Joh baas, het is prima.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:42 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, lapo
En kut TT, dus als iemand anders een TT weet even TR aanmaken
ik duik mijn bad inquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin of balkon hier
Wordt dus afzien
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.quote:
Ik denk, dat als je binnen zit, en alles dicht houdt, en het licht goed blokkeerd bij je ramen, je binnen een stuk lekkerder zit komend weekend dan in een tuinquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin of balkon hier
Wordt dus afzien
Dit klopt. Het is maar 21 graden bij ons in huis, terwijl de temperatuurmeter op 35 graden staan, en niet eens in de zon. Alleen op mijn zolderkamer is het niet uit te houdenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.
[..]
Ik denk, dat als je binnen zit, en alles dicht houdt, en het licht goed blokkeerd bij je ramen, je binnen een stuk lekkerder zit komend weekend dan in een tuin
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, niet zo'n hele geweldige nacht gehad.
Dit vraagt om picsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessen.
Kon maar niet in slaap vallen, meiden in m'n hoofd.. koppijn enzo. Damn.
meiden nog wel... toe maarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een complete baggernacht gehad en moest net om 07:45 rijlessen.
Kon maar niet in slaap vallen, meiden in m'n hoofd.. koppijn enzo. Damn.
Jwz, hosselaar en allesquote:
Autorijles?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is nou het boeiends van die 2 zinnen?
Dat betwijfel ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jwz, hosselaar en alles![]()
Maar nee, je hebt gelijk: het moet het enkelvoud zijn.
[..]
Autorijles?
quote:
Lekker rustig dagje dan toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik dacht wordt mega druk vandaag..
valt dat gewoon dikke mee
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jwz, hosselaar en alles![]()
Maar nee, je hebt gelijk: het moet het enkelvoud zijn.
[..]
Autorijles?
Lekker toch, rustig weer beginnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik dacht wordt mega druk vandaag..
valt dat gewoon dikke mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |