dat 2e gifje ... dat doet milo hier dus altijd. Alles wat ergens op staat wordt op de grond gegooid :/quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh,
Ik deel je genialiteit!![]()
Maar ik ben trots op je kerel!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gisteren Zombieland gekeken![]()
Nu uit pure verliefdheid Easy A maar weer aangezet
Fixed.quote:
Dat is gewoon al een feit. Weet dat.quote:
Vettigheid! Bedenk wel wat "out there" vragen, kan ie weer lekker antwoorden gaan raaskallen!quote:
Je mag meebedenken: Vragen voor Peter Molyneuxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vettigheid! Bedenk wel wat "out there" vragen, kan ie weer lekker antwoorden gaan raaskallen!
Geniaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
Avengers Gag reel
Fucking geniaal
Nou he! Laten we het tempo maar weer es opvoeren!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Wat is het tegenwoordig rustig in de slowchat... Zo traag zijn topics hier nog nooit gegaan...
We worden ook allemaal een dagje ouderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Wat is het tegenwoordig rustig in de slowchat... Zo traag zijn topics hier nog nooit gegaan...
Ben sowieso minder op fok! te vinden omdat ik er de laatste tijd geregeld geen zin in heb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Dat is wat mij betreft ook dé manier om Lowlands te bezoeken. Gewoon lekker genieten en als je iets leuks hoort daar even koekeloeren!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nou he! Laten we het tempo maar weer es opvoeren!
Weekend Lowlands was godsgruwelijk, af en toe onhoudbaar, warm, heet, zweterig, plakkerig. Maar toch lowlands en dus toch weer hartstikke toffig! Dit keer weinig bands die ik écht wilde zien dus heb vooral rondgelopen en overal en nergens m'n neus naar binnen gestoken, was ook prima! Scheelt een heleboel gestress (erg handig met die hitte)
goede TTs zijn overratedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar dit topic heeft een goede TT dus mag wel blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |