Laat me raden, 'de slechten' zijn zeker alle mensen die reeds een huis hebben en 'de goeden'... daar hoor jij zeker bij?quote:Op maandag 10 september 2012 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom niet? Zolang je de hypotheek op kan brengen is er geen probleem en als je netjes aflost ook niet. Die paar gevallen die zichzelf een molensteen om de nek hebben gehangen moeten dan maar verzuipen anders kunnen de goeden weer lijden onder de slechten. Waarom zou je dat willen?
De goeden zijn degenen die geen financiële molensteen om hun nek hebben gehangen en netjes hun hypotheek (iig voor een significant deel) aflossen. Zo bescherm je jezelf tegen 'onder water' komen staan.quote:Op maandag 10 september 2012 19:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Laat me raden, 'de slechten' zijn zeker alle mensen die reeds een huis hebben en 'de goeden'... daar hoor jij zeker bij?
Maar het is wel moreel te verantwoorden de helft van iemand zijn inkomen af te pakken en te verdelen onder zieken, nietsnutten of subsidie slurpers.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
BVZ hoort natuurlijk niet bij de goede, hij laat maximaal zijn schulden openstaan om maximaal de belasting een pootje te lichten en het geld dat hij terug krijgt zet hij weg op de bank om maximaal te profiteren van de rente die hij daarover krijgt.
Wel een rare constructie dat de belastingdienst dit toestaat maar BVZ doet niets wat illegaal is, moreel is het natuurlijk wel verwerpelijk want hij draagt zeker zijn steentje niet bij aan deze maatschappij![]()
Bad.... bad.... BVZ
Eerlijk zullen we alles delen, zieken en subsidie slurpers krijgen reeds meer dan genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:42 schreef malleable het volgende:
Maar het is wel moreel te verantwoorden de helft van iemand zijn inkomen af te pakken en te verdelen onder zieken, nietsnutten of subsidie slurpers.
Een dikke middelvinger?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:36 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen, zieken en subsidie slurpers krijgen reeds meer dan genoeg![]()
De helft afpakken is misschien zelfs nog te weinig, aangezien ze zoveel hebben en nietsnutten zo weinig![]()
Je moet het zo zien, mensen die ervoor kiezen om jouw een baan te laten hebben komen er meestal maar berooid vanaf. Er word jouw als werkende wat gegund dus gun een nietsnut dan ook wat extra's
Ik zat eigenlijk te denken aan 1000 euroquote:
Dat komt ws. omdat de werkende mens die HRA als een noodzakelijke correctie op de veel te hoge belastingdruk ervaart. Anders werden ze wel nietsnutten, en zitten we met een heel land van die lamme alles-voor-nop-flappies.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:52 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan 1000 euro![]()
Want de werkende mens kan best nog wel wat extra's missen. Via de HRA gaan er miljarden naar de nietsnutten in de banksector, daar hoor je nooit iemand over klagen
Ik heb geen schulden. Ik heb maar 1 schuld. En die laat ik inderdaad zo lang mogelijk openstaan. Aflossen kan altijd nog.quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:03 schreef ComplexConjugate het volgende:
BVZ hoort natuurlijk niet bij de goede, hij laat maximaal zijn schulden openstaan om maximaal de belasting een pootje te lichten en het geld dat hij terug krijgt zet hij weg op de bank om maximaal te profiteren van de rente die hij daarover krijgt.
Om eerlijk te zijn voel ik me totaal niet moreel bezwaard.quote:Wel een rare constructie dat de belastingdienst dit toestaat maar BVZ doet niets wat illegaal is, moreel is het natuurlijk wel verwerpelijk want hij draagt zeker zijn steentje niet bij aan deze maatschappij![]()
Ik laat mijn 'huurschuld' ook zo lang mogelijk openstaan... is een goede 'investering'quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik heb geen schulden. Ik heb maar 1 schuld. En die laat ik inderdaad zo lang mogelijk openstaan. Aflossen kan altijd nog.
Ik ook niet... ondanks dat ik schever huur dan de toren van Pisaquote:Om eerlijk te zijn voel ik me totaal niet moreel bezwaard.
Kinderen kosten geld, en wat je aan je kinderen uitgeeft kan je niet aan je hypotheek uitgeven. Oftewel een lening die meer is afgestemd op de persoonlijke situatie.quote:It is estimated that lenders reduce the amount they will lend to potential first-time buyers by up ¤50,000 for every child in a family, it has emerged.
Jeweetz toch... dit is fokquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:59 schreef Basp1 het volgende:
Waarom kan op zo'n troll website wel normaal objectief over de huizenmarkt gepost worden, maar hier door sommigen met alleen maar semi personelijk geneuzel niet?
Zo hoort het ook, maar dat zal wel niet passen in het straatje van verwende financieel goochelaars en andere charlatansquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Ondertussen in Ierland:
[..]
Kinderen kosten geld, en wat je aan je kinderen uitgeeft kan je niet aan je hypotheek uitgeven. Oftewel een lening die meer is afgestemd op de persoonlijke situatie.
Zo profileren sommige users/klonen op fok die daar volgens mijn sterke vermoeden webmaster zijn zich dan ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:18 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Jeweetz toch... dit is fok![]()
Overigens is het geen troll website, het is een hoogwaardig forum waar mensen zeer respectvol met de mening van een ander omgaan. Het is juist dat vanuit fok dit forum als een verzamelpunt van verzuurde huurders werd weggezet
Ik zou het niet weten, ik vermoed wel welke user(s) jij op het oog hebt maar die heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo profileren sommige users/klonen op fok die daar volgens mijn sterke vermoeden webmaster zijn zich dan ook.
Dus kopen zolang het nog kan. Als je kinderen krijgt kan het niet meer, en je huur wordt dan echt niet verlaagd. (Je hoeft dan niet goedkoper te gaan huren, dus kennelijk kun je geld wat je aan je kinderen uitgeeft ook nog eens aan huur uitgeven...)quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Ondertussen in Ierland:
Kinderen kosten geld, en wat je aan je kinderen uitgeeft kan je niet aan je hypotheek uitgeven. Oftewel een lening die meer is afgestemd op de persoonlijke situatie.
Bezwaar indienen is de moeite niet. Over 3 jaar staan alle W.O.Z. waarden toch op ¤ 1,-. Dat weet iedereen. Scheelt weer belasting betalen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:48 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz heeft het bezwaar tegen zijn WOZ-waarde gegrond verklaard gekregen. Die is nu weer naar normale proporties terug gebracht
Ik heb het huizenmarkt topic in mijn bezwaarschrift gezet, daarbij verwezen naar experts als MichaleMoore, Xenogate, Terrorizer en RemcoDelft.quote:Op woensdag 12 september 2012 11:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Bezwaar indienen is de moeite niet. Over 3 jaar staan alle W.O.Z. waarden toch op ¤ 1,-. Dat weet iedereen. Scheelt weer belasting betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat komt in Nederland ook voor, enkele jaren geleden kwam ik een (vrijwel) gratis woonboot tegen op Marktplaats. Stond er maanden op... Met nieuwe keuken, zag er heel netjes uit!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:04 schreef malleable het volgende:
Voor de geīnteresseerde, in noorwegen kun je gratis een huis afhalen http://nos.nl/op3/artikel(...)is-met-inboedel.html
Transport kosten zijn voor eigen rekening.
Tuurlijk mag dat wel, alleen niet voor nop.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat komt in Nederland ook voor, enkele jaren geleden kwam ik een gratis woonboot tegen op Marktplaats. Stond er maanden op... Met nieuwe keuken, zag er heel netjes uit!
Maar ja, je mag hem nergens (!) in Nederland neerleggen om te bewonen...
Nee, dat geeft leuk het verschil weer tussen een ark met en een ark zonder ligplaats. Niet meer, niet minder.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit geeft leuk het verschil weer tussen huizenprijs en grondprijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |