Neequote:
Normale server of tekkit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goooodver
6 slots, IP: 46.105.110.3:25592
IK GA NIET UPGRADEN
Dokter, u heeft speciaal een account aangemaakt om me dit te vertellen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Het spijt me, u heeft nog maar een dag te leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
THxquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ben er voor je uit gegaan hoor Huib
Mijn goede daad voor vandaag weer gedaan.
Helaas, deze is al een halfjaar oud.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dokter, u heeft speciaal een account aangemaakt om me dit te vertellen?
320 toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef vogelkooi het volgende:
Zojuist 40 diamonds veloren omdat plan zijn server niet op orde heeft!!!
HUIL HUIL HUIBmode HUIL HUIL! !!!!!! !!!! ! ! ! !EINZ!!!
kreeg eelt op me kleine remlofje en moest maar wat anders doen volgens de huisarts.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat zijn jullie zowaar Minecraft aan het spelen
Volgende keer boter gebruiken, of misschien dat Vic nog wat tips heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
kreeg eelt op me kleine remlofje en moest maar wat anders doen volgens de huisarts.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Volgende keer boter gebruiken, of misschien dat Vic nog wat tips heeft.
Moet nog en keer met plan afspreken die had en natte lap!!! leek wel en t bone steak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Volgende keer boter gebruiken, of misschien dat Vic nog wat tips heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |