alles goed? NEE TWEE FOUT HURRRDURRRRDURRRRRRquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:10 schreef Gitank2 het volgende:
V: "Hoe gaat het met je?"
A: "Goed, want met slechte mensen gaat het altijd goed hahaha"
Alternatiefquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:10 schreef Gitank2 het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:10 schreef Gitank2 het volgende:
vraag hem of ie autistisch is omdat hij 'zit' letterlijk opvat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Ooit een keer meegemaakt in de Expert:
"Ik zit met een probleem"
"Nee meneer, u staat met een probleem"
Ik kon die vent zijn bloed wel drinken, met zijn schijnheilige rotkop
Dat hoor ik ook vaak inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alternatief
A: Onkruid vergaat niet.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Haha hier moest ik hartelijk om lachenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Misschien gaat het wel automagisch.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef maxmit het volgende:
Of als je iemand succes wenst dat er dan iemand overheen probeert te gaan met SUCZEVEN...
Hé, ga 'ns dood!!!dat denk ik dan altijd...is ook niet goed weet ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Aan zijn hoofd te zien had hij stand-up comedian-ambities.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
vraag hem of ie autistisch is omdat hij 'zit' letterlijk opvat.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef SonicVolcano het volgende:
Whahahahquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef lol_wut het volgende:
“Hallo, met mij”
”Hoi mei, met juni!”
Naar de supermarkt gaan behoort niet tot het dagelijks leven van mensen, interessant!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn van die standaard dooddoeners inderdaad ja. Ergste is nog wel als die mensen denken dat ze origineel zijn - vaak hoor je een zelfde soort 'grappige' opmerkingen in supermarkten waarbij je het kassameisje dan moeilijk ziet kijken. Maar ook in het dagelijk leven zondigen mensen zich hieraan.
Of "voor jou, altijd"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:15 schreef Piye het volgende:
Ik zeg altijd graag gedaan als mensen sarcastisch zeggen "nou dankjewel".
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook wel eens zeg op maandag of dinsdag:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef tja77 het volgende:
Op maandag vragen aan iemand, Hey, alles goed?
als antwoord, ja, want het is bijna weekend....
"Hatsjoe!"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:15 schreef Piye het volgende:
Doe ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:15 schreef Piye het volgende:
Ook een klassieker inderdaad!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alternatief
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een klassieker inderdaad!
Of een bijdehante kerel die, wanneer iemand zei dat hij wel erg bijdehand was, reageerde met "Beter bijdehand dan bijdevoet, want dan moet je zo diep bukken grinnik"
Brabantse grap inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:15 schreef tja77 het volgende:
Als iemand weggaat,
Hey, I fuck the window
Wát slecht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Of een bijdehante kerel die, wanneer iemand zei dat hij wel erg bijdehand was, reageerde met "Beter bijdehand dan bijdevoet, want dan moet je zo diep bukken grinnik"
alternatief antwoordquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Maar wel keihard lachen om zjin eigen 'grap' uiteraardquote:
bedankt dat je de grap even uitlegtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Brabantse grap inderdaad
Ik naai deruit, I fuck the window
Of: Auf wiederschnitzel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Brabantse grap inderdaad
Ik naai deruit, I fuck the window
ik lol'dequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef Etsu het volgende:
Of deze:
-X belt naar Y-
X: Ben je al wakker?
Goeien dagschotel!!!1quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of: Auf wiederschnitzel.
Of: Tot sinas
-Je weet wat ze zeggen hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alternatief
"Ja, zo ben ik hè, een gouden gozer."quote:
Goede 's morgens deze morgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Goeien dagschotel!!!1
Goeiemoggel (deze hoorde ik laatst iemand gebruiken, seriously)
Die bovenste kan je bijdehand counteren met "nee in het ziekenhuis daar gaan de deuren automatisch".quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Suggestieve opmerkingen zijn ook zo hatelijk.
"We zijn niet in de kerk geboren"
"Goh, ik wist niet dat deuren vanzelf dicht gingen?"
staat genoteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Die bovenste kan je bijdehand counteren met "nee in het ziekenhuis daar gaan de deuren automatisch".
Ook al te vaak gehoordquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Die bovenste kan je bijdehand counteren met "nee in het ziekenhuis daar gaan de deuren automatisch".
Ja ik ook, maar de eerste keer was ie wel heel grappig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |