quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb begrepen dat de serie toch flink afwijkt van de boeken, of is elk seizoen toch wel een rode draad van een boek te herkennen? Kan ook in spoilers antwoorden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]thnx. Dat van Lafayette wist ik wel. Komt Russel ook in de boeken voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die komt voor in de boeken. Ik zou zeggen, lees de boeken eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
thnx. Dat van Lafayette wist ik wel. Komt Russel ook in de boeken voor?
Boeken zijn niet slecht, boeken zijn anders dan de serie inderdaad. Ik had eerst de boeken gelezen en ben toen pas aan de serie begonnen dus dan kijk je toch anders naar een serie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah de boeken zijn nog al slecht.
Ik vind de boeken geweldig, maar vooral omdat de auteur de hele sfeer van Louisiana heel erg goed weet neer te zetten. De actie in de serie is veel beter, dat wel...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Boeken zijn niet slecht, boeken zijn anders dan de serie inderdaad. Ik had eerst de boeken gelezen en ben toen pas aan de serie begonnen dus dan kijk je toch anders naar een serie.
Eh... nee ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:08 schreef Asskimo het volgende:
wtf kom net dit op usenet tegen en dacht bij de titel al aan true blood:
[ http://img690.imageshack.us/img690/2939/erikthevikingenglcover.jpg (copy/paste deze link) ]
Film uit 1989
Erik de Viking verzamelt krijgers uit zijn dorp en gaat op een gevaarlijk avontuur op zoek naar Walhalla, om de goden te vragen een einde te maken aan 'de tijd van Ragnorok' zodat zijn volk weer zonlicht kan zien.
bizarre inspiratiebron?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodvermoord?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Adelante het volgende:
Als Russell nou ff al die fairy's doodvermoord scheelt dat weer een verhaallijn
Maar ja Russel is wel 3000 jaar oud, dat schijnt iedereen keer op keer te vergeten...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond het wel snel afgelopen die Elder was zogenaamd ook heel sterk en Russel maakt haar zo dood.
Russel the evil deux ex machine!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:05 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar ja Russel is wel 3000 jaar oud, dat schijnt iedereen keer op keer te vergeten...
Ik vind dit seizoen wel tof eigenlijk, ik kijk nog steeds met veel plezier en ben toch steeds weer benieuwd naar de volgende aflevering!
He-le-maal mee eens. Echter was trouwens die elder sowieso een beetje een doos, maar goed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:05 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Maar ja Russel is wel 3000 jaar oud, dat schijnt iedereen keer op keer te vergeten...
Ik vind dit seizoen wel tof eigenlijk, ik kijk nog steeds met veel plezier en ben toch steeds weer benieuwd naar de volgende aflevering!
Ik heb het idee dat de schrijvers denken dat er meer intrige in moet naar aanleiding van andere populaire series (Spartacus, Game of Thrones etc), maar voor True Blood pakt het niet echt geweldig uit...quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:47 schreef megamandy het volgende:
Dit seizoen vind ik het maar een matige verhaallijn
Had alles opgespaard en ben vorige week dan toch begonnen met kijken maar echt heel veel vind ik er niet aan wat daar allemaal onder de grond gebeurd.
En volgende week al de laatste en wel weer een spannende cliffhanger maar dat is altijd wel bij True Blood.
Ik begin ze eigenlijk steeds leuker te vinden, die Faeries.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Adelante het volgende:
Als Russell nou ff al die fairy's doodvermoord scheelt dat weer een verhaallijn
Zou zomaar kunnen inderdaad. In vind het ook niet veel aan. Aan de andere kant is het natuurlijk begrijpelijk dat ze een nieuwe kant op wilde met de serie. Steeds weer een nieuwe sup die een vijand is, maar dan ook weer niet aangezien de vamps ook geen lievertjes zijn, wordt natuurlijk oud. Ik denk dat het dan ook beter is dat ze naar een soort van einde toe werken, en er een mensen vs sups verhaal van laten worden. De serie is te gelikt gegoten in het meer oppervlakkige van de eerste seizoenen om er nog op een geloofwaardige manier iets anders van te maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de schrijvers denken dat er meer intrige in moet naar aanleiding van andere populaire series (Spartacus, Game of Thrones etc), maar voor True Blood pakt het niet echt geweldig uit...
Mogen wat mij betreft sowieso wel wat meer van zich laten spreken en zich in het gevecht mengen. Alleen zijn het vrij passieve wezens die zich dat per definitie niet echt doen, zo heb ik het idee. En wanneer ze dat wel doen, wordt het een gay tiener-scenario. Wat mij betreft maakt Russel ze dus inderdaad allemaal af, en wordt een iets stoerdere Fairy clan pissed.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begin ze eigenlijk steeds leuker te vinden, die Faeries.
Het zijn elfjes/feetjes... die zijn eerder ondeugend dan agressief. Maar volgens mij kunnen ze het welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Mogen wat mij betreft sowieso wel wat meer van zich laten spreken en zich in het gevecht mengen. Alleen zijn het vrij passieve wezens die zich dat per definitie niet echt doen, zo heb ik het idee.
Mwoa, die maffe familie tak van hen in serie 2 (of was het alweer 3) was nu niet echt passief zeg maar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn elfjes/feetjes... die zijn eerder ondeugend dan agressief. Maar volgens mij kunnen ze het wel
Gast is compleet van het padje af. Ik vind het wel tofquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:51 schreef Vlindur het volgende:
Bill, Jezus, daar is toch ook niks meer aan
Toch heb ik het idee dat Sooki uiteindelijk wel weer samenkomt met Bill ofzo, in het volgende seizoen. Waarom weet ik ook niet, misschien vanwege de vage hints die in dit seizoen worden gegeven (Eric die Bill van dat hele religieuze gedoe probeert af te houden door te vragen "And what about Sooki?")quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:10 schreef speknek het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een van de leukere seizoenen. Ik werd ook helemaal simpel van dat geTwilight tussen Sookie en Eric en Bill Peppi en Kokki. Dat is hier tenminste niet. Minder teenage angst, meer lol.
Ik hoop het niet. Als ik nooit meer 'Sookeeh!' hoor ben ik een tevreden man.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:08 schreef konyntje-mandaryntje het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat Sooki uiteindelijk wel weer samenkomt met Bill ofzo, in het volgende seizoen. Waarom weet ik ook niet, misschien vanwege de vage hints die in dit seizoen worden gegeven (Eric die Bill van dat hele religieuze gedoe probeert af te houden door te vragen "And what about Sooki?")
En Tara niet te vergeten, die zit vol woede die ze ergens op kwijt moetquote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Als ik nooit meer 'Sookeeh!' hoor ben ik een tevreden man.Ik hoop zelfs dat Eric Bill nog omlegt voor het einde van dit seizoen, een beetje zijn kinderen door de kamer meppen
En hopelijk gebeurd dit in combinatie met Pam. Eric, zijn zusje en Pam die de hele toko in elkaar klappen
Precies, ze is echt een veel leuker karakter nu ze vamp is. Lekker stoer, weinig gezeikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Tara ineens stukken minder irritant. En de crush op Pam is wel leuk
ze willen er gewoon teveel instoppen. Geen toeval dat het beter is sinds de afgelopen afleveringen een paar verhalen verhalen bij elkaar gekomen zijn en andere afgekaptquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de schrijvers denken dat er meer intrige in moet naar aanleiding van andere populaire series (Spartacus, Game of Thrones etc), maar voor True Blood pakt het niet echt geweldig uit...
Ingewikkeld he, karakters die niet eendimensionaal zijn, lijkt net echt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze willen er gewoon teveel instoppen. Geen toeval dat het beter is sinds de afgelopen afleveringen een paar verhalen verhalen bij elkaar gekomen zijn en andere afgekapt
Jammer dat dit niet eerder gebeurde, nu is er nog maar 1 aflevering.
Heb er ook wat moeite mee dat personages steeds weer wisselen van karakter. Bill en Eric zijn al zo vaak gewisseld van goed naar kwaad en weer terug dat het soms wel aan Heroes doet denken
eerder een gebrek aan inspiratie. Maar als jij dat als ingewikkeld wilt aanmerken, dan mag je dat hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ingewikkeld he, karakters die niet eendimensionaal zijn, lijkt net echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |