongelooflijk, voor mij versterken ze hun egenn stereotype.
Ja dat vond ik ook een erg rare vergelijking.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het toch niet om?
Nu gaat die gozer dik zijn vergelijken met kanker. Ongelooflijk, voor mij versterken ze hun egenn stereotype.
En ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. Maar ik ben dan ook nooit "superdik" geweest. Maar waarom iets "promoten" wat duidelijk niet gezond is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Dat je niets 'merkt' en dat je je 'gezond voelt', zegt niet dat dat ook zo ís.
En voordat mensen daar weer over beginnen; ja met gezond leven kan je je kansen op kanker verminderen. Maar dik zijn terugdraaien is wel makkelijker dan kanker terugdraaienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook een erg rare vergelijking.
Yup, eensch.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
En ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. Maar ik ben dan ook nooit "superdik" geweest. Maar waarom iets "promoten" wat duidelijk niet gezond is?
Dat ze "dom, vies, etc" zouden zijn dat vind ik weer niet kunnen. Maar vind het best kwalijk dat een "ziekte" waar je wel iets aan kan doen nu wordt neergezet als iets wat maar doodnormaal zou moeten zijn.
Af zettenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga 't ook zo maar af zetten, want ik weet niet zo goed wat ik er 'mee moet'.
Ben ik het wel mee eens.. Voor veel mensen is dik zijn wel het resultaat van hun levensstijl.. Ik heb van familie juist toen ik dikker was wel eens opmerkingen gehad of ik niet wat gezonder zou gaan leven. Niet om me af te zeiken, maar om me te prikkelen om er wat aan te gaan doen. Het is misschien niet leuk om te horen, maar soms is de waarheid hard.. Van onbekenden nooit echt rare opmerkingen gehad, maar ik was ook niet echt veel te dik ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
En ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. Maar ik ben dan ook nooit "superdik" geweest. Maar waarom iets "promoten" wat duidelijk niet gezond is?
Dat ze "dom, vies, etc" zouden zijn dat vind ik weer niet kunnen. Maar vind het best kwalijk dat een "ziekte" waar je wel iets aan kan doen nu wordt neergezet als iets wat maar doodnormaal zou moeten zijn.
Ieder dik zijn begint ergens hoor, maar de lipoedeem dames vallen echt niets af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat dan? Nu ben ik juist benieuwd!
Sorry vergetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef loveli het volgende:
En ook nog vitamine c en andere anti-oxidanten tegen putjes.
Je praat in raadselen voor mij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ieder dik zijn begint ergens hoor, maar de lipoedeem dames vallen echt niets af.
Die ervaren bovenstaande als heel erg.
Doe je eigenlijk iets met de tips hier? zoals minstens 1,5 liter water drinken per dag?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vind/vond het wel raar dat ik met lowcarb niet afviel. En het wil nu nog niet. Lijkt wel alsof het gewoon helemaal niet meer wil. Stom.
Tuurlijk zijn er mensen die er echt weinig aan kunnen doen. Maar ik geloof nooit dat nu 50% van alle mensen te dik is dat iedereen een medische reden heeft. Ik denk dat het bij 95% van de dikkeren het puur levensstijl is. In mijn omgeving ken ik niemand die dik is door medische redenen. Wel door geen sport en veel eten en drinken..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ieder dik zijn begint ergens hoor, maar de lipoedeem dames vallen echt niets af.
Die ervaren bovenstaande als heel erg.
Is niet stom, is logischquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vind/vond het wel raar dat ik met lowcarb niet afviel. En het wil nu nog niet. Lijkt wel alsof het gewoon helemaal niet meer wil. Stom.
http://thewholemeal.blogs(...)oats-cheese-and.htmlquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Perruche het volgende:
Mo doe nog eens een linkje naar die bietjestaart? wil ik morgen maken!
Ok, ik hap.quote:
Ja, bij die discussie heb ik 't maar afgezetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:04 schreef Perruche het volgende:
Ha, wel mooi dat die enige vrouw die echt is afgevallen zegt "iedereen kan het!". Heerlijk.
Het is al heel vaak gezegd....quote:
Quoot kwoot.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe je eigenlijk iets met de tips hier? zoals minstens 1,5 liter water drinken per dag?
Verder zie je er fab uit
info overload indeed. Morgen nog eens lezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een teveel aan 'ja maar' aan mn lijf? Het zal wel de info-overload in mn brein zijn na dit congres, maar ik snap er geen bal van.
Dat begreep ik er ook uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Novem het volgende:
XM, even wat minder omslachtig: Ze bedoelt dat je nooit wat doet met de adviezen die je krijgt en er altijd een "ja maar" antwoord op hebt, waardoor je nooit wat verandert, wat dan weer een negatieve weerslag op je lichaam heeft.
Correct me if I'm wrong
Dat bedoel ik zeker. Ik zei het expres anders. Meer mensen begrijpen hem namelijk wel en dat zegt ook wel wat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Novem het volgende:
XM, even wat minder omslachtig: Ze bedoelt dat je nooit wat doet met de adviezen die je krijgt en er altijd een "ja maar" antwoord op hebt, waardoor je nooit wat verandert, wat dan weer een negatieve weerslag op je lichaam heeft.
Correct me if I'm wrong
Da denk ik ook! Drukte + stress = niet tof voor zeh body.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat begreep ik er ook uit
En hoofd-lijf is volgens mij altijd sterk met elkaar verbonden. Als je mentaal oke bent zal je lijf ook meer meewerken gok ik. Minder verzetten enzo!
Dat is ook goed en water drinken is wennen! Maar het is niet van t een op t andere moment beter, kost tijd! Goed dat je er mee bezig bent toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik weet niet, ik probeer er naar kunnen wel wat mee te doen. Eten uit pakjes doe ik amper meer, sapjes zijn zeldzaam geworden, probeer te sporten, ondanks het lijf, ben van echt weinig eten naar al veel beter gegaan, heb lowcarb geprobeerd en weet ik wat. Maar soms zijn de adviezen hier ook best wel tegenstrijdig. Alleen veel water drinken, dat lukt me echt niet. Het zit niet in mn systeem, ik vind het niet lekker, het lukt me hooguit een paar dagen en dan ben ik het wel echt spuugzat.
Vind dus niet dat ik er echt niks mee doe. Eigenlijk
Structureel? Dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, je eet echt structueel te weinig
Hmm, het hangt eromquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Structureel? Dat ben ik niet met je eens.
Vandaag wellicht wat weinig, maar als het zo warm is, vind ik het ook lastig om genoeg te eten.
Ben trouwens zojuist wel over de borrelnoten gestruikeld
Idem!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben 'm gevoeld! Raar joh.
obesitas is een chronische ziekte. voor mensen met morbide obesitas spelen vrijwel altijd psychische factoren een rol. met een multidisciplinaire aanpak kan er zeker winst geboekt worden, maar ik vind het tekenend dat in zeer doorwrochte onderzoeken het behalen van 0-5% gewichtsverlies als succesvol wordt gezien, en 5 tot 10% als zeer succesvol (ik heb het dan over behouden verlies na 5 jaar).quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
You go girl!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef kwakz0r het volgende:
en ik? ik probeer het nog maar weer een keer!
In het buitenland vind ik het ook zo sneu omdat ik alles al zo goedkoop vind zonder af te dingenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Dankje! Ik vind het meeste vega-spul voor op brood niet lekker, maar deze vegetarische gerookte ham (AH) wel. Tja, waar smaakt het naar, niet naar ham in ieder geval. Ook veel vega-burgers vind ik vies. Vaak is het zo droog.
Goed bezig met het afdingen!Ik ben daar héél slecht in. Op de markt hebben mensen om me heen wel eens gezegd 'maar meisje, dat ga je toch niet betalen? Je mag best afdingen hoor!'
Veel plezier! Mooie dag om te hakenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:38 schreef kwakz0r het volgende:
o hai, spierpijn
de spierpijn vind ik niet zo erg, maar ik had gisteren vreselijk last van de buitenkant van mijn rechtervoet. dat doet normaal al zeer, maar gisteren sprongen de tranen me in de ogen bij het lopen. hoop dat dat niet van jillian kwam, met al dat gespring...
straks naar phaidra! beebje kijken en haakles geven
ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Veel plezier! Mooie dag om te haken
Doe je Jillian op blote voetjes?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
obesitas is een chronische ziekte. voor mensen met morbide obesitas spelen vrijwel altijd psychische factoren een rol. met een multidisciplinaire aanpak kan er zeker winst geboekt worden, maar ik vind het tekenend dat in zeer doorwrochte onderzoeken het behalen van 0-5% gewichtsverlies als succesvol wordt gezien, en 5 tot 10% als zeer succesvol (ik heb het dan over behouden verlies na 5 jaar).
het is dus niet zo dat niks werkt en je er niks aan kunt doen, maar het is wel goed om te beseffen dat obesitas een chronische ziekte is, je lichaam zal nooit meer hetzelfde zijn, ook als je afvalt. 2,5% van de mensen die succesvol afvalt, meer dan 10% van het lichaamsgewicht, kan dit langer dan 5 jaar behouden... 2,5%! (en dat zijn verschillende groepen: dietiste, low carb, multidisciplinair begeleid, onbegeleid)
veel dikke mensen kiezen de makkelijke route: roepen dat ze er niks aan kunnen doen en niks werkt.
veel dikke mensen hebben onrealistische doelen w.b. afvallen, onhaalbaar zelfs (behalve dan voor die 2,5% die het wel lukt), falen, en geven het op.
veel dikke mensen doen alsof het ze niks kan schelen dat een groot deel van de mensen ze niet om aan te zien vindt.
het is lastig om obesitas te accepteren als je weet dat het niet geaccepteerd* wordt. ik weet dat mensen me vies en lelijk vinden (ik hoor het op straat, ik lees het op twitter, en dan heb ik het nog niet over wat er op internet gezegd wordt over mensen die lijken op mij). Het is lastig om je lichaam te accepteren als je weet dat de maatschappij je onacceptabel vindt. Ik vind NIET dat dik zijn de norm moet zijn, maar het zou wel fijn zijn als dik niet zo zou samenhangen in de hoofden van mensen met "dom/vies/lelijk/duur/lui".
*met accepteren bedoel ik overigens niet dat je de boel maar de boel moet laten. ik probeer nog steeds gezond(er) te leven en meer te bewegen. met accepteren bedoel ik juist dat je beseft dat je van jezelf mag houden, ondanks dat je obesitas hebt, genoeg om iets aan je lichaam te wíllen doen.
en ik? ik probeer het nog maar weer een keer!
Ik zou sportschoenen aantrekken. Op blote voeten is het veel zwaarder, vooral het cardiogedeelte.quote:
Fijne reis!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijne vakantie MarMar!
15 minuten loopband, 15 minuten crosstrainer. Zo douchen, ontbijten, nog wat hangen en dan taxi naar het vliegveld!
Denk dat je daar je oorzaak hebtquote:
Nice!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:20 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil denk ik hier een winterjas en een herfstjurk op maat bestellen trouwens![]()
een maandje sparen...
http://www.etsy.com/shop/xiaolizi?section_id=6395056
^^quote:
Dat schiet lekker op danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
ben wel m'n lunch vergeten
Zo maar eens vragen of ik een broodje kan krijgen
Die had ik gevonden. Maar die ik wil zag ik al op MP (garmin 110 of 210) maar ik moet wachten tot de euro's binnen zijn. Plus ik ga op vakantie en dat gaat ook bakken met geld kosten, dus even rustig aan!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef loveli het volgende:
Had niet eens naar de site gekeken, alleen dom www. ervoor en .nl erachter gezet...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef Perruche het volgende:
Jongens doe eens posten, anders moet ik gaan werken!
Voor op het balkon of voor bij de airco?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoor net dat wij gaan genieten van het mooie weer door een nieuwe tv te kopen.
Ja, hè?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, hè?. Die kerel van mij weet wel hoe 'ie me een fijne dag moet bezorgen!
Heb al 5 telefoontjes beantwoord, 8 emails geschreven en nog wat dingen. Ben vet productief!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Huphup aan t werk! Anders ga ik je weer motivationals sturen
Broodje gescoord naast mn gewone boterhammen en ananas wat er nog lagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op dan
Hier gelukkig koelkastbereik. Had gehoopt al een yogarondje te kunnen doen, maar mijn nek zit nog steeds een beetje vast. Na de lunch maar even een stukje lopen
En vanavond lekker uit eten
Was jij van plan dan verder te gaan werken als je weer in NL bent?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wil eigenlijk ff via het werk naar huis straks... Ligt een Topvintage-jurkje op me te wachten daar...
ik wou dat ik een baan had waarbij mensen me bellen. Lijkt me zo'n fijne onderbreking...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Heb al 5 telefoontjes beantwoord, 8 emails geschreven en nog wat dingen. Ben vet productief!
maar goed, nu weer aan het werk. Stomme paper.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik wou dat ik een baan had waarbij mensen me bellen. Lijkt me zo'n fijne onderbreking...
Ja, lekker is dat. Even gezellig babbelen. En ik ga ook naar ze toe, training geven, uitleg geven, met ze lunchen en koffie drinken. Leuk leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik wou dat ik een baan had waarbij mensen me bellen. Lijkt me zo'n fijne onderbreking...
Succesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar goed, nu weer aan het werk. Stomme paper.
Goedzo!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Broodje gescoord naast mn gewone boterhammen en ananas wat er nog lag
Zondag strand?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb hopelijk de mijne eens zo ver dat we in het weekend een paar uur in het park gaan zitten met wat lekkers erbij. Hij heeft hier absoluut het geduld niet voor, dus ik ben benieuwd
Vandaag? Niet op kantoor nee, maar wil m'n jurkje, gezien het weer. Maar thuis mss nog wel ff wat doen en maandag gewoon weer business as usual. Voorspel zelfs lange dagen volgende week omdat er een hoop nog af moet voor m'n vakantie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Was jij van plan dan verder te gaan werken als je weer in NL bent?
wanneer komt die assistent voor jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vandaag? Niet op kantoor nee, maar wil m'n jurkje, gezien het weer. Maar thuis mss nog wel ff wat doen en maandag gewoon weer business as usual. Voorspel zelfs lange dagen volgende week omdat er een hoop nog af moet voor m'n vakantie.
Die is er al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wanneer komt die assistent voor jou?
Dus als je dood gaat dan is het met je werkgever ook gebeurd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die is er al een tijdje hooranders had ik ook niet met vakantie gekund. Maar zij is deze week vrij geweest.
In dat genre, zigeunerjoch uit Agde, een vetkleuter van een jaar of 9, vrij vertaald: Oh jij hebt een lekkere kont, die wil ik weleens neuken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als een jochie uit de straat (jaar of 10, mat tot ver over de schouders) je een lekker wijf noemt, dan maakt dat je dag wel goed natuurlijk..
Damn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
In dat genre, zigeunerjoch uit Agde, een vetkleuter van een jaar of 9, vrij vertaald: Oh jij hebt een lekkere kont, die wil ik weleens neuken.![]()
![]()
![]()
Het is dat ik bezig was mijn kaak van de grond te rapen, anders was een ouderwetse oorvijg wel van pas geweest.
ik wou dat ik een baan had waarbij ik niet gebeld werd, juist omdat het me uit mijn werk en concentratie haalt en voortdurend moet schakelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou hem niet eens hebben verstaan en hem waarschijnlijk nog glimlachend hebben begroet ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
In dat genre, zigeunerjoch uit Agde, een vetkleuter van een jaar of 9, vrij vertaald: Oh jij hebt een lekkere kont, die wil ik weleens neuken.![]()
![]()
![]()
Het is dat ik bezig was mijn kaak van de grond te rapen, anders was een ouderwetse oorvijg wel van pas geweest.
Helaas! Andere keerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Lijkt me super leuk, maar zit al weer vol dit weekend
Maar we spreken snel wat af
Dat is niet alleen jeugd hoor.. Helaas. Ik woon in een wijk met nogal wat marokkanen en blijkbaar komt hun vocabulaire niet veel verder dan hoer en pssssst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
Hij had je ook hoer kunnen noemen/jeugdvantegenwoordig
Mijn buik heeft issues, maar heb nu poedertjes van dokter en die helpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat fijn Nallie! Waar was je buik zo van opgeblazen?
Heb je je foodbaby geaborteerdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mijn buik heeft issues, maar heb nu poedertjes van dokter en die helpenDus dat is fijn, want ik leek wel zwanger
Henk en V1z zijn naar lowlands! Zie ook deze en voorgaande TT's
Dat..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
Hij had je ook hoer kunnen noemen/jeugdvantegenwoordig
Albert heijn croissantsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hij heeft me verlaten![]()
Lekker lijstje man! Croissants
Noes! Ik had receptjes opgezocht, weet je hoeveel werk dat is!quote:
ja! morgen lekker verse halen bij de bakker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Noes! Ik had receptjes opgezocht, weet je hoeveel werk dat is!![]()
Hem laten opsturen en dan pas betalen. Voor jou 0 risico.. En anders een keer googelen op zn emailadresquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een hardloophorloge maar vertrouw de verkoper op MP niet.
Misschien een keer voordoen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:21 schreef LieLie het volgende:
Iemand tips? We hebben de kittens opgehaald vanmorgen. Heb ze allebei aan de bak laten snuffelen toen ze uit het reisbakje kwamen. Eentje is al twee keer op de bak geweest om te plassen, de ander heeft het al twee keer in de kamer gedaan. Hoe kan ik haar nu op de bak laten gaan? Heb haar beide keren betrapt terwijl ze aan het plassen was en op de bak gezet.
Ja alleen doen ze dat vaak niet, eerst opsturen dan betalen. En email zie je niet meer tegenwoordig...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hem laten opsturen en dan pas betalen. Voor jou 0 risico.. En anders een keer googelen op zn emailadres
Kan je m niet ophalen? Of is het niet in de buurt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja alleen doen ze dat vaak niet, eerst opsturen dan betalen. En email zie je niet meer tegenwoordig...
Dan heb je dus naam + rekeningnummer. Daarop kun je ook zoeken. Als het een veelpleger is dan staat het sowieso wel op internet. En hoelang is degene actief op MP?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja alleen doen ze dat vaak niet, eerst opsturen dan betalen. En email zie je niet meer tegenwoordig...
Denk dat dat de goede manier is... anders ff kijken in kattenvraagbaak?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:21 schreef LieLie het volgende:
Iemand tips? We hebben de kittens opgehaald vanmorgen. Heb ze allebei aan de bak laten snuffelen toen ze uit het reisbakje kwamen. Eentje is al twee keer op de bak geweest om te plassen, de ander heeft het al twee keer in de kamer gedaan. Hoe kan ik haar nu op de bak laten gaan? Heb haar beide keren betrapt terwijl ze aan het plassen was en op de bak gezet.
Is in zuid holland, daar kom ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kan je m niet ophalen? Of is het niet in de buurt?
Wellicht een Zuid Holland Slankie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is in zuid holland, daar kom ik niet
Ja hoor, daar wel. Denk ook wel dat het het wennen is, maar ze moeten niet door de geur denken dat het daar ook mag of zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Novem het volgende:
LieLie kittens
Consequent blijven, dan lukt het vanzelf.
Beestje is nu natuurlijk ook nog best gestresst. Was ze bij de vorige eigenaar zindelijk? Want dat leren ze niet zomaar af.
De kamer is waarschijnlijk te groot. Meerdere kattenbakjes neerzetten is de truc. Kunnen vanzelf weg, maar voor nu nodig. Verder elk (half) uur ff op de bak zetten. Gaat vanzelf over als consequent blijft. Succes!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:21 schreef LieLie het volgende:
Dat kan ik ook nog even proberen ja, misschien dat dat beter wil.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat vervelend, Lie! Hebben jullie een open of dichte bak? R. durfde eerst niet in de dichte bak, dus hebben we de kap er eerst afgelaten. Inmiddels is het geen probleem meer.
Hebben jullie erg last van een jetlag, trouwens?
Mag ik er eventueel op terug komen als je niets te doen hebt? Ik kan me zo voorstellen dat meneer terug krabbeld en andere dates niet doorgaan.quote:
Jeetje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
DaD, ik zie jet jetlagvraag toevallig. Ik heb er 2 weken last van gehad, waarvan ik een week flink beroerd was.
De kap was hier duidelijk het probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat kan ik ook nog even proberen ja, misschien dat dat beter wil.
En nog geen jetlag geloof ik. Weet niet wat alle symptomen daar van zijn
Maar gisteren tot 22.30 wakker gebleven en vanochtend om 09.00/09.30 er weer uit. Beetje moe nog wel, maar verder gaat het goed geloof ik
Oh, dat is wel een goede. Heb nu een extra bak in de kamer gezet. Ze spint wel en ze komen wel naar ons toe op de bank. T zijn wel klimmersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef An24 het volgende:
[..]
De kamer is waarschijnlijk te groot. Meerdere kattenbakjes neerzetten is de truc. Kunnen vanzelf weg, maar voor nu nodig. Verder elk (half) uur ff op de bak zetten. Gaat vanzelf over als consequent blijft. Succes!
Rembours? Al kun je dan ook betalen voor een steen natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een hardloophorloge maar vertrouw de verkoper op MP niet.
Goed teken hoor! Niets om je zorgen over te makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede. Heb nu een extra bak in de kamer gezet. Ze spint wel en ze komen wel naar ons toe op de bank. T zijn wel klimmers
Waar ergens?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is in zuid holland, daar kom ik niet
Ooch! Die rechtse lijkt echt op onze kat. Al is die van ons ietsie groter (maar eigenlijk nog steeds kitten formaat, al is hij al volgroeid...)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef LieLie het volgende:
Slapen kunnen ze ook wel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Mag ik er eventueel op terug komen als je niets te doen hebt? Ik kan me zo voorstellen dat meneer terug krabbeld en andere dates niet doorgaan.
hey uks, hoe is het?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Rembours? Al kun je dan ook betalen voor een steen natuurlijk
O: 2 boterhammen pindakaas, beker melk
T: koffie
L: 4 boterhammen, omelet, paprika, tomaat dit dat
T; koffie
D: ?
T: pils, eerste van de week
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef LieLie het volgende:
Slapen kunnen ze ook wel
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Wie is wie precies?
.
R. ligt graag zo. Dat kan toch niet lekker liggen...
[ afbeelding ]
Zou ik ook niet eens willen...beetje voor mij je zondag vrij houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]natuurlijk, beloof alleen niet dat de zondag vrij blijft maar anders plannen we wat anders.
haha....tuurlijk wel. Zo lig ik ook vaak, maar dan met 1 achterpootquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Wie is wie precies?
.
R. ligt graag zo. Dat kan toch niet lekker liggen...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |