quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:52 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik dacht dat je iets van monteur wasDat je dat busje als kantoor beschouwde
Ik doe R&D,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:01 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol kom ik aan met mijn iPad app voor vertegenwoordigers van het bedrijf waar ik werk
Deden ze hier ook. Alleen dan pompen aanbieden bij klanten d.m.v. mappen meeslepen etc. Nu hebben ze een app waar gewoon alles in staat en je aan kan vinken wat je nodig hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Ach ja, het is leuk om te doen. Het is een hele verbetering want ze doen nu nog heel veel met papieren ordersDie worden dan op het hoofdkantoor overgetypt.
En het is vooral gaaf dat straks vertegenwoordigers in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Engeland, Frankrijk en Spanje er mee gaan werken
Succees!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:05 schreef Dekatria het volgende:
Zo maar eens op de brommer, vanmiddag wat sleutelwerk doen.
wat ga je doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:05 schreef Dekatria het volgende:
Zo maar eens op de brommer, vanmiddag wat sleutelwerk doen.
Bougies vervangen denk, en in elk geval vanavond het hele achterrek eraf halen om morgen te strippen.quote:
Hihiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Salatrel het volgende:
en een blikje cola bij de motoport
Namen die eindigen op een A zijn ook vrouwelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat dat vrouwengelach is
gelukkig heb ik een harde lquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Namen die eindigen op een A zijn ook vrouwelijk.
Er was maar weinig lekkers op het strandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat dat vrouwengelach is
Godver, die opmerking heb ik vandaag al eerder voorbij zien komenquote:
Beetje jammer. Vandaag weer gaan, grote kans dat er nu wel wat zitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er was maar weinig lekkers op het strand
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Godver, die opmerking heb ik vandaag al eerder voorbij zien komen
Die opmerking kwam inderdaad voorbijquote:
fap fap fapquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:53 schreef Salatrel het volgende:
http://www.motoportrotter(...)ducts/RHC00030712760
Ditquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:56 schreef mstx het volgende:
[..]
fap fap fap
Ik zou zo'n ding dan in de woonkamer zetten ofzo, zou er nooit op durven rijden.![]()
Dude werkelijk geniaal verhaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:56 schreef BlackLining het volgende:
Gisterenavond, koppig als ik ben, ondanks het weerbericht besloten te gaan zwemmen. Lig je net in de Ijzeren Man (een meertje in de buurt van Den Bosch), kijk je op en zie je een shelfcloud aankomen met daaronder permanente verlichting
Volgens mij had ik er maximaal 4.2 seconden voor nodig om 20 meter naar de kant te zwemmen, mijn motorpak aan te schieten en weg te rijden. Dichtbijzijnde huis was 10 minuten rijden, met gevaar voor eigen rijbewijs want 70+ te hard een vrachtwagen inhalen in de bebouwde komAchteraf ook niet bepaald trots op, maar ik wilde érg graag naar binnen. Trouwens geen aanrader, met natte zwembroek in je motorbroek schieten
En dan er achter komen dat de rugzak die je bij je had nog open stond waardoor handoek, normale broek, shirt en zonnebril dus ergens onderweg zijn uitgestapt
Oh cool, dan hoef ik maandag geen kaartje te kopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:36 schreef Salatrel het volgende:
vandaag zat er een hoop lekkers in de trein.. maarja student week is weer geldig he....
Lol. Ik zat er toevallig vandaag aan te denken dat ik het ff moest opzoekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef Salatrel het volgende:
ik had er 2 met een kortingskaartje vandaagdie gezichten priceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |