Sowieso, natuurlijk onzin dattie gezocht wordt vanwege een vermeende 'verkrachting'. Ze willen gewoon dattie z'n kop houdt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:37 schreef WhiteJoker het volgende:
Hebben jullie trouwens nog iets meegekregen over de diplomatieke onenigheid tussen Engeland en Equador? Engeland wil Julian Assange (WikiLeaks) uitleveren aan Zweden, maar hij zit in de Equadoriaanse Ambassade in Londen. Equador heeft hem zojuist asiel toegekend.
Nu zijn ze op Twitter druk aan het speculeren hoe hij van de ambassade naar het vliegveld komt, zonder UK grondgebied aan te raken (want dan kan hij gearresteerd worden). Vond deze wel grappig:
nu een beetje laat voor een ijsje maar morgen ben ik om 13:00 klaar met werken. best een mooie tijd voor een ijsjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb best trek in een ijsje opeens
Heb geen brommer dit weekendquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu een beetje laat voor een ijsje maar morgen ben ik om 13:00 klaar met werken. best een mooie tijd voor een ijsje
quote:
Vrijdag is voor mij weekendquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen is het nog geen weekend.
Mazzelpik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Standaard vrije dag in de week jongeuh
En daarnaast heb ik nog vakantie
Dat zou je inderdaad denken adhv de beschrijving. Ik heb ook een IS-16 maar ik zou niet weten of dat de Type O of de Abyss is. Op de site van HJC zie ik die Type O ook niet staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Daantke het volgende:
Wat is precies het verschil tussen Abyss en Typo-O? (behalve de prijs, daarom vraag ik het dus)
Aan de specs te zien kan het te maken hebben met het ventilatiesysteem, klopt dat?
https://www.google.nl/sea(...)031&biw=1280&bih=702
Oke, dan zal de Abyss wel een ouder model zijn (dat kan ook verklaren dat dat systeem er nog niet in zat). Bedankt iig. Bevalt die helm? Er staat hier 1 op marktplaats, in mn buurt, nieuw, en in de kleuren van m'n nieuwe jas...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:00 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken adhv de beschrijving. Ik heb ook een IS-16 maar ik zou niet weten of dat de Type O of de Abyss is. Op de site van HJC zie ik die Type O ook niet staan.
Ga jij daar nou weer doen dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Anne het volgende:
Zo. Thuis. Snel douchen, aankleden en met het koekblik maar eens richting Nijmegen.
Eten!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga jij daar nou weer doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |