abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116080700
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:17 schreef DeMessias het volgende:
Wat een kutfinale :') Lijkt wel een tienerserietje geworden. I'm out.
Tot over 10 maanden :)
  Moderator / Redactie FP maandag 27 augustus 2012 @ 20:36:42 #77
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_116080789
quote:
Ok doei :W
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_116081264
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:44 schreef Dale. het volgende:

[..]

qft... Dat was echt zo van ja jij moet dood en snel... DOOD :')
Had mij eigenlijk meer verbaast dat die Eric had zien aankomen, hij was op dat moment echt op een andere planeet :P
pi_116083372
10 maanden ;(
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:10:19 #80
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_116086059
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:49 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Beste aflevering ooit! Eindelijk is Russel weg... Ik was hem een beetje zat.
Serieus? Hij was zo'n beetje het leukste character deze reeks.
pi_116086484
Wauw, was een aflevering! O+

Alleen kan ik er nog steeds niet bij dat Bill in zo'n korte tijd is veranderd van lieve mainstreamer naar evil vampiergod :{ Dat ging me iets te snel.
pi_116086535
quote:
Geworden? :') Is het altijd al geweest, niets mis mee. :)
Leuke finale, jammer van Russel, awesome van Bill, nice van Tara en Pam. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_116086787
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:10 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Serieus? Hij was zo'n beetje het leukste character deze reeks.
Ik vind hem altijd hetzelfde... Het leuke onvoorspelbare van toen hij er eerst in was was er nu zo'n beetje wel van af. Het was gewoon voorspelbaar dat hij onvoorspelbaar was.
  maandag 27 augustus 2012 @ 23:21:12 #84
8369 speknek
Another day another slay
pi_116090141
Bazeneinde van het leukste seizoen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:07:40 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116092118
Tof einde! Jason en Andy weer erg tof deze afleveringen. _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:24:56 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116092637
Nou... na al die lyrische opmerkingen op FB e.d. viel de laatste aflevering me erg tegen.
Bilith? Oh come ON... die already!

En ik snap ècht niet waarom een heel ras van Vampieren zich de les laat lezen door een o zo machtige authority... als ze eigenlijk vrij simpel uit de weg geruimd konden worden. Wat waren het nou eigenlijk? 6 kibbelende vampieren om een tafel heen. En dat regeerde vampire kind? Hmmz. Nee. Ik vond de authority veel leuker in seizoen 1 of 2, toen ze nog mysterieus en machtig waren. Jammer.

Al met al wel een leuk seizoen hoor. beter dan 5. Maar niet briljant meer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:28:38 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_116092741
Ja dat had ik ook wel. Bill is 170.. de helft van de vampiers daar moet geen enkele moeite hebben met hem op te ruimen. Als ze van al die bewakers mensen hadden gemaakt (want zo gedroegen ze zich door langzaam te lopen enz) zou het al een stuk overtuigender geweest zijn.
Ik heb de serie nooit briljant gevonden, dus daar zou het aan kunnen liggen. Ik vond dit seizoen prettig niet-soapy.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:29:51 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116092780
Sowieso.... allemaal erg oude vampieren... en dan laten ze Bill meteen toe en nog zo hoog ook. Om nog maar te zwijgen over Steve Newlin die net 3 weken vampier is, als straf nota bene. |:(
L'Amour menaçant:
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:31:47 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116092836
Wat ik mis is het verleidelijke zuiderlijke rauwe. Die eerste coven die je in seizoen 1 zag was zo. Die donkere vrouw, gevaarlijk, knettergek en sexy. Die vampieren van de authority waren eerder karikaturen dan iets waar je bang voor zou moeten zijn. Alles wordt zo... campy en zo'n horror-persiflage ipv nog echt spannend of zwoel te zijn zoals het eerst begon.

Tara vind ik trouwens wel echt een verbetering :Y
L'Amour menaçant:
pi_116099148
En waarom is iedere houten kogel die word afgevuurd altijd een treffer in het hart. :?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:10:57 #91
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_116099580
Dat noemen ze mikken :D
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:19:51 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116099840
Jason is natuurlijk wel getraind door de Fellowship of the sun, en door Andy de politiemeneer he ;)
L'Amour menaçant:
pi_116100323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 00:31 schreef Ang3l het volgende:
Wat ik mis is het verleidelijke zuiderlijke rauwe. Die eerste coven die je in seizoen 1 zag was zo. Die donkere vrouw, gevaarlijk, knettergek en sexy. Die vampieren van de authority waren eerder karikaturen dan iets waar je bang voor zou moeten zijn. Alles wordt zo... campy en zo'n horror-persiflage ipv nog echt spannend of zwoel te zijn zoals het eerst begon.

[ afbeelding ]

Tara vind ik trouwens wel echt een verbetering :Y
idd, het is nu allemaal zo van een hap-slik-weg niveau. Nog steeds wel vermakelijk maar de doelgroep is na verloop van jaren(sinds het succes van Twilight?) wat veranderd. Zonde

Toch was dit wel een vermakelijke finale al was de dood van Russell wel een ontzettende afknapper. Uit het niets komt Eric aan, steekt hem lek en poef weg is ie zonder dat je het fatsoenlijk te zien krijgt. Beetje matig slecht voor een badguy die met alle moeite terug gehaald wordt en eigenlijk dit seizoen toch al niet voor de spanning zorgde die er 2 seizoenen geleden wel was rondom zijn karakter.

Dit seizoen had wel meer van die momenten. Hoe de hele groep van de autoriteit zich na 1 avondje trippen helemaal bekeerd en alles waar ze voor staan radicaal omgooien.... Dat gedoe met die ifrit, het in herhaling vallende gedoe tussen jessica, jason en hoyt, de avontuurtjes van lafayette.

De laatste afleveringen waren wel weer ouderwets vermakelijk maar al met al is het er de laatste 2/3 jaar drastisch op achteruit gegaan
pi_116101117
ik dacht dat Russel niet geprikt werd maar als nog door die elven-blast kapot ging, met dat licht enzo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:00:59 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_116101170
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef Radobe het volgende:
ik dacht dat Russel niet geprikt werd maar als nog door die elven-blast kapot ging, met dat licht enzo
Nee, Eric stak hem neer.
Hij zei daarna nog: "That felt better than I thought it would". :P
KuikenGuppy
pi_116101316
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, Eric stak hem neer.
Hij zei daarna nog: "That felt better than I thought it would". :P
ja, dat vond ik ook al apart, was Russel dan verzwakt ofzo? Ik vond zo raar met al dat licht, of kwam dat door die fee die hij had doodgedronken?

En Sam die dat wijf uit elkaar liet spatten vond ik ook wel machtig
pi_116101848
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:05 schreef Radobe het volgende:

[..]

ja, dat vond ik ook al apart, was Russel dan verzwakt ofzo? Ik vond zo raar met al dat licht, of kwam dat door die fee die hij had doodgedronken?

En Sam die dat wijf uit elkaar liet spatten vond ik ook wel machtig
dat fee-bloed is het lekkerste drankje voor vampieren, dus denk dat hij extase was van al die liters

Sam's actie was idd cool :)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:58:03 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116103015
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

idd, het is nu allemaal zo van een hap-slik-weg niveau. Nog steeds wel vermakelijk maar de doelgroep is na verloop van jaren(sinds het succes van Twilight?) wat veranderd. Zonde

Toch was dit wel een vermakelijke finale al was de dood van Russell wel een ontzettende afknapper. Uit het niets komt Eric aan, steekt hem lek en poef weg is ie zonder dat je het fatsoenlijk te zien krijgt. Beetje matig slecht voor een badguy die met alle moeite terug gehaald wordt en eigenlijk dit seizoen toch al niet voor de spanning zorgde die er 2 seizoenen geleden wel was rondom zijn karakter.

Dit seizoen had wel meer van die momenten. Hoe de hele groep van de autoriteit zich na 1 avondje trippen helemaal bekeerd en alles waar ze voor staan radicaal omgooien.... Dat gedoe met die ifrit, het in herhaling vallende gedoe tussen jessica, jason en hoyt, de avontuurtjes van lafayette.

De laatste afleveringen waren wel weer ouderwets vermakelijk maar al met al is het er de laatste 2/3 jaar drastisch op achteruit gegaan
Ik vind het nog steeds geen twilight met het verschil dat Twilight zichzelf uitermate serieus neemt en true Blood het met een dikke knipoog brengt. Ze brengen het allemaal wat luchtiger en niet zo serieus.... maar jammere daarvan is wel weer dat ze ook geen moeite lijken te doen tot serieuze verhaallijn. Zo van: ja ach, dikke knipoog he ;)
L'Amour menaçant:
pi_116103131
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds geen twilight met het verschil dat Twilight zichzelf uitermate serieus neemt en true Blood het met een dikke knipoog brengt. Ze brengen het allemaal wat luchtiger en niet zo serieus.... maar jammere daarvan is wel weer dat ze ook geen moeite lijken te doen tot serieuze verhaallijn. Zo van: ja ach, dikke knipoog he ;)
bedoel ook maar dat het simpeler geworden is sindsdien omdat vampieren hot zijn en dus een groter publiek aanspreken
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:17:01 #100
66083 Platina
78th Element
pi_116115127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:34 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ja, waar de fuck kwam Eric vandaan. Komop zeg :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')