Vrijwel nooit, behalve sochtends als ik op moet staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Phaidra het volgende:
Mc85, ben je helemaal nooit moe? Een vriend van mij heeft het delayed sleep phase syndrome, waardoor hij pas tegen de ochtend in slaap kan vallen. Hij heeft een weblog waar hij er eens over geschreven heeft: http://mainzerbeobachter.(...)leep-phase-syndrome/
Datzelfde heb ik ook gehad in Kenia, was zo 7 kilo kwijt. Zat er ook zo weer aan, though.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:31 schreef Chicolate het volgende:
Live vanuit Afrika: de laatste afvaltip. Iets verkeerds eten waardoor je darmen over de zeik raken en je de hele dag in bed ligt (op een paar runs richting het toilet na), bijna niets meer wil eten en dus afvalt als een malle. Wat dan ook meteen het enige voordeel is (verder gaat het prima hoor, ben niet doodziek denk ik).
Oe!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga zo (door mama) zelfgemaakte kroketten eten. Zo ontzettend nom!
Voor morgen alvast een fijne reis terugquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
BAM! Congres officieel afgesloten!Morgen terug naar NL! Ik vind het ook wel welletjes nu.
Een zelfgemaakt broodje kaas?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe!
Ik ga morgen een broodje kaas eten! Zonder sla, tomaat, komkommer, jalapenos, pepperoni, saus en wat dies meer zei
7? Zoveel heb ik niet meer over, dan ga ik richting ondergewicht xD. Ik hoop het op een max 2 kg te houden, dat kan ik nog wel hebben zonder een hele nieuwe garderobe aan te moeten schaffen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik ook gehad in Kenia, was zo 7 kilo kwijt. Zat er ook zo weer aan, though.Hopelijk kan je nog een beetje genieten van je laatste dagen!
Eh, toen ik er zeven kwijt was tikte ik dat ondergewicht ook wel bijna aan. Wat ik wilde zeggen was dat die kilo's er gewoon weer aanzaten toen ik weer normaal kon eten enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
7? Zoveel heb ik niet meer over, dan ga ik richting ondergewicht xD. Ik hoop het op een max 2 kg te houden, dat kan ik nog wel hebben zonder een hele nieuwe garderobe aan te moeten schaffen.
Ik las al dat ik ook nog met kattenmelk aan het mengen moet om ze te laten wennen? Dat waren ze zelf ook van plan, maar als het er op aankomt gaat het net als bij de kleinkinderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fatsoenlijk brood en belegen kaas was het eerste wat we aten toen we thuiskwamen. Heerlijk.
Kroketten kun je zelf maken, kan het recept van mijn moeder wel eens doorsturen? En ooohhh! Jij kunt vast rendierkroketten makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Jagärtrut het volgende:
kroketten en bokkepootjes, dat mis ik!
ja, maar het is zoveel werk!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kroketten kun je zelf maken, kan het recept van mijn moeder wel eens doorsturen? En ooohhh! Jij kunt vast rendierkroketten makenNom
Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik las al dat ik ook nog met kattenmelk aan het mengen moet om ze te laten wennen? Dat waren ze zelf ook van plan, maar als het er op aankomt gaat het net als bij de kleinkinderen
Ooooohquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, toen ik er zeven kwijt was tikte ik dat ondergewicht ook wel bijna aan. Wat ik wilde zeggen was dat die kilo's er gewoon weer aanzaten toen ik weer normaal kon eten enzo.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat..
Dat was ik ook, zal maar niet op de details ingaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oooooh. Maar jemig, dan was je wel flink ziek zeg.
Kroketten, witbrood dat niet zoet is, aardbeien, tosties, ontbijt met weetabix, zijn genoeg dingen die ik thuis weer wil :p.
Op hoe ik er toen uitzag was dat idd echt niet goed. Ben dit jaar al wel bijna 7 kilo afgevallen, maar dat is een goed ding!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wou al zeggen, 7 kilo op een mini-GeeBee! Dan blijft er weinig GeeBee over![]()
Beterschaap, Chico!
Wattem?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe!
Ik ga morgen een broodje kaas eten! Zonder sla, tomaat, komkommer, jalapenos, pepperoni, saus en wat dies meer zei
Oh okee! Genoeg GoedBij over dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op hoe ik er toen uitzag was dat idd echt niet goed. Ben dit jaar al wel bijna 7 kilo afgevallen, maar dat is een goed ding!
Mag ik me beroepen op een jetlag, ook al heb ik hem nog niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Wattem?
Vind 'em niet origineel genoeg om je aan te geven Originele taal- en spelfouten op FOK! #64
*vleesje voert*quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze wel dat ze zelf ook al gemengd gaf! Ik kan het me ook wel voorstellen hoor. Wat de poes betreft hebben wij blijkbaar een volledig gebrek aan ruggegraat..
Haha, jazeker, plentyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh okee! Genoeg GoedBij over dus?
Tuurlijk, elk excuus aangrijpen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mag ik me beroepen op een jetlag, ook al heb ik hem nog niet?
quote:
De ingredienten van een Van Dobben kroket vallen ook nog wel mee. Zo heel af en toe doe ik dat gewoon hoor!quote:
tsja, helaas koop je die hier niet!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:14 schreef An24 het volgende:
[..]
De ingredienten van een Van Dobben kroket vallen ook nog wel mee. Zo heel af en toe doe ik dat gewoon hoor!
je begrijpt nu dat als je jarig bent alle slankies ze je laten invliegen hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
tsja, helaas koop je die hier niet!
18 november...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
je begrijpt nu dat als je jarig bent alle slankies ze je laten invliegen he
We hebben Jagar ook al eens voorzien van Hollandse lekkernijen in Zwedenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef An24 het volgende:
[..]
je begrijpt nu dat als je jarig bent alle slankies ze je laten invliegen he
en thermo-ondergoed!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
We hebben Jagar ook al eens voorzien van Hollandse lekkernijen in Zweden
Hier nog 1. Kan ook minder vaak mijn ringsplints dragenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:09 schreef Skoap het volgende:
Beterschap Chico!
Pfff olifantpootjes met dit warme weer....
Nog niet zo erg als ik bij Coco zag (sorry) maar charmant is anders
Hou ook vocht vast in mijn vingers/handen merk ik, wat een rot gevoel...
Ohwjaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef V1z0R het volgende:
Superlijstje weer, VB
Waar smaakt dat nou naar, dat vega-ham?
Ooit keer zo'n vega-burger gehad, na tweede hap het uitgespuugd en rest weggegooid.Chico nog beterschap gewenst! Blijft wel wat van je over toch?
[..]
Ohwja
Even een goedkoop horloge gehaald voor Lowlands...
Ook bij m'n minder heldere momenten kan ik 'm aflezen
[ afbeelding ]
En dat voor een tientjeDankje! Ik vind het meeste vega-spul voor op brood niet lekker, maar deze vegetarische gerookte ham (AH) wel. Tja, waar smaakt het naar, niet naar ham in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ook veel vega-burgers vind ik vies. Vaak is het zo droog.
Goed bezig met het afdingen!Ik ben daar héél slecht in. Op de markt hebben mensen om me heen wel eens gezegd 'maar meisje, dat ga je toch niet betalen? Je mag best afdingen hoor!'
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Afdingen: Als ik iets echt wil hebben dan wil het bij mij niet lukken, of van een bekende maar voor de rest: Kom niet aan mijn geld.
Keer gehad bij de AH, behoorlijk wat boodschappen, eindelijk eens een keer een bonuskaart aangeschaft ()
Was ik die vergeten, wou die kassamedewerkster niet haar eigen even erover halen.
Heb ik de kar laten staan, kwam de servicemedewerskster achter mij aan dat het niet weer zou gebeuren
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn bovenarmen hebben putjes. Hoe kom ik daar vanaf?
Jonger wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn bovenarmen hebben putjes. Hoe kom ik daar vanaf?
Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
Is cellulitis of de aanleg ervoor erfelijk bepaald eigenlijk? Maandag werkte ik in de bieb en naast me kwam een vrij slank meisje zitten van begin 20. En ondanks dat ze best jong en slank was had ze toch cellulitis op haar boven benen.. dus toen begon ik me dat af te vragen
Als je 3x in de week pumpt en/of combat doet komt dat wel goed!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet echt weer iets RPM-achtigs vinden, want ik takel af in sneltreinvaart
quote:
Ja heuii, niks mis met mijn armen jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef V1z0R het volgende:
Kan ook lipoedeem zijn zoals Ml heeft, dan heb je er ook snel last van volgens mij
Ja. Heeeeeeeeeel gezond leven helpt wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef the85mc het volgende:
Is cellulitis of de aanleg ervoor erfelijk bepaald eigenlijk? Maandag werkte ik in de bieb en naast me kwam een vrij slank meisje zitten van begin 20. En ondanks dat ze best jong en slank was had ze toch cellulitis op haar boven benen.. dus toen begon ik me dat af te vragen
Ja, na de vakantie maar weer eens sportdiscipline inbouwen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als je 3x in de week pumpt en/of combat doet komt dat wel goed!
Werkt dat echt? Ik dacht dat dat koud/warm water een fabeltje was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.
Massages mits niet stevig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is idd aanleg en deels kan je er wel wat aan doen; massages, koud/warm douchen, water drinken, sporten. Enzo.
Klopt, dermatologen zijn er dan ook niet over te spreken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Werkt dat echt? Ik dacht dat dat koud/warm water een fabeltje was.
Maar goed, ik heb er natuurlijk ook geen ervaring mee als man..
Dattumquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Heeeeeeeeeel gezond leven helpt wel.
Ik heb er sinds ik vet heb gekweekt ook last van. En bij mij heeft het wel gewerkt, doe vrij consequent sporten /water drinken /koud warm douchen. Je moet die vet/vocht ophopingen kwijt raken. Vochtafdrijvend eten werkt ook, en bikram yoga.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Werkt dat echt? Ik dacht dat dat koud/warm water een fabeltje was.
Maar goed, ik heb er natuurlijk ook geen ervaring mee als man..
Leg uit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Massages mits niet stevig.
Koud/warm absoluut niet, superslecht.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heuii, niks mis met mijn armen ja
Die zijn juist extra stevig voor alsnog
Je huid/inwendig krijg je steeds een knal door de wisseling, uitzetten en weer niet.quote:
Ah, ok. Bij mij werkt het best wel lekker, maar vooral voor de spiertjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je huid/inwendig krijg je steeds een knal door de wisseling, uitzetten en weer niet.
Daardoor verkrampt alles en hou je juist vocht e.d. vast.
Jip en Janneke uitleg.
Gniffel, had dubbel gelegen als je het wel gedaan hadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was een reactie op Mc, die had het over een jonge meid die het op d'r bovenbenen had
Hoe is het vanmiddag trouwens gegaan?
En ik ben heel braaf geweest en heb niet gereageerd op je vaguebooking met de vraag of er nog een stukje kont te vergeven was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |