En vleugelvliegtuigenquote:
Uit mijn hoofd 14 maanden ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef noahvanleeuwen het volgende:
oke dank je wel. hoelang zou een opleiding duren bij klm flight academy ongeveer?
sorry hoor, maaruuh ...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef noahvanleeuwen het volgende:
oke dank je wel. hoelang zou een opleiding duren bij klm flight academy ongeveer?
http://www.pilootworden.nl/hasflash/11/page/6214/quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef noahvanleeuwen het volgende:
oke dank je wel. hoelang zou een opleiding duren bij klm flight academy ongeveer?
Dat soort liloten kunnen ze niet gebruiken bij de KLM, nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
sorry hoor, maaruuh ...
als je te lui bent om dat uit te zoeken zul je nooit liloot worden
Je bent je blauwe kleur thuis vergetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef noahvanleeuwen het volgende:
oke dank je wel voor de antwoorden iedereen. topic wordt gesloten.
Volgensmij is ts erg jong.. Laat 'm lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
sorry hoor, maaruuh ...
als je te lui bent om dat uit te zoeken zul je nooit liloot worden
Leuk om te vallen over liloot, maar wat is dan soliciteren?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:18 schreef HotSummerNight het volgende:
wat is een liloot?
een kennis volgt een piloten opleiding, (vreselijk duur overigens) in amerika... als hij dat heeft kan hij nogsteeds niets... daarna moet hij gaan soliciteren (bv bij klm enzo) en hopen dat ze hem uitkiezen... vervolgens krijgt hij een interne opleiding om op een bepaald vliegtuig te mogen vliegen (bv een airbus 320)
Zet je huis maar alvast garant!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:29 schreef noahvanleeuwen het volgende:
nee ik ben zelf 35 is voor mijn zoon
Liloor?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Leuk om te vallen over liloor, maar wat is dan soliciteren?
wie noem jij hier een liloor?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Leuk om te vallen over liloor, maar wat is dan soliciteren?
Nu is ze liloot:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
en een lilo voor je topic
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu is ze liloot:
[ afbeelding ]
Hopelijk lijkt ie vooral op z'n moeder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:29 schreef noahvanleeuwen het volgende:
nee ik ben zelf 35 is voor mijn zoon
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu is ze liloot:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu is ze liloot:
[ afbeelding ]
Sorry TS, maar je zit op FOK! Daar gebeuren die dingen nou eenmaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:32 schreef noahvanleeuwen het volgende:
dit is gewoon een topic over een opleiding en andere mensen gaan hier alles over bespreken over liloor en liloot.
Dat klopt, maar GEEN ab-initios! Kijk op pilotjobsnework.com. Alle maatschappijen vragen minimaal 1500 vlieguren (ATPL), afgestudeerden eindigen met meestal 150/200 uren frozen ATPL zonder typerating. Waar wil je 1350/1400 uren en een typerating vandaan toveren?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:01 schreef Mattt het volgende:
Je zal dan naar Turkije / Azie moeten omdat ze daar nog wel piloten zoeken.
Stella is echt een flinke afrader. Is volgens mij al een paar keer over de kop gegaan. Kan niet echt gezond zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef Antwoordapparaat het volgende:
Je moet nu gek zijn om aan een vliegopleiding te beginnen en 120k neer te leggen, ik raad je ten zeerste aan om dit forum door te lezen. Er zijn zo goed als geen banen voor ab-initios. KLS (vliegschool van KLM) heeft al een wachtlijst van rond de 200-300 piloten. Er zijn heel veel vliegscholen die steeds nieuwe vliegers opleiden terwijl er geen vraag naar is, een bodemloze put dus. Bij Stella zijn het volgens mij 200 afgestudeerden per jaar? Geloof niet in de mooie praatjes van vliegscholen! zij verdienen immers tonnen met geld door 17-18 jarige naïevelingen aan te nemen! (kijk uit voor Stella, lees dat forum goed door en je weet waarom)
Grotendeels zitten nu thuis bij mama en zijn bij de AH vakken aan het vullen met een maandelijkse schuld van 800-1000 euro. Dit is alleen rente, je lost dus nog niks af. Tegenwoordig zijn er ook P2F's (pay to fly) contracten waarbij je voor tienduizenden euro's wat vlieguren koopt om je zo current te houden en vlieguren op te bouwen( Om jezelf zodoende aantrekkelijker te maken). Met andere woorden; je werkt jezelf alleen maar dieper in de schulden.
Geloof niet in de bullshit wat andere mensen zeggen, je kansen op een baan zijn NIHIL. Een aantal afgestudeerden hebben een baan gevonden, maar zij vliegen bij een of andere blacklisted maatschappij midden in de bushbush om zo uren op te bouwen, je wordt er echt niet vrolijk van. Er zijn heus wel afgestudeerden die nu bij Transavia of Lufthansa vliegen, maar dat zijn er weinig. Geloof ook niet in de onzin als baangarantie en garantiefonds. Zoals ik al eerder heb vermeld, lees dat forum heel goed door, daar zitten vliegers op die de huidige situatie heel goed kunnen uitleggen.
Als je toch verkeersvlieger wilt worden, kijk naar sponsorships. Met havo alleen maak je vrij weinig kans, zorg dat je minimaal een propedeuse in bezit hebt. Kijk niet naar wat vliegscholen eisen, kijk naar de eisen die vliegmaatschappijen stellen. Het is ook beter om een bachelor/master papiertje te hebben als backup.
[..]
Dat klopt, maar GEEN ab-initios! Kijk op pilotjobsnework.com. Alle maatschappijen vragen minimaal 1500 vlieguren (ATPL), afgestudeerden eindigen met meestal 150/200 uren frozen ATPL zonder typerating. Waar wil je 1350/1400 uren en een typerating vandaan toveren?P2F? 50k neerleggen voor 500 vlieguren?
Het lijkt mij het leukste beroep in de wereld, vooral het uitzicht wat je al hebt. Het opstijgen, het landen, de plaatsen waar je komt, heerlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:19 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom iemand een taxichauffeur wilt worden alleen dan met vleugels.
Vlieger bij de luchtmacht! mooiste baan van de wereld. Een paar maanden geleden had een leerling-vlieger een noodlanding op schiphol gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:25 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Het lijkt mij het leukste beroep in de wereld, vooral het uitzicht wat je al hebt. Het opstijgen, het landen, de plaatsen waar je komt, heerlijk.![]()
Plus je loopt in een dik pak met strepen op je schouders over een vliegveld waardoor iedereen omkijkt.
Pure oplichterij eigenlijk dat particulieren (zitten geloof ik banken achter?) die leningen voor de studie aanbieden. Iemand van zeventien heeft een droom, wordt lekker gemaakt met gebakken lucht en moet dan tot het einde der tijden een lening met woekerrentes aflossen zonder dat er uitzicht is op een baan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef Antwoordapparaat het volgende:
Je moet nu gek zijn om aan een vliegopleiding te beginnen en 120k neer te leggen, ik raad je ten zeerste aan om dit forum door te lezen. Er zijn zo goed als geen banen voor ab-initios. KLS (vliegschool van KLM) heeft al een wachtlijst van rond de 200-300 piloten. Er zijn heel veel vliegscholen die steeds nieuwe vliegers opleiden terwijl er geen vraag naar is, een bodemloze put dus. Bij Stella zijn het volgens mij 200 afgestudeerden per jaar? Geloof niet in de mooie praatjes van vliegscholen! zij verdienen immers tonnen met geld door 17-18 jarige naïevelingen aan te nemen! (kijk uit voor Stella, lees dat forum goed door en je weet waarom)
Grotendeels zitten nu thuis bij mama en zijn bij de AH vakken aan het vullen met een maandelijkse schuld van 800-1000 euro. Dit is alleen rente, je lost dus nog niks af. Tegenwoordig zijn er ook P2F's (pay to fly) contracten waarbij je voor tienduizenden euro's wat vlieguren koopt om je zo current te houden en vlieguren op te bouwen( Om jezelf zodoende aantrekkelijker te maken). Met andere woorden; je werkt jezelf alleen maar dieper in de schulden.
Geloof niet in de bullshit wat andere mensen zeggen, je kansen op een baan zijn NIHIL. Een aantal afgestudeerden hebben een baan gevonden, maar zij vliegen bij een of andere blacklisted maatschappij midden in de bushbush om zo uren op te bouwen, je wordt er echt niet vrolijk van. Er zijn heus wel afgestudeerden die nu bij Transavia of Lufthansa vliegen, maar dat zijn er weinig. Geloof ook niet in de onzin als baangarantie en garantiefonds. Zoals ik al eerder heb vermeld, lees dat forum heel goed door, daar zitten vliegers op die de huidige situatie heel goed kunnen uitleggen.
Als je toch verkeersvlieger wilt worden, kijk naar sponsorships. Met havo alleen maak je vrij weinig kans, zorg dat je minimaal een propedeuse in bezit hebt. Kijk niet naar wat vliegscholen eisen, kijk naar de eisen die vliegmaatschappijen stellen. Het is ook beter om een bachelor/master papiertje te hebben als backup.
[..]
Dat klopt, maar GEEN ab-initios! Kijk op pilotjobsnework.com. Alle maatschappijen vragen minimaal 1500 vlieguren (ATPL), afgestudeerden eindigen met meestal 150/200 uren frozen ATPL zonder typerating. Waar wil je 1350/1400 uren en een typerating vandaan toveren?P2F? 50k neerleggen voor 500 vlieguren?
Yep, het probleem is dat vliegscholen nog ondersteund worden door banken (dus leningen blijven toekennen). Vroeger moest je het huis van je ouders als borg stellen, dan krab je wel even achter je oren voordat je zo'n lening aangaat. Tegenwoordig heb je dat garantiefonds onzin in combinatie met gladde praatjes waardoor naievelingen sneller een lening aangaan en henzelf financieel de grond in werken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Pure oplichterij eigenlijk dat particulieren (zitten geloof ik banken achter?) die leningen voor de studie aanbieden. Iemand van zeventien heeft een droom, wordt lekker gemaakt met gebakken lucht en moet dan tot het einde der tijden een lening met woekerrentes aflossen zonder dat er uitzicht is op een baan.
Dan ben je gewoon goed en hard genaaid. En uiteindelijk heb je helemaal niets.
Hoe oud is je zoon? Hij zal minimaal HAVO nodig hebben en dan waarschijnlijk het profiel Natuur & Techniek (maar Natuur & Gezondheid kan sóms ook). Hij heeft in ieder geval natuurkunde nodig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:32 schreef noahvanleeuwen het volgende:
dit is gewoon een topic over een opleiding en andere mensen gaan hier alles over bespreken over liloor en liloot.
Inderdaad, wat als je naar China moet vliegen?! Het verkeer is een en al chaos daar!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef Waaghals het volgende:
Maar in Engeland vliegen ze links, dat is keimoeilijk
Aan die opleiding zit ikzelf ook te denken, baankansen/zekerheid blijkt zeer gunstig te zijn. Salaris overigens ook. Ken jij mensen die deze opleiding volgen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:58 schreef Aladeen het volgende:
Is maritiem officier geen goede alternatief voor je zoon?
Ik ken wel een paar mensen die het volgen, ik zelf zit ook te twijfelen of ik deze opleiding ga volgen. Het salaris is erg goed (het zelfde als een piloot), en je hebt een half jaar per jaar betaald verlofquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:22 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Aan die opleiding zit ikzelf ook te denken, baankansen/zekerheid blijkt zeer gunstig te zijn. Salaris overigens ook. Ken jij mensen die deze opleiding volgen?
Nogmaals, je moet wel gek zijn om nu nog aan een vliegopleiding te gaan beginnen. Helemaal als je naar KLS gaat, tenzij je nummertje 300 op de wachtlijst wilt worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:18 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.hanze.nl/home/(...)ot+en+Management.htm
Met deze opleiding word je piloot en haal je daarnaast nog een hbo-diploma.
Dat je bij de KLS de opleiding volgt, betekent niet meteen dat je ook bij de KLM móet werken. Het is niet alsof je een brevet krijgt alleen voor één specifieke maatschappij. Als je wel bij de KLM wilt werken, zul je wel via de KLS moeten - maar dan sta je inderdaad nog jaren op een wachtlijst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:21 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet wel gek zijn om nu nog aan een vliegopleiding te gaan beginnen. Helemaal als je naar KLS gaat, tenzij je nummertje 300 op de wachtlijst wilt worden.
Mag ik vragen waar je dat gelezen hebt dat er wel banen zijn? Dan moet ik dat snel doorgeven aan 2 werkloze maatjes van mij die net van KLS komen. Er zal vast wel banen zijn bij blacklisted-maatschappijen. Daar wil je niet vliegen, dan word je in Europa nooit meer aangenomen omdat je bij een blacklist maatschappij hebt gevlogen. Maatschappijen in het Midden-oosten zoals Emirates nemen vaak alleen mensen uit UAE aan of expats. Vaak vereisen zij al gauw 4000 vlieguren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:36 schreef WSquater het volgende:
Je hoeft trouwens helemaal niet gek te zijn. Als je kijkt naar het Midden-Oosten en Azië, dan zal je snel vinden dat ze daar (nog) naar piloten opzoek zijn. Het probleem is dat je dan ook daar (een groot deel van het jaar) zult moeten wonen en dat willen velen niet. Daarnaast is de luchtvaart één van de meest onvoorspelbare markten. Zo ging het kort voor 9/11 nog aardig goed, na 9/11 stortte de hele markt in, daarna ging het weer goed, toen was er een economische crisis en stortte de markt weer in... op een gegeven moment zal 't wel weer goedkomen met de markt (maar de vraag is wanneer).
Je wordt geen soldaat, je wordt officier. Maar inderdaad, vlieger bij de luchtmacht is een goede keus. Ik heb een aantal instructeurs/ex-f16 vliegers gesproken die erg makkelijk bij een maatschappij binnen komen, met andere woorden: maatschappijen hebben graag luchtmachtvliegersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:36 schreef WSquater het volgende:
Tja, ik heb het hier al iets eerder aangegeven: de beste zekerheid biedt de marine of de luchtmacht op dit moment. Een gratis opleiding, salaris vanaf het begin (dus ook als je nog niet je opleiding hebt afgerond), fysiek zul je erop vooruit gaan en qua discipline zal 't ook een stuk beter gaan (aangezien je toch een soldaat wordt). Het is, uiteraard, wel een stuk moeilijker om in de luchtmacht of de marine door de selectie (voor piloot) te komen. De nadelen mogen duidelijk zijn: je wordt een soldaat en loopt dus ook het risico om uitgezonden te worden.
Het klopt dat de betere maatschappijen in het Midden-Oosten en Azië vaak meer vlieguren vereisen, maar niet allemaal. Het zijn ook niet allemaal slechte maatschappijen hoor. Een simpele verklaring van die honderden piloten in Nederland: neem bijvoorbeeld die lijst bij de KLM. Daar staan een heleboel piloten op, volgens KLM, die per se bij de KLM willen werken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:19 schreef Antwoordapparaat het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat gelezen hebt dat er wel banen zijn? Dan moet ik dat snel doorgeven aan 2 werkloze maatjes van mij die net van KLS komen. Er zal vast wel banen zijn bij blacklisted-maatschappijen. Daar wil je niet vliegen, dan word je in Europa nooit meer aangenomen omdat je bij een blacklist maatschappij hebt gevlogen. Maatschappijen in het Midden-oosten zoals Emirates nemen vaak alleen mensen uit UAE aan of expats. Vaak vereisen zij al gauw 4000 vlieguren.
In mijn ogen ben je behoorlijk gek als je min. 120.000 euro betaalt voor een beroep waar er momenteel en de komende jaren geen uitzicht op is. Hoe denk je kans te maken als er al alleen in Nederland al honderden thuis zitten?
Ik snap wat je bedoelt, want je wordt soldaat, korporaal, onderofficier of officier. In het geval van piloot (of beter gezegd vlieger) bij de luchtmacht wordt je opgeleid tot officier - maar dat betekent niet dat je niet hetzelfde moet kunnen als een onderofficier, een korporaal of een soldaat. Ik had het beter moeten verwoorden, want je wordt inderdaad officier - maar met je "je wordt soldaat" bedoelde ik er eerder mee dat je in het leger gaat werken en het risico loopt om te worden uitgezonden.quote:Je wordt geen soldaat, je wordt officier. Maar inderdaad, vlieger bij de luchtmacht is een goede keus. Ik heb een aantal instructeurs/ex-f16 vliegers gesproken die erg makkelijk bij een maatschappij binnen komen, met andere woorden: maatschappijen hebben graag luchtmachtvliegersVolgens mij heb je een contract van 10 jaar bij de luchtmacht.
Tevens ben ik deels met je eens dat je je hart moet volgen. Maar als er een grote kans bestaat dat je uberhaupt niet zal gaan vliegen en met een enorme schuld opgezadeld zal zitten, vind ik dat je een reality check moet krijgen en je hoofd moet volgen ipv hart. Zoals je eerder zei, de luchtvaartindustrie is erg onvoorspelbaar. Wat als de huidige arbeidsmarkt nog 5-7 jaar lang hetzelfde blijft? Dan zal je schuld alleen maar toenemen om bijvoorbeeld je brevet te behouden, current te blijven, uren halen, medical tests etc. etc.quote:
Ik ben het helemaal met je eens wat dat betreft. Het blijft inderdaad een grote gok - en sommigen zullen zo'n gok nemen, anderen niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:20 schreef Antwoordapparaat het volgende:
De media is ook een storende factor. Er zijn vaak erg tegenstrijdige berichten puur vanwege het feit dat ze maar deels de waarheid vertellen. Hier spelen de vliegscholen ook op in. Zij blijven namelijk benadrukken dat er genoeg banen te vinden zijn buiten Europa. Dat is waar, maar niet voor de net afgestudeerden.
[..]
Tevens ben ik deels met je eens dat je je hart moet volgen. Maar als er een grote kans bestaat dat je uberhaupt niet zal gaan vliegen en met een enorme schuld opgezadeld zal zitten, vind ik dat je reality check moet krijgen en je hoofd moet volgen ipv hart. Zoals je eerder zei, de luchtvaartindustrie is erg onvoorspelbaar. Wat als de huidige arbeidsmarkt nog 5-7 jaar lang hetzelfde blijft? Dan zal je schuld alleen maar toenemen om bijvoorbeeld je brevet te behouden, current te blijven, uren halen, medical tests etc. etc.
Kortom, het blijft een grote gok!
Tja, niet echt het meeste wijze op dit moment - nee. Maar als hij het écht, écht, écht wilt dan kan je 'm toch niet ompraten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:33 schreef Antwoordapparaat het volgende:
Onlangs heeft een maatje van mij bij de bank geleend om in september aan een vliegopleiding te beginnen (en dan hebben we het niet eens over EPST/LH/CTC), ik had 'm bijna een stoot verkocht! Over een jaartje of 2 piept hij wel anders, helaas.
Als het inderdaad echt zijn ''passie'' is en er dagelijks mee bezig is, dan zal het toch nog wel goedkomen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, niet echt het meeste wijze op dit moment - nee. Maar als hij het écht, écht, écht wilt dan kan je 'm toch niet ompraten.
Waarom zou dat zo zijn? Geen werk=geen werk, maakt niet uit hoe groot je 'passie' is...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:54 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Als het inderdaad echt zijn ''passie'' is en er dagelijks mee bezig is, dan zal het toch nog wel goedkomen?
Je impliceert dus dat de honderden afgestudeerden die nu thuis zitten geen passie hebben? Passie = baangarantie? was het leven maar zo makkelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:54 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Als het inderdaad echt zijn ''passie'' is en er dagelijks mee bezig is, dan zal het toch nog wel goedkomen?
quote:Lion Air heeft onlangs voor een kleine achttien miljard euro 230 grote vliegtuigen bij Boeing besteld.
quote:Er zijn volgens hem in Nederland al meer dan duizend thuiszittende piloten. „Sinds 2008 heeft twee derde van de afgestudeerden nog geen baan gevonden, ook niet in het buitenland. Dure werkgaranties blijken een wassen neus, omdat het om tijdelijke contracten gaat. De markt is verzadigd.”
Wat betaalt de overheid in de schuldsanering dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:09 schreef Bangarang het volgende:
Als je als afgestudeerde niet binnen 15 jaar je studieschuld + rente kunt afbetalen kom je toch gewoon in de schuldsanering terecht? Waarom zou dit bij piloten niet het geval zijn? Kan de overheid lekker dure opleidingen van 2 ton gaan betalen ..
Volgens mij haal je allerlei principes door elkaar. Dit is geen studieschuld in de zin van studiefinanciering, maar een persoonlijke lening bij een bank of andere financierder. Daarbij wordt een studieschuld (lening voor hbo of wo opleiding via duo) na 15 jaar afbetalen verder vrij gescholden en kom je niet in de schuldsanering.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:09 schreef Bangarang het volgende:
Als je als afgestudeerde niet binnen 15 jaar je studieschuld + rente kunt afbetalen kom je toch gewoon in de schuldsanering terecht? Waarom zou dit bij piloten niet het geval zijn? Kan de overheid lekker dure opleidingen van 2 ton gaan betalen ..
En op basis waarvan wordt een lening door een bank aan 17/18-jarigen verstrekt dan? Omdat er 1/3e kans is dat ze na hun afstuderen een goedbetaalde baan zullen vinden?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij haal je allerlei principes door elkaar. Dit is geen studieschuld in de zin van studiefinanciering, maar een persoonlijke lening bij een bank of andere financierder. Daarbij wordt een studieschuld (lening voor hbo of wo opleiding via duo) na 15 jaar afbetalen verder vrij gescholden en kom je niet in de schuldsanering.
Zoals eerder gezegd, vage garantiefondsen en constucties. Vroeger moest je nog het huis van je ouders als borg stellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:57 schreef Bangarang het volgende:
[..]
En op basis waarvan wordt een lening door een bank aan 17/18-jarigen verstrekt dan? Omdat er 1/3e kans is dat ze na hun afstuderen een goedbetaalde baan zullen vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |