quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Ook een klassieker inderdaad!
Of een bijdehante kerel die, wanneer iemand zei dat hij wel erg bijdehand was, reageerde met "Beter bijdehand dan bijdevoet, want dan moet je zo diep bukken grinnik"
Brabantse grap inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:15 schreef tja77 het volgende:
Als iemand weggaat,
Hey, I fuck the window
Wát slecht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Of een bijdehante kerel die, wanneer iemand zei dat hij wel erg bijdehand was, reageerde met "Beter bijdehand dan bijdevoet, want dan moet je zo diep bukken grinnik"
alternatief antwoordquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Maar wel keihard lachen om zjin eigen 'grap' uiteraardquote:
bedankt dat je de grap even uitlegtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Brabantse grap inderdaad
Ik naai deruit, I fuck the window
Of: Auf wiederschnitzel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Brabantse grap inderdaad
Ik naai deruit, I fuck the window
ik lol'dequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef Etsu het volgende:
Of deze:
-X belt naar Y-
X: Ben je al wakker?
Goeien dagschotel!!!1quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of: Auf wiederschnitzel.
Of: Tot sinas
-Je weet wat ze zeggen hè?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alternatief
A: Onkruid vergaat niet.
"Ja, zo ben ik hè, een gouden gozer."quote:
Goede 's morgens deze morgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Goeien dagschotel!!!1
Goeiemoggel (deze hoorde ik laatst iemand gebruiken, seriously)
Die bovenste kan je bijdehand counteren met "nee in het ziekenhuis daar gaan de deuren automatisch".quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Suggestieve opmerkingen zijn ook zo hatelijk.
"We zijn niet in de kerk geboren"
"Goh, ik wist niet dat deuren vanzelf dicht gingen?"
staat genoteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Die bovenste kan je bijdehand counteren met "nee in het ziekenhuis daar gaan de deuren automatisch".
Ook al te vaak gehoordquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Die bovenste kan je bijdehand counteren met "nee in het ziekenhuis daar gaan de deuren automatisch".
Ja ik ook, maar de eerste keer was ie wel heel grappig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |