Zit ik daar in of met mijn pak en helm in het restaurantquote:
Ja prima helm, heb hem nu een jaar ofzo. Wel altijd gehoorbescherming in doen als je op de snelweg gaat rijden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Daantke het volgende:
[..]
Oke, dan zal de Abyss wel een ouder model zijn (dat kan ook verklaren dat dat systeem er nog niet in zat). Bedankt iig. Bevalt die helm? Er staat hier 1 op marktplaats, in mn buurt, nieuw, en in de kleuren van m'n nieuwe jas...
Over dat lawaai las ik ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja prima helm, heb hem nu een jaar ofzo. Wel altijd gehoorbescherming in doen als je op de snelweg gaat rijden.![]()
En bij de mijne zat standaard pinlock, zit niet in alle modellen volgens mij, is wel aan te raden.
Ik eet morgen boerenkool met rookworstquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
Veel plezier Anne!
Voel je je al wat beter Lillie?
Wie eet er nou stamppot andijvie met dit weer?Juist ja, ikke
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Zit ik daar in of met mijn pak en helm in het restaurant!
Daarnaast, gezien de hitte, wilde ik een rokje aandoen, da's niet charmant bij het uittrekken van je motorpak hoor!
Hehe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik eet morgen boerenkool met rookworst.
En dankjewel! Zal wel lukken; kheb trekkkkk!
Ahw, kan ik iets voor je doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mleeh.. beter dan vanochtend, al is de pijn nog steeds niet weg.
Vind het meer voor wat koudere dagenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef Salatrel het volgende:
mensen die seizoensgebonden zijn qua eten
Altijd passen, elke helm valt anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:30 schreef Daantke het volgende:
[..]
Over dat lawaai las ik ja.
Het enige waar ik nog een beetje over in zit is dat het een XL is en die misschien een maatje te groot is (als ik m'n hoofdmaat opmeet). Echter schijnt ie wat kleiner te vallen, en ik heb bij m'n rijschool ook een XL en die zit prima.
Met dit weer eet ik toch liever wat frissers, net lekker een pastasalade gemaakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef Salatrel het volgende:
mensen die seizoensgebonden zijn qua eten
ik zou sowieso geen helm via marktplaats kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Altijd passen, elke helm valt anders.
Nee ik eigenlijk ook niet, je weet niet wat er mee gebeurd is. Ookal ziet hij er van buiten nog perfect uit, dan kan hij van binnen nog flink beschadigd zijn. De buitenschaal kan na een klap weer terug naar zijn oorspronkelijke vorm springen terwijl het binnenwerk ingedeukt blijft.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou sowieso geen helm via marktplaats kopen
Oldskool pin ups über allesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
Mooi foto's begin van dit topic!Vooral de foto's op het laatst waar de modellen iets meer aan hebben dan alleen hun ondergoed.. En mannen zich maar afvragen waarom er zo weinig vrouwen motor rijden..
![]()
Tattoo's mogen van mij wel wat minderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oldskool pin ups über alles
Rek moet nog wat worden aangepast, paste nog niet helemaal goed. Zonet maar even de crashbars verwijderd zodat de motorendokter er morgen beter bij ken
[ afbeelding ]
Kan ik daarna wéér douchen, nee dankjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan je er tenminste weer fris tegenaan
Hoezo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:42 schreef peterzx9r het volgende:
wat een verschil iphone of android
Sonimquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:42 schreef peterzx9r het volgende:
wat een verschil iphone of android
Is dat niet die telefoon waar filmpjes van zijn gemaakt dat er met zo'n asfaltwalser overheen is gegaan en dat ie het daarna nog steeds doet?quote:
mag je ook de petrogemie mee opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Is dat niet die telefoon waar filmpjes van zijn gemaakt dat er met zo'n asfaltwalser overheen is gegaan en dat ie het daarna nog steeds doet?
Eckte bouwvakker telefoonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Is dat niet die telefoon waar filmpjes van zijn gemaakt dat er met zo'n asfaltwalser overheen is gegaan en dat ie het daarna nog steeds doet?
En daarna weer loshalen, nog meer krullenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Even naar de winkel. Haarelastiekjes kopen.. morgen even uitproberen om m'n haar te vlechten en kijken of het dan minder voor m'n gezicht gaat vallen tijdens het rijden.
Minder juist.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daarna weer loshalen, nog meer krullen
Gewoon tondeuse dr doorheen tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Even naar de winkel. Haarelastiekjes kopen.. morgen even uitproberen om m'n haar te vlechten en kijken of het dan minder voor m'n gezicht gaat vallen tijdens het rijden.
Ik vind het bij mij al irritant zitten. En jij hebt minstens 10x zoveel haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat werkt ook echt met zo veel haar. Enig idee hoe erg zoiets kriebelt.. brr...
Wie kopt 'm in?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef peterzx9r het volgende:
pot vaste vrienden vet erdoorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |