Ik gok een bejaardenflat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Herken ze geen van alle, waar hoor je die opmerkingen dan TS?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het zijn vaak geen jeugdige personen meer neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
in z'n kantoor-cubicle uit de jaren 90.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet er altijd gelijk excessief over heen banjeren natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef Etsu het volgende:
Overigens mensen doodwensen om een kleine 'opmerking' van paar woorden... Jezus, waar maak jij je druk om.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef Lithia het volgende:
Die eerste opmerking maak ik wel vaak. Vooral als ze mij koffie aanbieden.
Ah zo, nu snap ik het wel enigzins jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zijn vaak geen jeugdige personen meer nee
DAT ja, dat ze ook nog denken origineel zijn... bitch plsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zijn van die standaard dooddoeners inderdaad ja. Ergste is nog wel als die mensen denken dat ze origineel zijn - vaak hoor je een zelfde soort 'grappige' opmerkingen in supermarkten waarbij je het kassameisje dan moeilijk ziet kijken. Maar ook in het dagelijk leven zondigen mensen zich hieraan.
Maak me maar af.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet er altijd gelijk excessief over heen banjeren natuurlijk
Sjap
[..]
Dan wel terecht maar bedenk asjeblieft een betere responsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maak me maar af.
Ik drink minimaal 2x per week koffie/thee met mijn vrienden en na jaren gaan ze me nog steeds aanbieden of ik koffie wil.
En dan zo'n grijns erbij omdat ze weten dat ik het niet lekker vind.
Past ms ook in dat straatje ja, hatelijk.quote:
Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:01 schreef Cigarette het volgende:
Of als je een sigaret laat vallen en mensen "Zware shag" gaan roepen
Ik word er daadwerkelijk misselijk van. Zou het echt wat uitmaken als ik een andere respons geef? Want herhalen doe ik toch, ik ga niet iedere keer iets anders verzinnen als zij het zelf niet doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan wel terecht maar bedenk asjeblieft een betere respons
Die kende ik gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef lol_wut het volgende:
“Hallo, met mij”
”Hoi mei, met juni!”
Muhaha...nummer 1 en 3 maak ik ook vaak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Godskollere wat is dat irritant.
Biedt je ze wat aan, krijg je de volgende respons:
"Nee dank je, pas ziek geweest"
Laat je iets uit je handen vallen:
"Zwaar he!?"
Zeg je bedankt op iets:
"Niets te danken geef maar [insert hier geld bedrag]"
Sterf gewoon teringlijers.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef lol_wut het volgende:
“Hallo, met mij”
”Hoi mei, met juni!”
“Hallo, met mij”
”Hoi mei, met juni!”
Gewoon hjb zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik word er daadwerkelijk misselijk van. Zou het echt wat uitmaken als ik een andere respons geef? Want herhalen doe ik toch, ik ga niet iedere keer iets anders verzinnen als zij het zelf niet doen.
Ik roep ook altijd dankjewel, als iemand ander heeft geniest. Ook als iemand anders gezondheid zegt tegen de nieserquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:02 schreef tja77 het volgende:
Ik nies altijd, en voor er iemand wat kan zeggen roep ik 'dankjewel"
Telt die ook mee?
“Hallo, met mij”
”Hoi mei, met juni!”
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
quote:
“Hallo, met mij”
”Hoi mei, met juni!”
Shit..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef lol_wut het volgende:
“Hallo, met mij”