Zeg gewoon meteen: FOK!kenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar dat is anders
Fokken tijdens uitgaan
Fokken terwijl je ergens op bezoek bent
Fokken terwijl je met vrienden naar het strand bent
En het is FOK!kenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja maar dat is anders
Fokken tijdens uitgaan
Fokken terwijl je ergens op bezoek bent
Fokken terwijl je met vrienden naar het strand bent
moet je niet op gamescom zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeg gewoon meteen: FOK!ken
Hij zit daar te FOK!kenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
moet je niet op gamescom zijn?
Morgen pas, Ga maar 1 dag heelaschquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
moet je niet op gamescom zijn?
Dacht het niet dat doe ik wel thuis.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij zit daar te FOK!ken
Moet ik al voor iemand doen, Volgensmij kan dat maar 1 keer, Maar ik zal het proberenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Plex! Als je daar toch heen gaat, kun je dan evt. een skincode van LoL meenemen als je er langs loopt?
Is van community terwijl ze in het dream-atorium zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Welke film is dat?
Dit is een behind the scenes gif. In de show doet ze dat niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ennn... wat droomt zij nou precies? Wat ik erin zie of wat?
Zeggen we geen gefeliciteerd het is mijn 1ste reddit cakeday.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit is een behind the scenes gif. In de show doet ze dat niet.
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zeggen we geen gefeliciteerd het is mijn 1ste reddit cakeday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |