Je zeg zelf toch dat je er wat moeite mee hebt? Zoveel karakters zijn er nu ook weer niet om te onthouden. Ik vind het wel verfrissendquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
eerder een gebrek aan inspiratie. Maar als jij dat als ingewikkeld wilt aanmerken, dan mag je dat hoor
Nou ja, sommige personen en verhaallijnen zijn gewoon niet zo interessant. Ik heb bijvoorbeeld niks met Andy en dat met de haren erbij gesleepte Irak verhaal. Het doet in mijn ogen zelfs wel wat af aan TB voor mij. Het begint er een beetje op de lijken dat supernatural eigenlijk diverse moet heten. Iedereen heeft ondertussen wel een supernatural iets in zijn/haar leven. Een paar normale mensen aan wie dat allemaal min of meer voorbij gaat zou wel eens aardig zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:36 schreef June. het volgende:
[..]
Je zeg zelf toch dat je er wat moeite mee hebt? Zoveel karakters zijn er nu ook weer niet om te onthouden. Ik vind het wel verfrissend
idd, zoals toen de serie begon. Heel Bon Temps moest niks van vampieren hebben, van al die andere dingen wist nog niemand iets vanaf. Maargoed we vallen in herhaling.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, sommige personen en verhaallijnen zijn gewoon niet zo interessant. Ik heb bijvoorbeeld niks met Andy en dat met de haren erbij gesleepte Irak verhaal. Het doet in mijn ogen zelfs wel wat af aan TB voor mij. Het begint er een beetje op de lijken dat supernatural eigenlijk diverse moet heten. Iedereen heeft ondertussen wel een supernatural iets in zijn/haar leven. Een paar normale mensen aan wie dat allemaal min of meer voorbij gaat zou wel eens aardig zijn.
Denk niet dat hij dat bedoeld maar het als 2 aparte benoemd. Ligt er maar net aan hoe je het leest.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Andy had niets met dat irak verhaal te maken.
Foutje bedankt, Terry dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Andy had niets met dat irak verhaal te maken.
Zeker wetenquote:
Dat was wel jammer jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:08 schreef pervertedhermit het volgende:
Bah Russel zo makkelijk en snel dood.
Mwoah, het hoorde wel. Het enige wat hij vanaf het begin af aan wilde was Sookie's bloed / feeënbloed. Op zich wel passend dat hij dan ook sterft te midden van alle feeënquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:08 schreef pervertedhermit het volgende:
qft... Dat was echt zo van ja jij moet dood en snel... DOODquote:Op maandag 27 augustus 2012 13:08 schreef pervertedhermit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |