Ik stoor me er niet aan, het valt alleen op. Zeker omdat het ook al wat ouderen vrouwen waren. Dat je een badpak in het zwembad aantrekt dat begrijp ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje waar een mens zich wel allemaal niet aan stoort. Verder ga ik zelden naar het strand in NL, vreselijk. Maar ik doe wel aan sportzwemmen maar dit doe ik in een badpak en trek ik pas op het zwembad aan.
Juist omdat iedereen het wel al heeft gezien moet je niet zo 'omslachtig' met handoeken etc werken, dat trekt de aandacht. Als je op een handdoek gaat zitten kun je toch ook snel even je broekje omruilen? Maar nogmaals, iedereen moet natuurlijk doen wat hen goed lijkt en waar zij zich prettig bij voelen, het viel mij alleen op .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Jij wel, een ander niet. Ik kleed me ook altijd pas op strand om, zeker als ik daarvoor vanaf iets anders kom (werk/familie/weetikveelwat). Geen zin om in badpak/bikini in de auto, op de fiets of in OV te zitten. Gewoon handdoek om en slip/string voor bikinibroek/onderkant badpak wisselen en een stel tieten heeft echt iedereen wel eens gezien, dus daar maak ik me helemaal niet druk om. Bij het strand verlaten zelfde verhaal.
Juist.... dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:08 schreef Karina het volgende:
Als ik naar het strand ging deed ik mijn bikini alvast aan (broekje tenminste, bovenstukje nam ik mee). En als ik terugging kleedde ik me wel om.
Maar geen gekluns met een handdoek of zo, dat valt JUIST op, gewoon gaan zitten, bikinibroekje uit, slipje aan, niemand die wat ziet (en als je wat zien, boeien, ik ken die mensen toch niet).
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het, je was NET even eerder
ehhquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef Chahna het volgende:
Oh nee nee nee nee....dit bedoel ik dus...doe dat thuis!!!
http://www.geenstijl.nl/archives/images/metvleugeltjes.html
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:29 schreef Chahna het volgende:
Oh nee nee nee nee....dit bedoel ik dus...doe dat thuis!!!
http://www.geenstijl.nl/archives/images/metvleugeltjes.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |