abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115643941
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115644228
*O* *O*
Lowlands zin in!
Zin in Lowlands!
*O* *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_115644253
Mc85, ben je helemaal nooit moe? Een vriend van mij heeft het delayed sleep phase syndrome, waardoor hij pas tegen de ochtend in slaap kan vallen. Hij heeft een weblog waar hij er eens over geschreven heeft: http://mainzerbeobachter.(...)leep-phase-syndrome/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115644282
grr, koffie over m'n witte tshirt gemorst...terwijl ik vanavond nog een afspraak heb.

Maar een nieuw tshirt gekocht!
pi_115644673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:
Mc85, ben je helemaal nooit moe? Een vriend van mij heeft het delayed sleep phase syndrome, waardoor hij pas tegen de ochtend in slaap kan vallen. Hij heeft een weblog waar hij er eens over geschreven heeft: http://mainzerbeobachter.(...)leep-phase-syndrome/
Vrijwel nooit, behalve sochtends als ik op moet staan. :{
Dat verhaal klinkt wel herkenbaar, behalve dan dat slaap inhalen in het weekend. Ook al ben ik moe sochtends, toch word ik altijd wel redelijk op tijd wakker. Ik sta normaal rond 7:30 op, in het weekend tussen 8 en 9. En ik val meestal pas rond 2:00 in slaap. Ik kan wel bijvoorbeeld ineens veel vroeger opstaan zonder problemen, maar dan wordt je ineens uit je ritme gerukt lijkt het wel. Zoals vanochtend 4:30 ging wel aardig. Toen sliep ik rond 0:30 (was er om 23 uur in gaan liggen...)
pi_115644954
Zoo weer lekker gewerkt! Daarnaast aan m'n studie werken dus lekker verstandig bezig ;)
Worry is a misuse of imagination
pi_115645028
Maar misschien helpt melatonine ook wel. Nog nooit geprobeerd.
Een andere oplossing is veel fysiek zware dingen doen. Als ik een dag heb gesurft kan ik wel beter slapen. Net als verhuizen, heb een paar keer als verhuizer gewerkt, 12 uur per dag sjouwen en dan kan ik ineens wel normaal slapen. 2 uur fietsen heeft die werking weer niet dat is niet lang/zwaar genoeg blijkbaar.

Soms heeft het zn voordelen, laatst tijdens het WK op zee was iedereen helemaal dood na afloop van de wedstrijden, maar ik had het gevoel dat ik nog wel langer had gekund :')
Tuurlijk ben ik kort na zo'n wedstrijd fysiek wel gesloopt, maar na een kwartiertje niks doen kan ik er wel weer opnieuw tegen aan. Zeker als ik iets heb gegeten.

Ik drink ook nog maar weinig koffie nog max 2 of 3 per dag en niet na 3 uur smiddags. dus daar zou het bijna niet aan kunnen liggen. Ik gebruik weinig suikers etc. dus ja. Wat het dan wel is, misschien wel dat DSPS.. Ik weet wel dat ik meer uit me zelf zou halen als een dag 26 uur zou duren.. Maar ja dat wordt em denk ik niet.

Maar goed, ben er vandoor, even een stukje op de racefiets met die slechtziende kerel. Kijken of we dit keer niet vallen :o

[ Bericht 9% gewijzigd door the85mc op 16-08-2012 15:54:54 ]
pi_115645701
Ik zou het een keer proberen die melatonine Mc85. Ik gebruik het sinds kort en ben vrij enthousiast.
pi_115646572
Live vanuit Afrika: de laatste afvaltip. Iets verkeerds eten waardoor je darmen over de zeik raken en je de hele dag in bed ligt (op een paar runs richting het toilet na), bijna niets meer wil eten en dus afvalt als een malle. Wat dan ook meteen het enige voordeel is (verder gaat het prima hoor, ben niet doodziek denk ik).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_115646736
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Live vanuit Afrika: de laatste afvaltip. Iets verkeerds eten waardoor je darmen over de zeik raken en je de hele dag in bed ligt (op een paar runs richting het toilet na), bijna niets meer wil eten en dus afvalt als een malle. Wat dan ook meteen het enige voordeel is (verder gaat het prima hoor, ben niet doodziek denk ik).
Datzelfde heb ik ook gehad in Kenia, was zo 7 kilo kwijt. Zat er ook zo weer aan, though. :D Hopelijk kan je nog een beetje genieten van je laatste dagen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115646888
Ik ga zo (door mama) zelfgemaakte kroketten eten. Zo ontzettend nom! :9
pi_115646941
BAM! Congres officieel afgesloten! :) Morgen terug naar NL! Ik vind het ook wel welletjes nu.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115646988
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo (door mama) zelfgemaakte kroketten eten. Zo ontzettend nom! :9
Oe! :9

Ik ga morgen een broodje kaas eten! Zonder sla, tomaat, komkommer, jalapenos, pepperoni, saus en wat dies meer zei :+
pi_115647043
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
BAM! Congres officieel afgesloten! :) Morgen terug naar NL! Ik vind het ook wel welletjes nu.
Voor morgen alvast een fijne reis terug :)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik ga morgen een broodje kaas eten! Zonder sla, tomaat, komkommer, jalapenos, pepperoni, saus en wat dies meer zei :+
Een zelfgemaakt broodje kaas? :9
pi_115647082
Waarom zonder? :@ Jalapenos :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115647089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Datzelfde heb ik ook gehad in Kenia, was zo 7 kilo kwijt. Zat er ook zo weer aan, though. :D Hopelijk kan je nog een beetje genieten van je laatste dagen!
7? Zoveel heb ik niet meer over, dan ga ik richting ondergewicht xD. Ik hoop het op een max 2 kg te houden, dat kan ik nog wel hebben zonder een hele nieuwe garderobe aan te moeten schaffen.
pi_115647128
Gewoon een hollands broodje kaas. Zonder amerikaans gedoe ;)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:47:28 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115647154
Jalapenos :9
Niet meer actief op Fok!
pi_115647183
Oh kroketten O+.
pi_115647221
Fatsoenlijk brood en belegen kaas was het eerste wat we aten toen we thuiskwamen. Heerlijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115647268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

7? Zoveel heb ik niet meer over, dan ga ik richting ondergewicht xD. Ik hoop het op een max 2 kg te houden, dat kan ik nog wel hebben zonder een hele nieuwe garderobe aan te moeten schaffen.
Eh, toen ik er zeven kwijt was tikte ik dat ondergewicht ook wel bijna aan. Wat ik wilde zeggen was dat die kilo's er gewoon weer aanzaten toen ik weer normaal kon eten enzo :) .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115647277
Volkorenbrood met pindakaas, dat had ik pas gemist. O+
pi_115647296
kroketten en bokkepootjes, dat mis ik!
pi_115647344
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fatsoenlijk brood en belegen kaas was het eerste wat we aten toen we thuiskwamen. Heerlijk.
Ik las al dat ik ook nog met kattenmelk aan het mengen moet om ze te laten wennen? Dat waren ze zelf ook van plan, maar als het er op aankomt gaat het net als bij de kleinkinderen :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:55:36 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115647420
Kroketten :9

Ik eet spinaziepizza vanavond :+ En ga denk ik nog even dansjes maken. Morgenochtend vroeg bus-trein-vliegtuig, en dan Ierland! *O* *TT-gericht-dansje* :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_115647424
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:
kroketten en bokkepootjes, dat mis ik!
Kroketten kun je zelf maken, kan het recept van mijn moeder wel eens doorsturen? En ooohhh! Jij kunt vast rendierkroketten maken :D Nom :Y
pi_115647626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kroketten kun je zelf maken, kan het recept van mijn moeder wel eens doorsturen? En ooohhh! Jij kunt vast rendierkroketten maken :D Nom :Y
ja, maar het is zoveel werk!
pi_115647654
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik las al dat ik ook nog met kattenmelk aan het mengen moet om ze te laten wennen? Dat waren ze zelf ook van plan, maar als het er op aankomt gaat het net als bij de kleinkinderen :P
Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat. :@.
pi_115647662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eh, toen ik er zeven kwijt was tikte ik dat ondergewicht ook wel bijna aan. Wat ik wilde zeggen was dat die kilo's er gewoon weer aanzaten toen ik weer normaal kon eten enzo :) .
Oooooh :). Maar jemig, dan was je wel flink ziek zeg.

Kroketten, witbrood dat niet zoet is, aardbeien, tosties, ontbijt met weetabix, zijn genoeg dingen die ik thuis weer wil :p.
pi_115647683
Beterschap, Chico!
pi_115647711
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

True that :Y Daarom wacht ik ook meestal tot mama ze weer eens heeft gemaakt :+
pi_115647713
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat. :@.
:D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:03:19 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115647727
Wou al zeggen, 7 kilo op een mini-GeeBee! Dan blijft er weinig GeeBee over :o

Beterschaap, Chico! :*
pi_115647793
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oooooh :). Maar jemig, dan was je wel flink ziek zeg.

Kroketten, witbrood dat niet zoet is, aardbeien, tosties, ontbijt met weetabix, zijn genoeg dingen die ik thuis weer wil :p.
Dat was ik ook, zal maar niet op de details ingaan :') :D .

Kroket heb ik al heel lang niet meer gehad, misschien dit weekend op een terrasje. Ik ga twee dagen varen! 8-)
pi_115647824
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wou al zeggen, 7 kilo op een mini-GeeBee! Dan blijft er weinig GeeBee over :o

Beterschaap, Chico! :*
Op hoe ik er toen uitzag was dat idd echt niet goed. Ben dit jaar al wel bijna 7 kilo afgevallen, maar dat is een goed ding! B-)
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 17:06:08 #36
70532 loveli
N
pi_115647841
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wattem?
Vind 'em niet origineel genoeg om je aan te geven Originele taal- en spelfouten op FOK! #64
oO<
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 17:08:02 #37
70532 loveli
N
pi_115647906
Chico, beterschap!
crap in = crap out
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:08:07 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115647910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Op hoe ik er toen uitzag was dat idd echt niet goed. Ben dit jaar al wel bijna 7 kilo afgevallen, maar dat is een goed ding! B-)
Oh okee! Genoeg GoedBij over dus? *O*
pi_115647949
Ik ben m'n vakantiekilo's alweer kwijt, trouwens. *O*. Zal wel voornamelijk vocht zijn geweest. Toch wordt het hoog tijd voor de sportschool. Binnenkort maar eens regelen. :+.
pi_115647953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Wattem?
Vind 'em niet origineel genoeg om je aan te geven Originele taal- en spelfouten op FOK! #64
oO<
Mag ik me beroepen op een jetlag, ook al heb ik hem nog niet? O-)
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 17:09:22 #41
70532 loveli
N
pi_115647957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

*vleesje voert*
crap in = crap out
pi_115647966
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh okee! Genoeg GoedBij over dus? *O*
Haha, jazeker, plenty :+
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 17:09:55 #43
70532 loveli
N
pi_115647981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:09 schreef LieLie het volgende:

[..]

Mag ik me beroepen op een jetlag, ook al heb ik hem nog niet? O-)
Tuurlijk, elk excuus aangrijpen.
crap in = crap out
pi_115648855
Ik mis op vakantie nooit Nederlandse dingen maar in Nederland wel alle vanantie dingen :D
Worry is a misuse of imagination
pi_115648861
Ik krijg een link voor 'bloedmooi Thai vrouw' :D
pi_115649693
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:09 schreef loveli het volgende:

[..]

*vleesje voert*
[ afbeelding ]
:9~
pi_115649915
Pff, ik ben kapot :P maar die taart is tof :D

Lijstje:

O: stukjes kaas en chorizo
T: handje noten
T: banaan
T: citroenijsje
L: gegrilde kip, 1/2 avocado, gegrilde paprika en tomaatjes
D: speklap en gewokte groenten

Ik doe niks meer vanaaf :+ beetje lezen en dat is het :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115650021
Zo, dat was Jillian. Mijn probleem met de planks: ik deed ze verkeerd de hele tijd. Armen net te wijd. Nu de armen wat dichter bij elkaar gedaan en kon alle oefeningen volhouden :') 8-) Maar morgen moet ik eigenlijk alweer door naar level 3 :o misschien dat ik nog even één dagje level 2 eraan plak. Level 3-vrees :@ :') ben vorige keer net er voor gestopt, maar nu zetten we door, in elk geval tot volgende week woensdagochtend, want in de loop van de middag vertrek ik richting m'n overnachtingsplek zodat ik de donderdag vroeg de boot naar Nederland kan nemen (ga via Harwich-HvH dit keer).
Ja doei.
pi_115650049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

De ingredienten van een Van Dobben kroket vallen ook nog wel mee. Zo heel af en toe doe ik dat gewoon hoor! O+
pi_115650125
Lijstje:

O: speltbrood met kaas en een roereitje
L: oosterse salade met kip, sla, tauge, paprika en een snee turks brood
T: veel thee, water en twee amandelhavervlok koekjes
D: beetje ingewikkeld. Geen zin om te koken. Heb nu fritata gemaakt en daar hebben we nog wat hapjes bij: ham met tzaziki, olijven, port saluut etc.
S: yoga Niet handig met verkrampte netspier denk ik. Jammer, raak verslaafd ;(
T: misschien kwark, anders thee
pi_115650155
En beterschap Chico!
pi_115650171
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:17 schreef An24 het volgende:
En beterschap Chico!
En dat ja! -O- vervelend!
Ja doei.
pi_115650222
Aww Chico, beterschap inderdaad! :*
pi_115650240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:14 schreef An24 het volgende:

[..]

De ingredienten van een Van Dobben kroket vallen ook nog wel mee. Zo heel af en toe doe ik dat gewoon hoor! O+
tsja, helaas koop je die hier niet!
pi_115650268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tsja, helaas koop je die hier niet!
je begrijpt nu dat als je jarig bent alle slankies ze je laten invliegen he >:)
pi_115650288
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef An24 het volgende:

[..]

18 november... :7

Nee, ik ben in oktober weer in NL, en dan staan ze zeker op het menu...
pi_115650364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef An24 het volgende:

[..]

We hebben Jagar ook al eens voorzien van Hollandse lekkernijen in Zweden :)
pi_115650399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

We hebben Jagar ook al eens voorzien van Hollandse lekkernijen in Zweden :)
en thermo-ondergoed!
pi_115650463
Update/vermoedelijke eindstand:
O: Activia, volkoren beschuit met jam, twee mueslicrackers met biefstukworst/hüttenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde boterhammen met hüttenkäse/runderpastrami (en komkommer) en een salade van veldsla, dressing, tonijn en semi-zongedroogde tomaten twee mueslicrackers met vega-ham/runderpastrami (en komkommer), volkoren beschuit met jam
T: Twee nectarines en aardbeien
T: ‘Aardbeienkwarktaartyoghurt’
D: Rijst met roerbakgroente en falafel Opgebakken gepofte aardappelen met wat mayonaise, gegrilde vis en spinazie
T: Bosbessenyoghurt met een doosje blauwe bessen
T: ‘Aardbeienkwarktaartyoghurt’
T: Beluga-ijsje

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlierbloesem op 16-08-2012 19:37:08 ]
pi_115651920
Beterschap Chico!

Pfff olifantpootjes met dit warme weer....
Nog niet zo erg als ik bij Coco zag (sorry :*) maar charmant is anders :')
Hou ook vocht vast in mijn vingers/handen merk ik, wat een rot gevoel...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115652953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef Skoap het volgende:
Beterschap Chico!

Pfff olifantpootjes met dit warme weer....
Nog niet zo erg als ik bij Coco zag (sorry :*) maar charmant is anders :')
Hou ook vocht vast in mijn vingers/handen merk ik, wat een rot gevoel...
Hier nog 1. Kan ook minder vaak mijn ringsplints dragen ;(
pi_115653560
Superlijstje weer, VB :Y
Waar smaakt dat nou naar, dat vega-ham?
Ooit keer zo'n vega-burger gehad, na tweede hap het uitgespuugd en rest weggegooid. :')

:@ Chico nog beterschap gewenst! Blijft wel wat van je over toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en thermo-ondergoed!
Ohwja :D

Even een goedkoop horloge gehaald voor Lowlands...
Ook bij m'n minder heldere momenten kan ik 'm aflezen :+

En dat voor een tientje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:59:14 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115653772
Lowlands *O* Heel veel plezier voor degene die gaan.

Mag het hele weekend werken, toch jammer dit is het enige weer wat ik verdraag zo ongeveer :')

Beterschap Chico!

Beter lijstje Jeager

Goed bezig Kwakje :)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115653874
Uniek!

Mocht je wat vrije tijd hebben en willen meekijken, het word live uitgezonden op youtube :)
http://www.youtube.com/lowlands
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:04:05 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115653960
Leuk horloge V1, hou wel van simpel!

Lijst:
O: kwark en vla
T's: 2 nectarines, 200 gr rauwe wortel, halve komkommer, cup a soup kerrie, tomaat
L: 2 boterhammen met tartaar en gebakken uien, boterham kaas, kom bruine bonensoep met spek, saucijs en rookworst :9 ), 2 glazen melk.
T's: blokje choco, appel, paar mentos
D: bloemkool, gekookte wortelen, kabeljauwfilet uit de oven met ui/knof/verse kruiden/champ, tagliatelle met room/kaas/ei
T: cola-berenburg en wat zoute stokjes, kwart meloen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115654012
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef V1z0R het volgende:
Superlijstje weer, VB :Y
Waar smaakt dat nou naar, dat vega-ham?
Ooit keer zo'n vega-burger gehad, na tweede hap het uitgespuugd en rest weggegooid. :')

:@ Chico nog beterschap gewenst! Blijft wel wat van je over toch?

[..]

Ohwja :D

Even een goedkoop horloge gehaald voor Lowlands...
Ook bij m'n minder heldere momenten kan ik 'm aflezen :+
[ afbeelding ]
En dat voor een tientje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje! Ik vind het meeste vega-spul voor op brood niet lekker, maar deze vegetarische gerookte ham (AH) wel. Tja, waar smaakt het naar, niet naar ham in ieder geval :P. Ook veel vega-burgers vind ik vies. Vaak is het zo droog.

Goed bezig met het afdingen! :D Ik ben daar héél slecht in. Op de markt hebben mensen om me heen wel eens gezegd 'maar meisje, dat ga je toch niet betalen? Je mag best afdingen hoor!'
pi_115654605
Vega-ham die niet naar ham smaakt :D :+

Afdingen kun je leren, gewoon bieden wat je er voor over hebt en van die lulsmoesjes bedenken. Als ze er dan nog op verdienen krijg je het al snel mee, helemaal op 't einde van een markt bijvoorbeeld.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:24:12 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115654812
Afdingen: Als ik iets echt wil hebben dan wil het bij mij niet lukken, of van een bekende maar voor de rest: Kom niet aan mijn geld.

Keer gehad bij de AH, behoorlijk wat boodschappen, eindelijk eens een keer een bonuskaart aangeschaft ( :r )
Was ik die vergeten, wou die kassamedewerkster niet haar eigen even erover halen.
Heb ik de kar laten staan, kwam de servicemedewerskster achter mij aan dat het niet weer zou gebeuren :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:29:09 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115655054
Wij gingen eigenlijk vanavond naar de pizzaria, fiets ik er langs.. vakantie :(
Nou gaan we zaterdag maar lekker chinees buffetten :9
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:31:12 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115655155
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Afdingen: Als ik iets echt wil hebben dan wil het bij mij niet lukken, of van een bekende maar voor de rest: Kom niet aan mijn geld.

Keer gehad bij de AH, behoorlijk wat boodschappen, eindelijk eens een keer een bonuskaart aangeschaft ( :r )
Was ik die vergeten, wou die kassamedewerkster niet haar eigen even erover halen.
Heb ik de kar laten staan, kwam de servicemedewerskster achter mij aan dat het niet weer zou gebeuren :P
_O- O+
Niet meer actief op Fok!
pi_115655599
Tropisch Lowlandsweekend wordt dat, veel plezier voor de Lowlandsgangers! Vergeet je zonnebrand niet ;)
pi_115655611
Lijstje:
O: dubbele bth kaas en 3 nectarines
T: smoothie van shakies
L: salade met rauwe ham en wortelsoep erbij
T: koffie met een minicakeje
S: 3 km heel hard lopen (was kapot daarna!)
D: dubbele bth kaas, halve komkommer

Hmmm :'). Heb nu nog honger, eens even kcals tellen!

Edit; §600 kcals, beetje weinig!

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 16-08-2012 20:50:02 ]
pi_115655637
Bedankt voor het linkje Vaiz! Kan ik op afstandje meekijken :+

Bij ons in de buurt ligt al een uur de stroom eruit :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115655871
Mijn bovenarmen hebben putjes. Hoe kom ik daar vanaf?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115655928
quote:
18s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D wat? Drink je genoeg water, houd je geen vocht vast?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:49:48 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115655937
quote:
18s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jonger worden O+
pi_115655942
Nee, tis echt cellulitis.
pi_115656067
Arm amputeren.
Ja doei.
pi_115656070
Of dichtpurren.
Ja doei.
pi_115656141
Was te laat voor bloedgeven, was pas om half 8 terug van fietsen. Had net wel, net niet gekund, maar wil ook niet te gestresst daar naar toe. Ga denk ik komende week ergens. Misschien is bloed geven als het heet is ook wat risico voller dan normaal.
pi_115656949
Is cellulitis of de aanleg ervoor erfelijk bepaald eigenlijk? Maandag werkte ik in de bieb en naast me kwam een vrij slank meisje zitten van begin 20. En ondanks dat ze best jong en slank was had ze toch cellulitis op haar boven benen.. dus toen begon ik me dat af te vragen :')
pi_115657029
Kan ook lipoedeem zijn zoals Ml heeft, dan heb je er ook snel last van volgens mij :@
pi_115657067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
Is cellulitis of de aanleg ervoor erfelijk bepaald eigenlijk? Maandag werkte ik in de bieb en naast me kwam een vrij slank meisje zitten van begin 20. En ondanks dat ze best jong en slank was had ze toch cellulitis op haar boven benen.. dus toen begon ik me dat af te vragen :')
Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.
pi_115657068
We hebben een kenner in viz B)
pi_115657149
Ik moet echt weer iets RPM-achtigs vinden, want ik takel af in sneltreinvaart }:|
pi_115657201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet echt weer iets RPM-achtigs vinden, want ik takel af in sneltreinvaart }:|
Als je 3x in de week pumpt en/of combat doet komt dat wel goed!
pi_115657227
Dat combat was je bevallen toch, Xmert? :*
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
We hebben een kenner in viz B)
:@

Ik deel gewoon mee wat ik gehoord/gelezen heb :)
pi_115657253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef V1z0R het volgende:
Kan ook lipoedeem zijn zoals Ml heeft, dan heb je er ook snel last van volgens mij :@
Ja heuii, niks mis met mijn armen ja :D

Die zijn juist extra stevig voor alsnog ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:21:24 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115657255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
Ja. Heeeeeeeeeel gezond leven helpt wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_115657266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als je 3x in de week pumpt en/of combat doet komt dat wel goed!
Ja, na de vakantie maar weer eens sportdiscipline inbouwen.
pi_115657269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.
Werkt dat echt? Ik dacht dat dat koud/warm water een fabeltje was.
Maar goed, ik heb er natuurlijk ook geen ervaring mee als man..
pi_115657284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Massages mits niet stevig.
Koud/warm absoluut niet, superslecht.
pi_115657326
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klopt, dermatologen zijn er dan ook niet over te spreken.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Heeeeeeeeeel gezond leven helpt wel.
Dattum
pi_115657345
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik heb er sinds ik vet heb gekweekt ook last van. En bij mij heeft het wel gewerkt, doe vrij consequent sporten /water drinken /koud warm douchen. Je moet die vet/vocht ophopingen kwijt raken. Vochtafdrijvend eten werkt ook, en bikram yoga.
pi_115657358
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Massages mits niet stevig.
Koud/warm absoluut niet, superslecht.
Leg uit?
pi_115657379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja heuii, niks mis met mijn armen ja :D

Die zijn juist extra stevig voor alsnog ^O^
:W

Was een reactie op Mc, die had het over een jonge meid die het op d'r bovenbenen had :P

Hoe is het vanmiddag trouwens gegaan?
En ik ben heel braaf geweest en heb niet gereageerd op je vaguebooking met de vraag of er nog een stukje kont te vergeven was :+
pi_115657387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Leg uit?
Je huid/inwendig krijg je steeds een knal door de wisseling, uitzetten en weer niet.
Daardoor verkrampt alles en hou je juist vocht e.d. vast.

Jip en Janneke uitleg.
pi_115657415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je huid/inwendig krijg je steeds een knal door de wisseling, uitzetten en weer niet.
Daardoor verkrampt alles en hou je juist vocht e.d. vast.

Jip en Janneke uitleg.
Ah, ok. Bij mij werkt het best wel lekker, maar vooral voor de spiertjes.
pi_115657455
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:W

Was een reactie op Mc, die had het over een jonge meid die het op d'r bovenbenen had :P

Hoe is het vanmiddag trouwens gegaan?
En ik ben heel braaf geweest en heb niet gereageerd op je vaguebooking met de vraag of er nog een stukje kont te vergeven was :+
Gniffel, had dubbel gelegen als je het wel gedaan had :D

Het is super gegaan *O* verlaging hypo tot en met ^O^
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:26:02 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115657466
Putjes?? Dan is voornamelijk aanleg, niet heel veel aan te doen.
Zelfs na ruim 30 kg afvallen geen last maar mien moeke heeft het ook niet.

Iemand dit gezien? Dikkerds zijn het zat http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1281376
pi_115657482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah, ok. Bij mij werkt het best wel lekker, maar vooral voor de spiertjes.
Je moet er ook tegen kunnen.
Jij hebt een gezond gestel, voor XM is het denk ik geen aanrader en als ik het doe dan slacht mijn derma me.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:27:18 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115657516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:

Iemand dit gezien? Dikkerds zijn het zat http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1281376
.Ja. Vond het geen bijster boeiende uitzending.
pi_115657584
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Gniffel, had dubbel gelegen als je het wel gedaan had :D

Het is super gegaan *O* verlaging hypo tot en met ^O^
^O^
Mja, stel je kerel had die opmerking gelezen en had ik een paar trappen kunnen krijgen van die dunne pootjes :P
Sorry, even vergist met die van anna :@
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef uniekhoorn het volgende:

:Y

Wel nog een boel nog van die lulsmoesjes gehoord.

(had gemeld dat die Beingsick op TV was, kon voetbal toch niet aanzien :{)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:29:17 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115657604
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

.Ja. Vond het geen bijster boeiende uitzending.
Ben het op de achtergrond aan het luisteren. Boeiend misschien niet maar wel heel herkenbaar en gewoon zoals eigenlijk alle mensen die niet aan de "standaard" voldoet moet aanhoren.
pi_115657690
Thanks uniek, dat wilde ik nog zien!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:31:27 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115657702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Mja, stel je kerel had die opmerking gelezen en had ik een paar trappen kunnen krijgen van die dunne pootjes :P

[..]

Beingsick dat zegt mij helemaal niks ? Zag het wel staan maar niet naar gekeken.

Lulsmoesje? Ja ik hoor er nu inderdaad wel een paar van die opera zangeres (ben net bezig)
pi_115657805
Ja, van dat geen dieet helpt en zo...

Klaar, blijft wel iets dat je tussen je oren goed moet hebben maar ze probeerden van alles de schuld te geven behalve hunzelf...

Heb ook nog een vetrichel, maar da's echt m'n eigen schuld! Ik ga niet beweren dat het gehamer van anderen erop er schuld aan heeft.
pi_115657899
Je krijgt echt geen putjes van alleen aanleg :N

Als je mamsie putjes krijgt en niet goed eet en onvoldoende sport, betekent dat niet dat jij ook putjes krijgt. Als je net zo fout eet is de kans groter dat je putjes krijgt. Zeker als je wel goed eet en voldoende sport, hoef je ze niet te krijgen. Als ik mijn strakke stramien volg gaan ze gewoon weer netjes weg. Mijn Mamsie doet alles fout en blijft ze houden.

Wat er gebeurt: Bij verkeerd eten moet je lever te hard werken. Hij kan zijn werk niet goed meer doen en verwerkt de vetten niet goed meer. Vetjes moeten ergens heen, dus gaan ze elders zitten, inclusief vocht vasthouden. Die combi geeft ook putjes.

Simpel dus:

- Lichte massage
- voediing uit pakjes vermijden en 'schoon eten' (geen foute suikers en foute bloemproducten etc). Veel olijfolie gebruiken van goede kwaliteit,
- voldoende lichaamsbeweging
- misschien een keer een detox volgen om al de afvalstoffen te verwijderen
- Veel water drinken

Dus XM, het hele pakketje nemen en het niet alleen uit je sportregime halen!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:35:59 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115657917
Is de presentator de verloren broer van Henk Westbroek :')

Bij mij:
30 kg zwaarder: gebakje.... zal je dat wel doen? Nee? goedzo
Nu: geen gebakje: Je bent al zo dun, je mag heus wel een gebakje.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:37:26 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115657986
Toch ook aanleg hoor An.

Mijn moeder heeft nog nooit op een fiets gezeten, heeft nog nooit bewogen, heeft nooit gezond geleefd.
Nou ja, dat is het natuurlijk niet ALLEEN maar genen helpen wel mee
pi_115657995
Nou weet je, zo dik zijn is gewoon ongezond. Het is voor mij een beetje als discussieren over roken/niet roken. Buiten dat ik zo dik niet mooi vind (ik persoonlijk), is het gewoon niet gezond en zou het niet als "normaal" gezien moeten worden, want dat is het niet zeg maar. Kijk, je kan ook roken, maar ga dan niet zeuren dat je er niets aan kan doen.

Dit post ik met risico om tegen beentjes te schoppen, maar dat bedoel ik niet.
pi_115658059
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Is de presentator de verloren broer van Henk Westbroek :')

Bij mij:
30 kg zwaarder: gebakje.... zal je dat wel doen? Nee? goedzo
Nu: geen gebakje: Je bent al zo dun, je mag heus wel een gebakje.
:')
pi_115658077
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch ook aanleg hoor An.

Mijn moeder heeft nog nooit op een fiets gezeten, heeft nog nooit bewogen, heeft nooit gezond geleefd.
Zeg ik toch? Als het in je genen zit en je helpt een handje mee door jezelf niet goed te verzorgen, krijg je al snel putjes. Maar ze verdwijnen echt wel als je op alle gebieden hard werkt! Ik heb het echt niet alleen over eigen ervaring. Was nieuwsgierig en dan ga ik lezen :')
pi_115658079
Nee, dik zijn en niet bewegen is ongezond, dik zijn en voldoende bewegen is gezonder dan dun zijn en niet bewegen :@

Zal het filmpje weer even opzoeken :) wait for it! :P
pi_115658123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Sorry, even vergist met die van anna :@

[..]

Maak je vooral niet ongerust :D
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 21:42:13 #116
70532 loveli
N
pi_115658215
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:

Jouw kaart mag anoniem zijn. Dus als je nu met persoonlijke gegevens hebt, kun je die wegmikken en eentje nemen zonder je naam te geven.
crap in = crap out
pi_115658219
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch ook aanleg hoor An.

Sommige mensen hebben ook wel een genetisch voordeel volgens mij. Mijn vader is ook zo'n voorbeeld. De enige sport die hij doet is gasgeven in de auto en de krant uit de bus halen. _O- Hij eet wel redelijk gezond, omdat mijn moeder vooral gezonde boodschappen doet, maar als hij dat een keer doet laadt hij het karretje vol met gevulde koeken en drop. Verder drinkt hij sloten koffie..
En eens in de zoveel jaar moet hij voor een medische keuring en daaruit komt altijd dat hij in perfecte conditie is.. Jaja.. Mijn oma (moeder van mijn vader) wordt 90 en is nog zo vitaal dat ze nog auto rijdt en nog op zichzelf kan wonen in een groot huis. Hoop dat ik die genen een beetje geerfd heb.. Want aan mn moeders kant heeft mn oma op dr 58e een beroerte gehad..
pi_115658229
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef Perruche het volgende:
Nou weet je, zo dik zijn is gewoon ongezond. Het is voor mij een beetje als discussieren over roken/niet roken. Buiten dat ik zo dik niet mooi vind (ik persoonlijk), is het gewoon niet gezond en zou het niet als "normaal" gezien moeten worden, want dat is het niet zeg maar. Kijk, je kan ook roken, maar ga dan niet zeuren dat je er niets aan kan doen.

Dit post ik met risico om tegen beentjes te schoppen, maar dat bedoel ik niet.
Mee eens hoor. Dat je niets 'merkt' en dat je je 'gezond voelt', zegt niet dat dat ook zo ís.
Ja doei.
pi_115658280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef V1z0R het volgende:
Nee, dik zijn en niet bewegen is ongezond, dik zijn en voldoende bewegen is gezonder dan dun zijn en niet bewegen :@

Zal het filmpje weer even opzoeken :) wait for it! :P
Ja, daar gaat het toch niet om?

Nu gaat die gozer dik zijn vergelijken met kanker :'). Ongelooflijk, voor mij versterken ze hun egenn stereotype.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:43:18 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115658289
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Zeg ik toch? Als het in je genen zit en je helpt een handje mee door jezelf niet goed te verzorgen, krijg je al snel putjes. Maar ze verdwijnen echt wel als je op alle gebieden hard werkt! Ik heb het echt niet alleen over eigen ervaring. Was nieuwsgierig en dan ga ik lezen :')
Ja, dat zeg je ook.. Lezen, typen en dat programma op de achtergrond , helpt niet mee om te focussen :P
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 21:44:06 #121
70532 loveli
N
pi_115658344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:42 schreef _aurum_ het volgende:
Bedankt voor het linkje Vaiz! Kan ik op afstandje meekijken :+

Bij ons in de buurt ligt al een uur de stroom eruit :')
Knus!
crap in = crap out
pi_115658363
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nu gaat die gozer dik zijn vergelijken met kanker :'). Ongelooflijk, voor mij versterken ze hun egenn stereotype.
Ben ik met je eens! Daarom ook dat over die 'lulsmoesjes' ;)

Kan het filmpje zo even niet vinden :@
pi_115658385
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook een erg rare vergelijking.
Ja doei.
pi_115658434
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mee eens hoor. Dat je niets 'merkt' en dat je je 'gezond voelt', zegt niet dat dat ook zo ís.
En ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. Maar ik ben dan ook nooit "superdik" geweest. Maar waarom iets "promoten" wat duidelijk niet gezond is?

Dat ze "dom, vies, etc" zouden zijn dat vind ik weer niet kunnen. Maar vind het best kwalijk dat een "ziekte" waar je wel iets aan kan doen nu wordt neergezet als iets wat maar doodnormaal zou moeten zijn.
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 21:46:00 #125
70532 loveli
N
pi_115658456
En ook nog vitamine c en andere anti-oxidanten tegen putjes.
crap in = crap out
pi_115658478
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook een erg rare vergelijking.
En voordat mensen daar weer over beginnen; ja met gezond leven kan je je kansen op kanker verminderen. Maar dik zijn terugdraaien is wel makkelijker dan kanker terugdraaien :').
pi_115658537
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

En ik geloof het eerlijk gezegd ook niet. Maar ik ben dan ook nooit "superdik" geweest. Maar waarom iets "promoten" wat duidelijk niet gezond is?

Dat ze "dom, vies, etc" zouden zijn dat vind ik weer niet kunnen. Maar vind het best kwalijk dat een "ziekte" waar je wel iets aan kan doen nu wordt neergezet als iets wat maar doodnormaal zou moeten zijn.
Yup, eensch.
Ja doei.
pi_115658587
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup, eensch.
*O*
pi_115658635
Ik ga 't ook zo maar af zetten, want ik weet niet zo goed wat ik er 'mee moet'.
Ja doei.
pi_115658646
Mja ik zeg even niks :D
pi_115658702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga 't ook zo maar af zetten, want ik weet niet zo goed wat ik er 'mee moet'.
Af zetten :Y
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:50:25 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115658718
Vind die arts wel lekker :P
pi_115658769
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
Mja ik zeg even niks :D
Wat dan? Nu ben ik juist benieuwd!

quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind die arts wel lekker :P
eens!

Edit; "ja maar dat is een eigen meting" :')
pi_115658798
quote:

[..]

Ben ik het wel mee eens.. Voor veel mensen is dik zijn wel het resultaat van hun levensstijl.. Ik heb van familie juist toen ik dikker was wel eens opmerkingen gehad of ik niet wat gezonder zou gaan leven. Niet om me af te zeiken, maar om me te prikkelen om er wat aan te gaan doen. Het is misschien niet leuk om te horen, maar soms is de waarheid hard.. Van onbekenden nooit echt rare opmerkingen gehad, maar ik was ook niet echt veel te dik ofzo.
pi_115658804
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat dan? Nu ben ik juist benieuwd!
Ieder dik zijn begint ergens hoor, maar de lipoedeem dames vallen echt niets af.
Die ervaren bovenstaande als heel erg.
pi_115658909
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef loveli het volgende:
En ook nog vitamine c en andere anti-oxidanten tegen putjes.
Sorry vergeten ;( :*
pi_115658934
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ieder dik zijn begint ergens hoor, maar de lipoedeem dames vallen echt niets af.
Je praat in raadselen voor mij.
Maar 80% van de dikkere medemens heeft inderdaad vast een goede reden, daarom lukt het er ook maar weinig om af te vallen.

Extra props degene die het wel lukt!
pi_115658951
Lijst:

O: 2 dikke plakken brood met hummus
L: salade met hele avocado, blikje tonijn, 250 gram broccoli, rood uitje
T: mok melk
T: 1 dikke plak brood met boter
S: Jillian + Spinning
D: halve bietjestaart (24cmdoorsnee) met rogge/volkorenkorst (al heb ik een een groot deel van de buitenkorst en klein beetje vulling laten staan vanwege vol = vol)
T: hand walnoten, blokje kaas
(T: glaasje rode wijn)

Ik vind 'm mooi en zit ook echt wel goed vol (net avondeten op).
Ja doei.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:55:25 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115658989
Nouja, ik vind/vond het wel raar dat ik met lowcarb niet afviel. En het wil nu nog niet. Lijkt wel alsof het gewoon helemaal niet meer wil. Stom.
pi_115658994
Mo doe nog eens een linkje naar die bietjestaart? wil ik morgen maken!
pi_115659040
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vind/vond het wel raar dat ik met lowcarb niet afviel. En het wil nu nog niet. Lijkt wel alsof het gewoon helemaal niet meer wil. Stom.
Doe je eigenlijk iets met de tips hier? zoals minstens 1,5 liter water drinken per dag?

Verder zie je er fab uit *O*
pi_115659054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er mensen die er echt weinig aan kunnen doen. Maar ik geloof nooit dat nu 50% van alle mensen te dik is dat iedereen een medische reden heeft. Ik denk dat het bij 95% van de dikkeren het puur levensstijl is. In mijn omgeving ken ik niemand die dik is door medische redenen. Wel door geen sport en veel eten en drinken..
pi_115659062
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is niet stom, is logisch :P
pi_115659068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Perruche het volgende:
Mo doe nog eens een linkje naar die bietjestaart? wil ik morgen maken!
http://thewholemeal.blogs(...)oats-cheese-and.html

Heb voor het 'met rogge' gewoon half volkoren-half rogge gedaan :)
Ja doei.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:58:08 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115659139
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Is niet stom, is logisch :P
Ok, ik hap.

Want?
pi_115659465
Ha, wel mooi dat die enige vrouw die echt is afgevallen zegt "iedereen kan het!". Heerlijk O+.
pi_115659480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:04 schreef Perruche het volgende:
Ha, wel mooi dat die enige vrouw die echt is afgevallen zegt "iedereen kan het!". Heerlijk O+.
Ja, bij die discussie heb ik 't maar afgezet :') :@
Ja doei.
pi_115659543
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ok, ik hap.

Want?
Het is al heel vaak gezegd....

Je hebt van veel mensen goede adviezen gehad....maar een teveel aan "ja maar" in je hoofd is ook een te veel aan "ja maar" aan je lijf.

Ik bedoel dit niet negatief en wil je ook niet aanvallen, maar is meer een uiting van zorg :*
pi_115659587
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef Perruche het volgende:

[..]

Doe je eigenlijk iets met de tips hier? zoals minstens 1,5 liter water drinken per dag?

Verder zie je er fab uit *O*
Quoot kwoot.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:08:24 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115659634
Een teveel aan 'ja maar' aan mn lijf? Het zal wel de info-overload in mn brein zijn na dit congres, maar ik snap er geen bal van :').
pi_115659731
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een teveel aan 'ja maar' aan mn lijf? Het zal wel de info-overload in mn brein zijn na dit congres, maar ik snap er geen bal van :').
info overload indeed. Morgen nog eens lezen :*
pi_115660179
Ik zit nog wel die uitzending half te bekijken/luisteren. Tsja, ik vind de argumenten van de dikkeren niet zo sterk eigenlijk. Eigenlijk willen ze dat iedereen het normaal vind dat ze dik zijn. In plaats van dat zij veranderen, moet dan maar de hele wereld veranderen. Zo komt het een beetje op mij over..
pi_115660296
XM, even wat minder omslachtig: Ze bedoelt dat je nooit wat doet met de adviezen die je krijgt en er altijd een "ja maar" antwoord op hebt, waardoor je nooit wat verandert, wat dan weer een negatieve weerslag op je lichaam heeft.

Correct me if I'm wrong :)
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_115660394
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Novem het volgende:
XM, even wat minder omslachtig: Ze bedoelt dat je nooit wat doet met de adviezen die je krijgt en er altijd een "ja maar" antwoord op hebt, waardoor je nooit wat verandert, wat dan weer een negatieve weerslag op je lichaam heeft.

Dat begreep ik er ook uit :Y
En hoofd-lijf is volgens mij altijd sterk met elkaar verbonden. Als je mentaal oke bent zal je lijf ook meer meewerken gok ik. Minder verzetten enzo!
Be someone that makes you happy
pi_115660529
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Novem het volgende:

Dat bedoel ik zeker. Ik zei het expres anders. Meer mensen begrijpen hem namelijk wel en dat zegt ook wel wat.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:32:31 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115660696
Nouja, ik weet niet, ik probeer er naar kunnen wel wat mee te doen. Eten uit pakjes doe ik amper meer, sapjes zijn zeldzaam geworden, probeer te sporten, ondanks het lijf, ben van echt weinig eten naar al veel beter gegaan, heb lowcarb geprobeerd en weet ik wat. Maar soms zijn de adviezen hier ook best wel tegenstrijdig. Alleen veel water drinken, dat lukt me echt niet. Het zit niet in mn systeem, ik vind het niet lekker, het lukt me hooguit een paar dagen en dan ben ik het wel echt spuugzat.

Vind dus niet dat ik er echt niks mee doe. Eigenlijk :)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:36:55 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115660876
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat begreep ik er ook uit :Y
En hoofd-lijf is volgens mij altijd sterk met elkaar verbonden. Als je mentaal oke bent zal je lijf ook meer meewerken gok ik. Minder verzetten enzo!
Da denk ik ook! Drukte + stress = niet tof voor zeh body.

Dat gezegd hebbende: ik heb gedanst *O* en ga veel rondhobbelen in Ierland *O* En als ik terug ben eens even denken over een nieuw/aangepast regime, o.a. met hulp van mn Albardaboek :7 Balans vinden denk ik, want alles doen zoals ze aanraadt vind ik nogal wat, zo van de een op andere dag :+
pi_115660970
Lijstje:
O: banaan
T: stukje grillworst met kaas
L: meergranenbroodje ham/kaas en croissant met kaas
B: half uur wandelen
T: bolletje yoghurtijs in een hoorntje
D: gevulde tomatensoep en stokbrood met kruidenboter
S: Jillian level 1 en level 2 met gewichten van 2 kilo
T: fruitsalade (mango, necatarine, aardbeien, ananas)
pi_115661496
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik weet niet, ik probeer er naar kunnen wel wat mee te doen. Eten uit pakjes doe ik amper meer, sapjes zijn zeldzaam geworden, probeer te sporten, ondanks het lijf, ben van echt weinig eten naar al veel beter gegaan, heb lowcarb geprobeerd en weet ik wat. Maar soms zijn de adviezen hier ook best wel tegenstrijdig. Alleen veel water drinken, dat lukt me echt niet. Het zit niet in mn systeem, ik vind het niet lekker, het lukt me hooguit een paar dagen en dan ben ik het wel echt spuugzat.

Vind dus niet dat ik er echt niks mee doe. Eigenlijk :)
Dat is ook goed en water drinken is wennen! Maar het is niet van t een op t andere moment beter, kost tijd! Goed dat je er mee bezig bent toch?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:04:13 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115662162
Xennia, je eet echt structueel te weinig :o

* uniekhoorn kijkt alvast naar vakantie Egypte in maart :')
pi_115662357
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Xennia, je eet echt structueel te weinig :o
Structureel? Dat ben ik niet met je eens.
Vandaag wellicht wat weinig, maar als het zo warm is, vind ik het ook lastig om genoeg te eten.

Ben trouwens zojuist wel over de borrelnoten gestruikeld
pi_115662882
Ik heb ook even die aflevering gekeken. Wat verschrikkelijk nietszeggend :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:24:44 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115663225
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Structureel? Dat ben ik niet met je eens.
Vandaag wellicht wat weinig, maar als het zo warm is, vind ik het ook lastig om genoeg te eten.

Ben trouwens zojuist wel over de borrelnoten gestruikeld
Hmm, het hangt erom :P Maar borrelnootjes zonder borrel blijven natuurlijk nootjes :9
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:26:28 #164
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115663308
En wij dachten zonet al, wat is dit voor donker, zwaar, trillend geluid (zou wel een trauma helicopter zijn) maar het was een heuse aardbeving hier even verderop :o
pi_115663363
Ja! Alweer! Las ik op den Facebook! :o

Nog even en jullie drijven af! :o
Ja doei.
pi_115663375
Wij hebben 'm gevoeld! Raar joh.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:28:29 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115663421
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben 'm gevoeld! Raar joh.
Idem!
The love you take is equal to the love you make.
pi_115665222
quote:

[..]

obesitas is een chronische ziekte. voor mensen met morbide obesitas spelen vrijwel altijd psychische factoren een rol. met een multidisciplinaire aanpak kan er zeker winst geboekt worden, maar ik vind het tekenend dat in zeer doorwrochte onderzoeken het behalen van 0-5% gewichtsverlies als succesvol wordt gezien, en 5 tot 10% als zeer succesvol (ik heb het dan over behouden verlies na 5 jaar).

het is dus niet zo dat niks werkt en je er niks aan kunt doen, maar het is wel goed om te beseffen dat obesitas een chronische ziekte is, je lichaam zal nooit meer hetzelfde zijn, ook als je afvalt. 2,5% van de mensen die succesvol afvalt, meer dan 10% van het lichaamsgewicht, kan dit langer dan 5 jaar behouden... 2,5%! (en dat zijn verschillende groepen: dietiste, low carb, multidisciplinair begeleid, onbegeleid)

veel dikke mensen kiezen de makkelijke route: roepen dat ze er niks aan kunnen doen en niks werkt.
veel dikke mensen hebben onrealistische doelen w.b. afvallen, onhaalbaar zelfs (behalve dan voor die 2,5% die het wel lukt), falen, en geven het op.
veel dikke mensen doen alsof het ze niks kan schelen dat een groot deel van de mensen ze niet om aan te zien vindt.

het is lastig om obesitas te accepteren als je weet dat het niet geaccepteerd* wordt. ik weet dat mensen me vies en lelijk vinden (ik hoor het op straat, ik lees het op twitter, en dan heb ik het nog niet over wat er op internet gezegd wordt over mensen die lijken op mij). Het is lastig om je lichaam te accepteren als je weet dat de maatschappij je onacceptabel vindt. Ik vind NIET dat dik zijn de norm moet zijn, maar het zou wel fijn zijn als dik niet zo zou samenhangen in de hoofden van mensen met "dom/vies/lelijk/duur/lui".

*met accepteren bedoel ik overigens niet dat je de boel maar de boel moet laten. ik probeer nog steeds gezond(er) te leven en meer te bewegen. met accepteren bedoel ik juist dat je beseft dat je van jezelf mag houden, ondanks dat je obesitas hebt, genoeg om iets aan je lichaam te wíllen doen.

en ik? ik probeer het nog maar weer een keer!

[ Bericht 4% gewijzigd door kwakz0r op 17-08-2012 00:08:48 ]
Kwak
pi_115666415
Gaat je lukken
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:40:33 #170
70532 loveli
N
pi_115666550
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef kwakz0r het volgende:
You go girl!!
crap in = crap out
pi_115670229
Dappere stoere Kwak :* you go girl!!!

Ik ben veel te vroeg wakker, zowaar een beetje zenuwachtig voor onze vakantie. Voelt als even naar huis ofzo, ik heb enorm heimwee naar Sicilië, al vier jaar en dat merk ik nu goed.
Als we terugkomen zit er een providerswitch aan te komen hier, dus geen idee of ik gelijk weer online ben, maar jullie zien me wel weer verschijnen.

:*
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:03:47 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115670422
Fijne vakantie MarMar! :)

15 minuten loopband, 15 minuten crosstrainer. Zo douchen, ontbijten, nog wat hangen en dan taxi naar het vliegveld! :)
pi_115670709
Geniet ervan Mar!

Goed begin van de dag XM :)
pi_115670934
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Dankje! Ik vind het meeste vega-spul voor op brood niet lekker, maar deze vegetarische gerookte ham (AH) wel. Tja, waar smaakt het naar, niet naar ham in ieder geval :P. Ook veel vega-burgers vind ik vies. Vaak is het zo droog.

Goed bezig met het afdingen! :D Ik ben daar héél slecht in. Op de markt hebben mensen om me heen wel eens gezegd 'maar meisje, dat ga je toch niet betalen? Je mag best afdingen hoor!'
In het buitenland vind ik het ook zo sneu omdat ik alles al zo goedkoop vind zonder af te dingen :+.

Maar in Istanbul zeggen dat het voor je moeder is, werkt blijkbaar wel. En het was nog waar ook :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115671181
o hai, spierpijn :')

de spierpijn vind ik niet zo erg, maar ik had gisteren vreselijk last van de buitenkant van mijn rechtervoet. dat doet normaal al zeer, maar gisteren sprongen de tranen me in de ogen bij het lopen. hoop dat dat niet van jillian kwam, met al dat gespring...

straks naar phaidra! beebje kijken en haakles geven *O*
Kwak
pi_115671270
Woei! *O*

Ik wil nog even naar de markt, maar de beeb slaapt nog zo lief :P. Ben ik daarvoor om 7 uur gaan douchen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115671417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:38 schreef kwakz0r het volgende:
o hai, spierpijn :')

de spierpijn vind ik niet zo erg, maar ik had gisteren vreselijk last van de buitenkant van mijn rechtervoet. dat doet normaal al zeer, maar gisteren sprongen de tranen me in de ogen bij het lopen. hoop dat dat niet van jillian kwam, met al dat gespring...

straks naar phaidra! beebje kijken en haakles geven *O*
Veel plezier! Mooie dag om te haken :)

Doe je Jillian op blote voetjes?
pi_115671454
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Veel plezier! Mooie dag om te haken :)

Doe je Jillian op blote voetjes?
ja...
Kwak
pi_115671481
Morning,

Ontbijt: 300 ml activia drink, 150 gr mango en een croissant.

Verder is het doods op kantoor maar moet ik wel veel doen! aargh!
pi_115671493
Morgen!

Kwak, dat had ik ook altijd tijdens Jillian (en zelfs tijdens het squatten met gewicht is de sportschool) toen ik nog te zwaar was en mijn voeten nog niet gewend waren aan sporten. Zowel met als zonder schoenen. Als jij hetzelfde hebt zou het tussen iedere workout weer weg moeten trekken, anders even dokter!
pi_115671497
Iedereen heeft vannacht in z'n eigen bed kamer geslapen. *O*. We waren zo trots. :@.
pi_115671501
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

obesitas is een chronische ziekte. voor mensen met morbide obesitas spelen vrijwel altijd psychische factoren een rol. met een multidisciplinaire aanpak kan er zeker winst geboekt worden, maar ik vind het tekenend dat in zeer doorwrochte onderzoeken het behalen van 0-5% gewichtsverlies als succesvol wordt gezien, en 5 tot 10% als zeer succesvol (ik heb het dan over behouden verlies na 5 jaar).

het is dus niet zo dat niks werkt en je er niks aan kunt doen, maar het is wel goed om te beseffen dat obesitas een chronische ziekte is, je lichaam zal nooit meer hetzelfde zijn, ook als je afvalt. 2,5% van de mensen die succesvol afvalt, meer dan 10% van het lichaamsgewicht, kan dit langer dan 5 jaar behouden... 2,5%! (en dat zijn verschillende groepen: dietiste, low carb, multidisciplinair begeleid, onbegeleid)

veel dikke mensen kiezen de makkelijke route: roepen dat ze er niks aan kunnen doen en niks werkt.
veel dikke mensen hebben onrealistische doelen w.b. afvallen, onhaalbaar zelfs (behalve dan voor die 2,5% die het wel lukt), falen, en geven het op.
veel dikke mensen doen alsof het ze niks kan schelen dat een groot deel van de mensen ze niet om aan te zien vindt.

het is lastig om obesitas te accepteren als je weet dat het niet geaccepteerd* wordt. ik weet dat mensen me vies en lelijk vinden (ik hoor het op straat, ik lees het op twitter, en dan heb ik het nog niet over wat er op internet gezegd wordt over mensen die lijken op mij). Het is lastig om je lichaam te accepteren als je weet dat de maatschappij je onacceptabel vindt. Ik vind NIET dat dik zijn de norm moet zijn, maar het zou wel fijn zijn als dik niet zo zou samenhangen in de hoofden van mensen met "dom/vies/lelijk/duur/lui".

*met accepteren bedoel ik overigens niet dat je de boel maar de boel moet laten. ik probeer nog steeds gezond(er) te leven en meer te bewegen. met accepteren bedoel ik juist dat je beseft dat je van jezelf mag houden, ondanks dat je obesitas hebt, genoeg om iets aan je lichaam te wíllen doen.

^O^
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:07:31 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115671507
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja...
Ik zou sportschoenen aantrekken. Op blote voeten is het veel zwaarder, vooral het cardiogedeelte.
pi_115671508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijne vakantie MarMar! :)

15 minuten loopband, 15 minuten crosstrainer. Zo douchen, ontbijten, nog wat hangen en dan taxi naar het vliegveld! :)
Fijne reis!
pi_115671512
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:04 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja...
Denk dat je daar je oorzaak hebt :) ik hoef ook niet op blote voeten Jillian te doen ;)

Heb je sportschoenen? Iig iets met demping in de zool?
pi_115671519
Eens hoor kwak, vooral je laatste stukje!

Goeie reis XM :)
pi_115671682
Ik ga vandaag bootje varen *O*

Wat zal ik eens eten voor mijn ontbijt? Hmmm :9
pi_115671702
hm, eens kijken of t beter gaat met sportschoenen. voet doet nu nog zo zeer dat ik die niet aan krijg, dus dat komt dan morgenochtend. elke dag is voor mij denk ik sowieso wat zwaar, gewrichttechnish.

ik moet trouwens gauw aankleden, anders ben ik morgen nog niet bij phaidra :P
Kwak
pi_115671731
ik wil denk ik hier een winterjas en een herfstjurk op maat bestellen trouwens *O*

een maandje sparen...

http://www.etsy.com/shop/xiaolizi?section_id=6395056
Kwak
pi_115671741
lijstje gister:

O: havermout met framboos
T: volkorenboterham met ham/kaas/komkommer
L: restje volkorenquiche met courgette en feta.
T: wat tonijn/sperziebonen/witte bonen salade
T: yoghurt met muesli
D: patat, entrecote, salade.
T: 3 roomboterkoekjes, aardbeienmousse, wat aardbeien.

Planning vandaag:
O: yoghurt met appel, druif en muesli
T: veeeeel koffie
T: ?
L: tonijn/sperziebonen/witte bonen salade
T: yoghurt met wat muesli
T: biertje?
D: ? er ligt een worstje in de koelkast, en courgette, paprika, aubergine. Daar iets mee denk ik
T: blokje pure choco, glas rode wijn?
pi_115671759
oh, en ik heb eergister een bestelling van over de 350 euro gedaan bij zalando. Ben heel erg benieuwd!
pi_115671871
Staan leuke dingen bij, kwak!

Ik heb dit jurkje gekocht in de VS. O+.

Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 09:46:07 #193
70532 loveli
N
pi_115672310
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:20 schreef kwakz0r het volgende:
ik wil denk ik hier een winterjas en een herfstjurk op maat bestellen trouwens *O*

een maandje sparen...

http://www.etsy.com/shop/xiaolizi?section_id=6395056
Nice!
crap in = crap out
pi_115672394
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 09:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Nice!
^^

ik wil ook een nieuwe leuke winterjas die niet veel te lang is :')
pi_115673598
*O* ben wel m'n lunch vergeten :')

Zo maar eens vragen of ik een broodje kan krijgen :@
pi_115673684
Ik wil een sporthorloge!!
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:37:35 #197
70532 loveli
N
pi_115673716
crap in = crap out
pi_115673869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
*O* ben wel m'n lunch vergeten :')

Zo maar eens vragen of ik een broodje kan krijgen :@
Dat schiet lekker op dan :')

Hier gelukkig koelkastbereik. Had gehoopt al een yogarondje te kunnen doen, maar mijn nek zit nog steeds een beetje vast. Na de lunch maar even een stukje lopen :(

En vanavond lekker uit eten O+
pi_115673937
quote:
Die had ik gevonden. Maar die ik wil zag ik al op MP (garmin 110 of 210) maar ik moet wachten tot de euro's binnen zijn. Plus ik ga op vakantie en dat gaat ook bakken met geld kosten, dus even rustig aan!
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:50:50 #200
70532 loveli
N
pi_115674139
Had niet eens naar de site gekeken, alleen dom www. ervoor en .nl erachter gezet...
crap in = crap out
pi_115674421
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:50 schreef loveli het volgende:
Had niet eens naar de site gekeken, alleen dom www. ervoor en .nl erachter gezet...
:')
pi_115674925
Www. :').com al geprobeerd ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:21:03 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115675035
Zo, de douane-verplichtingen ook weer gehad. Nu wachten. Nog anderhalf uur.

:O
pi_115675111
Jongens doe eens posten, anders moet ik gaan werken!
pi_115675136
pff, werk shmerk. bijna weekend!
pi_115675194
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, werk shmerk. bijna weekend!
^^

*druk verder typt!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:30:11 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115675353
En wat voor weekend! Eerst onweer des doods ( :') ) en nu zullen we allemaal smelten!

http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)ropisch-weekend.html
pi_115675422
Hier een lekkere 26 graden :) en we gaan wellicht lekker een weekendje naar het Lake District O+ wandelen _O_
Ja doei.
pi_115675434
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef Perruche het volgende:
Jongens doe eens posten, anders moet ik gaan werken!
_O-
pi_115675443
Ik hoor net dat wij gaan genieten van het mooie weer door een nieuwe tv te kopen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:33:37 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115675466
Jij bofkont jij!
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:34:45 #212
70532 loveli
N
pi_115675509
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoor net dat wij gaan genieten van het mooie weer door een nieuwe tv te kopen.
Voor op het balkon of voor bij de airco?
crap in = crap out
pi_115675556
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O-
pi_115675599
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij bofkont jij!
Ja, hè? O+. Die kerel van mij weet wel hoe 'ie me een fijne dag moet bezorgen!
pi_115675764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Huphup aan t werk! Anders ga ik je weer motivationals sturen ;)
pi_115675781
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, hè? O+. Die kerel van mij weet wel hoe 'ie me een fijne dag moet bezorgen!

Ik heb hopelijk de mijne eens zo ver dat we in het weekend een paar uur in het park gaan zitten met wat lekkers erbij. Hij heeft hier absoluut het geduld niet voor, dus ik ben benieuwd :')
pi_115675791
Ik heb de kledingkast opgeruimd, de was opgevouwen.. nu zo maar 's stofzuigen en een doekje door de keuken heen. Man man man wat is 't hier ranzig :')
Ja doei.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:42:26 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115675821
Wil eigenlijk ff via het werk naar huis straks... Ligt een Topvintage-jurkje op me te wachten daar...
pi_115675886
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:

[..]

Huphup aan t werk! Anders ga ik je weer motivationals sturen ;)
Heb al 5 telefoontjes beantwoord, 8 emails geschreven en nog wat dingen. Ben vet productief!
pi_115675907
hihi, je zei vet.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:45:53 #221
70532 loveli
N
pi_115675952
vet is niet slecht!
crap in = crap out
pi_115675958
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat schiet lekker op dan :')

Hier gelukkig koelkastbereik. Had gehoopt al een yogarondje te kunnen doen, maar mijn nek zit nog steeds een beetje vast. Na de lunch maar even een stukje lopen :(

En vanavond lekker uit eten O+
Broodje gescoord naast mn gewone boterhammen en ananas wat er nog lag :9
pi_115675970
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
hihi, je zei vet.
Ik zal mijn mond gaan spoelen met zeep.
pi_115675987
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wil eigenlijk ff via het werk naar huis straks... Ligt een Topvintage-jurkje op me te wachten daar...
Was jij van plan dan verder te gaan werken als je weer in NL bent?
pi_115676059
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb al 5 telefoontjes beantwoord, 8 emails geschreven en nog wat dingen. Ben vet productief!
ik wou dat ik een baan had waarbij mensen me bellen. Lijkt me zo'n fijne onderbreking...
pi_115676118
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik wou dat ik een baan had waarbij mensen me bellen. Lijkt me zo'n fijne onderbreking...
maar goed, nu weer aan het werk. Stomme paper.
pi_115676127
quote:

[..]

Ja, lekker is dat. Even gezellig babbelen. En ik ga ook naar ze toe, training geven, uitleg geven, met ze lunchen en koffie drinken. Leuk leuk *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar goed, nu weer aan het werk. Stomme paper.
Succes :*
pi_115676169
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Broodje gescoord naast mn gewone boterhammen en ananas wat er nog lag :9
Goedzo!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:53:36 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115676232
Veel plezier Kwak en Phaidra *O* Doe elkaar de groeten van mij D

Leuk een nieuwe sporthorloge .

De mijne zei zonet 6.5 km in 33 min (10.8/uur)
pi_115676311
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb hopelijk de mijne eens zo ver dat we in het weekend een paar uur in het park gaan zitten met wat lekkers erbij. Hij heeft hier absoluut het geduld niet voor, dus ik ben benieuwd :')
Zondag strand? :D
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:58:09 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115676382
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Was jij van plan dan verder te gaan werken als je weer in NL bent?
Vandaag? Niet op kantoor nee, maar wil m'n jurkje, gezien het weer. Maar thuis mss nog wel ff wat doen en maandag gewoon weer business as usual. Voorspel zelfs lange dagen volgende week omdat er een hoop nog af moet voor m'n vakantie.
pi_115676442
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vandaag? Niet op kantoor nee, maar wil m'n jurkje, gezien het weer. Maar thuis mss nog wel ff wat doen en maandag gewoon weer business as usual. Voorspel zelfs lange dagen volgende week omdat er een hoop nog af moet voor m'n vakantie.
wanneer komt die assistent voor jou?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:03:26 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115676552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wanneer komt die assistent voor jou?
Die is er al een tijdje hoor :) anders had ik ook niet met vakantie gekund. Maar zij is deze week vrij geweest.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:04:35 #234
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115676588
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die is er al een tijdje hoor :) anders had ik ook niet met vakantie gekund. Maar zij is deze week vrij geweest.
Dus als je dood gaat dan is het met je werkgever ook gebeurd?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:06:17 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115676667
Neuh, maar nieuwe huisstijl die per 1/9 ingaat, vergt wel wat werk. En wil met een redelijk leeg hoofd op vakantie gaan. Hoewel ik wel in de komende weken aan m'n meerjarenplan moet werken ;(.
pi_115676690
Ik vind die Beingsick wel vrij tof in dat programma eigenlijk :')

Wel vrij matig en voorspelbaar programma verder.
pi_115677179
Als een jochie uit de straat (jaar of 10, mat tot ver over de schouders) je een lekker wijf noemt, dan maakt dat je dag wel goed natuurlijk.

;(.
pi_115677352
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als een jochie uit de straat (jaar of 10, mat tot ver over de schouders) je een lekker wijf noemt, dan maakt dat je dag wel goed natuurlijk.

;(.
In dat genre, zigeunerjoch uit Agde, een vetkleuter van een jaar of 9, vrij vertaald: Oh jij hebt een lekkere kont, die wil ik weleens neuken. :o ;( :'( :')

Het is dat ik bezig was mijn kaak van de grond te rapen, anders was een ouderwetse oorvijg wel van pas geweest.
pi_115677396
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

In dat genre, zigeunerjoch uit Agde, een vetkleuter van een jaar of 9, vrij vertaald: Oh jij hebt een lekkere kont, die wil ik weleens neuken. :o ;( :'( :')

Het is dat ik bezig was mijn kaak van de grond te rapen, anders was een ouderwetse oorvijg wel van pas geweest.
Damn.
pi_115677482
Hij had je ook hoer kunnen noemen :X /jeugdvantegenwoordig
pi_115677490
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zondag strand? :D
Lijkt me super leuk, maar zit al weer vol dit weekend ;(

Maar we spreken snel wat af :Y
pi_115677997
Ben benieuwd hoe Henk en Viz t hebben :)

Even egopost: m'n buik is bijna weer van normale proporties en dat maakt meteen mijn spiegelbeeld een stuk fijner :D
pi_115678750
Wat fijn Nallie! Waar was je buik zo van opgeblazen?
pi_115678771
quote:

[..]

ik wou dat ik een baan had waarbij ik niet gebeld werd, juist omdat het me uit mijn werk en concentratie haalt en voortdurend moet schakelen.
En ik heb sowieso een hekel aan bellen.
pi_115678784
Wat zijn ze aan het doen dan? (Henk en Viezzzzz)

Ik heb eindelijk m'n telefoon/televisie/internet opgezegd en alles in 1 besteld. *O*

Yesterday
O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, likje mayo
T: minigehaktballetjes, mosterdmayo, zure komkommer
L: salade van ijsbergsla, fijngesneden italiaanse wokgroenten, geitenkaas, ui, spekjes en dressing
S: of rustdagje, of Jillian
T:wodka, baconknabbels met een gekookt eitje
D: drumstick x2 met broccolisoep of naar de Parade
T: creme fraiche citroen/zoetstof

Vandaag:
O: gekookt eitje, baconknabbels met roomkaas
T: eiprutje van: ui, tomaat, plakje ham en 2 eieren.
L: salade van ijsbergsla, fijngesneden italiaanse wokgroenten, geitenkaas, ui, spekjes en dressing
S: hardlopen
D: weet niet moet nog boodschappen doen.
pi_115678879
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

ik zou hem niet eens hebben verstaan en hem waarschijnlijk nog glimlachend hebben begroet ook :')
pi_115678963
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef An24 het volgende:

[..]

Lijkt me super leuk, maar zit al weer vol dit weekend ;(

Maar we spreken snel wat af :Y
Helaas! Andere keer :)
pi_115679050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
Dat is niet alleen jeugd hoor.. Helaas. Ik woon in een wijk met nogal wat marokkanen en blijkbaar komt hun vocabulaire niet veel verder dan hoer en pssssst.

Ik was dinsdagavond zelf ook lekker handig bezig trouwens. Had even krachttraining gedaan en ik bedacht me daarna dat ik nog glas naar de glasbak moest brengen. Dus ik een random shirt uit de kast getrokken om dat even te toen. Was vrij laat en de glasbak staat vlakbij de moskee en daar was het tering druk door de ramadan. Zag wel wat mensen me een beetje apart aankeken. En als ik hun aankeek keken ze direct weg.. Ik dacht nou ja raar allemaal.
Had ik dus een grijs gemeleerd shirt aan gedaan met daarop over de hele borst de amerikaanse vlag. En ik liep er nog wat bezweet en opgepompt bij door de krachttraining.. Nou ja, nergens last van gehad in ieder geval. Ook niet van een groep hanggroep/scootertuig. Die zijn sowieso meer van het vrouwen lastig vallen, dat durven ze nog net blijkbaar. :')
pi_115680142
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat fijn Nallie! Waar was je buik zo van opgeblazen?
Mijn buik heeft issues, maar heb nu poedertjes van dokter en die helpen :Y Dus dat is fijn, want ik leek wel zwanger :')

Henk en V1z zijn naar lowlands! Zie ook deze en voorgaande TT's :P
pi_115680359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:49 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mijn buik heeft issues, maar heb nu poedertjes van dokter en die helpen :Y Dus dat is fijn, want ik leek wel zwanger :')

Henk en V1z zijn naar lowlands! Zie ook deze en voorgaande TT's :P
Heb je je foodbaby geaborteerd :P
pi_115680467
Zal ik eens een lijstje doen?
O: croissant, 300 ml activia drink, 150 gr mango
L: 3 boterhammen eiersalade
T: zo'n nakkdbar achtig iets
T: appel
B: 2x20 minuten fietsen
D: ik denk lekker thais halen
  Vis een optie? vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:59:57 #252
70532 loveli
N
pi_115680552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
Dat.. -O-
crap in = crap out
pi_115680565
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb je je foodbaby geaborteerd :P
Hij heeft me verlaten :')

Lekker lijstje man! Croissants O+
pi_115680783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hij heeft me verlaten :')

Lekker lijstje man! Croissants O+
Albert heijn croissants ;(
pi_115680933
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Albert heijn croissants ;(
Noes! Ik had receptjes opgezocht, weet je hoeveel werk dat is! :{ :o
pi_115681269
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:10 schreef Nallie het volgende:

[..]

Noes! Ik had receptjes opgezocht, weet je hoeveel werk dat is! :{ :o
ja! morgen lekker verse halen bij de bakker.
pi_115681281
Ik wil een hardloophorloge maar vertrouw de verkoper op MP niet :').
pi_115681317
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef Perruche het volgende:
Hem laten opsturen en dan pas betalen. Voor jou 0 risico.. En anders een keer googelen op zn emailadres
pi_115681338
Iemand tips? We hebben de kittens opgehaald vanmorgen. Heb ze allebei aan de bak laten snuffelen toen ze uit het reisbakje kwamen. Eentje is al twee keer op de bak geweest om te plassen, de ander heeft het al twee keer in de kamer gedaan. Hoe kan ik haar nu op de bak laten gaan? Heb haar beide keren betrapt terwijl ze aan het plassen was en op de bak gezet.
pi_115681368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:21 schreef LieLie het volgende:
Iemand tips? We hebben de kittens opgehaald vanmorgen. Heb ze allebei aan de bak laten snuffelen toen ze uit het reisbakje kwamen. Eentje is al twee keer op de bak geweest om te plassen, de ander heeft het al twee keer in de kamer gedaan. Hoe kan ik haar nu op de bak laten gaan? Heb haar beide keren betrapt terwijl ze aan het plassen was en op de bak gezet.
Misschien een keer voordoen ? :%
pi_115681423
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Hem laten opsturen en dan pas betalen. Voor jou 0 risico.. En anders een keer googelen op zn emailadres
Ja alleen doen ze dat vaak niet, eerst opsturen dan betalen. En email zie je niet meer tegenwoordig...
pi_115681540
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja alleen doen ze dat vaak niet, eerst opsturen dan betalen. En email zie je niet meer tegenwoordig...
Kan je m niet ophalen? Of is het niet in de buurt?
pi_115681552
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dan heb je dus naam + rekeningnummer. Daarop kun je ook zoeken. Als het een veelpleger is dan staat het sowieso wel op internet. En hoelang is degene actief op MP?
Wil de verkoper niet dat je ophaalt?
pi_115681555
quote:
Denk dat dat de goede manier is... anders ff kijken in kattenvraagbaak?
pi_115681558
LieLie kittens *O*

Consequent blijven, dan lukt het vanzelf.
Beestje is nu natuurlijk ook nog best gestresst. Was ze bij de vorige eigenaar zindelijk? Want dat leren ze niet zomaar af.
pi_115681586
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kan je m niet ophalen? Of is het niet in de buurt?
Is in zuid holland, daar kom ik niet :P
pi_115681612
Wat vervelend, Lie! Hebben jullie een open of dichte bak? R. durfde eerst niet in de dichte bak, dus hebben we de kap er eerst afgelaten. Inmiddels is het geen probleem meer.

Hebben jullie erg last van een jetlag, trouwens?
pi_115681727
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wellicht een Zuid Holland Slankie? :P
pi_115681785
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Novem het volgende:
LieLie kittens *O*

Consequent blijven, dan lukt het vanzelf.
Beestje is nu natuurlijk ook nog best gestresst. Was ze bij de vorige eigenaar zindelijk? Want dat leren ze niet zomaar af.
Ja hoor, daar wel. Denk ook wel dat het het wennen is, maar ze moeten niet door de geur denken dat het daar ook mag of zo.
pi_115681865
DaD, ik zie jet jetlagvraag toevallig. Ik heb er 2 weken last van gehad, waarvan ik een week flink beroerd was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_115681882
quote:
De kamer is waarschijnlijk te groot. Meerdere kattenbakjes neerzetten is de truc. Kunnen vanzelf weg, maar voor nu nodig. Verder elk (half) uur ff op de bak zetten. Gaat vanzelf over als consequent blijft. Succes!
pi_115681898
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat vervelend, Lie! Hebben jullie een open of dichte bak? R. durfde eerst niet in de dichte bak, dus hebben we de kap er eerst afgelaten. Inmiddels is het geen probleem meer.

Hebben jullie erg last van een jetlag, trouwens?
Dat kan ik ook nog even proberen ja, misschien dat dat beter wil.

En nog geen jetlag geloof ik. Weet niet wat alle symptomen daar van zijn ;)
Maar gisteren tot 22.30 wakker gebleven en vanochtend om 09.00/09.30 er weer uit. Beetje moe nog wel, maar verder gaat het goed geloof ik ^O^
pi_115682003
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Helaas! Andere keer :)
Mag ik er eventueel op terug komen als je niets te doen hebt? Ik kan me zo voorstellen dat meneer terug krabbeld en andere dates niet doorgaan.
pi_115682040
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
DaD, ik zie jet jetlagvraag toevallig. Ik heb er 2 weken last van gehad, waarvan ik een week flink beroerd was.
Jeetje. :o. Wij hebben afgelopen nacht voor het eerst weer een volledige nacht gemaakt. Om half 12 gaan slapen, om half 8 wakker en op. De nachten hiervoor waren we om 4 uur/half 5 steeds wakker. Gister ben ik weer in slaap gevallen nadat Baard naar z'n werk was, en toen ik daarvan wakker werd was ik ook echt naar! Onwijs zweten, kokhalzend onder de douche staan, dat werk.

Apart dat mensen dat zo anders kunnen ervaren (maar ook wel dat het bij Baard en mij precies hetzelfde verloopt).
pi_115682197
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dat kan ik ook nog even proberen ja, misschien dat dat beter wil.

En nog geen jetlag geloof ik. Weet niet wat alle symptomen daar van zijn ;)
Maar gisteren tot 22.30 wakker gebleven en vanochtend om 09.00/09.30 er weer uit. Beetje moe nog wel, maar verder gaat het goed geloof ik ^O^
De kap was hier duidelijk het probleem.

Vandaag is een deugnietdagje. :+.
pi_115682237
Ik vond het veel heftiger dan ik verwacht had. Ik kwam thuis meteen weer in het dagelijks ritme, ik moest wel, maar toch duurde het me veel te lang.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_115682305
ik had er vanuit San Diego heel veel last van. Ik ben een week elke dag om 4 uur wakker geworden. omdat veel van mn collega's op hetzelfde congres waren was het ook grappig om te zien hoeveel emails er nu om 4 uur 's nachts verstuurd werden...
pi_115682417
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef An24 het volgende:

[..]

De kamer is waarschijnlijk te groot. Meerdere kattenbakjes neerzetten is de truc. Kunnen vanzelf weg, maar voor nu nodig. Verder elk (half) uur ff op de bak zetten. Gaat vanzelf over als consequent blijft. Succes!
Oh, dat is wel een goede. Heb nu een extra bak in de kamer gezet. Ze spint wel en ze komen wel naar ons toe op de bank. T zijn wel klimmers ;)
pi_115682815
Ik denk dat een jetlag vanaf die kant (Noord- en Zuid-Amerika, Canada) ook wel heftiger is dan vanaf Azië. Voor mijn gevoel was het zeg maar zes uur later dan het in Nederland was, maar dat zorgde er eigenlijk alleen maar voor dat ik 's avonds best wel moe was, maar 's ochtends vroeg zo uit mijn bed stapte. Was er na 3 dagen helemaal van af, gelukkig.
pi_115682946
Ik had er ook flink last van, zowel in de VS als thuis. Maar melatonine hielp goed, dus die neem ik de volgende keer mee, dus ook als ik weer naar de States ga :Y
pi_115682983
Ben trouwens 50 shades aan het lezen, wat een vakantiepulp is het toch ook :D
Het is zo'n doktersromannetje on steroids ofzo :P
pi_115682990
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef Perruche het volgende:
Rembours? Al kun je dan ook betalen voor een steen natuurlijk :')

O: 2 boterhammen pindakaas, beker melk
T: koffie
L: 4 boterhammen, omelet, paprika, tomaat dit dat
T; koffie
D: ?
T: pils, eerste van de week
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_115683041
Heb weinig last van jetlags. Ik vind tegen de tijd invliegen, dus van west richting oost, vervelender dan andersom. Na een dagje voel ik me weer normaal. Heb vannacht trouwens 7 uur geslapen, lang voor mijn doen!
pi_115683069
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, dat is wel een goede. Heb nu een extra bak in de kamer gezet. Ze spint wel en ze komen wel naar ons toe op de bank. T zijn wel klimmers ;)
Goed teken hoor! Niets om je zorgen over te maken ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:18 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115684553
Amsterdam!
pi_115684754
Slapen kunnen ze ook wel ;)

pi_115684971
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar ergens?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:02:32 #288
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_115684981
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef LieLie het volgende:

[ afbeelding ]
Ooch! Die rechtse lijkt echt op onze kat. Al is die van ons ietsie groter (maar eigenlijk nog steeds kitten formaat, al is hij al volgroeid...)
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_115684995
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:37 schreef An24 het volgende:

[..]

Mag ik er eventueel op terug komen als je niets te doen hebt? Ik kan me zo voorstellen dat meneer terug krabbeld en andere dates niet doorgaan.
:D natuurlijk, beloof alleen niet dat de zondag vrij blijft maar anders plannen we wat anders.
pi_115685236
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Rembours? Al kun je dan ook betalen voor een steen natuurlijk :')

O: 2 boterhammen pindakaas, beker melk
T: koffie
L: 4 boterhammen, omelet, paprika, tomaat dit dat
T; koffie
D: ?
T: pils, eerste van de week
hey uks, hoe is het?
pi_115685404
Trouwens ik zie dat dehydratatie ook bij een jetlag hoort. Ik heb wel Steeds dorst en een klein zeurend hoofdpijntje alsof ik te weinig heb gedronken. Maar dat van jullie klinkt wel rot DaD!
pi_115685434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef LieLie het volgende:

[ afbeelding ]
O+. Wie is wie precies? :@.

R. ligt graag zo. Dat kan toch niet lekker liggen...

pi_115685479
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kennedy heeft de witte pootjes, Nixon heeft meer rood in haar vacht.
pi_115685817
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D natuurlijk, beloof alleen niet dat de zondag vrij blijft maar anders plannen we wat anders.
Zou ik ook niet eens willen...beetje voor mij je zondag vrij houden :{w
pi_115685867
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
haha....tuurlijk wel. Zo lig ik ook vaak, maar dan met 1 achterpoot :')
pi_115686714
Ah, Nixon heeft nu ook gewoon op de bak wat gedaan!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:48:56 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688230
Katten O+ Heel lief, altijd gehad maar toch blij dat er geen 'handenbinders' meer zijn.

Wat een drukke dag vandaag :o
Fijn gevoel is dat
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:50:20 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688272
Oeh, loon is binnen, hoeft pas maandag maar onze werkgever is erg goed met betalen O+ NOM Heerlijk drie zondagen, netto 300 euro meer :9
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:54:15 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688379
Heb 4 kg blauwe bessen (vanochtend geplukt *O* ) gekregen.
Heb er 14 zakjes voor in de vriezer van gemaakt.... lekkerT

Ow en ik maak gevulde paprika's/courgette, staat in de oven... HONGER
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:57:00 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688449
Ik
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:57:15 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115688457
Wil de laatste post :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')