Misschien worden het wel 4 krachtige halfbloed feetjes (zoals Sookie) die mee gana helpen in de strijd tegen Worloquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha, toen ik die 4 baby's zag, kreeg ik al zo'n vermoeden dat ze heel snel groot zouden worden!![]()
Ik moest eigenlijk wel lachen toen die scene dan ook kwam!
DADDDYYYYYY!
Al heb ik geen idee wat voor nut die scene's op dit moment hebben in de hoofdlijn.
Verder wel een OK aflevering. Ben benieuwd hoe ze het verder gaan uitbouwen!
Denk dat ze een soort van halve sookies worden ofzo haha. Maar ze moeten er wel in, want als ze dat niet hadden gedaan dan had iedereen weer zoiets van "huh waar zijn al die baby's gebleven"?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Al heb ik geen idee wat voor nut die scene's op dit moment hebben in de hoofdlijn.
ik snap alleen niet waarom sookie dan niet binnen een paar dagen volwassen is geworden...quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha, toen ik die 4 baby's zag, kreeg ik al zo'n vermoeden dat ze heel snel groot zouden worden!![]()
Ik moest eigenlijk wel lachen toen die scene dan ook kwam!
DADDDYYYYYY!
Zal wel te maken hebben met verschillende soorten Elfjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:23 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik snap alleen niet waarom sookie dan niet binnen een paar dagen volwassen is geworden...
Of de concentratie fairy-bloed. Sookie stamt af van haar oma en een halfbloed fairy. Ze heeft dus 1/8e deel fairy-bloed. De kinderen van Andy komen van Claudine, en die is volbloed elf. Althans, in de boekenserie. Maar in het boek gebeurt er niets tussen Andy en Claudinequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:52 schreef TheThirdMark het volgende:
Zal wel te maken hebben met verschillende soorten Elfjes.
Ah zou ook nog wel weer kunnen. Maar waarom is Sookie dan zo belachelijk sterkquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of de concentratie fairy-bloed. Sookie stamt af van haar oma en een halfbloed fairy. Ze heeft dus 1/8e deel fairy-bloed. De kinderen van Andy komen van Claudine, en die is volbloed elf. Althans, in de boekenserie. Maar in het boek gebeurt er niets tussen Andy en Claudine
Wie is Macklyn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Ah zou ook nog wel weer kunnen. Maar waarom is Sookie dan zo belachelijk sterk
(ok, dat zullen we wel zien als Macklyn een grotere introductie krijgt.)
Macklyn Warlow, je weet wel, die vampier gespeeld door Rutger Houwer.quote:
Ah ok. Ik snap al waarom ik die niet ken geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Macklyn Warlow, je weet wel, die vampier gespeeld door Rutger Houwer.
Die debiele hippy-elf noemde hem een keer bij zijn voornaam, zonder achternaam. Toen moest ik ook wel even nadenkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ah ok. Ik snap al waarom ik die niet ken geloof ikIk ken m alleen als Warlow
Ga terug naar KLB.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:11 schreef sanasoufi het volgende:
te raar...ik heb de eerste twee afleveringen gezien....vreemde serie...teen wolf wint.
Rutger wie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Rutger Hauer speelt heeuul geen vampierquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:58 schreef Hazzard het volgende:
Rutger Hauer speelt heeuul geen vampierIk vond het al zo vreemd, en gelukkig speelt hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Tof nr aan het eind vd ep trouwensquote:
idd viel me ook op. Als sookie met jason en baas rutger aan tafel zit en vanachteren gefilmd wordt zou ze granny kunnen zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 22:59 schreef Vlindur het volgende:
Ik vond ze vooral allemaal maar heel erg oud![]()
Maar wheehoo, heb weer genoten!!![]()
![]()
vind het tot nu toe gelukkig wel iets rustiger wat betreft het aantal verhaallijnenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:20 schreef Burdie het volgende:
Als dit de kwaliteit wordt van het nieuwe seizoen, dan haak ik binnenkort af.
Wat een klucht is dit geworden zeg!
Ik ergerde me wel aan die chick die met Sam ging praten over dat shifters net als vamps "out of the closet" moeten komen, en daarna in de bosjes zaten te filmen. Krijgen we er toch wéér een verhaallijn bijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
vind het tot nu toe gelukkig wel iets rustiger wat betreft het aantal verhaallijnen
klopt maar dat heeft wel meer met het grote plaatje te maken, dat meerdere soorten naast de vampieren openbaar gemaakt worden. Het hangt nu iig wel allemaal wat meer samen, dat was vorig seizoen een stuk minder met die irak veteranen en die demonquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ergerde me wel aan die chick die met Sam ging praten over dat shifters net als vamps "out of the closet" moeten komen, en daarna in de bosjes zaten te filmen. Krijgen we er toch wéér een verhaallijn bij
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:58 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Rutger Hauer speelt heeuul geen vampierKloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze in de media mooi verdraait
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het acteerwerk zooo geforceerd.
Plus ik erger me aan het feit dat er eigenlijk de hele aflevering weer geen klote is gebeurd.
En ja toch blijf ik kijken, bite me.
Nee. Dat is tenminste niet de intentie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:49 schreef jepperdeprep het volgende:
Is dit het laatste seizoen True Blood?
Mooiquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Dat is tenminste niet de intentie.
Wat was het einde ook alweerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef Vlindur het volgende:
Wat was dat nou voor vaag einde?
Ik had geen Nederlandse subs, dus misschien miste ik wat of was het gewoon echt maar slapjes?
Bill gaat feeënbloed halen van die koters van Andyquote:
Eigenlijk wel. Als je kijkt naar de opbouw kan dit niet anders zijn dan het laatste seizoen. Of ze moeten er de powerrangers of The X-Men bij halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Dat is tenminste niet de intentie.
Bill rook de feetjes van Andy door het knuffeltje, net als jaren geleden de pleister van Sooki bij Warlow. sooki wil Bill niet helpen, dus gaat Bill die feetjes pakken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef Vlindur het volgende:
Ik had geen Nederlandse subs, dus misschien miste ik wat of was het gewoon echt maar slapjes?
de nieuwe showrunner heeft voor 2 seizoenen getekend, dit is het eerste. Het is niet officieel vernieuwd maar HBO kennende zal dat niet lang meer durenquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Als je kijkt naar de opbouw kan dit niet anders zijn dan het laatste seizoen. Of ze moeten er de powerrangers of The X-Men bij halen.
Juist best sterk. Was toch duidelijk dat hij nu dan maar die 4 kids van Andy te grazen gaat nemen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef Vlindur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |