abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:29:36 #2
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_115632509
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:44 schreef Luni het volgende:

[..]

Er waar lag dat volgens de analisten, die ik een stuk hoger als jou inschat, aan,niet aan de verdediging :W
Kijk als er van de 4 verdedigers 3 Feyenoorders zijn, en je in 45 minuten tijd 3 doelpunten tegenkrijgt, en een handvol kansen weggeeft, dan kun je dat onmogelijk in zijn geheel aan het middenveld wijten. Ja het middenveld faalde, maar als je zegt dat de Feyenoorders goed hebben gespeeld, of geen aandeel hadden in het collectief falen....

pi_115632539
geen nieuwe TT?
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Dat Oranje is zo'n bizarre puinhoop op dit moment, eigenlijk zou je als Feyenoord zijnde je spelers thuis moeten houden zolang er een paar inzitten die de boel bewust naaien. (Kuyt, Heitinga, Huntelaar, Affelay). Verder kan het me aan me reet roesten wat er daar gebeurt, vorige bondscoach was tof, voor Bert heb ik respect, nu kan ik weer ouderwets haten op dat carnavals gebeuren.
Als je dat doet, heeft de club het weer gedaan. Volgens mij zijn er geen goede opties op dit moment met oranje. Wel laten spelen en falen en je wordt door iedereen uitgelachen omdat oranje er niet van bakt. Niet laten spelen en de club "saboteert" oranje.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:34:31 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115632627
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:30 schreef RvLaak het volgende:
geen nieuwe TT?

[..]

Als je dat doet, heeft de club het weer gedaan. Volgens mij zijn er geen goede opties op dit moment met oranje. Wel laten spelen en falen en je wordt door iedereen uitgelachen omdat oranje er niet van bakt. Niet laten spelen en de club "saboteert" oranje.
Kan ook helemaal niet, verder is het ook in het belang van de club omdat internationals gewoon meer waard zijn
pi_115632755
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kan ook helemaal niet, verder is het ook in het belang van de club omdat internationals gewoon meer waard zijn
Je zou wel een blessure kunnen faken :P Maar dat kun je natuurlijk ook maar een x aantal wedstrijden doen.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 09:43:38 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115632801
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je zou wel een blessure kunnen faken :P Maar dat kun je natuurlijk ook maar een x aantal wedstrijden doen.
De speler zelf kan wel weigeren, de club kan weinig doen, maar waarom zouden ze, is toch een erkenning van je kwaliteit als je geselecteerd wordt
pi_115632891
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

De speler zelf kan wel weigeren, de club kan weinig doen, maar waarom zouden ze, is toch een erkenning van je kwaliteit als je geselecteerd wordt
Als je niet wil dat Feyenoorders in oranje spelen moet je maar hopen dat de spelers een probleem krijgen met Van Gaal
pi_115633401
Verkeerde topic

[ Bericht 99% gewijzigd door Luni op 16-08-2012 10:16:58 ]
pi_115633487
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:09 schreef Luni het volgende:
Lowlands 2012 waarschijnlijk warmste ooit
AMSTERDAM - Het festival Lowlands gaat zich opmaken voor waarschijnlijk de warmste editie ooit. Bezoekers kunnen niet rekenen op een verkoelende regenbui.

Foto: ANP Vrijdag begint Lowlands in Biddinghuizen. Net op die dag komt warme lucht, oorspronkelijk afkomstig uit Spanje en Zuid-Frankrijk, het land binnenstromen, zo meldt Weerplaza. Met een wind uit zuid tot zuidoost wordt drie dagen lang hete en vrij droge lucht naar het festivalterrein geblazen. Kans op regen is er amper.

In eerste instantie zijn er enkele wolkenvelden, maar in de loop van de vrijdag gaat de zon steeds uitbundiger schijnen. In de zon wordt het aan het einde van de middag al 27 graden. De wind is zwak tot matig, windkracht 2 tot 4, vertelt Michiel Severin van Weerplaza.

Nog warmer

"In het weekend wordt het nog warmer. Zaterdag zijn er flinke perioden met zon en staat er nauwelijks wind", zegt Severin. "Na een prima nachtje met minima van 18 graden wordt het ’s middags 30 of 31 graden. Tropische omstandigheden dus. De warmte blijft ook in de avonduren nog lang hangen."

In de nacht naar zondag daalt de temperatuur amper onder de 20 graden. Halverwege zondagochtend is het al 25 graden en in de middag wordt het 32 of 33 graden. Ook deze dag verloopt met veel zonneschijn en nauwelijks een wolkje aan de hemel. Heel misschien, die kans is op dit moment slechts 20 procent, komt er in de avond een enkele bui. Er is geen enkele aanwijzing op noodweer.

Zaterdag en zondag worden daarmee waarschijnlijk de warmste Lowlandsdagen ooit. Tot nu toe was de warmste editie die in 2001, met dagen van 30 en 31 graden.

Zonnesteek

"Zware buien zullen Lowlands dus geen parten spelen. De hitte en de volop schijnende zon gaan echter wel voor problemen zorgen", aldus Severin. "Uitdroging, zonnesteek, verbranden; de zon kan ervoor zorgen dat het mooie weer voor enkelen toch naar uitpakt. Wees dus verstandig en smeer met goede zonnebrand, drink veel vocht en hooguit matig alcohol. Hoofdbedekking is ook aan te raden."

De zonkracht, oftewel UV index, ligt deze dagen rond de 6. De huid kan daardoor tussen 11.00 en 15.00 binnen ongeveer 30 minuten verbranden.

Flesjesbeleid

Het verwachte tropische weer dwingt Van Eerdenburg tot het afschaffen van het voorheen strenge 'flesjesbeleid'. ''Zelf meegebrachte waterflesjes zijn eigenlijk een ramp. Mensen struikelen erover en verzwikken hun enkel, gooien ermee of trappen de dopjes in het gras. Maar ja, bij heet weer is het verstandiger om bezoekers een eigen flesje mee te laten nemen dat ze bij de kraan kunnen vullen", legt hij uit.

En er zijn meer hittemaatregelen: ''In de dichte theatertenten kan het wel 40 graden worden, dus hebben we airconditioning." Bij de dranghekken staan bewakers met emmers water en natte sponzen. Voorlichting blijft echter het belangrijkste: ''Bezoekers vertellen dat ze van alleen maar biertjes drinken toch uitdrogen, bijvoorbeeld."
Verdwaald?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:13:49 #10
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_115633507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:13 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Verdwaald?
Zonnesteek denk ik
pi_115635462
quote:
Nigel de Jong was daar woensdag een goed voorbeeld van. In gesprek met BNR Nieuwsradio kon hij zijn slechte humeur niet verbergen. "Of we een streep onder het EK hebben gezet? Ja", was hij duidelijk en kortaf tegelijk. De suggestie dat de vuile was vroeg of laat toch wel buiten gehangen wordt, wuifde hij weg.

"Volgens mij ben je een beetje doof. Ik zeg net dat we een streep eronder hebben gezet", bitste hij. "Dan hoef je daar niet over door te vragen." Iedere international reageerde de afgelopen dagen op zijn eigen manier. Duidelijk is echter dat het EK nog een open wond is in de selectie van het Nederlands elftal.

"Als je verliest is er altijd kritiek", zei De Jong. "Als je wint zijn er positieve reacties. Dat hoort bij de sport. We proberen het met z'n allen zo goed mogelijk te doen. Dit soort wedstrijden (tegen België, red.) kunnen er tussen zitten. Je moet positief blijven en als groep moeten we de draad weer oppakken."
:r
Toch Clasie dan maar? :r
Die gast heeft 40 miljoen op de bank, is in belangrijke mate medeverantwoordelijk voor een mislukt EK, speelt bij z'n club allang geen basis meer maar krijgt toch weer onomstreden de kans in oranje, verpest daarbij zo ongeveer eigenhandig de wedstrijd en durft dan nog een grote muil te geven? walgelijk.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_115635516
Wie geeft er een fuck?

Of ben je ook al verdwaald...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115635859
quote:
15s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wie geeft er een fuck?

Of ben je ook al verdwaald...
Nou lekker boeiend wat die neus te vertellen heeft, laten we het weer over Lowlands hebben!

uhhhh, Feyenoord ;)
pi_115635965
quote:
'Leerdam liep rond met 7, hij wist ook niet waarom hij dat nummer kreeg'

Ruben Schaken is begonnen aan zijn derde seizoen als Feyenoorder. De vleugelaanvaller werd in de zomer van 2010 overgenomen van VVV-Venlo, maar kon zich tijdens zijn debuutjaar niet bewijzen. Mario Been gunde Schaken niet erg veel kansen in de basis en wanneer hij wel speelde, kon hij de wedstrijd vaak niet afmaken. Sinds de komst van Ronald Koeman gaat het stukken beter met de Amsterdammer, die dat zelf ook zo ervaart.

De dertigjarige Schaken miste vorig seizoen maar twee wedstrijden en scoorde in totaal zesmaal. Terugkijkend op zijn eerste jaar in Rotterdam-Zuid zegt Schaken in NUsport dat hij verbaasd was dat hij na afloop van dat seizoen zag dat hij rugnummer 27 had gekregen. Dat was net na zijn vakantie. “Kelvin Leerdam liep rond met rugnummer 7, hij wist zelf ook niet waarom hij dat nummer had gekregen.”

“Niemand zei er iets over, ook trainer Mario Been niet. Dan weet je precies waar je staat. Misschien was het terecht. Maar ik had graag even gehoord: Vriend, je hebt het vorig seizoen niet goed gedaan, dus je krijgt een ander nummer. Dat me niets werd verteld heeft me geraakt, maar ook geprikkeld”, haalt Schaken aan. Uiteindelijk kwam onder Koeman de sportieve revanche. “Ik heb altijd gezegd 'Ook met rugnummer 27 kun je in de basis staan'. Dat bewijs ik nu al een jaar lang.”
Bless.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115636000
Schaken is van :') naar _O_ gegaan bij mij. Vind het nu echt 1 van de tofste spelers van de laatste jaren.
pi_115636039
Yooo!! Ik had gister een feest, dus heb eigenlijk alles gemist. van Persie voor 25 miljoen naar Man.Utd... Hoeveel krijgt Feyenoord? En hoe deden de Feyenoorders het gister tegen de Belgen.. Drama zeker? (zie uitslag)

*te lui om alles terug te lezen :P
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 11:53:53 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115636527
Dikke 8 ton.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_115636562
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef satecl het volgende:
Yooo!! Ik had gister een feest, dus heb eigenlijk alles gemist. van Persie voor 25 miljoen naar Man.Utd... Hoeveel krijgt Feyenoord? En hoe deden de Feyenoorders het gister tegen de Belgen.. Drama zeker? (zie uitslag)

Mij viel het tegen.
pi_115636620
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef satecl het volgende:

BMI begon sterk, maar later deelden hij en De Vrij in de malaise.
Mathijsen zat op zijn gebruikelijke NL-elftal niveau... :{
BFF met GGMM
pi_115636643
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

BMI begon sterk, maar later deelden hij en De Vrij in de malaise.
Mathijsen zat op zijn gebruikelijke NL-elftal niveau... :{
Viel erg tegen inderdaad.
pi_115636649
Hmmm jammer. Zal mij benieuwen of Indi de voorkeur krijgt boven Willems... Wat denken jullie?
pi_115636677
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:58 schreef satecl het volgende:
Hmmm jammer. Zal mij benieuwen of Indi de voorkeur krijgt boven Willems... Wat denken jullie?
Denk het niet, hij had echt een kolderiek slechte pass op een gegeven moment...
BFF met GGMM
pi_115636742
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die was echt erg inderdaad _O-
pi_115636799
quote:

[..]

Zal ook afhangen van de tegenstander denk ik. Willems heeft, vind ik, veel meer die rush naar voren dan BMI, echter BMI is weer sterker in de lucht/bal/verdedigend. Die bal van gisteren was wel kut ja en volgens mij ook niet verkeerd geraakt maar zag hij die belg daar niet. Willems heeft genoeg dramaballen gegeven afgelopen ek dus so be it.
BMI=baas dus zou altijd basis staan bij mij.
pi_115636969
quote:

[..]

Staan wel 2 passes tegenover waar goals uit kwamen...............
pi_115636992
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Staan wel 2 passes tegenover waar goals uit kwamen...............
Dat wel, die eerste was vooral heel mooi
BFF met GGMM
pi_115637112
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat wel, die eerste was vooral heel mooi
Ik vond dan de tweede weer mooier, omdat hij daar durfde te wachten tot het juiste moment.
pi_115637597
BMI was top behalve zn mislukte pass, op de Vrij heel weinig aan te merken, die gast staat voor het eerst in zn leven tegen zo'n beer als Lukaku en dat ging hem nog redelijk af. Maar Mathijsen.. mijn god, ik was wel een voorstander van zn ervaring en defensieve zekerheid, maar ik ben behoorlijk geschrokken.. -O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:45:45 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115638160
In Nederland lopen geen Lukaku's.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115638180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Nederland lopen geen Lukaku's.

'Wie is Lukaku dan?'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115638303
Ik vraag me nou toch wel af hoe het nu daadwerkelijk zit met die opleidingsvergoeding voor Van Persie. Bron a zegt dat we niets krijgen, bron B zegt richting het miljoen. Zou een absurde regel zijn opzich als we niets krijgen omdat hij in de PL blijft. Wat de neuk maakt dat dan weer voor verschil. Was met Bastos overigens hetzelfde verhaal, maar ik zie toch wel de nodige bronnen voorbij komen die claimen dat we er wel degelijk recht op hebben...
pi_115638824
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vraag me nou toch wel af hoe het nu daadwerkelijk zit met die opleidingsvergoeding voor Van Persie. Bron a zegt dat we niets krijgen, bron B zegt richting het miljoen. Zou een absurde regel zijn opzich als we niets krijgen omdat hij in de PL blijft. Wat de neuk maakt dat dan weer voor verschil. Was met Bastos overigens hetzelfde verhaal, maar ik zie toch wel de nodige bronnen voorbij komen die claimen dat we er wel degelijk recht op hebben...
Wat ik hier heb begrepen is dat die regel enkel geldt in het opleidingsland. Aangezien Van Persie in Nederland is opgeleid, krijgt Feyenoord wel geld.
pi_115638839
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zoek even de fifa-regels op zou ik zeggen.
pi_115639232
Aldus Rinus.

JanDirkStouten twitterde op donderdag 16-08-2012 om 13:15:43 Feyenoord en Excelsior ontvangen geen opleidingsvergoeding voor Van Persie. Het betreft immers een binnenlandse transfer. reageer retweet
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115639248
Ik blijf er mijn vraagtekens bij zetten. (post boven mij)

FRL1908nl twitterde op donderdag 16-08-2012 om 13:00:54 Kaartverkoop Praag thuis loopt niet voorspoedig. Elk vak op de gele zijde nog beschikbaar.. #tedurekaarten #zonde reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115639259
Ik heb het even opgezocht en Feyenoord krijgt helaas niets.

Zie hier de van toepassing zijnde FIFA regels. Op pagina 47 wordt de opleidingsvergoeding ("solidarity contribution") geregeld. Kijk echter naar de reikwijdte ("scope") van de regeling (pagina 7). Ik citeer:

quote:
These regulations lay down global and binding rules concerning the status of players, their eligibility to participate in organised football, and their transfer between clubs belonging to different associations.
Ter verduidelijking staat ook nog in lid 2:

quote:
The transfer of players between clubs belonging to the same association is governed by specific regulations issued by the association concerned [...]
Met andere woorden, niet de FIFA regels maar de FA regels zijn op deze transfer van toepassing en we mogen ervan uitgaan dat de FA niet een dergelijke regeling kent.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_115639343
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Ik blijf er mijn vraagtekens bij zetten. (post boven mij)

FRL1908nl twitterde op donderdag 16-08-2012 om 13:00:54 Kaartverkoop Praag thuis loopt niet voorspoedig. Elk vak op de gele zijde nog beschikbaar.. #tedurekaarten #zonde reageer retweet
Wat zijn de prijzen voor gele zijde dan?

Vind ¤25 voor Z ook wel redelijk aan de dure kant voor een voorronde duel. Lang niet zo belachelijk als ¤34 voor Heracles trouwens...
Elite
Tegen TTIP
pi_115639359
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat zijn de prijzen voor gele zijde dan?

Vind ¤25 voor Z ook wel redelijk aan de dure kant voor een voorronde duel. Lang niet zo belachelijk als ¤34 voor Heracles trouwens...
27,50 geloof ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115639597
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
Aldus Rinus.

:D
pi_115639655
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]

27,50 geloof ik.
Klopt, vind het ook aardig aan de prijs hoor!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:36:20 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_115639957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:17 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik heb het even opgezocht en Feyenoord krijgt helaas niets.

Zie hier de van toepassing zijnde FIFA regels. Op pagina 47 wordt de opleidingsvergoeding ("solidarity contribution") geregeld. Kijk echter naar de reikwijdte ("scope") van de regeling (pagina 7). Ik citeer:

[..]

Ter verduidelijking staat ook nog in lid 2:

[..]

Met andere woorden, niet de FIFA regels maar de FA regels zijn op deze transfer van toepassing en we mogen ervan uitgaan dat de FA niet een dergelijke regeling kent.
Goed gevonden, eindelijk een echte bron.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_115640515
quote:
To start with, The DRC ruled that foreign clubs could claim for solidarity contribution from internal transfers in another country. Using one of the real-life cases as an example, it was ruled that Crumlin United (a club from The Republic of Ireland) could claim solidarity from Robbie Keane’s transfer from Leeds United to Tottenham Hotspur (two clubs within England) – a claim opposed by The English Football Association, The FA Premier League, and The English Football League.

That interpretation of the article was reversed less than a year later.
On 22nd July 2004, The DRC ruled unanimously that it had been wrong in previous cases in applying the regulations. In the case involving the internal transfer of player “C” between Italian clubs “Z” and “B” the ruling stated:

“(T)he members of the Chamber present at the meeting were of the unanimous opinion that the previous jurisprudence of the Dispute Resolution Chamber needs reviewing and concluded that the principle regarding the solidarity mechanism contained in the Regulations is not applicable to national transfers, not even in cases where the club claiming the payment of the relevant contribution is affiliated to another association.”

Their reasoning was that the preamble of the Regulations on the Status and Transfer of Players document (of which the article in question is defined) states that:

“These regulations lay down global and binding rules concerning the status
of players…. and their transfer between clubs belonging to different associations” [emphasis added]

From the Considerations of the Dispute Resolution Chamber in the case:

“The deciding body lent emphasis to the wording of the last part of the aforementioned clause and concluded that, in fact, the Regulations are not applicable to transfers of the federative rights to a player between two clubs affiliated to the same association.“

This ruling is one which clubs have repeatedly tried to reverse.
Uruguayan Danubio Fútbol Club in the transfer of Fabián Carini between Italian clubs Juventus and Internazionale. Club “A” in the transfer of player “K” from club “M” to club “B”. Club “F” in the transfer of player “B” from club “A” to club “M”.
The list goes on. All have tried, and failed, to reverse the decision.

The idea of not applying internal transfers to the article seems to go against the spirit of, if not the raison d’ętre, of the regulations.
Designed to reward clubs for developing and nurturing youngsters, the fact it now only applies if the players moves from country to country is neither fair on the development club nor encourages the development of players (especially at a lower level).
http://worldyouthsoccer.w(...)tten-revenue-stream/

Hebben wij weer he, Kalou blijft 100 jaar bij Chelsea, Drenthe twee keer verhuurd en transfervrij weg, Van Persie blijft 8 jaar bij Arsenal en maakt dan een binnenlandse transfer. En PSV en Ajax lekker cashen met Robben, Van der Vaart, Sneijder. In feite omdat ze het niet hebben gered bij Real Madrid, waar onze spelers jarenlang succesvol waren na hun transfer (behalve Drenthe). 8)7
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115641543
Ik zie net dat de A29 tussen Vaanplaan en Hellegatsplein dicht is dit weekend. Ik kom altijd vanaf de A15 en neem dan bij Vaanplein afrit Zuidplein. Kan dat wel?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:32:18 #44
53267 TC03
pi_115641930
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie net dat de A29 tussen Vaanplaan en Hellegatsplein dicht is dit weekend. Ik kom altijd vanaf de A15 en neem dan bij Vaanplein afrit Zuidplein. Kan dat wel?
quote:
Afsluiting van de hoofdrijbaan tussen de knooppunten Vaanplein en Hellegatsplein richting Roosendaal/Zierikzee. Ook de afrit Zuidplein/Ahoy (19a) en de af- en opritten Barendrecht (20), Oud-Beijerland (21) en Numansdorp (22) zijn afgesloten. Doorgaand verkeer wordt omgeleid over de A16 en N57.
pi_115642448
Dan ga ik er wel bij knooppunt Ridderkerk af, dank je!
pi_115643222
Aardig zuur dat van Van Persie..
Vreemde regeling ook, was juist om kleine 'opleidingsclubs' ook te laten meedelen in de grote taarten die later in de carričre van de speler verdeeld worden. Gezien dat doel, moet er toch geen onderscheid zijn tussen binnenlandse en buitenlandse transfers...
#12 is not for sale!
pi_115643696
Sucks man, HMF was ook overtuigd dat we wel geld zouden krijgen ;(
BFF met GGMM
pi_115643842
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

http://worldyouthsoccer.w(...)tten-revenue-stream/

Hebben wij weer he, Kalou blijft 100 jaar bij Chelsea, Drenthe twee keer verhuurd en transfervrij weg, Van Persie blijft 8 jaar bij Arsenal en maakt dan een binnenlandse transfer. En PSV en Ajax lekker cashen met Robben, Van der Vaart, Sneijder. In feite omdat ze het niet hebben gered bij Real Madrid, waar onze spelers jarenlang succesvol waren na hun transfer (behalve Drenthe). 8)7
Ach gelukkig hebben jullie de Kuijt transfer nog
pi_115644100
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:21 schreef Adames het volgende:

[..]

Ach gelukkig hebben jullie de Kuijt transfer nog
Hoeveel levert dat op?
pi_115644199
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoeveel levert dat op?
Geen hol.
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 15:30:00 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115644208
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:06 schreef Haringkop het volgende:
Aardig zuur dat van Van Persie..
Vreemde regeling ook, was juist om kleine 'opleidingsclubs' ook te laten meedelen in de grote taarten die later in de carričre van de speler verdeeld worden. Gezien dat doel, moet er toch geen onderscheid zijn tussen binnenlandse en buitenlandse transfers...
Inderdaad. Dat staat ook in dat stuk van heiden, dat de uitspraak van die commissie ingaat tegen de bedoeling van de regeling.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:34:56 #52
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115644419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:27 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoeveel levert dat op?
Een hoop haat.
pi_115644468
Mijn Belgische collega's vonden allemaal Mathijsen de zwakste man op het veld gisteren... ;(
BFF met GGMM
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:45:51 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115644844
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef DonRaja het volgende:
Mijn Belgische collega's vonden allemaal Mathijsen de zwakste man op het veld gisteren... ;(
Daar hoef je geen Belg voor te zijn om dat te zien
pi_115644908
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar hoef je geen Belg voor te zijn om dat te zien
Ik vond Huntelaar, Heitinga, v/d Vaart en Stekelenburg ook zeer slecht.
BFF met GGMM
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:53:07 #56
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115645161
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vond Huntelaar, Heitinga, v/d Vaart en Stekelenburg ook zeer slecht.
Ik vond die rechtsback er ook helemaal niets van bakken, persoonlijk.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_115645187
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ik vond die rechtsback er ook helemaal niets van bakken, persoonlijk.
Ik had het begin gemist en kwam er halverwege achter dat het niet v/d Wiel was :')
BFF met GGMM
  donderdag 16 augustus 2012 @ 15:57:00 #58
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115645346
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik had het begin gemist en kwam er halverwege achter dat het niet v/d Wiel was :')
Veel verschil in kwaliteit en uiterlijk is er niet nee.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_115646237
Genoeg over joodranje!

quote:
Feyenoord werkt toe naar duel met sc Heerenveen

Feyenoord is donderdagochtend begonnen aan de voorbereiding op de eerste thuiswedstrijd van de competitie tegen sc Heerenveen van aanstaande zaterdag. De ploeg van trainer Ronald Koeman werkte op Varkenoord een fanatieke training af, die vooral in het teken stond van een uitgebreid partijspel. Mitchell Te Vrede, John Goossens en Bart Schenkeveld meldden zich voor het eerst weer op het trainingsveld en trainden apart van de groep. De Oranje internationals Joris Mathijsen, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi ontbraken evenals Omar Elabdellaoui nog op Varkenoord.

De laatste openbare training in aanloop naar het thuisduel met sc Heerenveen werd bezocht door honderden supporters. Op het zonovergoten sportcomplex zagen zij hoe de selectie een uitgebreid partijspel speelde, waaraan ook assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst deelnam. Terwijl het fanatisme er tijdens het partijspel vanaf spatte, werkten Mitchell Te Vrede, John Goossens en Bart Schenkeveld een individuele training af. Het drietal meldde zich voor het eerst weer op het trainingsveld en werd onder handen genomen door hersteltrainer Marcel Cas.

Jordy Clasie en Kelvin Leerdam, die zich begin deze week moesten afmelden voor de oefeninterland van Jong Oranje, namen volledig deel aan de groepstraining, evenals Harmeet Singh. De middenvelder speelde dinsdagavond een oefenduel met Noorwegen onder 21. Ook Omar Elabdellaoui kwam tijdens dat duel in actie, maar hij liet de training van donderdag nog aan zich voorbij gaan. Joris Mathijsen, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi, die woensdagavond met het Nederlands elftal in actie kwamen tegen België, ontbraken eveneens op Varkenoord.

In aanloop naar het thuisduel met sc Heerenveen traint Feyenoord nog een keer. De oefensessie van vrijdag is besloten en daardoor niet toegankelijk voor pers en publiek. Feyenoord tegen sc Heerenveen wordt zaterdagavond om 20.45 uur gespeeld in De Kuip.
pi_115646285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:22 schreef Luni het volgende:
Genoeg over joodranje!

[..]

Heerenveen gaan we ouderwets afslachten.
BFF met GGMM
pi_115646667
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Heerenveen gaan we ouderwets afslachten.
Yep. 5-0.
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 16:48:43 #62
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115647198
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Yep. 5-0.
Die 0 kan wel kloppen, maar die 5 wordt lastig.
pi_115647457
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Oh ja fuck... wie moet er scoren :?
BFF met GGMM
pi_115647569
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Oh ja fuck... wie moet er scoren :?
Ik verwacht een doelpunt van Clasie zondag. Nu ik erover denk ga ik eens een site zoeken om er een 10tje op te zetten.
pi_115647609
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik verwacht een doelpunt van Clasie zondag. Nu ik erover denk ga ik eens een site zoeken om er een 10tje op te zetten.
Ik hoop dat Immers door zijn barriere geraakt.
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 16 augustus 2012 @ 17:01:51 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115647660
quote:

[..]

Stop maar met zoeken. Ik wed wel met je dat Clasie zondag niet scoort. Sterker, laten we er 100 euro van maken. :P
pi_115647697
quote:

[..]

Beetje lastig als Zaterdag de wedstrijd is
pi_115647718
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Gert het volgende:

[..]

Stop maar met zoeken. Ik wed wel met je dat Clasie zondag niet scoort. Sterker, laten we er 100 euro van maken. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:02 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Beetje lastig als Zaterdag de wedstrijd is
:')

Zaterdag dus.. :)
pi_115648878

Wat een bazenfoto.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115648890
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Komt wel goed, schatje.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:06:59 #71
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_115649802
Waarom spelen we eigenlijk 2x tegen NEC thuis? :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:07:38 #72
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_115649824
Bekert
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:08:48 #73
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_115649862
Onee, das uit
pi_115650181
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef heiden6 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een bazenfoto.
_O_
Ik snap niet waarom hij geen kans krijgt in de spits. Hij schoot ze er wel heel makkelijk in vorig jaar in de jeugd. Doelgericht is hij dus wel.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:07:05 #75
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115651843
Op het jeugdjournaal zeiden ze net dat Feyenoord(en Excelsior) wel een gedeelte van de transfersom van Van Persie krijgt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115651870
Ik dacht dat een binnenlandse transfer alleen zou gelden binnen Nederland, maar ik zal het wel mis hebben.
Feyenoord Rotterdam
pi_115653858
quote:
19s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht dat een binnenlandse transfer alleen zou gelden binnen Nederland, maar ik zal het wel mis hebben.
Voor Bastos kregen we ook niets omdat hij die andere fransozen verkoos boven juve ;(
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:22:58 #78
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_115654768

Wtf
pi_115655830
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef PIETR het volgende:

Wtf
Beetje ragen. Doe jij dat nooit?
Elite
Tegen TTIP
pi_115656112
Assaidi naar Liverpool - die wordt morgen gekeurd en zal dus niet tegen ons spelen zaterdag, neem ik aan.

AD.nl
I love my mispoken words.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:59:04 #81
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115656290
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef Sejt het volgende:
Assaidi naar Liverpool - die wordt morgen gekeurd en zal dus niet tegen ons spelen zaterdag, neem ik aan.

AD.nl
Mooi hebben we daar geen last meer van
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_115656315
quote:
19s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Toekito het volgende:

[..]

Mooi hebben we daar geen last meer van
Precies. Nu alleen nog oppassen voor Djuricic.
Elite
Tegen TTIP
pi_115656380
Daarentegen hebben ze Finnbogason gekocht, maar geen idee of die al mag spelen zaterdag.
pi_115656550
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Happel het volgende:

[..]

Precies. Nu alleen nog oppassen voor Djuricic.
Die heeft Bassie in de spits gezet. Tactisch onbenul die gozer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115662944
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 20:54 schreef Sejt het volgende:

AD.nl
Was toch sprake van dat hij naar ajax zou gaan?

Mooi dat hij vertrekt uit Nederland :+
pi_115664211
Handig zo ff 2 dagen voor de pot :D
pi_115671102
Schenkeveld naar Heracles volgens de Twentsche Courant Tubantia. Feyenoord krijgt een transfersom volgena de krant. Bedrag is niet bekend.

Weet niet of het al gemeld was.
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_115671946
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:31 schreef Swennus het volgende:
Schenkeveld naar Heracles volgens de Twentsche Courant Tubantia. Feyenoord krijgt een transfersom volgena de krant. Bedrag is niet bekend.

Weet niet of het al gemeld was.
Dat niet, maar heb ook gelezen dat hij te duur was voor Heracles...

quote:
Koeman: Jong Feyenoord geprofessionaliseerd, we eisen prestaties van spelers

17 augustus 2012

Voor het eerst sinds zijn aantreden heeft Koeman als trainer van Feyenoord iets te kiezen. ‘De concurrentie is toegenomen’, vertelt de coach in Voetbal International, ‘en dat is een goede zaak. Wij weten nu dat we spelers kunnen inbrengen die moeiteloos meekunnen op het vereiste niveau.’ Consequentie is wel dat Koeman te maken krijgt met ontevreden spelers. ‘Ik snap dat iedereen wil voetballen, maar dat moet je dan wel zelf afdwingen.’

Daarvoor heeft de coach het beloftenteam belangrijk gemaakt, Koeman: ‘Dat moet een elftal worden waarin spelers kunnen laten zien dat ze horen te spelen in het eerste. De staf rond coach Gio is geprofessionaliseerd. Wij eisen wel prestaties van onze spelers die met de beloften meedoen. We hanteren voor dat team dezelfde norm als bij het eerste.’ Aldus Koeman in de nieuwe Voetbal International.
quote:
Van Geel: 'er zijn nog twee weken, we hopen op Guidetti'

17 augustus 2012

De zaakwaarnemer van Guidetti laat tegenover het Algemeen Dagblad weten volgende week om de tafel te gaan met Manchester City. Da wordt de toekomst van de Zweedse aanvaller besproken. Ondanks dat hij dagelijks met clubs in verband gebracht wordt, zou naast Feyenoord geen enkele club concreet zijn geworden. Clubs zijn huiverig gezien de medische situatie van de spits. De zaakwaarnemer gaf nogmaals aan dat Feyenoord 'zeker een optie' is.

'Er zijn nog twee weken, we hopen op Guidetti,' zo geeft Martin van Geel aan. 'Joh is altijd enthousiast als een terugkeer naar Feyenoord ter sprake komt. Zoals hij altijd lovend is geweest over Feyenoord. Maar de prognose wanneer hij weer wedstrijdfit is, daar waag ik me niet aan.'
Elite
Tegen TTIP
pi_115672274
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ls-belachelijk.dhtml
quote:
Dat Robin van Persie met zijn transfer de kassa niet laat rinkelen bij Feyenoord en Excelsior, is in Rotterdam hard aangekomen. 'Het geld was niet begroot', stelt technisch directeur Martin van Geel, 'maar het was welkom geweest, uiteraard.'

Van Geel stoort zich al jaren aan de regels van de UEFA FIFA. Die zeggen dat een solidariteitsbijdrage van vijf procent van de transfersom, die oude clubs mogen verdelen, alleen geldt voor transfers van het ene naar het andere land.

'Wij kregen ook niets toen De Guzman van Mallorca naar Villarreal ging. Het is niet zo dat ik nu klaag omdat wij naast het geld grijpen, ik vond dat altijd al belachelijk.'
Het is natuurlijk ook raar. Toen het Bosman-arrest gewezen werd. gold dat eigenlijk ook alleen bij buitenlandse transfers. Voor een speler wiens contract afliep, kon nog wel gewoon geld gevraagd worden als hij naar een andere club in dezelfde competitie wilde. Omdat iedereen begreep dat je jezelf als nationale competitie in de vinger zou snijden als je niet "mee zou doen" (je krijgt dan een leegloop van je competitie), is toen eigenlijk alles direct gelijkgetrokken.

In dit geval is het helaas anders. Competities die relatief veel kopen (uit het buitenland) hebben alleen maar nadeel als dit gelijkgetrokken wordt. Nu blijft het geld van een dergelijke transfer binnen Engeland, en anders verdwijnt tot 5% naar het buitenland. Daarom zullen landen als Spanje, Engeland, Duitsland en Italië, waarschijnlijk nooit meewerken aan het herstellen van deze inderdaad belachelijke situatie.
pi_115672761
quote:
Hoop op rentree Guidetti in De Kuip groeit met de dag

Feyenoord en Zweedse spits snakken naar elkaar

De hoop op een terugkeer van John Guidetti naar de Kuip groeit met de dag. De 20-jarige Zweed is zelf ook overtuigd dat Feyenoord het juiste medicijn is om straks de weg naar de top te vervolgen. 'Er zijn nog twee weken, we hopen op Guidetti', zegt technisch directeur Martin van Geel.

Als het aan Van Geel ligt, haalt Feyenoord Guidetti zo snel mogelijk terug naar De Kuip. Eenmaal per twee weken belt de technisch directeur met de Zweed, die nog altijd herstellende is van een zenuwverlamming.

Spelersbegeleider Jan Mastenbroek onderhoudt daarnaast intensief contact met vader Mike Guidetti. 'En ja, dan is John enthousiast als er een terugkeer naar Feyenoord ter sprake komt', zegt technisch directeur Van Geel. 'Zoals hij altijd lovend is geweest over Feyenoord. Maar de prognose wanneer hij weer wedstrijdfit is, daar waag ik mij niet aan.'

Rond De Kuip gaan de wildste geruchten over de lange absentie van Guidetti. Die variëren van drugsgebruik tot een slopende ziekte. Het is allemaal onzin. De waarheid is dat de nasleep van een bacteriële infectie lang en ingrijpend is. Guidetti zakt eind april op het trainingsveld van Varkenoord plotseling door zijn hoeven. De medische staf stelt vast dat hij 'tegen een bacterie is aangelopen'. Dat euvel blijkt een verlammende werking op zijn zenuwstelsel te hebben. De kracht in zijn rechterbeen is van de ene op de andere dag nagenoeg verdwenen.

Hij bezoekt een speciaal kuuroord in Zuid-Europa, het gewenste resultaat blijft uit. 'Simpel gezegd maakt het lichaam antistoffen aan als een bacterie het lichaam binnendringt, in dit geval door een voedselvergiftiging', legt clubarts Casper van Eijck. 'Die antistoffen hebben vervolgens de zenuwen aangetast.'

Van Geel overlegt regelmatig met Brian Marwood, de technisch directeur van Manchester City. 'Wat doen we met Guidetti?' is steevast het agendapunt. Dat de Zweed bij de miljoenenformatie op korte termijn een kans krijgt als basisspeler is uitgesloten. En eventuele geďnteresseerde clubs durven de Zweed (nog) niet aan te trekken omdat onduidelijk is wanneer hij weer mag spelen.

'Als hij dan eventueel op huurbasis mag vertrekken, dan is het gewoon het allerbeste wanneer hij dat bij ons doet', zegt Van Geel. Hij draait er dus niet omheen. Guidetti, ook al is hij al maanden geblesseerd, staat hoog op het verlanglijstje van de Rotterdammers. 'We halen alleen een spits als het een toegevoegde waarde is voor onze selectie.'
Elite
Tegen TTIP
pi_115673005
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:04 schreef Happel het volgende:

[..]

_O_
pi_115673063
Ik hoop echt voor Guidetti dat hij weer snel aan spelen toekomt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:15:29 #93
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115673081
Ik heb het idee dat het allemaal allang rond is, maar dat Man City nog even wacht of er een club komt die vele miljoenen neer wilt leggen voor John. Als dat niet zo is, zal het volgende week wel officieel bekend gemaakt worden dat hij weer naar ons komt.
pi_115673165
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:15 schreef Sejt het volgende:
Ik heb het idee dat het allemaal allang rond is, maar dat Man City nog even wacht of er een club komt die vele miljoenen neer wilt leggen voor John. Als dat niet zo is, zal het volgende week wel officieel bekend gemaakt worden dat hij weer naar ons komt.
Inderdaad. Misschien wachten ze nog wel tot het aller-aller laatste moment. In Engeland gaat het in de laatste 2 dagen pas echt los.
pi_115673408
Hoe groot is de kans dat Guidetti minder last heeft van de infectie dan de geruchten doen vermoeden? De interesse van Van Geel doet me dat nu namelijk wel vermoeden.
pi_115673448
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:27 schreef RvLaak het volgende:
Hoe groot is de kans dat Guidetti minder last heeft van de infectie dan de geruchten doen vermoeden? De interesse van Van Geel doet me dat nu namelijk wel vermoeden.
Zou me niet eens verbazen als Guidetti het allemaal schromelijk overdrijft de laatste tijd. Misschien stuurt hij zelfs aan op een vertrek naar Feijenoord. Al lijkt me dat vergezocht. Dat is meer de hoop, denk ik. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_115673467
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:29 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou me niet eens verbazen als Guidetti het allemaal schromelijk overdrijft de laatste tijd.
Stel dat klopt, denk je dat hij dat doet om terug te komen naar Feyenoord? Zou ik wel stijl vinden eigenlijk :@
pi_115673494
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:29 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Stel dat klopt, denk je dat hij dat doet om terug te komen naar Feyenoord? Zou ik wel stijl vinden eigenlijk :@
Zie aanpassing op mijn reactie. Het is de hoop. Dat maakt hem natuurlijk een held voor het leven. Zoals hij bij ons werd opgenomen en 'vereerd' vorig seizoen gaat hij niet meer meemaken bij een andere club. Wij zijn uniek.
Elite
Tegen TTIP
pi_115673511
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Zie aanpassing op mijn reactie. Het is de hoop. Dat maakt hem natuurlijk een held voor het leven. Zoals hij bij ons werd opgenomen en 'vereerd' vorig seizoen gaat hij niet meer meemaken bij een andere club. Wij zijn uniek.
Ben wel benieuwd naar de sfeeracties mocht ie terug komen :o
pi_115673512
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Happel het volgende:

[..]

FF afwachten hoe het zich ontwikkeld in de komende 2 weken, maar onrealistisch vind ik dit scenario niet eens.

Ennuh... Antibiotica kan altijd "plotseling aanslaan" natuurlijk ;)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2012 10:32:18 ]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:32:21 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115673535
Wat is zijn fysieke toestand, zijn daar updates van?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:33:48 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115673586
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef Tarado het volgende:
Daar is echt helemaal niks over bekend. Ik daar echt helemaal niks over gevonden.

Was dit trouwens langs gekomen?

quote:
Blackburn fail in Guidetti bid
August 13, 2012
By Richard Jolly

Blackburn Rovers have failed in an audacious bid to take John Guidetti on loan from Manchester City.

Manager Steve Kean had hoped to get Guidetti in to spearhead Blackburn's promotion push, but City would prefer to sell the Sweden striker rather than loan him out and Rovers are reluctant to pay their Ł6 million asking price.

The 20-year-old scored 20 goals during a loan spell at Feyenoord last season, earning a first international call up, but has never featured in City's first team.

Rovers have also had two offers for Huddersfield's 40-goal striker Jordan Rhodes rejected as they try to find a replacement for Ł3 million summer signing Leon Best, who will be out for six months with a knee injury.

Attention is now likely to turn to a proven Championship goalscorer as Kean looks to make an eighth signing of the close season.
Elite
Tegen TTIP
pi_115673642
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Daar is echt helemaal niks over bekend. Ik daar echt helemaal niks over gevonden.
"Goed" nieuws voor ons denk ik. Als Guidetti binnen paar weken weer op het veld zou staan dan lijkt me dan Man City dat wel naar buiten zou brengen.
pi_115673661
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Er zijn wel een hoop geruchten daar over, dat is mede het probleem.

Ben benieuwd waar de geruchten vandaan komen... Laten we nog meer samenzweringstheorieën erin gooien... Guidetti verspreid de geruchten zelf? O-)
pi_115673706
Ik begin nu toch ook steeds meer te hopen op een terugkeer van Guidetti,als ze er bij Feyenoord al zo concreet over zijn. :D

Wat dat betreft ook mooi dat (nog) geen enkele club zich durft te wagen aan het huren of kopen van Guidetti vanwege de onduidelijkheid van zijn herstel.

Alleen hebben wij natuurlijk net zo min profijt van een gehuurde Guidetti die bij wijze van spreken het hele seizoen bij ons loopt te revalideren op onze kosten. Al is het leuk voor de bravoure en de sfeer natuurlijk. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_115673740
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

"Goed" nieuws voor ons denk ik. Als Guidetti binnen paar weken weer op het veld zou staan dan lijkt me dan Man City dat wel naar buiten zou brengen.
Niet per se lijkt me. Als ik het me goed herinner, is de meeste interesse voor Guidetti vanuit de PL. Maw: de concurrenten. Wellicht wil City zelf ook dat hij naar Feyenoord komt. Lekker in het buitenland laten ontwikkelen bij een club waar hij zich thuis voelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2012 10:38:23 ]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:38:58 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115673766
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Er zijn wel een hoop geruchten daar over, dat is mede het probleem.

Ben benieuwd waar de geruchten vandaan komen... Laten we nog meer samenzweringstheorieën erin gooien... Guidetti verspreid de geruchten zelf? O-)
:) Niet om lullig te doen maar weer bij Feyenoord spelen was niet de carričre stap die hij zelf in gedachten had, dus die theorie lijkt me stug, dat in zijn huidige situatie Feyenoord waarschijnlijk het beste voor hem is vind ik wel een aardige theorie.
pi_115673771
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik begin nu toch ook steeds meer te hopen op een terugkeer van Guidetti,als ze er bij Feyenoord al zo concreet over zijn. :D

Wat dat betreft ook mooi dat (nog) geen enkele club zich durft te wagen aan het huren of kopen van Guidetti vanwege de onduidelijkheid van zijn herstel.

Alleen hebben wij natuurlijk net zo min profijt van een gehuurde Guidetti die bij wijze van spreken het hele seizoen bij ons loopt te revalideren op onze kosten. Al is het leuk voor de bravoure en de sfeer natuurlijk. :P
Ach, zei Clasie niet pas geleden nog dat dat team al beter werd als Guidetti er alleen nog maar bij was in de kleedkamer? :P Guidetti ff donderspeech voor de wedstrijd _O_
pi_115673854
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Niet om lullig te doen maar weer bij Feyenoord spelen was niet de carričre stap die hij zelf in gedachten had, dus die theorie lijkt me stug, dat in zijn huidige situatie Feyenoord waarschijnlijk het beste voor hem is vind ik wel een aardige theorie.
Combinatie van de 2? (ja ik weet, I'm reaching)
pi_115673921
Bestaat dat blogje van Sanna niet meer?
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:51:33 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115674166
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:32 schreef Tarado het volgende:
Dat is toch wel heel essentieel ja.

Het zou voor alle partijen een teleurstelling zijn als Guidetti niet meer de oude wordt. En dat zou maar zo kunnen, bij zo'n zenuwaandoening. Maar ik neem aan dat Feyenoord hem echt niet alleen maar "uit nostalgie" wil huren, maar dus ook zicht heeft op zijn vorderingen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:51:53 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115674176
Guidetti traint al weer gewoon bij City...
Elite
Tegen TTIP
pi_115674267
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Happel het volgende:
Bron?
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is toch wel heel essentieel ja.

Het zou voor alle partijen een teleurstelling zijn als Guidetti niet meer de oude wordt. En dat zou maar zo kunnen, bij zo'n zenuwaandoening. Maar ik neem aan dat Feyenoord hem echt niet alleen maar "uit nostalgie" wil huren, maar dus ook zicht heeft op zijn vorderingen.
Gezien het veranderde beleid mbt aankopen en lonen, ga ik er van uit de Van Geel niet handelt uit nostalgie.

Maar je weet het nooit natuurlijk :X
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:57:58 #114
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115674325
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:55 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Bron?
HMF zijn vriend. :+
Elite
Tegen TTIP
pi_115674340
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef Happel het volgende:

[..]

HMF zijn vriend. :+
_O-
pi_115674372
Zelfs als je niet zeker weet of Guidetti uberhaupt nog speelt moet je het toch proberen?
pi_115674422
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zelfs als je niet zeker weet of Guidetti uberhaupt nog speelt moet je het toch proberen?
Hoe zeer ik ook fan ben van Guidetti, nee. Als er geen zicht is op een herstel, moet je die gok niet aangaan.

Aan de andere kant, als er een kans is op herstel binnen afzienbare tijd, zeg ik halen halen halen :+
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:02:51 #118
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_115674468
Guidetti O+
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:12:09 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115674749
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen als MC hem gratis bij ons laat revalideren. Je gaat als arme club natuurlijk geen half miljoen of meer betalen voor een speler die misschien het hele seizoen niet fit genoeg wordt om op te kunnen stellen.
Of verzin een constructie waarbij Feyenoord pas gaat betalen wanneer Guidetti speelt.

Dat Guidetti inmiddels weer traint is mooi. De vraag is alleen of hij weer 100% wordt. Een spits op 70% van zijn krachten, scoort niet 70% van wat hij er normaal in zou schieten, maar misschien 20%.

Veel potentieel geďnteresseerde clubs durven het momenteel niet aan om hem te huren of kopen. Da's niet voor niets. Feyenoord moet voorzichtig zijn met de centen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:13:52 #120
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115674801
Wat haat ik toch altijd mensen die alles kapot relativeren. Houd eens op.
Elite
Tegen TTIP
pi_115674822
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Happel het volgende:
Teleurstelling voorkomen gok ik zo
pi_115674934
quote:
Heracles en Feyenoord zijn akkoord over Schenkeveld
17/08/2012 09:34

Heracles Almelo heeft eindelijk de gewenste verdediger binnen, waar het al zo lang naar op zoek was. Bart Schenkeveld komt over van Feyenoord. Dat meldt TC Tubantia.

De clubs hebben een akkoord bereikt over de transfer van Schenkeveld, die in Rotterdam-Zuid overbodig is. Vrijdag zit de speler met de Almelose club om tafel om de laatste plooien glad te strijken.

Schenkeveld doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord, maar brak nooit door in De Kuip. De club verhuurde de blessuregevoelige verdediger afgelopen seizoen aan Excelsior.
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)over-Schenkeveld.htm

Blijft toch bijzonder daar waar vele in dit topic in hem een groter talent dan De Vrij zagen.
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:20:53 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115675026
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Happel het volgende:
Kapot relativeren nog wel. :')
Vind het een beetje simpel om als een josti te gaan lopen jubelen omdat je misschien een speler mag huren die al zo lang uit de roulatie is. Feyenoord moet goed uitkijken met wat ze doen, en zich niet laten leiden door "o wat was het toch tof vorig seizoen".
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:21:02 #124
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115675034
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/nieuws/2(...)over-Schenkeveld.htm

Blijft toch bijzonder daar waar vele in dit topic in hem een groter talent dan De Vrij zagen.
Die breekt zijn benen op het kunstgras daar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef Gert het volgende:

[..]

Kapot relativeren nog wel. :')
Vind het een beetje simpel om als een josti te gaan lopen jubelen omdat je misschien een speler mag huren die al zo lang uit de roulatie is. Feyenoord moet goed uitkijken met wat ze doen, en zich niet laten leiden door 'o wat was het toch tof vorig seizoen'.
Nu ga je me nog simpel noemen ook. :')

Vertrouw gewoon in Van Geel.
Elite
Tegen TTIP
pi_115675110
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Happel het volgende:
In Fc Rijnmond van enkele weken geleden zei onze grote vriend Krabbendam :') dat Guidetti de looptraining alweer had hervat in Manchester inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:25:41 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_115675203
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:21 schreef Happel het volgende:

Nu ga je me nog simpel noemen ook. :')

Vertrouw gewoon in Van Geel.
Ik noem jou niet simpel. En het is een geruststellende gedachte inderdaad dat Van Geel TD is. Die zal niet snel een beslissing op basis van sentiment nemen.
pi_115675800
Volgens HMF is Yellow naar Manchester. Dat kan maar 1 ding betekenen: Rooney! *O*
BFF met GGMM
pi_115675858
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Volgens HMF is Yellow naar Manchester. Dat kan maar 1 ding betekenen: Rooney! *O*
Neejoh, Paul Scholes.
pi_115675928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neejoh, Paul Scholes.
Sinds wanneer is dat een spits? Of we nemen Giggs mee terug en Mevrouw Yellow houdt hem dan tevreden...
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:45:24 #130
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_115675936
Gaat die niet gewoon stampij maken om toch die opleidingsvergoeding te eisen :7
pi_115675946
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Sinds wanneer is dat een spits? Of we nemen Giggs mee terug en Mevrouw Yellow houdt hem dan tevreden...
Het is Berbatov.
pi_115676054
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het is Berbatov.
Wel realistisch blijven :{w
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:49:03 #133
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115676088
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:41 schreef DonRaja het volgende:
Zit die jou ook te spammen? :')
Elite
Tegen TTIP
pi_115676116
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wel realistisch blijven :{w
Is Rooney dan wel realistisch? JAVIER HERNANDEZ
pi_115676141
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Zit die jou ook te spammen? :')
:+
Ja, hij moet zijn Fok! energie ergens kwijt
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:51:08 #136
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115676149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja, hij moet zijn Fok! energie ergens kwijt
Had zijn nummer niet moeten vragen aan jou :D
Elite
Tegen TTIP
pi_115676229
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is Rooney dan wel realistisch? JAVIER HERNANDEZ
Rooney is zeker realistisch. Hij schijnt zelfs ooit gezegd te hebben dat hij Feijenoord een goede ploeg vindt. Dat had de beste vriend van de zus van kapper van de buurman van mijn fietsenmaker gedacht te hebben gehoord.

Dus dan is het waar.
BFF met GGMM
pi_115676245
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Had zijn nummer niet moeten vragen aan jou :D

Ik ga ff lunchen, app me maar als we Messi of Rooney binnen hebben
BFF met GGMM
pi_115676258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Rooney is zeker realistisch. Hij schijnt zelfs ooit gezegd te hebben dat hij Feijenoord een goede ploeg vindt. Dat had de beste vriend van de zus van kapper van de buurman van mijn fietsenmaker gedacht te hebben gehoord.

Dus dan is het waar.
Maar ik hoorde via mijn buurman zijn overoverovergrootvader dat Henk heeft gezien dat Martin van Geel met Javier Hernandez in gesprek was (MET BEELDMATERIAAL MOET GEHEIMBLIJVEN)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:32:01 #140
268260 Dr.Mikey
pi_115677604
Gaat gewoon kijken of we Dzeko kunnen huren als vervanger voor Guidetti.
R.I.P DTS.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:51:20 #141
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115678190
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik ga ff lunchen, app me maar als we Messi binnen hebben
Dan lever ik m'n seizoenskaart in. :')
pi_115678234
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:51 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dan lever ik m'n seizoenskaart in. :')
>:)

Messi zou het er bijna voor doen.
pi_115678434
Godverdomme

FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 12:56:25 Stefan de Vrij heeft met een enkelblessure het trainingsveld verlaten, hij is nu naar het ziekenhuis voor nader onderzoek. ( via @Mkrabby ) reageer retweet
Hopen dat het mee valt..
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:07:56 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115678758
Zal wel niet kunnen spelen. Speel je straks met 2 spelers achterin die hun basisdebuut maken. ;(

Oh, fail. Hij kan nelom ook laten staan natuurlijk. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:19:20 #145
268260 Dr.Mikey
pi_115679147
Bruno en Mathijssen dus samen achterin benieuwd hoe dat gaat.
Clasie is dan aanvoerder?
R.I.P DTS.
pi_115679244
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bruno en Mathijssen dus samen achterin benieuwd hoe dat gaat.
Clasie is dan aanvoerder?
mits niet geblesseerd..
donderdag is belangrijker ...
nu al ..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:26:29 #147
268260 Dr.Mikey
pi_115679391
R.I.P DTS.
pi_115679994
is gewoon een helderziende joh die geel. Hup Mathijsen
ik heb iig begrepen dat Vrij alleen door zn enkel is gegaan en verder geen schade heeft.
pi_115680499
quote:
Hij heeft daar tenminste een jas aan :P
Feyenoord Rotterdam
pi_115680918
Godver, krijg meteen de kriebels van zo'n geruchtje!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:13:50 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115681050
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:10 schreef mister_popcorn het volgende:
Godver, krijg meteen de kriebels van zo'n geruchtje!
HMF zit me de hele dag al gek te maken. Vriend van hem zou Van geel op het vliegveld hebben gespot. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_115681221
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef Happel het volgende:

[..]

HMF zit me de hele dag al gek te maken. Vriend van hem zou Van geel op het vliegveld hebben gespot. :')
Manneke is het ook he, waarschijnlijk gaat Van Geel gewoon op vakantie :+
BFF met GGMM
pi_115681252
quote:

[..]

Zo neukende wat? Pas als Van Geel het vliegtuig uitstapt met Guidetti naast hem, ga ik juichen.
pi_115681315
De Vrij dus definitief niet tegen Heerenveen. Hopen dat Mathijssen beter is dan in NL :')
pi_115681380
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De Vrij dus definitief niet tegen Heerenveen. Hopen dat Mathijssen beter is dan in NL :')
Zie Van Persie. Topscoorder in de PL (dacht ik), maar niet scoren in oranje.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:26:08 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115681523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verstandig. Gewoon rustig aan doen met De Vrij. Donderdag is belangrijker dan morgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_115681570
Mathijsen is ook lcv toch? Wie gaat er dan rcv spelen, gewoon Mathijsen daar neerzetten en Bruno links?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:29:43 #158
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115681668
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat gewoon kijken of we Dzeko kunnen huren als vervanger voor Guidetti.
.... maar Messi heeft gisteren toch aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en hij zag Feyenoord wel zitten...!?

Maar goed, die mist de 'body' voor dit niveau. In Spanje kan dat allemaal wel hoor, tussen al die kleintjes, maar hier in de NLse Eredivisie, tussen al die grote jongen, daar gaat hij het nog knap lastig krijgen!
pi_115681732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

.... maar Messi heeft gisteren toch aangegeven toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en hij zag Feyenoord wel zitten...!?

Maar goed, die mist de 'body' voor dit niveau. In Spanje kan dat allemaal wel hoor, tussen al die kleintjes, maar hier in de NLse Eredivisie, tussen al die grote jongen, daar gaat hij het nog knap lastig krijgen!
Grap is al weer over:

jaap.jpg
BFF met GGMM
pi_115682418
quote:
Bart Schenkeveld vertrekt naar Heracles Almelo

Feyenoord en Heracles Almelo hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Bart Schenkeveld, die daarmee per direct de overstap maakt naar de Almelose club. De 20-jarige verdediger tekent bij Heracles Almelo een contract voor twee jaar. Schenkeveld had in De Kuip nog een contract tot medio 2013. De verdediger kwam vrijdag tot overeenstemming met zijn toekomstig werkgever.

Schenkeveld speelde al vanaf de F-jes bij Feyenoord en debuteerde tijdens de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag in het seizoen 2009/2010 in het eerste elftal. De verdediger stond vervolgens lang buitenspel met een zware kruisbandblessure, waarna hij afgelopen seizoen in de tweede seizoenshelft op huurbasis uitkwam voor Excelsior.

www.feyenoord.nl
pi_115682498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Harry15 het volgende:

[..]

Ik klikte per ongeluk op jouw postgeschiedenis... Heb je serieus jouw eerste post gemaakt in het KPD aanmeldtopic... :')
BFF met GGMM
pi_115682548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik klikte per ongeluk op jouw postgeschiedenis... Heb je serieus jouw eerste post gemaakt in het KPD aanmeldtopic... :')
Jaja! Prioriteiten he...
pi_115682570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef DonRaja het volgende:

[..]

:') _O-
pi_115682629
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:50 schreef Harry15 het volgende:

[..]

Jaja! Prioriteiten he...
Je hebt gelijk ;)
Alleen stelt het niet zoveel voor geloof ik.
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:54:32 #165
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115682688
Tot ziens Bartjes! :'(
pi_115682775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef satecl het volgende:
Tot ziens Bartjes! :'(
Is al de 2e jeugdige verdediger die ze overnemen toch, Buijs was de eerste geloof ik.
BFF met GGMM
pi_115682792
Jammer van Schenkeveld, werd toch gezien als een groter talent dan de Vrij meen ik.
pi_115682832
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef Bonkers. het volgende:
Jammer van Schenkeveld, werd toch gezien als een groter talent dan de Vrij meen ik.
Ik vind De Vrij zo belachelijk rustig aan de bal... ik krijg er gewoon de kriebels van. Daarnaast heeft hij ook passeeracties waar menig aanvaller jaloers op is.
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:00:14 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115682870
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is al de 2e jeugdige verdediger die ze overnemen toch, Buijs was de eerste geloof ik.
Buijs ging naar De Graafschap. Eens zien of onze Bart een soortgelijke weg gaat bewandelen. Denk dat veel afhangt van zijn blessure gevoeligheid.
Elite
Tegen TTIP
pi_115682950
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Buijs ging naar De Graafschap. Eens zien of onze Bart een soortgelijke weg gaat bewandelen. Denk dat veel afhangt van zijn blessure gevoeligheid.
Oh ja, ik kon me alleen herinneren dat het richting oosten was.
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:05:37 #171
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115683064
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Grifte het volgende:
Mathijsen is ook lcv toch? Wie gaat er dan rcv spelen, gewoon Mathijsen daar neerzetten en Bruno links?
Net zoals je met twee rechtsbenige cv's kunt spelen (Vlaar/De Vrij), kun je ook met twee linksbenige cv's spelen. Het nadeel is vooral dat het daardoor wat moeilijker openen naar links wordt vanuit het centrum, maar de rechterflank is gelukkig toch wat sterker.
pi_115683074
Buijs zit tegenwoordig bij Sparta trouwens. :P
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:06:31 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115683094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Buijs zit tegenwoordig weer bij Sparta trouwens. :P
Jordi? Dacht in Breda, of is 'ie daar alweer weg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:07:11 #174
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115683114
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Buijs zit tegenwoordig bij Sparta trouwens. :P
Bij NAC.
pi_115683122
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Jordi? Dacht in Breda, of is 'ie daar alweer weg.
Oowwww Jordi Buijs is basisklant bij NAC inderdaad. :P

Danny speelt bij Sparta.

Hoe kom ik er ook bij. :')
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:10:48 #176
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115683232
Jordi Buijs was trouwens ook een heel groot talent in de jeugd, dacht ik. Scoorde regelmatig. Dan zie je maar weer dat de stap naar het 1e voor sommige echt een té grote is.

En dat terwijl de Vrij helemaal niet zo geweldig was in de jeugd...
pi_115683389
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:10 schreef satecl het volgende:
Jordi Buijs was trouwens ook een heel groot talent in de jeugd, dacht ik. Scoorde regelmatig. Dan zie je maar weer dat de stap naar het 1e voor sommige echt een té grote is.

En dat terwijl de Vrij helemaal niet zo geweldig was in de jeugd...
Ik heb het al eens gezegd, Mathijsen was ook maar matig in de jeugd. Heeft wel een WK-finale gespeeld uiteindelijk ;)
BFF met GGMM
pi_115683481
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef Bonkers. het volgende:
Speelde De Vrij in de jeugd niet regelmatig rechtsback? Ik meen hem daar aan het werk te hebben gezien bij een of ander jeugdtournooitje.
pi_115683495
quote:

[..]

Waaar is HMF dan? Een perm-ban oid?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:29:22 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115683814
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Zoiets. Weet het eigenlijk niet. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_115683850
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:19 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar hij leest nog wel mee.
BFF met GGMM
pi_115683879
He'll never read alone
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:32:21 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115683920
Hoop dat Geel op z'n minst een eerste terugkoopregeling heeft bedongen.

De Schenk _O_ _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:37:24 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115684072
VIradionl twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 15:29:37 "Kans is heel groot dat Guidetti terugkeert naar Feyenoord," aldus #Feyenoord-watcher @Mkrabby rond 15.40 uur @VIradionl. reageer retweet
http://www.vi.nl/files/vi-radio/preroll.html
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115684153
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
VIradionl twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 15:29:37 "Kans is heel groot dat Guidetti terugkeert naar Feyenoord," aldus #Feyenoord-watcher @Mkrabby rond 15.40 uur @VIradionl. reageer retweet
Ik las net op AD dat Guidetti zelf ook enthousiast is over een terugkeer (weliswaar opnieuw op huurbasis)
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:41:27 #186
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_115684226
ik word helemaal gek als john terugkomt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_115684244
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
Omg *O* w/
pi_115684368
Ik durf nog niet te hopen... :P
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:47:28 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115684424
Krabbendam zegt echt helemaal niks nieuws.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_115684457
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
What else is new. :')

Kans is groot op een dooie mus dus.
pi_115684480
GUIDETTI WOOOHOOOOOOOO
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:49:52 #192
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_115684529
krabbendam :') leest alles voor wat er de afgelope week in het nieuws is geweest :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_115684547
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:47 schreef Caland het volgende:
Krabbendam weet net zoveel als ons sinds dat ene Leo weg is
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:50:30 #194
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115684560
Zit nu niet zo te janken op Krabbendam. Dit nieuws was al wel bekend en het gaat gewoon gebeuren.
Elite
Tegen TTIP
pi_115684632
And after all, TGH was right

Indien het rond is, shirt met Guidetti achterop gelijk besteld.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:53:08 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115684652
Indien het rond is ben ik benieuwd wanneer hij echt fit is en wat Feyenoord aan een huursom of salaris gaat betalen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:53:26 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115684664
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
Indien het rond is ben ik benieuwd wanneer hij echt fit is en wat Feyenoord aan een huursom of salaris gaat betalen.
Vertrouw op Van Geel, matsoe.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:53:57 #198
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_115684679
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef Caland het volgende:
En ik mag hopen dat ie een jas krijgt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_115684696
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

+ Vapianos verbod natuurlijk

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:54:44 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115684703
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Vertrouw op Van Geel, matsoe.
Oh, dat doe ik ook wel. Maar aan een huurspits die maar niet op niveau komt heb je zo weinig.

quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

En dat Sanna is gestopt met blowen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:55:18 #201
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115684725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik ook wel. Maar aan een huurspits die maar niet op niveau komt heb je zo weinig.
Verwacht niet dat Van Geel zoiets doet.
Elite
Tegen TTIP
pi_115685105
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Verwacht niet dat Van Geel zoiets doet.
Ik ook niet, en daarbij zijn de specialisten in het ziekenhuis te Rotterdam toch hier goed mee bekend?
Goed op de hoogte, en zullen voldoende contact hebben met de clubarts.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:09:12 #203
268260 Dr.Mikey
pi_115685179
Kan Clasie gewoon meedoen morgen?
R.I.P DTS.
pi_115685210
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan Clasie gewoon meedoen morgen?
Het is wel na zijn bedtijd, maar normaal gesproken doet hij gewoon mee ja.
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:11:32 #205
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_115685250
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is wel na zijn bedtijd, maar normaal gesproken doet hij gewoon mee ja.
Probleem is dat wel dat iemand anders moet uitchecken op zijn PC met zijn slaapwekker i.v.m. Oranje/Louis van Gaal. Anders komt ie zeker niet in Oranje :'(
pi_115685295
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:11 schreef satecl het volgende:

[..]

Probleem is dat wel dat iemand anders moet uitchecken op zijn PC met zijn slaapwekker i.v.m. Oranje/Louis van Gaal. Anders komt ie zeker niet in Oranje :'(
Je ziet ook dat slaapregulering echt nodig is, Mathijsen stond gewoon te slapen in het veld.
BFF met GGMM
pi_115685578
Stefan doet dus niet mee ;(
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:45:59 #208
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115686318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:21 schreef mega-worstje het volgende:
Stefan doet dus niet mee ;(
Tegenhangers van Mathijsen ook meteen de mond gesnoerd :)
pi_115686409
met een fitte Guidetti ben je gewoon kampioenskandidaat
* Verwijderd *
pi_115686497
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:45 schreef Sejt het volgende:

[..]

Tegenhangers van Mathijsen ook meteen de mond gesnoerd :)
Nou, daarvoor wil ik zaterdag nog even afwachten..
pi_115686521
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:48 schreef zoekeenleven het volgende:
met een fitte Guidetti ben je gewoon kampioenskandidaat
Eens, maar een fitte Guidetti zou bij Benfica spelen.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:51:29 #212
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115686522
Zanger Rinus heeft trouwens net een interview met Van Geel afgenomen. In de Kuip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:51:42 #213
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115686528
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Tegen het huidige Heerenveen moet hem dat zelfs nog wel lukken
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:52:30 #214
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115686556
quote:

[..]

Ik doel op de mensen die roepen "dat we al 2 goede verdedigers centraal hebben". Die kunnen namelijk geblesseerd raken / geschorst worden. Over z'n kwaliteiten op eredivisieniveau hoeft niet getwijfeld te worden.
pi_115686566
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Tegen het huidige Heerenveen moet hem dat zelfs nog wel lukken
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:52 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik doel op de mensen die roepen "dat we al 2 goede verdedigers centraal hebben". Die kunnen namelijk geblesseerd raken / geschorst worden. Over z'n kwaliteiten op eredivisieniveau hoeft niet getwijfeld te worden.
quote:

[..]

pi_115686570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:51 schreef Caland het volgende:
Zanger Rinus heeft trouwens net een interview met Van Geel afgenomen. In de Kuip.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:55:08 #217
268260 Dr.Mikey
pi_115686629
Nu maar hopen dat de blessure van Guidetti echt meevalt en hij snel weer op het veld staat.
R.I.P DTS.
pi_115686637
quote:
Zit die niet in Manchester?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:55:31 #219
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115686638
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat is je goed recht :)
pi_115686652
quote:
Nee, dat is zo'n Van Geel hologram.
BFF met GGMM
pi_115686712
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:52 schreef TheGreatHooD het volgende:
And after all, TGH was right

Indien het rond is, shirt met Guidetti achterop gelijk besteld.
Dit dus

Guidetti _O_
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:20:19 #222
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115687346
Toch wel blij met het nieuws dat Guidetti nog een jaartje komt, leuke berichten zo op de vrijdagmiddag! *O*

Nu maar hopen dat ie snel fit wordt en dan gaan we gewoon meedoen om de titel met deze selectie kijkende naar de andere selecties van de titelkandidaten zijn die echt niet beter, integendeel. :)
pi_115687446
Wat loopt iedereen hard van stapel zeg... Als er een PL-club met een zak geld komt gaat hij gewoon daarheen!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:25:47 #224
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115687482
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:24 schreef Harry15 het volgende:
Wat loopt iedereen hard van stapel zeg... Als er een PL-club met een zak geld komt gaat hij gewoon daarheen!

Hij is geblesseerd.
pi_115687681
Dat weet ik, maar het is nog steeds allerminst zeker dat hij hierheen komt.

Als er zich geen andere clubs melden voor het eind van de transferdeadline komt hij hoogstwaarschijnlijk hierheen, dat is de situatie zoals hij nu is.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:33:51 #226
277865 Sejt
Ondertitel
pi_115687722
Hij wordt simpelweg niet goedgekeurd bij medische keuringen op het moment - bij koop.
pi_115687778
Stel dat die weer een hattrick maakt tegen de jode :9~
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:37:34 #228
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115687846
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef Harry15 het volgende:
Dat weet ik, maar het is nog steeds allerminst zeker dat hij hierheen komt.

Als er zich geen andere clubs melden voor het eind van de transferdeadline komt hij hoogstwaarschijnlijk hierheen, dat is de situatie zoals hij nu is.
En die clubs komen er gewoon niet zolang hij geblesseerd is, en als ze er wel komen dan zal ie dus nooit door de medische keuring komen. Dus kun je er gewoon vanuit gaan dat hij naar Feyenoord komt, enige wat zijn komst nog tegen zou kunnen houden is een vroegtijdige beeindiging van z'n carriere of een sterfte. Nadeel is wel dat ie dan waarschijnlijk wederom pas laat zal aansluiten en het zelfs dan nog maar de vraag is of ie dan wel fit is.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:38:52 #229
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115687890
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:35 schreef Roffamannetje het volgende:
Stel dat die weer een hattrick maakt tegen de jode :9~
Met die verdediging die de joden nu hebben, zou ik daar al niet eens meer genoegen mee nemen. :')

Gewoon een dubbele hattrick. :9
pi_115688049
Verkeerde topic... :@
BFF met GGMM
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:44:17 #231
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115688083
quote:
Mannen die sushi eten zijn per definitie homo.

Wel een gruwelijk lekker wijf zeg. :9
pi_115688187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef inZanity het volgende:

[..]

;(
BFF met GGMM
pi_115688302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:38 schreef inZanity het volgende:

[..]

Met die verdediging die de joden nu hebben, zou ik daar al niet eens meer genoegen mee nemen. :')

Gewoon een dubbele hattrick. :9
Ik hoorde van frankie dat ze weer een paar wereldtalenten hebben dus ik ben nog een beetje huiverig :') :D
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:54:17 #234
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115688380
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:51 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Ik hoorde van frankie dat ze weer een paar wereldtalenten hebben dus ik ben nog een beetje huiverig :') :D
Zeker net als die Fiescher ofzo. Schijnt ook de nieuwe Pelé, Maradona, Cruijff en Zidane in één te zijn als ik de verhalen moet geloven. :')
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:57:20 #235
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115688460
quote:
Feyenoord gaat uit van terugkeer geblesseerde Guidetti
17/08/2012 15:49

Bij Feyenoord gaat men ervan uit dat nog voor het verstrijken van de transferdeadline John Guidetti (20) terug zal keren naar De Kuip. Door een flinke blessure is een verkoop aan een andere club niet denkbaar.

Guidetti herstelt nog steeds van een virusinfectie en traint bij Manchester City apart van de groep. Zijn gezondheid vormt een obstakel voor clubs die meteen over hem willen beschikken, maar Feyenoord heeft meer geduld. Waar de Zweed bij andere clubs een medische keuring niet met goed gevolg zal afleggen, is Feyenoord bereid dat voor lief te nemen.

Guidetti zal op korte termijn een beslissing nemen over zijn toekomst, zei zaakwaarnemer Per Jonsson deze week nog. 'John gaat vooruit, dat is goed nieuws. Binnenkort ga ik met hem en Manchester City rond de tafel zitten om te kijken wat het beste is voor John.'

'Bij Feyenoord heeft hij het heel goed naar zijn zin gehad en prima gepresteerd. Die club is zeker een optie, maar zo zijn er meer mogelijkheden. Die gaan we op ons gemak onderzoeken.'

Feyenoords technisch directeur Martin van Geel sprak vorige week nog met Guidetti. 'We zitten er kort op. Er is veel contact, dat is wat we blijven doen.'

Hoewel bij Feyenoord iedereen ervan uitgaat Guidetti weer te mogen verwelkomen, kan alleen een miljoenenbod van een andere club de aanstaande rentree voorkomen.

De desbetreffende club moet dan wel bereid zijn te accepteren dat Guidetti allereerst moet herstellen alvorens hij speelminuten kan maken. In Rotterdam kent de medische staf de situatie van Guidetti, hetgeen ook als een voordeel wordt gezien.
Elite
Tegen TTIP
pi_115688494
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:44 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mwa, sushi is ok man. Homo is meer in een jurk op je knieën gaan voor een andere man.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:59:36 #237
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115688515
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 17:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mwa, sushi is ok man. Homo is meer in een jurk op je knieën gaan voor een andere man.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:22:01 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115689137
quote:
Top Feyenoord beoordeelt plannen nieuw stadion

Feyenoord Rotterdam, Stadion Feijenoord en sportclub Feyenoord zijn vandaag voor het eerst bijeen geweest om gezamenlijk de twee voorstellen voor Het Nieuwe Stadion te bespreken. Aan de hand van van te voren opgestelde criteria zijn en zullen in een aantal vervolgsessies de voorstellen worden beoordeeld van de twee consortia, respectievelijk VolkerWessels en het consortium BAM, Siemens en Eneco. De Feyenoord-familie streeft er naar eind augustus dan wel begin september de gezamenlijke keuze bekend te maken.

Stadiondirecteur Jan van Merwijk laat weten dat de er over enkele weken sprake zal zijn van een ‘voorlopige eerste keuze’. Van Merwijk: ‘Het gekozen bouwconsortium moet vervolgens de financiering nog onderbouwen en de gemeente moet daarna nog besluiten over het voorstel.’

Wanneer aan deze beide voorwaarden wordt voldaan, kan worden begonnen met het verder uitwerken van het voorstel voor Het Nieuwe Stadion.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:23:32 #239
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115689191
Opkankeren met dat nieuwe stadion. :r
pi_115689369
Nou Nou, niet zo agressief. Beter bouwen ze het huidige stadion om.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:31:39 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115689422
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef inZanity het volgende:
Opkankeren met dat nieuwe stadion. :r
Fernandez hoort met die kwaliteiten toch wel in een stadion te spelen voor minstens 80.000 man?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:34:28 #242
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115689516
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Ga je morgen nog ergens een biertje pakken, Lex?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:36:24 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115689592
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:34 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ga je morgen nog ergens een biertje pakken, Lex?
Ik vertrek morgennacht naar Bulgarije. Moet dus noodgedwongen overslaan, anders red ik het echt niet allemaal.

Praag uit misschien?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:41:12 #244
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115689756
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Fernandez hoort met die kwaliteiten toch wel in een stadion te spelen voor minstens 80.000 man?
Nee, minstens 150.000. Zelfs als ie Guy een potje gaat pokeren op de middenstip zal het vol zitten. :Y
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:52:22 #245
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_115690110
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vertrek morgennacht naar Bulgarije. Moet dus noodgedwongen overslaan, anders red ik het echt niet allemaal.

Praag uit misschien?
Helaas niet.
pi_115690790
Zou mooi zijn als Guidetti nog een jaartje komt. Dan hebben we weer een jaar langer de tijd om geld te sparen om hem definitief over te nemen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:12:49 #247
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_115690863
Zodra hij in wedstrijdtenue de spelerstunnel uit komt lopen, is een nieuwe Kuip waarschijnlijk noodzakelijk.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_115690885
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef NJ het volgende:
Zodra hij in wedstrijdtenue de spelerstunnel uit komt lopen, is een nieuwe Kuip waarschijnlijk noodzakelijk.
_O_
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_115690957
Mooi om te zien dat een Feyenoord zonder geld gewoon kampioenskandidaat kan zijn en ook gewoon een stuk beter inkoopt dan dat Ajax dat doet. Wat een waardeloze selectie hebben ze daar dit jaar zeg.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:21:03 #250
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115691153
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef Guidetti het volgende:
Mooi om te zien dat een Feyenoord zonder geld gewoon kampioenskandidaat kan zijn en ook gewoon een stuk beter inkoopt dan dat Ajax dat doet. Wat een waardeloze selectie hebben ze daar dit jaar zeg.
Als je jezelf nu al als kampioenskandidaat ga betitelen ben je echt wel heel hard omhoog gevallen :')
Laten ze maar zorgen dat we in ieder geval rechtstreeks europa ingaan en een interessante rol spelen in de verdeling van de bovenste plaatsen. Daarbij hopen op CL.

Ik vind je onderschatting van ajax ook erg dom. Het is nog lang geen september. Ze hebben ook nog amper ingekocht, dus om nou te stellen dat ze dat slecht doen.. tja.. Je zult zien dat ze nog 2 spelers van Barcelona huren plus een mooie aankoop, en dat ze vervolgens om het kampioenschap spelen en boven ons eindigen -O-
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:22:04 #251
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115691184
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:21 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Als je jezelf nu al als kampioenskandidaat ga betitelen ben je echt wel heel hard omhoog gevallen :')
Laten ze maar zorgen dat we in ieder geval rechtstreeks europa ingaan en een interessante rol spelen in de verdeling van de bovenste plaatsen. Daarbij hopen op CL.

Ik vind je onderschatting van ajax ook erg dom. Het is nog lang geen september. Ze hebben ook nog amper ingekocht, dus om nou te stellen dat ze dat slecht doen.. tja.. Je zult zien dat ze nog 2 spelers van Barcelona huren plus een mooie aankoop, en dat ze vervolgens om het kampioenschap spelen en boven ons eindigen -O-
Waarbij natuurlijk wel even gezegd mag worden dat we heel erg tevreden mogen zijn dat we met zo'n budget een uitstekende selectie hebben :)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:23:53 #252
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115691244
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:15 schreef Guidetti het volgende:
Wat een arrogantie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:25:33 #253
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115691295
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een arrogantie.
Ja, zo kun je mijn respons dus ook gewoon in 3 woorden samenvatten -O-
pi_115691297
quote:

[..]

Dan moeten ze dus 4 verdedigers halen + een CVM.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:27:59 #255
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115691367
quote:
19s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:25 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dan moeten ze dus 4 verdedigers halen + een CVM.
En een spits, 2 buitenspelers,een doelman, een andere trainer, een veldtrainer en een fatsoenlijke medische staf 14.gif
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:42:08 #256
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_115691830
quote:

[..]

Als je de selectie van Feyenoord naast die van de andere kandidaten legt mag je best concluderen dat je een titelkandidaat bent, zeker met een Guidetti erbij ben je echt niks minder dan de concurrentie hoor. :)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:43:07 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_115691861
Ik kijk het liever een wedstrijdje of 10 aan in plaats van 'namen naast elkaar leggen' :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:54:33 #258
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115692242
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:42 schreef inZanity het volgende:

[..]

Als je de selectie van Feyenoord naast die van de andere kandidaten legt mag je best concluderen dat je een titelkandidaat bent, zeker met een Guidetti erbij ben je echt niks minder dan de concurrentie hoor. :)
Mulder heeft veel potentie en laat steeds meer zien (ook tegen utrecht en kiev weer een paar aardige acties) maar moet nog zekerder en constanter worden. Doen de concurrenten dus zeker niet voor onder.

Janmaat is best een goede speler, maar ontzettend gehyped. Tijdje terug dat een back aanvallend zoveel toevoegde, maar ik moet het ook nog maar zien dat hij verdedigend minimaal 30 wedstrijden goed speelt. Moet het dus simpelweg eerst maar eens waarmaken. Indi/Matthijssen/De Vrij is natuurlijk gewoon een erg goede verdediging voor Nederlandse begrippen. Wel heb je verdedigend gewoon te weinig back-ups. Zondag speel je alweer met een falende Nelom.

Middenveld is compleet verbouwd, moet je nog maar zien hoe dat gaat lopen. Iedereen klaagt hier dat Immers er geen kut van kan en dat Vormer en Singh nog maar weinig toevoegen, maar toch concludeert iedereen dat we het beste middenveld van de Eredivisie hebt. Kán heel goed gaan, maar het is gewoon te voorbarig om conclusies te trekken. Clasie is uiteraard wél eindbaas, maar ik heb nog altijd twijfels bij zijn fysiek (als in: hij komt er zeker wel, maar ik betwijfel of hij dit jaar 50 volledige wedstrijden kan spelen).

Daarnaast hebben we gewoon een schijt-aanval. PSV, Twente, Ajax en AZ hebben allemaal een beduidend betere aanvalslinie, die ook nog eens breder bezet is.

We kúnnen ons, in goede doen, meten met de overige top-5, maar het is gewoon veel te vroeg om met woorden als 'kampioenskandidaat' aan te komen zetten.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:55:06 #259
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115692263
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik kijk het liever een wedstrijdje of 10 aan in plaats van 'namen naast elkaar leggen' :')
En opnieuw: kort samengevat wat ik eigenlijk bedoel :@
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:44:10 #260
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115698321
Zou die pot met Koeman nog ergens te zien zijn? :P
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:50:26 #261
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115698602
quote:
Excelsior - FC Emmen (2-0):
Mick van Buren is verantwoordelijk voor de eerste overwinning van Excelsior in het nieuwe Jupiler League-seizoen. De 19-jarige spits scoorde tweemaal tegen FC Emmen, waarvan één keer vanaf de strafschopstip. Excelsior heeft nu drie punten, terwijl FC Emmen blijft steken op een punt.
pi_115698641
Velen waarschuwen voor het feit dat Guidetti pas later bij het team gevoegd kan worden. Maar vorig jaar was hij er toch ook niet vanaf het begin bij?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:52:27 #263
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115698693
quote:
Twee zware knieblessures hebben van Ron Vlaar sterker mens en een betere voetballer gemaakt. Dit vertelt de 27-jarige centrumverdediger in aanloop naar zijn Premier League-debuut.

"De blessures waar ik mee te maken kreeg hebben me als persoon sterker gemaakt en zorgen ervoor dat ik nog meer geniet wanneer ik op het veld sta", zo begint de oud-verdediger van AZ en Feyenoord zijn relaas. "De revalidatie van die blessures hebben me geholpen in mijn ontwikkeling. De blessures waren niet goed, maar ik heb iets positiefs en iets goeds uit die tegenslag proberen te halen. Blessures komen vaak voor, maar toen ik voor de tweede keer zwaar geblesseerd raakte was dat heel moeilijk voor me. Je denkt direct terug aan alles wat je al eens eerder hebt moeten doorstaan en weet dat je die weg opnieuw moet bewandelen. Ik ben er een tijdje gek van geworden. De operatie bood me een nieuw begin. Ik heb elke dag hard gewerkt om terug te komen. Ik moest blijven geloven dat ik mijn oude niveau opnieuw kon halen. Ik ben trots op mezelf. Het heeft me twee jaar gekost, maar ik ben teruggekomen. Dat was iets goeds voor mij."

"Nu heb ik mijn transfer naar de Premier League gemaakt. Dat is geweldig", vervolgt de Oranje-international. "Ik ben heel trots want hier heb ik keihard voor gewerkt. Het maakt me mentaal sterk. Ik probeer elke dag beter te worden. Dat deed ik toen ik geblesseerd was, en nu ook. Ik kijk heel erg uit naar de eerste wedstrijd. Om mijn debuut te mogen maken tegen West Ham United is iets om naar uit te kijken. Net als mijn eerste thuiswedstrijd tegen Everton. Ik laat het gebeuren en houd mijn concentratie. Ik ga mijn uiterste best doen en hoop een belangrijke speler te worden voor de club. Iedereen is scherp. De manager (Paul Lambert, red.) en de coaches zijn heel close met de groep. Er heerst hier een goede sfeer. Toen ik het trainingscomplex voor het eerst zag was ik verbaasd. We hebben alles wat we nodig hebben. Het begint hier en eindigt op het veld."
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:52:30 #264
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115698694
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef RvLaak het volgende:
Velen waarschuwen voor het feit dat Guidetti pas later bij het team gevoegd kan worden. Maar vorig jaar was hij er toch ook niet vanaf het begin bij?
Vanaf 1 september. We hebben het nu over een periode van +/- 2 maanden he, niet 2 weken zoals vorig jaar.
2000 light years from home
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:53:08 #265
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115698729
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vanaf 1 september. We hebben het nu over een periode van +/- 2 maanden he, niet 2 weken zoals vorig jaar.
Dat.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:53:41 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115698765
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Krabbendam weet net zoveel als ons sinds dat ene Leo weg is
Echt he :') .
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:55:13 #267
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115698835
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Merkie het volgende:

[..]

Echt he :') .
Die constatering komt al zo'n 15 topics zo'n 3x per topic (zo'n 40-45x dus) naar voren :')
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:55:19 #268
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_115698838
quote:

[..]

2 maanden is nog gunstig. Wie weet voetbalt hij nooit meer
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:56:41 #269
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115698899
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zou die pot met Koeman nog ergens te zien zijn? :P
Ik weet niet of dat echt interessant is. Ik ben in '93 naar die replay van Feyenoord-Celtic geweest en, hoewel het natuurlijk leuk is om oude helden als Kindvall en Van Hanegem eens in actie te zien, het voetbal is dan werkelijk niet om aan te gluren, zo traag als dat 20 jaar na dato gaat.
pi_115698943
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

2 maanden is nog gunstig. Wie weet voetbalt hij nooit meer
Of het is met een maand bekeken. Té positief is niet goed, maar te negatief ook niet. Wij als fans weten het gewoon niet.

Hopen dat het herstel voorspoedig gaat.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:57:46 #271
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115698955
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:56 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat echt interessant is. Ik ben in '93 naar die replay van Feyenoord-Celtic geweest en, hoewel het natuurlijk leuk is om oude helden als Kindvall en Van Hanegem eens in actie te zien, het voetbal is dan werkelijk niet om aan te gluren, zo traag als dat 20 jaar na dato gaat.
Dat zal best. Gewoon grappig, meer ook niet. Eens zien of die ouwe koe nog wat kan :P
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:01:40 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115699154
Ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Hij gaat echt geen speler huren waarvan het nog maar afwachten is of hij ooit weer fit zal worden en of hij van toegevoegde waarde kan zijn.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:03:05 #273
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_115699228
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:57 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat zal best. Gewoon grappig, meer ook niet. Eens zien of die ouwe koe nog wat kan :P
Voordeel is dat hij het nooit van zijn snelheid heeft moeten hebben maar van zijn inzicht. In die replay tegen Celtic was Van Hanegem ook veruit de beste Feyenoorder en waren de voetballers die het van hun snelheid moesten hebben (Moulijn en Kindvall) het minst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Strangelove op 17-08-2012 23:28:27 ]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:03:17 #274
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_115699241
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef Merkie het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Van Geel. Hij gaat echt geen speler huren waarvan het nog maar afwachten is of hij ooit weer fit zal worden en of hij van toegevoegde waarde kan zijn.
Na het halen van Mathijssen weet ik het zo niet meer
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:05:28 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115699348
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Een fitte speler halen die jaren in de Europese (sub-)top heeft meegedaan, wat slecht.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:06:11 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115699379
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Valt logisch te verklaren dat...
Elite
Tegen TTIP
pi_115699428
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Valt logisch te verklaren dat...
Wat? De aanschaf, of de haat?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:07:56 #278
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_115699462
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Waarbij natuurlijk wel even gezegd mag worden dat we heel erg tevreden mogen zijn dat we met zo'n budget een uitstekende selectie hebben :)
En wie danken we daarvoor? Mister Yellow, jwz _O_ . En de KGB ook wel natuurlijk.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:12:13 #279
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115699657
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Wat? De aanschaf, of de haat?
De aanschaf.
Elite
Tegen TTIP
pi_115699695
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Happel het volgende:

[..]

De aanschaf.
Fair enough ;)
pi_115700495
Ben VI ff aan het terugkijken (geen kabel hier :+ ) en ziet net de toto kansen voor Fey-Hee... 1,5x-???-5,xx :+
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:31:44 #282
53267 TC03
pi_115700597
Zou mooi zijn als Guidetti nog een jaartje komt, maar dan moet hij wel snel fit worden. Als hij pas na de winterstop kan meedoen heb je er vrij weinig aan... :{
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:32:03 #283
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_115700618
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef RvLaak het volgende:
Ben VI ff aan het terugkijken (geen kabel hier :+ ) en ziet net de toto kansen voor Fey-Hee... 1,5x-???-5,xx :+
Gelijkspel zou zomaar is kunnen als ze weer zoveel kansen niet benutten
pi_115701071
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Gelijkspel zou zomaar is kunnen als ze weer zoveel kansen niet benutten
Klopt. Ik kan me domweg de gelijkspel kansen niet herinneren, maar alles is mogelijk zonder scorende spitsen.

Maar toch leuk dat de toto Feyenoord zo hoog inschat tov Heerenveen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef TC03 het volgende:
Zou mooi zijn als Guidetti nog een jaartje komt, maar dan moet hij wel snel fit worden. Als hij pas na de winterstop kan meedoen heb je er vrij weinig aan... :{
Ajax kwam vorig seizoen toch ook pas na de winterstop echt lost?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2012 23:43:13 ]
pi_115705068
Volgens Jan Dirk Stouten bij Fc Rijnmond vanavond is het nog lang niet zeker dat Guidetti naar ons komt, Martin van Geel zou vrijdagmiddag zelfs nadrukkelijk hebben ontkend dat een terugkeer aanstaande is. Wel heeft hij wederom bevestigd dat Guidetti een belangrijke optie is voor Feyenoord indien er geen andere spits wordt gevonden. Verder is de verwachting dat Guidetti tot oktober niet inzetbaar zal zijn.
pi_115707223
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Jan Dirk Stouten bij Fc Rijnmond vanavond is het nog lang niet zeker dat Guidetti naar ons komt, Martin van Geel zou vrijdagmiddag zelfs nadrukkelijk hebben ontkend dat een terugkeer aanstaande is. Wel heeft hij wederom bevestigd dat Guidetti een belangrijke optie is voor Feyenoord indien er geen andere spits wordt gevonden. Verder is de verwachting dat Guidetti tot oktober niet inzetbaar zal zijn.
Dan moet je pas in de winterstop hierover praten. Je moet maar afwachten of hij uberhaupt nog op niveau komt.

Het is overigens wel een faal dat er nog geen andere spits is gehaald, die mis je nu zo ontzettend.
pi_115707231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 06:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan moet je pas in de winterstop hierover praten. Je moet maar afwachten of hij uberhaupt nog op niveau komt.

Het is overigens wel een faal dat er nog geen andere spits is gehaald, die mis je nu zo ontzettend.
Tsja, er is natuurlijk niet veel geld. We hebben net behoorlijk wat aan Mathijssen uitgegeven. Ik had dat in een spits geďnvesteerd omdat we daar veel zwakker zijn naar mijn idee.

Wel spannend nu. Van Geel rekent nu wel op Guidetti denk ik. Hopen dat het nu wel lukt, Kuyt en Castaignos kregen we ook berichten dat er binnen 3 dagen een contract getekend zou zijn..
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 08:13:31 #288
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115707469
quote:
De Vrij toch vier tot zes weken uit de roulatie

18 augustus 2012

De berichten dat de blessure van De Vrij mee zou vallen, zijn door clubarts Van Eijk in het Algemeen Dagblad genuanceerd. 'Vier tot zes weken is hij er zeker niet bij,' aldus de clubarts van Feyenoord. Hij mist daardoor naast het duel komend weekend tegen Heerenveen ook de dubbele ontmoeting tegen Sparta Praag en de duels tegen Heracles, PEC Zwolle, Vitesse, PSV en NEC.

De Vrij liep de enkelblessure op na een ongelukkige botsing met Anass Achahbar.
Pffff....dat wordt hopen op een geniale Mathijsen.
Elite
Tegen TTIP
pi_115707756
Zwaar klote voor Feyenoord :o.
pi_115707797
Klopt, mooi dat Mathijssen er is ^O^
pi_115708469
Godver
pi_115708571
GODVERDOMME
pi_115708992
Een fitte Mathijssen kan hem prima vervangen, weet niet of ie al in topconditie is eigenlijk ?
Voorbereiding in Spanje begint meestal een stuk later nl.
Maar tegen Heerenveen zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Organisatie staat sowieso goed bij Feijenoord, mag niet dat dat bij het uitvallen van 1 speler wegvalt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:44:00 #294
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115709054
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:40 schreef Pedroso het volgende:
Een fitte Mathijssen kan hem prima vervangen, weet niet of ie al in topconditie is eigenlijk ?
Voorbereiding in Spanje begint meestal een stuk later nl.
Maar tegen Heerenveen zal het niet zo'n probleem zijn denk ik. Organisatie staat sowieso goed bij Feijenoord, mag niet dat dat bij het uitvallen van 1 speler wegvalt.
De Vrij is wel een belangrijke speler in de organisatie, Mathijsen in de vorm van afgelopen woensdag is niet echt geweldig maar tegen dit Heerenveen moet dat geen problemen opleveren
pi_115709327
Godver.

Wel een prima kans voor Mathijssen, op PSV/Praag na zijn de tegenstanders gelukkig ook niet de sterkste.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:16:27 #296
263417 Keyos
Like a Boss
pi_115709693
Er stond ook in de berichten dat hij gelijk na de training naar het ziekenhuis is gegaan, dat beloofde al niet veel goeds.

Om deze reden is Joris gehaald, anders had je een ruime tijd met Kongolo achterin gespeeld.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:16:54 #297
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115709706
De tering, wat mogen we van Geel weer dankbaar zijn voor Matthijssen dan, zonder zou dat je zo 8 punten kosten :'(
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:19:36 #298
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115709788
quote:
Ronald Koeman had gisteren geen goed woord over voor de Noorse voetbalbond. Feyenoord stond deze week Harmeet Singh en Omar Elabdellaoui af voor de wedstrijd Jong Noorwegen – Jong Oostenrijk. De coach was in de veronderstelling dat Elabdellaoui, die door de ramadan overdag geen voedsel tot zich neemt, slechts een halve wedstrijd zou spelen.

‘Maar Omar speelde maar liefst 85 minuten, in zeer warme omstandigheden en zonder voedsel in zijn maag. Hij viel uit met kramp tot bijna achter zijn oren. Dat begrijp ik dus niet’, aldus Koeman tegen AD Sportwereld.

De schaduwspits scoorde nog wel tegen Oostenrijk, uit een fraaie directe vrije trap. Het oefenduel eindigde in 2-2. ‘De ramadan maakt mijn start in de Kuip zwaar’, zegt de Noor. ‘Zondag is het voorbij, die dag zie ik dan ook als mijn echte start in de Kuip.’
Ik stel voor dat we die dag ook als zijn start zien, en dan dus ook pas beginnen met salaris betalen.
pi_115710303
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:16 schreef Chewbalhaar het volgende:
De tering, wat mogen we van Geel weer dankbaar zijn voor Matthijssen dan, zonder zou dat je zo 8 punten kosten :'(
Nou eerst maar eens zien en ik vind wel dat je zo'n speler tegen een topsalaris op die leeftijd niet voor 3 jaar moet vastleggen.

Je hebt ook Kongole nog en dan had je Schenkeveld beter kunnen houden als nood.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:52:24 #300
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_115710552
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:40 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou eerst maar eens zien en ik vind wel dat je zo'n speler tegen een topsalaris op die leeftijd niet voor 3 jaar moet vastleggen.

Je hebt ook Kongole nog en dan had je Schenkeveld beter kunnen houden als nood.
Die jongens moet je niet constant te vroeg voor de leeuwen blijven gooien. Eigenlijk zijn die er gewoon nog niet klaar voor. Een half potje afmaken bij een blessure of kaart, best, maar 6 weken basis moet je gewoon niet willen.

Uiteraard vind iedereen die 3 jaar lang, ik ook, maar je moet hem toch érgens mee kunnen overtuigen... Ik verwacht dat hij zijn laatste seizoen dan ook lang niet alles speelt, of misschien zelfs heel weinig, maar in de kleedkamer zal hij dan nog wel een toegevoegde waarde zijn denk ik. Krijgen we het balansverhaal weer ;)
pi_115711642
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:52 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Die jongens moet je niet constant te vroeg voor de leeuwen blijven gooien. Eigenlijk zijn die er gewoon nog niet klaar voor. Een half potje afmaken bij een blessure of kaart, best, maar 6 weken basis moet je gewoon niet willen.

Uiteraard vind iedereen die 3 jaar lang, ik ook, maar je moet hem toch érgens mee kunnen overtuigen... Ik verwacht dat hij zijn laatste seizoen dan ook lang niet alles speelt, of misschien zelfs heel weinig, maar in de kleedkamer zal hij dan nog wel een toegevoegde waarde zijn denk ik. Krijgen we het balansverhaal weer ;)
Tsja dat is ook zo maar als De Vrij niet geblesseerd zou zijn, zou Matthijssen of op de bank komen of je blokkeert een talent.

Voor 1 jaar is het uiteraard prima tussenoplossing maar voor 3 jaar een miljoenensalaris voor een toch over the hill speler ?

En Swerts was ook zo goed voor de kleedkamer, maar niet op het veld :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')