JE HEBT GODVERDOMME EEN GOED PUNT!quote:
Dude echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:05 schreef Poit het volgende:
Ja vast![]()
Maar deze:
[ afbeelding ]
zou boven je bureau moeten hangen.
Jonguh,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude echt
Ow wil je dit anders hop hop 1 2 3 gefixed. Oh moet dit er in? Tering dat is echt keiveel werk, 2 minuten later HOPPA HET WERKT. Dit dat dus zo ALLES P. ALLES.
ZEGquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh,
Ik deel je genialiteit!![]()
Maar ik ben trots op je kerel!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG
LEKKERE STATUSUPDATE OP FACEBOOK ALS JE NET GETROUWD BENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
GamesCom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:21 schreef Fallen het volgende:
Mogguh allemaal.
[..]
Eerste afspraak waar? Sterkte vandaag in elk geval.
Die russen van Wargaming?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:36 schreef koei het volgende:
[..]
GamesCom.
Maar het zit er gelukkig weer op! Moet toch bekennen dat het me een beetje tegen viel dit jaar... Op zich waren er genoeg goede games, maar weinig wat mij interesseerde. The Unfinished Swan was tof, net als Tokio Jungle, maar bij beide is de vraag voor hoelang. Beyond was tof, God of War 4 ook en wonderbook werkt verrassend goed, maar verder weinig boeiende games (voor mij). En je kon duidelijk merken dat ook in de gamesindustrie bezuinigd wordt. Behalve door de Russen, die hebben geld genoeg voor leuke feestjes
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eendje, die hunger games film is best leukKijkt makkelijk weg!
Dat geloof ik wel... zweet nu al mijn huis uit met alle deuren open...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Er zijn nu al vet veel mensen op t strand
Ik heb hier de opslaande deuren op t balkon openquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:56 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel... zweet nu al mijn huis uit met alle deuren open...
Yupsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb hier de opslaande deuren op t balkon open
Warm
Tijd voor een ventilator op hun kamerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga ook maar bikni aantrekken
De katten slapen in de badkamer omdat de rest van het huis te warm is
Ik maak nu een grote schaal voor ze met water en ijsklontjes, dan kunnen ze daar mee spelen en in afkoelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tijd voor een ventilator op hun kamer
dat 2e gifje ... dat doet milo hier dus altijd. Alles wat ergens op staat wordt op de grond gegooid :/quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh,
Ik deel je genialiteit!![]()
Maar ik ben trots op je kerel!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gisteren Zombieland gekeken![]()
Nu uit pure verliefdheid Easy A maar weer aangezet
Fixed.quote:
Dat is gewoon al een feit. Weet dat.quote:
Vettigheid! Bedenk wel wat "out there" vragen, kan ie weer lekker antwoorden gaan raaskallen!quote:
Je mag meebedenken: Vragen voor Peter Molyneuxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vettigheid! Bedenk wel wat "out there" vragen, kan ie weer lekker antwoorden gaan raaskallen!
Geniaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:57 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
Avengers Gag reel
Fucking geniaal
Nou he! Laten we het tempo maar weer es opvoeren!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Wat is het tegenwoordig rustig in de slowchat... Zo traag zijn topics hier nog nooit gegaan...
We worden ook allemaal een dagje ouderquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Wat is het tegenwoordig rustig in de slowchat... Zo traag zijn topics hier nog nooit gegaan...
Ben sowieso minder op fok! te vinden omdat ik er de laatste tijd geregeld geen zin in heb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:41 schreef koei het volgende:
Dat is wat mij betreft ook dé manier om Lowlands te bezoeken. Gewoon lekker genieten en als je iets leuks hoort daar even koekeloeren!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nou he! Laten we het tempo maar weer es opvoeren!
Weekend Lowlands was godsgruwelijk, af en toe onhoudbaar, warm, heet, zweterig, plakkerig. Maar toch lowlands en dus toch weer hartstikke toffig! Dit keer weinig bands die ik écht wilde zien dus heb vooral rondgelopen en overal en nergens m'n neus naar binnen gestoken, was ook prima! Scheelt een heleboel gestress (erg handig met die hitte)
goede TTs zijn overratedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Jamaar dit topic heeft een goede TT dus mag wel blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |