abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115643941
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115644228
*O* *O*
Lowlands zin in!
Zin in Lowlands!
*O* *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_115644253
Mc85, ben je helemaal nooit moe? Een vriend van mij heeft het delayed sleep phase syndrome, waardoor hij pas tegen de ochtend in slaap kan vallen. Hij heeft een weblog waar hij er eens over geschreven heeft: http://mainzerbeobachter.(...)leep-phase-syndrome/
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115644282
grr, koffie over m'n witte tshirt gemorst...terwijl ik vanavond nog een afspraak heb.

Maar een nieuw tshirt gekocht!
pi_115644673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:
Mc85, ben je helemaal nooit moe? Een vriend van mij heeft het delayed sleep phase syndrome, waardoor hij pas tegen de ochtend in slaap kan vallen. Hij heeft een weblog waar hij er eens over geschreven heeft: http://mainzerbeobachter.(...)leep-phase-syndrome/
Vrijwel nooit, behalve sochtends als ik op moet staan. :{
Dat verhaal klinkt wel herkenbaar, behalve dan dat slaap inhalen in het weekend. Ook al ben ik moe sochtends, toch word ik altijd wel redelijk op tijd wakker. Ik sta normaal rond 7:30 op, in het weekend tussen 8 en 9. En ik val meestal pas rond 2:00 in slaap. Ik kan wel bijvoorbeeld ineens veel vroeger opstaan zonder problemen, maar dan wordt je ineens uit je ritme gerukt lijkt het wel. Zoals vanochtend 4:30 ging wel aardig. Toen sliep ik rond 0:30 (was er om 23 uur in gaan liggen...)
pi_115644954
Zoo weer lekker gewerkt! Daarnaast aan m'n studie werken dus lekker verstandig bezig ;)
Worry is a misuse of imagination
pi_115645028
Maar misschien helpt melatonine ook wel. Nog nooit geprobeerd.
Een andere oplossing is veel fysiek zware dingen doen. Als ik een dag heb gesurft kan ik wel beter slapen. Net als verhuizen, heb een paar keer als verhuizer gewerkt, 12 uur per dag sjouwen en dan kan ik ineens wel normaal slapen. 2 uur fietsen heeft die werking weer niet dat is niet lang/zwaar genoeg blijkbaar.

Soms heeft het zn voordelen, laatst tijdens het WK op zee was iedereen helemaal dood na afloop van de wedstrijden, maar ik had het gevoel dat ik nog wel langer had gekund :')
Tuurlijk ben ik kort na zo'n wedstrijd fysiek wel gesloopt, maar na een kwartiertje niks doen kan ik er wel weer opnieuw tegen aan. Zeker als ik iets heb gegeten.

Ik drink ook nog maar weinig koffie nog max 2 of 3 per dag en niet na 3 uur smiddags. dus daar zou het bijna niet aan kunnen liggen. Ik gebruik weinig suikers etc. dus ja. Wat het dan wel is, misschien wel dat DSPS.. Ik weet wel dat ik meer uit me zelf zou halen als een dag 26 uur zou duren.. Maar ja dat wordt em denk ik niet.

Maar goed, ben er vandoor, even een stukje op de racefiets met die slechtziende kerel. Kijken of we dit keer niet vallen :o

[ Bericht 9% gewijzigd door the85mc op 16-08-2012 15:54:54 ]
pi_115645701
Ik zou het een keer proberen die melatonine Mc85. Ik gebruik het sinds kort en ben vrij enthousiast.
pi_115646572
Live vanuit Afrika: de laatste afvaltip. Iets verkeerds eten waardoor je darmen over de zeik raken en je de hele dag in bed ligt (op een paar runs richting het toilet na), bijna niets meer wil eten en dus afvalt als een malle. Wat dan ook meteen het enige voordeel is (verder gaat het prima hoor, ben niet doodziek denk ik).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_115646736
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Live vanuit Afrika: de laatste afvaltip. Iets verkeerds eten waardoor je darmen over de zeik raken en je de hele dag in bed ligt (op een paar runs richting het toilet na), bijna niets meer wil eten en dus afvalt als een malle. Wat dan ook meteen het enige voordeel is (verder gaat het prima hoor, ben niet doodziek denk ik).
Datzelfde heb ik ook gehad in Kenia, was zo 7 kilo kwijt. Zat er ook zo weer aan, though. :D Hopelijk kan je nog een beetje genieten van je laatste dagen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115646888
Ik ga zo (door mama) zelfgemaakte kroketten eten. Zo ontzettend nom! :9
pi_115646941
BAM! Congres officieel afgesloten! :) Morgen terug naar NL! Ik vind het ook wel welletjes nu.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115646988
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo (door mama) zelfgemaakte kroketten eten. Zo ontzettend nom! :9
Oe! :9

Ik ga morgen een broodje kaas eten! Zonder sla, tomaat, komkommer, jalapenos, pepperoni, saus en wat dies meer zei :+
pi_115647043
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
BAM! Congres officieel afgesloten! :) Morgen terug naar NL! Ik vind het ook wel welletjes nu.
Voor morgen alvast een fijne reis terug :)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik ga morgen een broodje kaas eten! Zonder sla, tomaat, komkommer, jalapenos, pepperoni, saus en wat dies meer zei :+
Een zelfgemaakt broodje kaas? :9
pi_115647082
Waarom zonder? :@ Jalapenos :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115647089
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Datzelfde heb ik ook gehad in Kenia, was zo 7 kilo kwijt. Zat er ook zo weer aan, though. :D Hopelijk kan je nog een beetje genieten van je laatste dagen!
7? Zoveel heb ik niet meer over, dan ga ik richting ondergewicht xD. Ik hoop het op een max 2 kg te houden, dat kan ik nog wel hebben zonder een hele nieuwe garderobe aan te moeten schaffen.
pi_115647128
Gewoon een hollands broodje kaas. Zonder amerikaans gedoe ;)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:47:28 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115647154
Jalapenos :9
Niet meer actief op Fok!
pi_115647183
Oh kroketten O+.
pi_115647221
Fatsoenlijk brood en belegen kaas was het eerste wat we aten toen we thuiskwamen. Heerlijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115647268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

7? Zoveel heb ik niet meer over, dan ga ik richting ondergewicht xD. Ik hoop het op een max 2 kg te houden, dat kan ik nog wel hebben zonder een hele nieuwe garderobe aan te moeten schaffen.
Eh, toen ik er zeven kwijt was tikte ik dat ondergewicht ook wel bijna aan. Wat ik wilde zeggen was dat die kilo's er gewoon weer aanzaten toen ik weer normaal kon eten enzo :) .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115647277
Volkorenbrood met pindakaas, dat had ik pas gemist. O+
pi_115647296
kroketten en bokkepootjes, dat mis ik!
pi_115647344
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fatsoenlijk brood en belegen kaas was het eerste wat we aten toen we thuiskwamen. Heerlijk.
Ik las al dat ik ook nog met kattenmelk aan het mengen moet om ze te laten wennen? Dat waren ze zelf ook van plan, maar als het er op aankomt gaat het net als bij de kleinkinderen :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:55:36 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115647420
Kroketten :9

Ik eet spinaziepizza vanavond :+ En ga denk ik nog even dansjes maken. Morgenochtend vroeg bus-trein-vliegtuig, en dan Ierland! *O* *TT-gericht-dansje* :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_115647424
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:
kroketten en bokkepootjes, dat mis ik!
Kroketten kun je zelf maken, kan het recept van mijn moeder wel eens doorsturen? En ooohhh! Jij kunt vast rendierkroketten maken :D Nom :Y
pi_115647626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Kroketten kun je zelf maken, kan het recept van mijn moeder wel eens doorsturen? En ooohhh! Jij kunt vast rendierkroketten maken :D Nom :Y
ja, maar het is zoveel werk!
pi_115647654
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik las al dat ik ook nog met kattenmelk aan het mengen moet om ze te laten wennen? Dat waren ze zelf ook van plan, maar als het er op aankomt gaat het net als bij de kleinkinderen :P
Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat. :@.
pi_115647662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Eh, toen ik er zeven kwijt was tikte ik dat ondergewicht ook wel bijna aan. Wat ik wilde zeggen was dat die kilo's er gewoon weer aanzaten toen ik weer normaal kon eten enzo :) .
Oooooh :). Maar jemig, dan was je wel flink ziek zeg.

Kroketten, witbrood dat niet zoet is, aardbeien, tosties, ontbijt met weetabix, zijn genoeg dingen die ik thuis weer wil :p.
pi_115647683
Beterschap, Chico!
pi_115647711
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

True that :Y Daarom wacht ik ook meestal tot mama ze weer eens heeft gemaakt :+
pi_115647713
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat. :@.
:D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:03:19 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115647727
Wou al zeggen, 7 kilo op een mini-GeeBee! Dan blijft er weinig GeeBee over :o

Beterschaap, Chico! :*
pi_115647793
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oooooh :). Maar jemig, dan was je wel flink ziek zeg.

Kroketten, witbrood dat niet zoet is, aardbeien, tosties, ontbijt met weetabix, zijn genoeg dingen die ik thuis weer wil :p.
Dat was ik ook, zal maar niet op de details ingaan :') :D .

Kroket heb ik al heel lang niet meer gehad, misschien dit weekend op een terrasje. Ik ga twee dagen varen! 8-)
pi_115647824
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wou al zeggen, 7 kilo op een mini-GeeBee! Dan blijft er weinig GeeBee over :o

Beterschaap, Chico! :*
Op hoe ik er toen uitzag was dat idd echt niet goed. Ben dit jaar al wel bijna 7 kilo afgevallen, maar dat is een goed ding! B-)
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 17:06:08 #36
70532 loveli
N
pi_115647841
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wattem?
Vind 'em niet origineel genoeg om je aan te geven Originele taal- en spelfouten op FOK! #64
oO<
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 17:08:02 #37
70532 loveli
N
pi_115647906
Chico, beterschap!
crap in = crap out
  donderdag 16 augustus 2012 @ 17:08:07 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115647910
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Op hoe ik er toen uitzag was dat idd echt niet goed. Ben dit jaar al wel bijna 7 kilo afgevallen, maar dat is een goed ding! B-)
Oh okee! Genoeg GoedBij over dus? *O*
pi_115647949
Ik ben m'n vakantiekilo's alweer kwijt, trouwens. *O*. Zal wel voornamelijk vocht zijn geweest. Toch wordt het hoog tijd voor de sportschool. Binnenkort maar eens regelen. :+.
pi_115647953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Wattem?
Vind 'em niet origineel genoeg om je aan te geven Originele taal- en spelfouten op FOK! #64
oO<
Mag ik me beroepen op een jetlag, ook al heb ik hem nog niet? O-)
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 17:09:22 #41
70532 loveli
N
pi_115647957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

*vleesje voert*
crap in = crap out
pi_115647966
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh okee! Genoeg GoedBij over dus? *O*
Haha, jazeker, plenty :+
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 17:09:55 #43
70532 loveli
N
pi_115647981
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:09 schreef LieLie het volgende:

[..]

Mag ik me beroepen op een jetlag, ook al heb ik hem nog niet? O-)
Tuurlijk, elk excuus aangrijpen.
crap in = crap out
pi_115648855
Ik mis op vakantie nooit Nederlandse dingen maar in Nederland wel alle vanantie dingen :D
Worry is a misuse of imagination
pi_115648861
Ik krijg een link voor 'bloedmooi Thai vrouw' :D
pi_115649693
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:09 schreef loveli het volgende:

[..]

*vleesje voert*
[ afbeelding ]
:9~
pi_115649915
Pff, ik ben kapot :P maar die taart is tof :D

Lijstje:

O: stukjes kaas en chorizo
T: handje noten
T: banaan
T: citroenijsje
L: gegrilde kip, 1/2 avocado, gegrilde paprika en tomaatjes
D: speklap en gewokte groenten

Ik doe niks meer vanaaf :+ beetje lezen en dat is het :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115650021
Zo, dat was Jillian. Mijn probleem met de planks: ik deed ze verkeerd de hele tijd. Armen net te wijd. Nu de armen wat dichter bij elkaar gedaan en kon alle oefeningen volhouden :') 8-) Maar morgen moet ik eigenlijk alweer door naar level 3 :o misschien dat ik nog even één dagje level 2 eraan plak. Level 3-vrees :@ :') ben vorige keer net er voor gestopt, maar nu zetten we door, in elk geval tot volgende week woensdagochtend, want in de loop van de middag vertrek ik richting m'n overnachtingsplek zodat ik de donderdag vroeg de boot naar Nederland kan nemen (ga via Harwich-HvH dit keer).
Ja doei.
pi_115650049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

De ingredienten van een Van Dobben kroket vallen ook nog wel mee. Zo heel af en toe doe ik dat gewoon hoor! O+
pi_115650125
Lijstje:

O: speltbrood met kaas en een roereitje
L: oosterse salade met kip, sla, tauge, paprika en een snee turks brood
T: veel thee, water en twee amandelhavervlok koekjes
D: beetje ingewikkeld. Geen zin om te koken. Heb nu fritata gemaakt en daar hebben we nog wat hapjes bij: ham met tzaziki, olijven, port saluut etc.
S: yoga Niet handig met verkrampte netspier denk ik. Jammer, raak verslaafd ;(
T: misschien kwark, anders thee
pi_115650155
En beterschap Chico!
pi_115650171
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:17 schreef An24 het volgende:
En beterschap Chico!
En dat ja! -O- vervelend!
Ja doei.
pi_115650222
Aww Chico, beterschap inderdaad! :*
pi_115650240
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:14 schreef An24 het volgende:

[..]

De ingredienten van een Van Dobben kroket vallen ook nog wel mee. Zo heel af en toe doe ik dat gewoon hoor! O+
tsja, helaas koop je die hier niet!
pi_115650268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

tsja, helaas koop je die hier niet!
je begrijpt nu dat als je jarig bent alle slankies ze je laten invliegen he >:)
pi_115650288
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef An24 het volgende:

[..]

18 november... :7

Nee, ik ben in oktober weer in NL, en dan staan ze zeker op het menu...
pi_115650364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef An24 het volgende:

[..]

We hebben Jagar ook al eens voorzien van Hollandse lekkernijen in Zweden :)
pi_115650399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

We hebben Jagar ook al eens voorzien van Hollandse lekkernijen in Zweden :)
en thermo-ondergoed!
pi_115650463
Update/vermoedelijke eindstand:
O: Activia, volkoren beschuit met jam, twee mueslicrackers met biefstukworst/hüttenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde boterhammen met hüttenkäse/runderpastrami (en komkommer) en een salade van veldsla, dressing, tonijn en semi-zongedroogde tomaten twee mueslicrackers met vega-ham/runderpastrami (en komkommer), volkoren beschuit met jam
T: Twee nectarines en aardbeien
T: ‘Aardbeienkwarktaartyoghurt’
D: Rijst met roerbakgroente en falafel Opgebakken gepofte aardappelen met wat mayonaise, gegrilde vis en spinazie
T: Bosbessenyoghurt met een doosje blauwe bessen
T: ‘Aardbeienkwarktaartyoghurt’
T: Beluga-ijsje

[ Bericht 1% gewijzigd door Vlierbloesem op 16-08-2012 19:37:08 ]
pi_115651920
Beterschap Chico!

Pfff olifantpootjes met dit warme weer....
Nog niet zo erg als ik bij Coco zag (sorry :*) maar charmant is anders :')
Hou ook vocht vast in mijn vingers/handen merk ik, wat een rot gevoel...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115652953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef Skoap het volgende:
Beterschap Chico!

Pfff olifantpootjes met dit warme weer....
Nog niet zo erg als ik bij Coco zag (sorry :*) maar charmant is anders :')
Hou ook vocht vast in mijn vingers/handen merk ik, wat een rot gevoel...
Hier nog 1. Kan ook minder vaak mijn ringsplints dragen ;(
pi_115653560
Superlijstje weer, VB :Y
Waar smaakt dat nou naar, dat vega-ham?
Ooit keer zo'n vega-burger gehad, na tweede hap het uitgespuugd en rest weggegooid. :')

:@ Chico nog beterschap gewenst! Blijft wel wat van je over toch?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:24 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

en thermo-ondergoed!
Ohwja :D

Even een goedkoop horloge gehaald voor Lowlands...
Ook bij m'n minder heldere momenten kan ik 'm aflezen :+

En dat voor een tientje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:59:14 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115653772
Lowlands *O* Heel veel plezier voor degene die gaan.

Mag het hele weekend werken, toch jammer dit is het enige weer wat ik verdraag zo ongeveer :')

Beterschap Chico!

Beter lijstje Jeager

Goed bezig Kwakje :)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115653874
Uniek!

Mocht je wat vrije tijd hebben en willen meekijken, het word live uitgezonden op youtube :)
http://www.youtube.com/lowlands
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:04:05 #65
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115653960
Leuk horloge V1, hou wel van simpel!

Lijst:
O: kwark en vla
T's: 2 nectarines, 200 gr rauwe wortel, halve komkommer, cup a soup kerrie, tomaat
L: 2 boterhammen met tartaar en gebakken uien, boterham kaas, kom bruine bonensoep met spek, saucijs en rookworst :9 ), 2 glazen melk.
T's: blokje choco, appel, paar mentos
D: bloemkool, gekookte wortelen, kabeljauwfilet uit de oven met ui/knof/verse kruiden/champ, tagliatelle met room/kaas/ei
T: cola-berenburg en wat zoute stokjes, kwart meloen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115654012
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef V1z0R het volgende:
Superlijstje weer, VB :Y
Waar smaakt dat nou naar, dat vega-ham?
Ooit keer zo'n vega-burger gehad, na tweede hap het uitgespuugd en rest weggegooid. :')

:@ Chico nog beterschap gewenst! Blijft wel wat van je over toch?

[..]

Ohwja :D

Even een goedkoop horloge gehaald voor Lowlands...
Ook bij m'n minder heldere momenten kan ik 'm aflezen :+
[ afbeelding ]
En dat voor een tientje :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje! Ik vind het meeste vega-spul voor op brood niet lekker, maar deze vegetarische gerookte ham (AH) wel. Tja, waar smaakt het naar, niet naar ham in ieder geval :P. Ook veel vega-burgers vind ik vies. Vaak is het zo droog.

Goed bezig met het afdingen! :D Ik ben daar héél slecht in. Op de markt hebben mensen om me heen wel eens gezegd 'maar meisje, dat ga je toch niet betalen? Je mag best afdingen hoor!'
pi_115654605
Vega-ham die niet naar ham smaakt :D :+

Afdingen kun je leren, gewoon bieden wat je er voor over hebt en van die lulsmoesjes bedenken. Als ze er dan nog op verdienen krijg je het al snel mee, helemaal op 't einde van een markt bijvoorbeeld.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:24:12 #68
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115654812
Afdingen: Als ik iets echt wil hebben dan wil het bij mij niet lukken, of van een bekende maar voor de rest: Kom niet aan mijn geld.

Keer gehad bij de AH, behoorlijk wat boodschappen, eindelijk eens een keer een bonuskaart aangeschaft ( :r )
Was ik die vergeten, wou die kassamedewerkster niet haar eigen even erover halen.
Heb ik de kar laten staan, kwam de servicemedewerskster achter mij aan dat het niet weer zou gebeuren :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:29:09 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115655054
Wij gingen eigenlijk vanavond naar de pizzaria, fiets ik er langs.. vakantie :(
Nou gaan we zaterdag maar lekker chinees buffetten :9
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:31:12 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115655155
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Afdingen: Als ik iets echt wil hebben dan wil het bij mij niet lukken, of van een bekende maar voor de rest: Kom niet aan mijn geld.

Keer gehad bij de AH, behoorlijk wat boodschappen, eindelijk eens een keer een bonuskaart aangeschaft ( :r )
Was ik die vergeten, wou die kassamedewerkster niet haar eigen even erover halen.
Heb ik de kar laten staan, kwam de servicemedewerskster achter mij aan dat het niet weer zou gebeuren :P
_O- O+
Niet meer actief op Fok!
pi_115655599
Tropisch Lowlandsweekend wordt dat, veel plezier voor de Lowlandsgangers! Vergeet je zonnebrand niet ;)
pi_115655611
Lijstje:
O: dubbele bth kaas en 3 nectarines
T: smoothie van shakies
L: salade met rauwe ham en wortelsoep erbij
T: koffie met een minicakeje
T: banaan
S: 3 km heel hard lopen (was kapot daarna!)
D: dubbele bth kaas, halve komkommer

Hmmm :'). Heb nu nog honger, eens even kcals tellen!

Edit; §600 kcals, beetje weinig!

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 16-08-2012 20:50:02 ]
pi_115655637
Bedankt voor het linkje Vaiz! Kan ik op afstandje meekijken :+

Bij ons in de buurt ligt al een uur de stroom eruit :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115655871
Mijn bovenarmen hebben putjes. Hoe kom ik daar vanaf?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115655928
quote:
18s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
:D wat? Drink je genoeg water, houd je geen vocht vast?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:49:48 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115655937
quote:
18s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jonger worden O+
pi_115655942
Nee, tis echt cellulitis.
pi_115656067
Arm amputeren.
Ja doei.
pi_115656070
Of dichtpurren.
Ja doei.
pi_115656141
Was te laat voor bloedgeven, was pas om half 8 terug van fietsen. Had net wel, net niet gekund, maar wil ook niet te gestresst daar naar toe. Ga denk ik komende week ergens. Misschien is bloed geven als het heet is ook wat risico voller dan normaal.
pi_115656949
Is cellulitis of de aanleg ervoor erfelijk bepaald eigenlijk? Maandag werkte ik in de bieb en naast me kwam een vrij slank meisje zitten van begin 20. En ondanks dat ze best jong en slank was had ze toch cellulitis op haar boven benen.. dus toen begon ik me dat af te vragen :')
pi_115657029
Kan ook lipoedeem zijn zoals Ml heeft, dan heb je er ook snel last van volgens mij :@
pi_115657067
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
Is cellulitis of de aanleg ervoor erfelijk bepaald eigenlijk? Maandag werkte ik in de bieb en naast me kwam een vrij slank meisje zitten van begin 20. En ondanks dat ze best jong en slank was had ze toch cellulitis op haar boven benen.. dus toen begon ik me dat af te vragen :')
Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.
pi_115657068
We hebben een kenner in viz B)
pi_115657149
Ik moet echt weer iets RPM-achtigs vinden, want ik takel af in sneltreinvaart }:|
pi_115657201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet echt weer iets RPM-achtigs vinden, want ik takel af in sneltreinvaart }:|
Als je 3x in de week pumpt en/of combat doet komt dat wel goed!
pi_115657227
Dat combat was je bevallen toch, Xmert? :*
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef the85mc het volgende:
We hebben een kenner in viz B)
:@

Ik deel gewoon mee wat ik gehoord/gelezen heb :)
pi_115657253
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef V1z0R het volgende:
Kan ook lipoedeem zijn zoals Ml heeft, dan heb je er ook snel last van volgens mij :@
Ja heuii, niks mis met mijn armen ja :D

Die zijn juist extra stevig voor alsnog ^O^
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:21:24 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115657255
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
Ja. Heeeeeeeeeel gezond leven helpt wel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_115657266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als je 3x in de week pumpt en/of combat doet komt dat wel goed!
Ja, na de vakantie maar weer eens sportdiscipline inbouwen.
pi_115657269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.
Werkt dat echt? Ik dacht dat dat koud/warm water een fabeltje was.
Maar goed, ik heb er natuurlijk ook geen ervaring mee als man..
pi_115657284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Massages mits niet stevig.
Koud/warm absoluut niet, superslecht.
pi_115657326
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klopt, dermatologen zijn er dan ook niet over te spreken.
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Heeeeeeeeeel gezond leven helpt wel.
Dattum
pi_115657345
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik heb er sinds ik vet heb gekweekt ook last van. En bij mij heeft het wel gewerkt, doe vrij consequent sporten /water drinken /koud warm douchen. Je moet die vet/vocht ophopingen kwijt raken. Vochtafdrijvend eten werkt ook, en bikram yoga.
pi_115657358
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Massages mits niet stevig.
Koud/warm absoluut niet, superslecht.
Leg uit?
pi_115657379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja heuii, niks mis met mijn armen ja :D

Die zijn juist extra stevig voor alsnog ^O^
:W

Was een reactie op Mc, die had het over een jonge meid die het op d'r bovenbenen had :P

Hoe is het vanmiddag trouwens gegaan?
En ik ben heel braaf geweest en heb niet gereageerd op je vaguebooking met de vraag of er nog een stukje kont te vergeven was :+
pi_115657387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Leg uit?
Je huid/inwendig krijg je steeds een knal door de wisseling, uitzetten en weer niet.
Daardoor verkrampt alles en hou je juist vocht e.d. vast.

Jip en Janneke uitleg.
pi_115657415
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Je huid/inwendig krijg je steeds een knal door de wisseling, uitzetten en weer niet.
Daardoor verkrampt alles en hou je juist vocht e.d. vast.

Jip en Janneke uitleg.
Ah, ok. Bij mij werkt het best wel lekker, maar vooral voor de spiertjes.
pi_115657455
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:W

Was een reactie op Mc, die had het over een jonge meid die het op d'r bovenbenen had :P

Hoe is het vanmiddag trouwens gegaan?
En ik ben heel braaf geweest en heb niet gereageerd op je vaguebooking met de vraag of er nog een stukje kont te vergeven was :+
Gniffel, had dubbel gelegen als je het wel gedaan had :D

Het is super gegaan *O* verlaging hypo tot en met ^O^
  donderdag 16 augustus 2012 @ 21:26:02 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115657466
Putjes?? Dan is voornamelijk aanleg, niet heel veel aan te doen.
Zelfs na ruim 30 kg afvallen geen last maar mien moeke heeft het ook niet.

Iemand dit gezien? Dikkerds zijn het zat http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1281376
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')