Kijk als er van de 4 verdedigers 3 Feyenoorders zijn, en je in 45 minuten tijd 3 doelpunten tegenkrijgt, en een handvol kansen weggeeft, dan kun je dat onmogelijk in zijn geheel aan het middenveld wijten. Ja het middenveld faalde, maar als je zegt dat de Feyenoorders goed hebben gespeeld, of geen aandeel hadden in het collectief falen....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Er waar lag dat volgens de analisten, die ik een stuk hoger als jou inschat, aan,niet aan de verdediging
Als je dat doet, heeft de club het weer gedaan. Volgens mij zijn er geen goede opties op dit moment met oranje. Wel laten spelen en falen en je wordt door iedereen uitgelachen omdat oranje er niet van bakt. Niet laten spelen en de club "saboteert" oranje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Dat Oranje is zo'n bizarre puinhoop op dit moment, eigenlijk zou je als Feyenoord zijnde je spelers thuis moeten houden zolang er een paar inzitten die de boel bewust naaien. (Kuyt, Heitinga, Huntelaar, Affelay). Verder kan het me aan me reet roesten wat er daar gebeurt, vorige bondscoach was tof, voor Bert heb ik respect, nu kan ik weer ouderwets haten op dat carnavals gebeuren.
Kan ook helemaal niet, verder is het ook in het belang van de club omdat internationals gewoon meer waard zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:30 schreef RvLaak het volgende:
geen nieuwe TT?
[..]
Als je dat doet, heeft de club het weer gedaan. Volgens mij zijn er geen goede opties op dit moment met oranje. Wel laten spelen en falen en je wordt door iedereen uitgelachen omdat oranje er niet van bakt. Niet laten spelen en de club "saboteert" oranje.
Je zou wel een blessure kunnen fakenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet, verder is het ook in het belang van de club omdat internationals gewoon meer waard zijn
De speler zelf kan wel weigeren, de club kan weinig doen, maar waarom zouden ze, is toch een erkenning van je kwaliteit als je geselecteerd wordtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou wel een blessure kunnen fakenMaar dat kun je natuurlijk ook maar een x aantal wedstrijden doen.
Als je niet wil dat Feyenoorders in oranje spelen moet je maar hopen dat de spelers een probleem krijgen met Van Gaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
De speler zelf kan wel weigeren, de club kan weinig doen, maar waarom zouden ze, is toch een erkenning van je kwaliteit als je geselecteerd wordt
Verdwaald?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:09 schreef Luni het volgende:
Lowlands 2012 waarschijnlijk warmste ooit
AMSTERDAM - Het festival Lowlands gaat zich opmaken voor waarschijnlijk de warmste editie ooit. Bezoekers kunnen niet rekenen op een verkoelende regenbui.
Foto: ANP Vrijdag begint Lowlands in Biddinghuizen. Net op die dag komt warme lucht, oorspronkelijk afkomstig uit Spanje en Zuid-Frankrijk, het land binnenstromen, zo meldt Weerplaza. Met een wind uit zuid tot zuidoost wordt drie dagen lang hete en vrij droge lucht naar het festivalterrein geblazen. Kans op regen is er amper.
In eerste instantie zijn er enkele wolkenvelden, maar in de loop van de vrijdag gaat de zon steeds uitbundiger schijnen. In de zon wordt het aan het einde van de middag al 27 graden. De wind is zwak tot matig, windkracht 2 tot 4, vertelt Michiel Severin van Weerplaza.
Nog warmer
"In het weekend wordt het nog warmer. Zaterdag zijn er flinke perioden met zon en staat er nauwelijks wind", zegt Severin. "Na een prima nachtje met minima van 18 graden wordt het ’s middags 30 of 31 graden. Tropische omstandigheden dus. De warmte blijft ook in de avonduren nog lang hangen."
In de nacht naar zondag daalt de temperatuur amper onder de 20 graden. Halverwege zondagochtend is het al 25 graden en in de middag wordt het 32 of 33 graden. Ook deze dag verloopt met veel zonneschijn en nauwelijks een wolkje aan de hemel. Heel misschien, die kans is op dit moment slechts 20 procent, komt er in de avond een enkele bui. Er is geen enkele aanwijzing op noodweer.
Zaterdag en zondag worden daarmee waarschijnlijk de warmste Lowlandsdagen ooit. Tot nu toe was de warmste editie die in 2001, met dagen van 30 en 31 graden.
Zonnesteek
"Zware buien zullen Lowlands dus geen parten spelen. De hitte en de volop schijnende zon gaan echter wel voor problemen zorgen", aldus Severin. "Uitdroging, zonnesteek, verbranden; de zon kan ervoor zorgen dat het mooie weer voor enkelen toch naar uitpakt. Wees dus verstandig en smeer met goede zonnebrand, drink veel vocht en hooguit matig alcohol. Hoofdbedekking is ook aan te raden."
De zonkracht, oftewel UV index, ligt deze dagen rond de 6. De huid kan daardoor tussen 11.00 en 15.00 binnen ongeveer 30 minuten verbranden.
Flesjesbeleid
Het verwachte tropische weer dwingt Van Eerdenburg tot het afschaffen van het voorheen strenge 'flesjesbeleid'. ''Zelf meegebrachte waterflesjes zijn eigenlijk een ramp. Mensen struikelen erover en verzwikken hun enkel, gooien ermee of trappen de dopjes in het gras. Maar ja, bij heet weer is het verstandiger om bezoekers een eigen flesje mee te laten nemen dat ze bij de kraan kunnen vullen", legt hij uit.
En er zijn meer hittemaatregelen: ''In de dichte theatertenten kan het wel 40 graden worden, dus hebben we airconditioning." Bij de dranghekken staan bewakers met emmers water en natte sponzen. Voorlichting blijft echter het belangrijkste: ''Bezoekers vertellen dat ze van alleen maar biertjes drinken toch uitdrogen, bijvoorbeeld."
quote:Nigel de Jong was daar woensdag een goed voorbeeld van. In gesprek met BNR Nieuwsradio kon hij zijn slechte humeur niet verbergen. "Of we een streep onder het EK hebben gezet? Ja", was hij duidelijk en kortaf tegelijk. De suggestie dat de vuile was vroeg of laat toch wel buiten gehangen wordt, wuifde hij weg.
"Volgens mij ben je een beetje doof. Ik zeg net dat we een streep eronder hebben gezet", bitste hij. "Dan hoef je daar niet over door te vragen." Iedere international reageerde de afgelopen dagen op zijn eigen manier. Duidelijk is echter dat het EK nog een open wond is in de selectie van het Nederlands elftal.
"Als je verliest is er altijd kritiek", zei De Jong. "Als je wint zijn er positieve reacties. Dat hoort bij de sport. We proberen het met z'n allen zo goed mogelijk te doen. Dit soort wedstrijden (tegen België, red.) kunnen er tussen zitten. Je moet positief blijven en als groep moeten we de draad weer oppakken."
Nou lekker boeiend wat die neus te vertellen heeft, laten we het weer over Lowlands hebben!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wie geeft er een fuck?
Of ben je ook al verdwaald...
Bless.quote:'Leerdam liep rond met 7, hij wist ook niet waarom hij dat nummer kreeg'
Ruben Schaken is begonnen aan zijn derde seizoen als Feyenoorder. De vleugelaanvaller werd in de zomer van 2010 overgenomen van VVV-Venlo, maar kon zich tijdens zijn debuutjaar niet bewijzen. Mario Been gunde Schaken niet erg veel kansen in de basis en wanneer hij wel speelde, kon hij de wedstrijd vaak niet afmaken. Sinds de komst van Ronald Koeman gaat het stukken beter met de Amsterdammer, die dat zelf ook zo ervaart.
De dertigjarige Schaken miste vorig seizoen maar twee wedstrijden en scoorde in totaal zesmaal. Terugkijkend op zijn eerste jaar in Rotterdam-Zuid zegt Schaken in NUsport dat hij verbaasd was dat hij na afloop van dat seizoen zag dat hij rugnummer 27 had gekregen. Dat was net na zijn vakantie. “Kelvin Leerdam liep rond met rugnummer 7, hij wist zelf ook niet waarom hij dat nummer had gekregen.”
“Niemand zei er iets over, ook trainer Mario Been niet. Dan weet je precies waar je staat. Misschien was het terecht. Maar ik had graag even gehoord: Vriend, je hebt het vorig seizoen niet goed gedaan, dus je krijgt een ander nummer. Dat me niets werd verteld heeft me geraakt, maar ook geprikkeld”, haalt Schaken aan. Uiteindelijk kwam onder Koeman de sportieve revanche. “Ik heb altijd gezegd 'Ook met rugnummer 27 kun je in de basis staan'. Dat bewijs ik nu al een jaar lang.”
Mij viel het tegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef satecl het volgende:
Yooo!! Ik had gister een feest, dus heb eigenlijk alles gemist. van Persie voor 25 miljoen naar Man.Utd... Hoeveel krijgt Feyenoord? En hoe deden de Feyenoorders het gister tegen de Belgen.. Drama zeker? (zie uitslag)
*te lui om alles terug te lezen
BMI begon sterk, maar later deelden hij en De Vrij in de malaise.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef satecl het volgende:
Yooo!! Ik had gister een feest, dus heb eigenlijk alles gemist. van Persie voor 25 miljoen naar Man.Utd... Hoeveel krijgt Feyenoord? En hoe deden de Feyenoorders het gister tegen de Belgen.. Drama zeker? (zie uitslag)
*te lui om alles terug te lezen
Viel erg tegen inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BMI begon sterk, maar later deelden hij en De Vrij in de malaise.
Mathijsen zat op zijn gebruikelijke NL-elftal niveau...
Denk het niet, hij had echt een kolderiek slechte pass op een gegeven moment...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:58 schreef satecl het volgende:
Hmmm jammer. Zal mij benieuwen of Indi de voorkeur krijgt boven Willems... Wat denken jullie?
Die was echt erg inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het niet, hij had echt een kolderiek slechte pass op een gegeven moment...
Zal ook afhangen van de tegenstander denk ik. Willems heeft, vind ik, veel meer die rush naar voren dan BMI, echter BMI is weer sterker in de lucht/bal/verdedigend. Die bal van gisteren was wel kut ja en volgens mij ook niet verkeerd geraakt maar zag hij die belg daar niet. Willems heeft genoeg dramaballen gegeven afgelopen ek dus so be it.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staan wel 2 passes tegenover waar goals uit kwamen...............quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wel, die eerste was vooral heel mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Staan wel 2 passes tegenover waar goals uit kwamen...............
Ik vond dan de tweede weer mooier, omdat hij daar durfde te wachten tot het juiste moment.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat wel, die eerste was vooral heel mooi
Wat ik hier heb begrepen is dat die regel enkel geldt in het opleidingsland. Aangezien Van Persie in Nederland is opgeleid, krijgt Feyenoord wel geld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me nou toch wel af hoe het nu daadwerkelijk zit met die opleidingsvergoeding voor Van Persie. Bron a zegt dat we niets krijgen, bron B zegt richting het miljoen. Zou een absurde regel zijn opzich als we niets krijgen omdat hij in de PL blijft. Wat de neuk maakt dat dan weer voor verschil. Was met Bastos overigens hetzelfde verhaal, maar ik zie toch wel de nodige bronnen voorbij komen die claimen dat we er wel degelijk recht op hebben...
Zoek even de fifa-regels op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me nou toch wel af hoe het nu daadwerkelijk zit met die opleidingsvergoeding voor Van Persie. Bron a zegt dat we niets krijgen, bron B zegt richting het miljoen. Zou een absurde regel zijn opzich als we niets krijgen omdat hij in de PL blijft. Wat de neuk maakt dat dan weer voor verschil. Was met Bastos overigens hetzelfde verhaal, maar ik zie toch wel de nodige bronnen voorbij komen die claimen dat we er wel degelijk recht op hebben...
twitter:JanDirkStouten twitterde op donderdag 16-08-2012 om 13:15:43Feyenoord en Excelsior ontvangen geen opleidingsvergoeding voor Van Persie. Het betreft immers een binnenlandse transfer. reageer retweet
twitter:FRL1908nl twitterde op donderdag 16-08-2012 om 13:00:54Kaartverkoop Praag thuis loopt niet voorspoedig. Elk vak op de gele zijde nog beschikbaar.. #tedurekaarten #zonde reageer retweet
Ter verduidelijking staat ook nog in lid 2:quote:These regulations lay down global and binding rules concerning the status of players, their eligibility to participate in organised football, and their transfer between clubs belonging to different associations.
Met andere woorden, niet de FIFA regels maar de FA regels zijn op deze transfer van toepassing en we mogen ervan uitgaan dat de FA niet een dergelijke regeling kent.quote:The transfer of players between clubs belonging to the same association is governed by specific regulations issued by the association concerned [...]
Wat zijn de prijzen voor gele zijde dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik blijf er mijn vraagtekens bij zetten. (post boven mij)twitter:FRL1908nl twitterde op donderdag 16-08-2012 om 13:00:54Kaartverkoop Praag thuis loopt niet voorspoedig. Elk vak op de gele zijde nog beschikbaar.. #tedurekaarten #zonde reageer retweet
27,50 geloof ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zijn de prijzen voor gele zijde dan?
Vind ¤25 voor Z ook wel redelijk aan de dure kant voor een voorronde duel. Lang niet zo belachelijk als ¤34 voor Heracles trouwens...
Goed gevonden, eindelijk een echte bron.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb het even opgezocht en Feyenoord krijgt helaas niets.
Zie hier de van toepassing zijnde FIFA regels. Op pagina 47 wordt de opleidingsvergoeding ("solidarity contribution") geregeld. Kijk echter naar de reikwijdte ("scope") van de regeling (pagina 7). Ik citeer:
[..]
Ter verduidelijking staat ook nog in lid 2:
[..]
Met andere woorden, niet de FIFA regels maar de FA regels zijn op deze transfer van toepassing en we mogen ervan uitgaan dat de FA niet een dergelijke regeling kent.
http://worldyouthsoccer.w(...)tten-revenue-stream/quote:To start with, The DRC ruled that foreign clubs could claim for solidarity contribution from internal transfers in another country. Using one of the real-life cases as an example, it was ruled that Crumlin United (a club from The Republic of Ireland) could claim solidarity from Robbie Keane’s transfer from Leeds United to Tottenham Hotspur (two clubs within England) – a claim opposed by The English Football Association, The FA Premier League, and The English Football League.
That interpretation of the article was reversed less than a year later.
On 22nd July 2004, The DRC ruled unanimously that it had been wrong in previous cases in applying the regulations. In the case involving the internal transfer of player “C” between Italian clubs “Z” and “B” the ruling stated:
“(T)he members of the Chamber present at the meeting were of the unanimous opinion that the previous jurisprudence of the Dispute Resolution Chamber needs reviewing and concluded that the principle regarding the solidarity mechanism contained in the Regulations is not applicable to national transfers, not even in cases where the club claiming the payment of the relevant contribution is affiliated to another association.”
Their reasoning was that the preamble of the Regulations on the Status and Transfer of Players document (of which the article in question is defined) states that:
“These regulations lay down global and binding rules concerning the status
of players…. and their transfer between clubs belonging to different associations” [emphasis added]
From the Considerations of the Dispute Resolution Chamber in the case:
“The deciding body lent emphasis to the wording of the last part of the aforementioned clause and concluded that, in fact, the Regulations are not applicable to transfers of the federative rights to a player between two clubs affiliated to the same association.“
This ruling is one which clubs have repeatedly tried to reverse.
Uruguayan Danubio Fútbol Club in the transfer of Fabián Carini between Italian clubs Juventus and Internazionale. Club “A” in the transfer of player “K” from club “M” to club “B”. Club “F” in the transfer of player “B” from club “A” to club “M”.
The list goes on. All have tried, and failed, to reverse the decision.
The idea of not applying internal transfers to the article seems to go against the spirit of, if not the raison d’ętre, of the regulations.
Designed to reward clubs for developing and nurturing youngsters, the fact it now only applies if the players moves from country to country is neither fair on the development club nor encourages the development of players (especially at a lower level).
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie net dat de A29 tussen Vaanplaan en Hellegatsplein dicht is dit weekend. Ik kom altijd vanaf de A15 en neem dan bij Vaanplein afrit Zuidplein. Kan dat wel?
quote:Afsluiting van de hoofdrijbaan tussen de knooppunten Vaanplein en Hellegatsplein richting Roosendaal/Zierikzee. Ook de afrit Zuidplein/Ahoy (19a) en de af- en opritten Barendrecht (20), Oud-Beijerland (21) en Numansdorp (22) zijn afgesloten. Doorgaand verkeer wordt omgeleid over de A16 en N57.
Ach gelukkig hebben jullie de Kuijt transfer nogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
http://worldyouthsoccer.w(...)tten-revenue-stream/
Hebben wij weer he, Kalou blijft 100 jaar bij Chelsea, Drenthe twee keer verhuurd en transfervrij weg, Van Persie blijft 8 jaar bij Arsenal en maakt dan een binnenlandse transfer. En PSV en Ajax lekker cashen met Robben, Van der Vaart, Sneijder. In feite omdat ze het niet hebben gered bij Real Madrid, waar onze spelers jarenlang succesvol waren na hun transfer (behalve Drenthe).
Hoeveel levert dat op?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach gelukkig hebben jullie de Kuijt transfer nog
Inderdaad. Dat staat ook in dat stuk van heiden, dat de uitspraak van die commissie ingaat tegen de bedoeling van de regeling.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:06 schreef Haringkop het volgende:
Aardig zuur dat van Van Persie..
Vreemde regeling ook, was juist om kleine 'opleidingsclubs' ook te laten meedelen in de grote taarten die later in de carričre van de speler verdeeld worden. Gezien dat doel, moet er toch geen onderscheid zijn tussen binnenlandse en buitenlandse transfers...
Daar hoef je geen Belg voor te zijn om dat te zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
Mijn Belgische collega's vonden allemaal Mathijsen de zwakste man op het veld gisteren...
Ik vond Huntelaar, Heitinga, v/d Vaart en Stekelenburg ook zeer slecht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar hoef je geen Belg voor te zijn om dat te zien
Ik vond die rechtsback er ook helemaal niets van bakken, persoonlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond Huntelaar, Heitinga, v/d Vaart en Stekelenburg ook zeer slecht.
Ik had het begin gemist en kwam er halverwege achter dat het niet v/d Wiel wasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik vond die rechtsback er ook helemaal niets van bakken, persoonlijk.
Veel verschil in kwaliteit en uiterlijk is er niet nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het begin gemist en kwam er halverwege achter dat het niet v/d Wiel was
quote:Feyenoord werkt toe naar duel met sc Heerenveen
Feyenoord is donderdagochtend begonnen aan de voorbereiding op de eerste thuiswedstrijd van de competitie tegen sc Heerenveen van aanstaande zaterdag. De ploeg van trainer Ronald Koeman werkte op Varkenoord een fanatieke training af, die vooral in het teken stond van een uitgebreid partijspel. Mitchell Te Vrede, John Goossens en Bart Schenkeveld meldden zich voor het eerst weer op het trainingsveld en trainden apart van de groep. De Oranje internationals Joris Mathijsen, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi ontbraken evenals Omar Elabdellaoui nog op Varkenoord.
De laatste openbare training in aanloop naar het thuisduel met sc Heerenveen werd bezocht door honderden supporters. Op het zonovergoten sportcomplex zagen zij hoe de selectie een uitgebreid partijspel speelde, waaraan ook assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst deelnam. Terwijl het fanatisme er tijdens het partijspel vanaf spatte, werkten Mitchell Te Vrede, John Goossens en Bart Schenkeveld een individuele training af. Het drietal meldde zich voor het eerst weer op het trainingsveld en werd onder handen genomen door hersteltrainer Marcel Cas.
Jordy Clasie en Kelvin Leerdam, die zich begin deze week moesten afmelden voor de oefeninterland van Jong Oranje, namen volledig deel aan de groepstraining, evenals Harmeet Singh. De middenvelder speelde dinsdagavond een oefenduel met Noorwegen onder 21. Ook Omar Elabdellaoui kwam tijdens dat duel in actie, maar hij liet de training van donderdag nog aan zich voorbij gaan. Joris Mathijsen, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi, die woensdagavond met het Nederlands elftal in actie kwamen tegen België, ontbraken eveneens op Varkenoord.
In aanloop naar het thuisduel met sc Heerenveen traint Feyenoord nog een keer. De oefensessie van vrijdag is besloten en daardoor niet toegankelijk voor pers en publiek. Feyenoord tegen sc Heerenveen wordt zaterdagavond om 20.45 uur gespeeld in De Kuip.
Yep. 5-0.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heerenveen gaan we ouderwets afslachten.
Die 0 kan wel kloppen, maar die 5 wordt lastig.quote:
Oh ja fuck... wie moet er scorenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die 0 kan wel kloppen, maar die 5 wordt lastig.
Ik verwacht een doelpunt van Clasie zondag. Nu ik erover denk ga ik eens een site zoeken om er een 10tje op te zetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja fuck... wie moet er scoren
Ik hoop dat Immers door zijn barriere geraakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een doelpunt van Clasie zondag. Nu ik erover denk ga ik eens een site zoeken om er een 10tje op te zetten.
Stop maar met zoeken. Ik wed wel met je dat Clasie zondag niet scoort. Sterker, laten we er 100 euro van maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verwacht een doelpunt van Clasie zondag. Nu ik erover denk ga ik eens een site zoeken om er een 10tje op te zetten.
Beetje lastig als Zaterdag de wedstrijd isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Stop maar met zoeken. Ik wed wel met je dat Clasie zondag niet scoort. Sterker, laten we er 100 euro van maken.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Beetje lastig als Zaterdag de wedstrijd is
Komt wel goed, schatje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die 0 kan wel kloppen, maar die 5 wordt lastig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Bastos kregen we ook niets omdat hij die andere fransozen verkoos boven juvequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht dat een binnenlandse transfer alleen zou gelden binnen Nederland, maar ik zal het wel mis hebben.
Mooi hebben we daar geen last meer vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef Sejt het volgende:
Assaidi naar Liverpool - die wordt morgen gekeurd en zal dus niet tegen ons spelen zaterdag, neem ik aan.
AD.nl
Precies. Nu alleen nog oppassen voor Djuricic.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mooi hebben we daar geen last meer van
Die heeft Bassie in de spits gezet. Tactisch onbenul die gozer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies. Nu alleen nog oppassen voor Djuricic.
Was toch sprake van dat hij naar ajax zou gaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef Sejt het volgende:
Assaidi naar Liverpool - die wordt morgen gekeurd en zal dus niet tegen ons spelen zaterdag, neem ik aan.
AD.nl
Dat niet, maar heb ook gelezen dat hij te duur was voor Heracles...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:31 schreef Swennus het volgende:
Schenkeveld naar Heracles volgens de Twentsche Courant Tubantia. Feyenoord krijgt een transfersom volgena de krant. Bedrag is niet bekend.
Weet niet of het al gemeld was.
quote:Koeman: Jong Feyenoord geprofessionaliseerd, we eisen prestaties van spelers
17 augustus 2012
Voor het eerst sinds zijn aantreden heeft Koeman als trainer van Feyenoord iets te kiezen. ‘De concurrentie is toegenomen’, vertelt de coach in Voetbal International, ‘en dat is een goede zaak. Wij weten nu dat we spelers kunnen inbrengen die moeiteloos meekunnen op het vereiste niveau.’ Consequentie is wel dat Koeman te maken krijgt met ontevreden spelers. ‘Ik snap dat iedereen wil voetballen, maar dat moet je dan wel zelf afdwingen.’
Daarvoor heeft de coach het beloftenteam belangrijk gemaakt, Koeman: ‘Dat moet een elftal worden waarin spelers kunnen laten zien dat ze horen te spelen in het eerste. De staf rond coach Gio is geprofessionaliseerd. Wij eisen wel prestaties van onze spelers die met de beloften meedoen. We hanteren voor dat team dezelfde norm als bij het eerste.’ Aldus Koeman in de nieuwe Voetbal International.
quote:Van Geel: 'er zijn nog twee weken, we hopen op Guidetti'
17 augustus 2012
De zaakwaarnemer van Guidetti laat tegenover het Algemeen Dagblad weten volgende week om de tafel te gaan met Manchester City. Da wordt de toekomst van de Zweedse aanvaller besproken. Ondanks dat hij dagelijks met clubs in verband gebracht wordt, zou naast Feyenoord geen enkele club concreet zijn geworden. Clubs zijn huiverig gezien de medische situatie van de spits. De zaakwaarnemer gaf nogmaals aan dat Feyenoord 'zeker een optie' is.
'Er zijn nog twee weken, we hopen op Guidetti,' zo geeft Martin van Geel aan. 'Joh is altijd enthousiast als een terugkeer naar Feyenoord ter sprake komt. Zoals hij altijd lovend is geweest over Feyenoord. Maar de prognose wanneer hij weer wedstrijdfit is, daar waag ik me niet aan.'
Het is natuurlijk ook raar. Toen het Bosman-arrest gewezen werd. gold dat eigenlijk ook alleen bij buitenlandse transfers. Voor een speler wiens contract afliep, kon nog wel gewoon geld gevraagd worden als hij naar een andere club in dezelfde competitie wilde. Omdat iedereen begreep dat je jezelf als nationale competitie in de vinger zou snijden als je niet "mee zou doen" (je krijgt dan een leegloop van je competitie), is toen eigenlijk alles direct gelijkgetrokken.quote:Dat Robin van Persie met zijn transfer de kassa niet laat rinkelen bij Feyenoord en Excelsior, is in Rotterdam hard aangekomen. 'Het geld was niet begroot', stelt technisch directeur Martin van Geel, 'maar het was welkom geweest, uiteraard.'
Van Geel stoort zich al jaren aan de regels van de UEFA FIFA. Die zeggen dat een solidariteitsbijdrage van vijf procent van de transfersom, die oude clubs mogen verdelen, alleen geldt voor transfers van het ene naar het andere land.
'Wij kregen ook niets toen De Guzman van Mallorca naar Villarreal ging. Het is niet zo dat ik nu klaag omdat wij naast het geld grijpen, ik vond dat altijd al belachelijk.'
quote:Hoop op rentree Guidetti in De Kuip groeit met de dag
Feyenoord en Zweedse spits snakken naar elkaar
De hoop op een terugkeer van John Guidetti naar de Kuip groeit met de dag. De 20-jarige Zweed is zelf ook overtuigd dat Feyenoord het juiste medicijn is om straks de weg naar de top te vervolgen. 'Er zijn nog twee weken, we hopen op Guidetti', zegt technisch directeur Martin van Geel.
Als het aan Van Geel ligt, haalt Feyenoord Guidetti zo snel mogelijk terug naar De Kuip. Eenmaal per twee weken belt de technisch directeur met de Zweed, die nog altijd herstellende is van een zenuwverlamming.
Spelersbegeleider Jan Mastenbroek onderhoudt daarnaast intensief contact met vader Mike Guidetti. 'En ja, dan is John enthousiast als er een terugkeer naar Feyenoord ter sprake komt', zegt technisch directeur Van Geel. 'Zoals hij altijd lovend is geweest over Feyenoord. Maar de prognose wanneer hij weer wedstrijdfit is, daar waag ik mij niet aan.'
Rond De Kuip gaan de wildste geruchten over de lange absentie van Guidetti. Die variëren van drugsgebruik tot een slopende ziekte. Het is allemaal onzin. De waarheid is dat de nasleep van een bacteriële infectie lang en ingrijpend is. Guidetti zakt eind april op het trainingsveld van Varkenoord plotseling door zijn hoeven. De medische staf stelt vast dat hij 'tegen een bacterie is aangelopen'. Dat euvel blijkt een verlammende werking op zijn zenuwstelsel te hebben. De kracht in zijn rechterbeen is van de ene op de andere dag nagenoeg verdwenen.
Hij bezoekt een speciaal kuuroord in Zuid-Europa, het gewenste resultaat blijft uit. 'Simpel gezegd maakt het lichaam antistoffen aan als een bacterie het lichaam binnendringt, in dit geval door een voedselvergiftiging', legt clubarts Casper van Eijck. 'Die antistoffen hebben vervolgens de zenuwen aangetast.'
Van Geel overlegt regelmatig met Brian Marwood, de technisch directeur van Manchester City. 'Wat doen we met Guidetti?' is steevast het agendapunt. Dat de Zweed bij de miljoenenformatie op korte termijn een kans krijgt als basisspeler is uitgesloten. En eventuele geďnteresseerde clubs durven de Zweed (nog) niet aan te trekken omdat onduidelijk is wanneer hij weer mag spelen.
'Als hij dan eventueel op huurbasis mag vertrekken, dan is het gewoon het allerbeste wanneer hij dat bij ons doet', zegt Van Geel. Hij draait er dus niet omheen. Guidetti, ook al is hij al maanden geblesseerd, staat hoog op het verlanglijstje van de Rotterdammers. 'We halen alleen een spits als het een toegevoegde waarde is voor onze selectie.'
Inderdaad. Misschien wachten ze nog wel tot het aller-aller laatste moment. In Engeland gaat het in de laatste 2 dagen pas echt los.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:15 schreef Sejt het volgende:
Ik heb het idee dat het allemaal allang rond is, maar dat Man City nog even wacht of er een club komt die vele miljoenen neer wilt leggen voor John. Als dat niet zo is, zal het volgende week wel officieel bekend gemaakt worden dat hij weer naar ons komt.
Zou me niet eens verbazen als Guidetti het allemaal schromelijk overdrijft de laatste tijd. Misschien stuurt hij zelfs aan op een vertrek naar Feijenoord. Al lijkt me dat vergezocht. Dat is meer de hoop, denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:27 schreef RvLaak het volgende:
Hoe groot is de kans dat Guidetti minder last heeft van de infectie dan de geruchten doen vermoeden? De interesse van Van Geel doet me dat nu namelijk wel vermoeden.
Stel dat klopt, denk je dat hij dat doet om terug te komen naar Feyenoord? Zou ik wel stijl vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen als Guidetti het allemaal schromelijk overdrijft de laatste tijd.
Zie aanpassing op mijn reactie. Het is de hoop. Dat maakt hem natuurlijk een held voor het leven. Zoals hij bij ons werd opgenomen en 'vereerd' vorig seizoen gaat hij niet meer meemaken bij een andere club. Wij zijn uniek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stel dat klopt, denk je dat hij dat doet om terug te komen naar Feyenoord? Zou ik wel stijl vinden eigenlijk
Ben wel benieuwd naar de sfeeracties mocht ie terug komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie aanpassing op mijn reactie. Het is de hoop. Dat maakt hem natuurlijk een held voor het leven. Zoals hij bij ons werd opgenomen en 'vereerd' vorig seizoen gaat hij niet meer meemaken bij een andere club. Wij zijn uniek.
FF afwachten hoe het zich ontwikkeld in de komende 2 weken, maar onrealistisch vind ik dit scenario niet eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Zie aanpassing op mijn reactie. Het is de hoop. Dat maakt hem natuurlijk een held voor het leven. Zoals hij bij ons werd opgenomen en 'vereerd' vorig seizoen gaat hij niet meer meemaken bij een andere club. Wij zijn uniek.
Daar is echt helemaal niks over bekend. Ik daar echt helemaal niks over gevonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef Tarado het volgende:
Wat is zijn fysieke toestand, zijn daar updates van?
quote:Blackburn fail in Guidetti bid
August 13, 2012
By Richard Jolly
Blackburn Rovers have failed in an audacious bid to take John Guidetti on loan from Manchester City.
Manager Steve Kean had hoped to get Guidetti in to spearhead Blackburn's promotion push, but City would prefer to sell the Sweden striker rather than loan him out and Rovers are reluctant to pay their Ł6 million asking price.
The 20-year-old scored 20 goals during a loan spell at Feyenoord last season, earning a first international call up, but has never featured in City's first team.
Rovers have also had two offers for Huddersfield's 40-goal striker Jordan Rhodes rejected as they try to find a replacement for Ł3 million summer signing Leon Best, who will be out for six months with a knee injury.
Attention is now likely to turn to a proven Championship goalscorer as Kean looks to make an eighth signing of the close season.
"Goed" nieuws voor ons denk ik. Als Guidetti binnen paar weken weer op het veld zou staan dan lijkt me dan Man City dat wel naar buiten zou brengen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is echt helemaal niks over bekend. Ik daar echt helemaal niks over gevonden.
Er zijn wel een hoop geruchten daar over, dat is mede het probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is echt helemaal niks over bekend. Ik daar echt helemaal niks over gevonden.
Niet per se lijkt me. Als ik het me goed herinner, is de meeste interesse voor Guidetti vanuit de PL. Maw: de concurrenten. Wellicht wil City zelf ook dat hij naar Feyenoord komt. Lekker in het buitenland laten ontwikkelen bij een club waar hij zich thuis voelt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
"Goed" nieuws voor ons denk ik. Als Guidetti binnen paar weken weer op het veld zou staan dan lijkt me dan Man City dat wel naar buiten zou brengen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zijn wel een hoop geruchten daar over, dat is mede het probleem.
Ben benieuwd waar de geruchten vandaan komen... Laten we nog meer samenzweringstheorieën erin gooien... Guidetti verspreid de geruchten zelf?
Ach, zei Clasie niet pas geleden nog dat dat team al beter werd als Guidetti er alleen nog maar bij was in de kleedkamer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik begin nu toch ook steeds meer te hopen op een terugkeer van Guidetti,als ze er bij Feyenoord al zo concreet over zijn.
Wat dat betreft ook mooi dat (nog) geen enkele club zich durft te wagen aan het huren of kopen van Guidetti vanwege de onduidelijkheid van zijn herstel.
Alleen hebben wij natuurlijk net zo min profijt van een gehuurde Guidetti die bij wijze van spreken het hele seizoen bij ons loopt te revalideren op onze kosten. Al is het leuk voor de bravoure en de sfeer natuurlijk.
Combinatie van de 2? (ja ik weet, I'm reaching)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Tarado het volgende:
[..]Niet om lullig te doen maar weer bij Feyenoord spelen was niet de carričre stap die hij zelf in gedachten had, dus die theorie lijkt me stug, dat in zijn huidige situatie Feyenoord waarschijnlijk het beste voor hem is vind ik wel een aardige theorie.
Dat is toch wel heel essentieel ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef Tarado het volgende:
Wat is zijn fysieke toestand, zijn daar updates van?
Bron?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Happel het volgende:
Guidetti traint al weer gewoon bij City...
Gezien het veranderde beleid mbt aankopen en lonen, ga ik er van uit de Van Geel niet handelt uit nostalgie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch wel heel essentieel ja.
Het zou voor alle partijen een teleurstelling zijn als Guidetti niet meer de oude wordt. En dat zou maar zo kunnen, bij zo'n zenuwaandoening. Maar ik neem aan dat Feyenoord hem echt niet alleen maar "uit nostalgie" wil huren, maar dus ook zicht heeft op zijn vorderingen.
Hoe zeer ik ook fan ben van Guidetti, nee. Als er geen zicht is op een herstel, moet je die gok niet aangaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs als je niet zeker weet of Guidetti uberhaupt nog speelt moet je het toch proberen?
Alleen als MC hem gratis bij ons laat revalideren. Je gaat als arme club natuurlijk geen half miljoen of meer betalen voor een speler die misschien het hele seizoen niet fit genoeg wordt om op te kunnen stellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs als je niet zeker weet of Guidetti uberhaupt nog speelt moet je het toch proberen?
Teleurstelling voorkomen gok ik zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Happel het volgende:
Wat haat ik toch altijd mensen die alles kapot relativeren. Houd eens op.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)over-Schenkeveld.htmquote:Heracles en Feyenoord zijn akkoord over Schenkeveld
17/08/2012 09:34
Heracles Almelo heeft eindelijk de gewenste verdediger binnen, waar het al zo lang naar op zoek was. Bart Schenkeveld komt over van Feyenoord. Dat meldt TC Tubantia.
De clubs hebben een akkoord bereikt over de transfer van Schenkeveld, die in Rotterdam-Zuid overbodig is. Vrijdag zit de speler met de Almelose club om tafel om de laatste plooien glad te strijken.
Schenkeveld doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, maar brak nooit door in De Kuip. De club verhuurde de blessuregevoelige verdediger afgelopen seizoen aan Excelsior.
Kapot relativeren nog wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Happel het volgende:
Wat haat ik toch altijd mensen die alles kapot relativeren. Houd eens op.
Die breekt zijn benen op het kunstgras daar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)over-Schenkeveld.htm
Blijft toch bijzonder daar waar vele in dit topic in hem een groter talent dan De Vrij zagen.
Nu ga je me nog simpel noemen ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Kapot relativeren nog wel.![]()
Vind het een beetje simpel om als een josti te gaan lopen jubelen omdat je misschien een speler mag huren die al zo lang uit de roulatie is. Feyenoord moet goed uitkijken met wat ze doen, en zich niet laten leiden door 'o wat was het toch tof vorig seizoen'.
In Fc Rijnmond van enkele weken geleden zei onze grote vriend Krabbendamquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Happel het volgende:
Guidetti traint al weer gewoon bij City...
Ik noem jou niet simpel. En het is een geruststellende gedachte inderdaad dat Van Geel TD is. Die zal niet snel een beslissing op basis van sentiment nemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:21 schreef Happel het volgende:
Nu ga je me nog simpel noemen ook.
Vertrouw gewoon in Van Geel.
Neejoh, Paul Scholes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Volgens HMF is Yellow naar Manchester. Dat kan maar 1 ding betekenen: Rooney!
Sinds wanneer is dat een spits? Of we nemen Giggs mee terug en Mevrouw Yellow houdt hem dan tevreden...quote:
Het is Berbatov.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een spits? Of we nemen Giggs mee terug en Mevrouw Yellow houdt hem dan tevreden...
Zit die jou ook te spammen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Volgens HMF is Yellow naar Manchester. Dat kan maar 1 ding betekenen: Rooney!
Had zijn nummer niet moeten vragen aan jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ja, hij moet zijn Fok! energie ergens kwijt
Rooney is zeker realistisch. Hij schijnt zelfs ooit gezegd te hebben dat hij Feijenoord een goede ploeg vindt. Dat had de beste vriend van de zus van kapper van de buurman van mijn fietsenmaker gedacht te hebben gehoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Rooney dan wel realistisch? JAVIER HERNANDEZ
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Had zijn nummer niet moeten vragen aan jou
Maar ik hoorde via mijn buurman zijn overoverovergrootvader dat Henk heeft gezien dat Martin van Geel met Javier Hernandez in gesprek was (MET BEELDMATERIAAL MOET GEHEIMBLIJVEN)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Rooney is zeker realistisch. Hij schijnt zelfs ooit gezegd te hebben dat hij Feijenoord een goede ploeg vindt. Dat had de beste vriend van de zus van kapper van de buurman van mijn fietsenmaker gedacht te hebben gehoord.
Dus dan is het waar.
Dan lever ik m'n seizoenskaart in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik ga ff lunchen, app me maar als we Messi binnen hebben
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan lever ik m'n seizoenskaart in.
Hopen dat het mee valt..twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 12:56:25Stefan de Vrij heeft met een enkelblessure het trainingsveld verlaten, hij is nu naar het ziekenhuis voor nader onderzoek. ( via @Mkrabby ) reageer retweet
mits niet geblesseerd..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno en Mathijssen dus samen achterin benieuwd hoe dat gaat.
Clasie is dan aanvoerder?
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 13:24:59You just have 2 love #Feyenoord fans !
http://t.co/wKbq6OqV reageer retweet
Hij heeft daar tenminste een jas aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 13:24:59You just have 2 love #Feyenoord fans !
http://t.co/wKbq6OqV reageer retweet
HMF zit me de hele dag al gek te maken. Vriend van hem zou Van geel op het vliegveld hebben gespot.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:10 schreef mister_popcorn het volgende:
Godver, krijg meteen de kriebels van zo'n geruchtje!
Manneke is het ook he, waarschijnlijk gaat Van Geel gewoon op vakantiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF zit me de hele dag al gek te maken. Vriend van hem zou Van geel op het vliegveld hebben gespot.
Zo neukende wat? Pas als Van Geel het vliegtuig uitstapt met Guidetti naast hem, ga ik juichen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
HMF zit me de hele dag al gek te maken. Vriend van hem zou Van geel op het vliegveld hebben gespot.
Zie Van Persie. Topscoorder in de PL (dacht ik), maar niet scoren in oranje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Vrij dus definitief niet tegen Heerenveen. Hopen dat Mathijssen beter is dan in NL
Verstandig. Gewoon rustig aan doen met De Vrij. Donderdag is belangrijker dan morgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Vrij dus definitief niet tegen Heerenveen. Hopen dat Mathijssen beter is dan in NL
.... maar Messi heeft gisteren toch aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en hij zag Feyenoord wel zitten...!?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat gewoon kijken of we Dzeko kunnen huren als vervanger voor Guidetti.
Grap is al weer over:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
.... maar Messi heeft gisteren toch aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en hij zag Feyenoord wel zitten...!?
Maar goed, die mist de 'body' voor dit niveau. In Spanje kan dat allemaal wel hoor, tussen al die kleintjes, maar hier in de NLse Eredivisie, tussen al die grote jongen, daar gaat hij het nog knap lastig krijgen!
quote:Bart Schenkeveld vertrekt naar Heracles Almelo
Feyenoord en Heracles Almelo hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Bart Schenkeveld, die daarmee per direct de overstap maakt naar de Almelose club. De 20-jarige verdediger tekent bij Heracles Almelo een contract voor twee jaar. Schenkeveld had in De Kuip nog een contract tot medio 2013. De verdediger kwam vrijdag tot overeenstemming met zijn toekomstig werkgever.
Schenkeveld speelde al vanaf de F-jes bij Feyenoord en debuteerde tijdens de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag in het seizoen 2009/2010 in het eerste elftal. De verdediger stond vervolgens lang buitenspel met een zware kruisbandblessure, waarna hij afgelopen seizoen in de tweede seizoenshelft op huurbasis uitkwam voor Excelsior.
www.feyenoord.nl
Ik klikte per ongeluk op jouw postgeschiedenis... Heb je serieus jouw eerste post gemaakt in het KPD aanmeldtopic...quote:
Jaja! Prioriteiten he...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik klikte per ongeluk op jouw postgeschiedenis... Heb je serieus jouw eerste post gemaakt in het KPD aanmeldtopic...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik klikte per ongeluk op jouw postgeschiedenis... Heb je serieus jouw eerste post gemaakt in het KPD aanmeldtopic...
Is al de 2e jeugdige verdediger die ze overnemen toch, Buijs was de eerste geloof ik.quote:
Ik vind De Vrij zo belachelijk rustig aan de bal... ik krijg er gewoon de kriebels van. Daarnaast heeft hij ook passeeracties waar menig aanvaller jaloers op is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef Bonkers. het volgende:
Jammer van Schenkeveld, werd toch gezien als een groter talent dan de Vrij meen ik.
Buijs ging naar De Graafschap. Eens zien of onze Bart een soortgelijke weg gaat bewandelen. Denk dat veel afhangt van zijn blessure gevoeligheid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is al de 2e jeugdige verdediger die ze overnemen toch, Buijs was de eerste geloof ik.
Oh ja, ik kon me alleen herinneren dat het richting oosten was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Buijs ging naar De Graafschap. Eens zien of onze Bart een soortgelijke weg gaat bewandelen. Denk dat veel afhangt van zijn blessure gevoeligheid.
Net zoals je met twee rechtsbenige cv's kunt spelen (Vlaar/De Vrij), kun je ook met twee linksbenige cv's spelen. Het nadeel is vooral dat het daardoor wat moeilijker openen naar links wordt vanuit het centrum, maar de rechterflank is gelukkig toch wat sterker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Grifte het volgende:
Mathijsen is ook lcv toch? Wie gaat er dan rcv spelen, gewoon Mathijsen daar neerzetten en Bruno links?
Jordi? Dacht in Breda, of is 'ie daar alweer weg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Buijs zit tegenwoordig weer bij Sparta trouwens.
Bij NAC.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Buijs zit tegenwoordig bij Sparta trouwens.
Oowwww Jordi Buijs is basisklant bij NAC inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jordi? Dacht in Breda, of is 'ie daar alweer weg.
Ik heb het al eens gezegd, Mathijsen was ook maar matig in de jeugd. Heeft wel een WK-finale gespeeld uiteindelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef satecl het volgende:
Jordi Buijs was trouwens ook een heel groot talent in de jeugd, dacht ik. Scoorde regelmatig. Dan zie je maar weer dat de stap naar het 1e voor sommige echt een té grote is.
En dat terwijl de Vrij helemaal niet zo geweldig was in de jeugd...
Speelde De Vrij in de jeugd niet regelmatig rechtsback? Ik meen hem daar aan het werk te hebben gezien bij een of ander jeugdtournooitje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef Bonkers. het volgende:
Jammer van Schenkeveld, werd toch gezien als een groter talent dan de Vrij meen ik.
Waaar is HMF dan? Een perm-ban oid?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoiets. Weet het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Waaar is HMF dan? Een perm-ban oid?
Volgens mij wel, maar hij leest nog wel mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Waaar is HMF dan? Een perm-ban oid?
http://www.vi.nl/files/vi-radio/preroll.htmltwitter:VIradionl twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 15:29:37"Kans is heel groot dat Guidetti terugkeert naar Feyenoord," aldus #Feyenoord-watcher @Mkrabby rond 15.40 uur @VIradionl. reageer retweet
Ik las net op AD dat Guidetti zelf ook enthousiast is over een terugkeer (weliswaar opnieuw op huurbasis)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/files/vi-radio/preroll.htmltwitter:VIradionl twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 15:29:37"Kans is heel groot dat Guidetti terugkeert naar Feyenoord," aldus #Feyenoord-watcher @Mkrabby rond 15.40 uur @VIradionl. reageer retweet
Omgquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
What else is new.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Krabbendam zegt echt helemaal niks nieuws.
Krabbendam weet net zoveel als ons sinds dat ene Leo weg isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Krabbendam zegt echt helemaal niks nieuws.
Vertrouw op Van Geel, matsoe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
Indien het rond is ben ik benieuwd wanneer hij echt fit is en wat Feyenoord aan een huursom of salaris gaat betalen.
En ik mag hopen dat ie een jas krijgt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
Indien het rond is ben ik benieuwd wanneer hij echt fit is en wat Feyenoord aan een huursom of salaris gaat betalen.
+ Vapianos verbod natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat ie een jas krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat doe ik ook wel. Maar aan een huurspits die maar niet op niveau komt heb je zo weinig.quote:
En dat Sanna is gestopt met blowen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat ie een jas krijgt.
Verwacht niet dat Van Geel zoiets doet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook wel. Maar aan een huurspits die maar niet op niveau komt heb je zo weinig.
Ik ook niet, en daarbij zijn de specialisten in het ziekenhuis te Rotterdam toch hier goed mee bekend?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Verwacht niet dat Van Geel zoiets doet.
Probleem is dat wel dat iemand anders moet uitchecken op zijn PC met zijn slaapwekker i.v.m. Oranje/Louis van Gaal. Anders komt ie zeker niet in Oranjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel na zijn bedtijd, maar normaal gesproken doet hij gewoon mee ja.
Je ziet ook dat slaapregulering echt nodig is, Mathijsen stond gewoon te slapen in het veld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Probleem is dat wel dat iemand anders moet uitchecken op zijn PC met zijn slaapwekker i.v.m. Oranje/Louis van Gaal. Anders komt ie zeker niet in Oranje
Nou, daarvoor wil ik zaterdag nog even afwachten..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:45 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tegenhangers van Mathijsen ook meteen de mond gesnoerd
Eens, maar een fitte Guidetti zou bij Benfica spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef zoekeenleven het volgende:
met een fitte Guidetti ben je gewoon kampioenskandidaat
Tegen het huidige Heerenveen moet hem dat zelfs nog wel lukkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou, daarvoor wil ik zaterdag nog even afwachten..
Ik doel op de mensen die roepen "dat we al 2 goede verdedigers centraal hebben". Die kunnen namelijk geblesseerd raken / geschorst worden. Over z'n kwaliteiten op eredivisieniveau hoeft niet getwijfeld te worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen het huidige Heerenveen moet hem dat zelfs nog wel lukken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik doel op de mensen die roepen "dat we al 2 goede verdedigers centraal hebben". Die kunnen namelijk geblesseerd raken / geschorst worden. Over z'n kwaliteiten op eredivisieniveau hoeft niet getwijfeld te worden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Zanger Rinus heeft trouwens net een interview met Van Geel afgenomen. In de Kuip.
Zit die niet in Manchester?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Zanger Rinus heeft trouwens net een interview met Van Geel afgenomen. In de Kuip.
Nee, dat is zo'n Van Geel hologram.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
And after all, TGH was right
Indien het rond is, shirt met Guidetti achterop gelijk besteld.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:24 schreef Harry15 het volgende:
Wat loopt iedereen hard van stapel zeg... Als er een PL-club met een zak geld komt gaat hij gewoon daarheen!
En die clubs komen er gewoon niet zolang hij geblesseerd is, en als ze er wel komen dan zal ie dus nooit door de medische keuring komen. Dus kun je er gewoon vanuit gaan dat hij naar Feyenoord komt, enige wat zijn komst nog tegen zou kunnen houden is een vroegtijdige beeindiging van z'n carriere of een sterfte. Nadeel is wel dat ie dan waarschijnlijk wederom pas laat zal aansluiten en het zelfs dan nog maar de vraag is of ie dan wel fit is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef Harry15 het volgende:
Dat weet ik, maar het is nog steeds allerminst zeker dat hij hierheen komt.
Als er zich geen andere clubs melden voor het eind van de transferdeadline komt hij hoogstwaarschijnlijk hierheen, dat is de situatie zoals hij nu is.
Met die verdediging die de joden nu hebben, zou ik daar al niet eens meer genoegen mee nemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef Roffamannetje het volgende:
Stel dat die weer een hattrick maakt tegen de jode
Mannen die sushi eten zijn per definitie homo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)or-lauwe-sushi.dhtml
Is hij géén homo?!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mannen die sushi eten zijn per definitie homo.
Wel een gruwelijk lekker wijf zeg.
Ik hoorde van frankie dat ze weer een paar wereldtalenten hebben dus ik ben nog een beetje huiverigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Met die verdediging die de joden nu hebben, zou ik daar al niet eens meer genoegen mee nemen.
Gewoon een dubbele hattrick.
Zeker net als die Fiescher ofzo. Schijnt ook de nieuwe Pelé, Maradona, Cruijff en Zidane in één te zijn als ik de verhalen moet geloven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:51 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik hoorde van frankie dat ze weer een paar wereldtalenten hebben dus ik ben nog een beetje huiverig![]()
quote:Feyenoord gaat uit van terugkeer geblesseerde Guidetti
17/08/2012 15:49
Bij Feyenoord gaat men ervan uit dat nog voor het verstrijken van de transferdeadline John Guidetti (20) terug zal keren naar De Kuip. Door een flinke blessure is een verkoop aan een andere club niet denkbaar.
Guidetti herstelt nog steeds van een virusinfectie en traint bij Manchester City apart van de groep. Zijn gezondheid vormt een obstakel voor clubs die meteen over hem willen beschikken, maar Feyenoord heeft meer geduld. Waar de Zweed bij andere clubs een medische keuring niet met goed gevolg zal afleggen, is Feyenoord bereid dat voor lief te nemen.
Guidetti zal op korte termijn een beslissing nemen over zijn toekomst, zei zaakwaarnemer Per Jonsson deze week nog. 'John gaat vooruit, dat is goed nieuws. Binnenkort ga ik met hem en Manchester City rond de tafel zitten om te kijken wat het beste is voor John.'
'Bij Feyenoord heeft hij het heel goed naar zijn zin gehad en prima gepresteerd. Die club is zeker een optie, maar zo zijn er meer mogelijkheden. Die gaan we op ons gemak onderzoeken.'
Feyenoords technisch directeur Martin van Geel sprak vorige week nog met Guidetti. 'We zitten er kort op. Er is veel contact, dat is wat we blijven doen.'
Hoewel bij Feyenoord iedereen ervan uitgaat Guidetti weer te mogen verwelkomen, kan alleen een miljoenenbod van een andere club de aanstaande rentree voorkomen.
De desbetreffende club moet dan wel bereid zijn te accepteren dat Guidetti allereerst moet herstellen alvorens hij speelminuten kan maken. In Rotterdam kent de medische staf de situatie van Guidetti, hetgeen ook als een voordeel wordt gezien.
Mwa, sushi is ok man. Homo is meer in een jurk op je knieën gaan voor een andere man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mannen die sushi eten zijn per definitie homo.
Wel een gruwelijk lekker wijf zeg.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa, sushi is ok man. Homo is meer in een jurk op je knieën gaan voor een andere man.
quote:Top Feyenoord beoordeelt plannen nieuw stadion
Feyenoord Rotterdam, Stadion Feijenoord en sportclub Feyenoord zijn vandaag voor het eerst bijeen geweest om gezamenlijk de twee voorstellen voor Het Nieuwe Stadion te bespreken. Aan de hand van van te voren opgestelde criteria zijn en zullen in een aantal vervolgsessies de voorstellen worden beoordeeld van de twee consortia, respectievelijk VolkerWessels en het consortium BAM, Siemens en Eneco. De Feyenoord-familie streeft er naar eind augustus dan wel begin september de gezamenlijke keuze bekend te maken.
Stadiondirecteur Jan van Merwijk laat weten dat de er over enkele weken sprake zal zijn van een ‘voorlopige eerste keuze’. Van Merwijk: ‘Het gekozen bouwconsortium moet vervolgens de financiering nog onderbouwen en de gemeente moet daarna nog besluiten over het voorstel.’
Wanneer aan deze beide voorwaarden wordt voldaan, kan worden begonnen met het verder uitwerken van het voorstel voor Het Nieuwe Stadion.
Fernandez hoort met die kwaliteiten toch wel in een stadion te spelen voor minstens 80.000 man?quote:
Ga je morgen nog ergens een biertje pakken, Lex?quote:
Ik vertrek morgennacht naar Bulgarije. Moet dus noodgedwongen overslaan, anders red ik het echt niet allemaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je morgen nog ergens een biertje pakken, Lex?
Nee, minstens 150.000. Zelfs als ie Guy een potje gaat pokeren op de middenstip zal het vol zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Fernandez hoort met die kwaliteiten toch wel in een stadion te spelen voor minstens 80.000 man?
Helaas niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vertrek morgennacht naar Bulgarije. Moet dus noodgedwongen overslaan, anders red ik het echt niet allemaal.
Praag uit misschien?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef NJ het volgende:
Zodra hij in wedstrijdtenue de spelerstunnel uit komt lopen, is een nieuwe Kuip waarschijnlijk noodzakelijk.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef Guidetti het volgende:
Mooi om te zien dat een Feyenoord zonder geld gewoon kampioenskandidaat kan zijn en ook gewoon een stuk beter inkoopt dan dat Ajax dat doet. Wat een waardeloze selectie hebben ze daar dit jaar zeg.
Waarbij natuurlijk wel even gezegd mag worden dat we heel erg tevreden mogen zijn dat we met zo'n budget een uitstekende selectie hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je jezelf nu al als kampioenskandidaat ga betitelen ben je echt wel heel hard omhoog gevallen
Laten ze maar zorgen dat we in ieder geval rechtstreeks europa ingaan en een interessante rol spelen in de verdeling van de bovenste plaatsen. Daarbij hopen op CL.
Ik vind je onderschatting van ajax ook erg dom. Het is nog lang geen september. Ze hebben ook nog amper ingekocht, dus om nou te stellen dat ze dat slecht doen.. tja.. Je zult zien dat ze nog 2 spelers van Barcelona huren plus een mooie aankoop, en dat ze vervolgens om het kampioenschap spelen en boven ons eindigen
Wat een arrogantie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef Guidetti het volgende:
Mooi om te zien dat een Feyenoord zonder geld gewoon kampioenskandidaat kan zijn en ook gewoon een stuk beter inkoopt dan dat Ajax dat doet. Wat een waardeloze selectie hebben ze daar dit jaar zeg.
Ja, zo kun je mijn respons dus ook gewoon in 3 woorden samenvattenquote:
Dan moeten ze dus 4 verdedigers halen + een CVM.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als je jezelf nu al als kampioenskandidaat ga betitelen ben je echt wel heel hard omhoog gevallen
Laten ze maar zorgen dat we in ieder geval rechtstreeks europa ingaan en een interessante rol spelen in de verdeling van de bovenste plaatsen. Daarbij hopen op CL.
Ik vind je onderschatting van ajax ook erg dom. Het is nog lang geen september. Ze hebben ook nog amper ingekocht, dus om nou te stellen dat ze dat slecht doen.. tja.. Je zult zien dat ze nog 2 spelers van Barcelona huren plus een mooie aankoop, en dat ze vervolgens om het kampioenschap spelen en boven ons eindigen
En een spits, 2 buitenspelers,een doelman, een andere trainer, een veldtrainer en een fatsoenlijke medische stafquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan moeten ze dus 4 verdedigers halen + een CVM.
Als je de selectie van Feyenoord naast die van de andere kandidaten legt mag je best concluderen dat je een titelkandidaat bent, zeker met een Guidetti erbij ben je echt niks minder dan de concurrentie hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mulder heeft veel potentie en laat steeds meer zien (ook tegen utrecht en kiev weer een paar aardige acties) maar moet nog zekerder en constanter worden. Doen de concurrenten dus zeker niet voor onder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je de selectie van Feyenoord naast die van de andere kandidaten legt mag je best concluderen dat je een titelkandidaat bent, zeker met een Guidetti erbij ben je echt niks minder dan de concurrentie hoor.
En opnieuw: kort samengevat wat ik eigenlijk bedoelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik kijk het liever een wedstrijdje of 10 aan in plaats van 'namen naast elkaar leggen'
quote:Excelsior - FC Emmen (2-0):
Mick van Buren is verantwoordelijk voor de eerste overwinning van Excelsior in het nieuwe Jupiler League-seizoen. De 19-jarige spits scoorde tweemaal tegen FC Emmen, waarvan één keer vanaf de strafschopstip. Excelsior heeft nu drie punten, terwijl FC Emmen blijft steken op een punt.
quote:Twee zware knieblessures hebben van Ron Vlaar sterker mens en een betere voetballer gemaakt. Dit vertelt de 27-jarige centrumverdediger in aanloop naar zijn Premier League-debuut.
"De blessures waar ik mee te maken kreeg hebben me als persoon sterker gemaakt en zorgen ervoor dat ik nog meer geniet wanneer ik op het veld sta", zo begint de oud-verdediger van AZ en Feyenoord zijn relaas. "De revalidatie van die blessures hebben me geholpen in mijn ontwikkeling. De blessures waren niet goed, maar ik heb iets positiefs en iets goeds uit die tegenslag proberen te halen. Blessures komen vaak voor, maar toen ik voor de tweede keer zwaar geblesseerd raakte was dat heel moeilijk voor me. Je denkt direct terug aan alles wat je al eens eerder hebt moeten doorstaan en weet dat je die weg opnieuw moet bewandelen. Ik ben er een tijdje gek van geworden. De operatie bood me een nieuw begin. Ik heb elke dag hard gewerkt om terug te komen. Ik moest blijven geloven dat ik mijn oude niveau opnieuw kon halen. Ik ben trots op mezelf. Het heeft me twee jaar gekost, maar ik ben teruggekomen. Dat was iets goeds voor mij."
"Nu heb ik mijn transfer naar de Premier League gemaakt. Dat is geweldig", vervolgt de Oranje-international. "Ik ben heel trots want hier heb ik keihard voor gewerkt. Het maakt me mentaal sterk. Ik probeer elke dag beter te worden. Dat deed ik toen ik geblesseerd was, en nu ook. Ik kijk heel erg uit naar de eerste wedstrijd. Om mijn debuut te mogen maken tegen West Ham United is iets om naar uit te kijken. Net als mijn eerste thuiswedstrijd tegen Everton. Ik laat het gebeuren en houd mijn concentratie. Ik ga mijn uiterste best doen en hoop een belangrijke speler te worden voor de club. Iedereen is scherp. De manager (Paul Lambert, red.) en de coaches zijn heel close met de groep. Er heerst hier een goede sfeer. Toen ik het trainingscomplex voor het eerst zag was ik verbaasd. We hebben alles wat we nodig hebben. Het begint hier en eindigt op het veld."
Vanaf 1 september. We hebben het nu over een periode van +/- 2 maanden he, niet 2 weken zoals vorig jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef RvLaak het volgende:
Velen waarschuwen voor het feit dat Guidetti pas later bij het team gevoegd kan worden. Maar vorig jaar was hij er toch ook niet vanaf het begin bij?
Dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vanaf 1 september. We hebben het nu over een periode van +/- 2 maanden he, niet 2 weken zoals vorig jaar.
Echt hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Krabbendam weet net zoveel als ons sinds dat ene Leo weg is
Die constatering komt al zo'n 15 topics zo'n 3x per topic (zo'n 40-45x dus) naar vorenquote:
2 maanden is nog gunstig. Wie weet voetbalt hij nooit meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vanaf 1 september. We hebben het nu over een periode van +/- 2 maanden he, niet 2 weken zoals vorig jaar.
Ik weet niet of dat echt interessant is. Ik ben in '93 naar die replay van Feyenoord-Celtic geweest en, hoewel het natuurlijk leuk is om oude helden als Kindvall en Van Hanegem eens in actie te zien, het voetbal is dan werkelijk niet om aan te gluren, zo traag als dat 20 jaar na dato gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zou die pot met Koeman nog ergens te zien zijn?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Of het is met een maand bekeken. Té positief is niet goed, maar te negatief ook niet. Wij als fans weten het gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
2 maanden is nog gunstig. Wie weet voetbalt hij nooit meer
Dat zal best. Gewoon grappig, meer ook niet. Eens zien of die ouwe koe nog wat kanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt interessant is. Ik ben in '93 naar die replay van Feyenoord-Celtic geweest en, hoewel het natuurlijk leuk is om oude helden als Kindvall en Van Hanegem eens in actie te zien, het voetbal is dan werkelijk niet om aan te gluren, zo traag als dat 20 jaar na dato gaat.
Voordeel is dat hij het nooit van zijn snelheid heeft moeten hebben maar van zijn inzicht. In die replay tegen Celtic was Van Hanegem ook veruit de beste Feyenoorder en waren de voetballers die het van hun snelheid moesten hebben (Moulijn en Kindvall) het minst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat zal best. Gewoon grappig, meer ook niet. Eens zien of die ouwe koe nog wat kan
Na het halen van Mathijssen weet ik het zo niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef Merkie het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Hij gaat echt geen speler huren waarvan het nog maar afwachten is of hij ooit weer fit zal worden en of hij van toegevoegde waarde kan zijn.
Een fitte speler halen die jaren in de Europese (sub-)top heeft meegedaan, wat slecht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Na het halen van Mathijssen weet ik het zo niet meer
Valt logisch te verklaren dat...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Na het halen van Mathijssen weet ik het zo niet meer
En wie danken we daarvoor? Mister Yellow, jwzquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Waarbij natuurlijk wel even gezegd mag worden dat we heel erg tevreden mogen zijn dat we met zo'n budget een uitstekende selectie hebben
Gelijkspel zou zomaar is kunnen als ze weer zoveel kansen niet benuttenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef RvLaak het volgende:
Ben VI ff aan het terugkijken (geen kabel hier) en ziet net de toto kansen voor Fey-Hee... 1,5x-???-5,xx
Klopt. Ik kan me domweg de gelijkspel kansen niet herinneren, maar alles is mogelijk zonder scorende spitsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gelijkspel zou zomaar is kunnen als ze weer zoveel kansen niet benutten
Ajax kwam vorig seizoen toch ook pas na de winterstop echt lost?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef TC03 het volgende:
Zou mooi zijn als Guidetti nog een jaartje komt, maar dan moet hij wel snel fit worden. Als hij pas na de winterstop kan meedoen heb je er vrij weinig aan...
Dan moet je pas in de winterstop hierover praten. Je moet maar afwachten of hij uberhaupt nog op niveau komt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Jan Dirk Stouten bij Fc Rijnmond vanavond is het nog lang niet zeker dat Guidetti naar ons komt, Martin van Geel zou vrijdagmiddag zelfs nadrukkelijk hebben ontkend dat een terugkeer aanstaande is. Wel heeft hij wederom bevestigd dat Guidetti een belangrijke optie is voor Feyenoord indien er geen andere spits wordt gevonden. Verder is de verwachting dat Guidetti tot oktober niet inzetbaar zal zijn.
Tsja, er is natuurlijk niet veel geld. We hebben net behoorlijk wat aan Mathijssen uitgegeven. Ik had dat in een spits geďnvesteerd omdat we daar veel zwakker zijn naar mijn idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan moet je pas in de winterstop hierover praten. Je moet maar afwachten of hij uberhaupt nog op niveau komt.
Het is overigens wel een faal dat er nog geen andere spits is gehaald, die mis je nu zo ontzettend.
Pffff....dat wordt hopen op een geniale Mathijsen.quote:De Vrij toch vier tot zes weken uit de roulatie
18 augustus 2012
De berichten dat de blessure van De Vrij mee zou vallen, zijn door clubarts Van Eijk in het Algemeen Dagblad genuanceerd. 'Vier tot zes weken is hij er zeker niet bij,' aldus de clubarts van Feyenoord. Hij mist daardoor naast het duel komend weekend tegen Heerenveen ook de dubbele ontmoeting tegen Sparta Praag en de duels tegen Heracles, PEC Zwolle, Vitesse, PSV en NEC.
De Vrij liep de enkelblessure op na een ongelukkige botsing met Anass Achahbar.
De Vrij is wel een belangrijke speler in de organisatie, Mathijsen in de vorm van afgelopen woensdag is niet echt geweldig maar tegen dit Heerenveen moet dat geen problemen opleverenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:40 schreef Pedroso het volgende:
Een fitte Mathijssen kan hem prima vervangen, weet niet of ie al in topconditie is eigenlijk ?
Voorbereiding in Spanje begint meestal een stuk later nl.
Maar tegen Heerenveen zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Organisatie staat sowieso goed bij Feijenoord, mag niet dat dat bij het uitvallen van 1 speler wegvalt.
Ik stel voor dat we die dag ook als zijn start zien, en dan dus ook pas beginnen met salaris betalen.quote:Ronald Koeman had gisteren geen goed woord over voor de Noorse voetbalbond. Feyenoord stond deze week Harmeet Singh en Omar Elabdellaoui af voor de wedstrijd Jong Noorwegen – Jong Oostenrijk. De coach was in de veronderstelling dat Elabdellaoui, die door de ramadan overdag geen voedsel tot zich neemt, slechts een halve wedstrijd zou spelen.
‘Maar Omar speelde maar liefst 85 minuten, in zeer warme omstandigheden en zonder voedsel in zijn maag. Hij viel uit met kramp tot bijna achter zijn oren. Dat begrijp ik dus niet’, aldus Koeman tegen AD Sportwereld.
De schaduwspits scoorde nog wel tegen Oostenrijk, uit een fraaie directe vrije trap. Het oefenduel eindigde in 2-2. ‘De ramadan maakt mijn start in de Kuip zwaar’, zegt de Noor. ‘Zondag is het voorbij, die dag zie ik dan ook als mijn echte start in de Kuip.’
Nou eerst maar eens zien en ik vind wel dat je zo'n speler tegen een topsalaris op die leeftijd niet voor 3 jaar moet vastleggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
De tering, wat mogen we van Geel weer dankbaar zijn voor Matthijssen dan, zonder zou dat je zo 8 punten kosten
Die jongens moet je niet constant te vroeg voor de leeuwen blijven gooien. Eigenlijk zijn die er gewoon nog niet klaar voor. Een half potje afmaken bij een blessure of kaart, best, maar 6 weken basis moet je gewoon niet willen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou eerst maar eens zien en ik vind wel dat je zo'n speler tegen een topsalaris op die leeftijd niet voor 3 jaar moet vastleggen.
Je hebt ook Kongole nog en dan had je Schenkeveld beter kunnen houden als nood.
Tsja dat is ook zo maar als De Vrij niet geblesseerd zou zijn, zou Matthijssen of op de bank komen of je blokkeert een talent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Die jongens moet je niet constant te vroeg voor de leeuwen blijven gooien. Eigenlijk zijn die er gewoon nog niet klaar voor. Een half potje afmaken bij een blessure of kaart, best, maar 6 weken basis moet je gewoon niet willen.
Uiteraard vind iedereen die 3 jaar lang, ik ook, maar je moet hem toch érgens mee kunnen overtuigen... Ik verwacht dat hij zijn laatste seizoen dan ook lang niet alles speelt, of misschien zelfs heel weinig, maar in de kleedkamer zal hij dan nog wel een toegevoegde waarde zijn denk ik. Krijgen we het balansverhaal weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |