Ik gok een bejaardenflat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Herken ze geen van alle, waar hoor je die opmerkingen dan TS?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het zijn vaak geen jeugdige personen meer neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
in z'n kantoor-cubicle uit de jaren 90.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet er altijd gelijk excessief over heen banjeren natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef Etsu het volgende:
Overigens mensen doodwensen om een kleine 'opmerking' van paar woorden... Jezus, waar maak jij je druk om.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef Lithia het volgende:
Die eerste opmerking maak ik wel vaak. Vooral als ze mij koffie aanbieden.
Ah zo, nu snap ik het wel enigzins jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zijn vaak geen jeugdige personen meer nee
DAT ja, dat ze ook nog denken origineel zijn... bitch plsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn van die standaard dooddoeners inderdaad ja. Ergste is nog wel als die mensen denken dat ze origineel zijn - vaak hoor je een zelfde soort 'grappige' opmerkingen in supermarkten waarbij je het kassameisje dan moeilijk ziet kijken. Maar ook in het dagelijk leven zondigen mensen zich hieraan.
Maak me maar af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet er altijd gelijk excessief over heen banjeren natuurlijk
Sjap
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |