ja hoor pop, je mag opstaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:59 schreef belle1608 het volgende:
*maaaaamaaaaaa mag ik nou m'n bed al uitttt??*
Ik moet naar de IKEA.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:07 schreef belle1608 het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Ik heb vanaf half 9 tot half 5 vandaag een oppaskindjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:07 schreef belle1608 het volgende:
Gezellig!!! haha, oee hoog bezoek van een Fok!-ker!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb vanaf half 9 tot half 5 vandaag een oppaskindjeDie pleur ik dus zo samen met Susanne het zwembad in
En als het goed is krijg ik vandaag een Fok!-ker op bezoek
Yeps, huishouding, bezoek ontvangen en nog 'n kleinigheidje halen voor een 'gast' die morgenavond langskomt :-Dquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:07 schreef belle1608 het volgende:
Lunchen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leuk!! Wat moet je daar doen?![]()
2 gasten toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:18 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Yeps, huishouding, bezoek ontvangen en nog 'n kleinigheidje halen voor een 'gast' die morgenavond langskomt :-D
En dan is mijn dag weer om denk ik
goh wat naar nou tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lunchen.![]()
![]()
En nog een paar spulletjes voor iemand halen.
Ik moet zelfs één straat oversteken.quote:
ja de snelwegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik moet zelfs één straat oversteken.
Ik kan ook één halte met de bus nemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:29 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ja de snelwegow nee, daar kan je onderdoor
hahahaha dat je dat met slecht weer doet oke, maar met dit weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:39 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan ook één halte met de bus nemen.
Buiten is eng.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:41 schreef belle1608 het volgende:
[..]
hahahaha dat je dat met slecht weer doet oke, maar met dit weer![]()
FOK!er hequote:
ow ja ik was ff vergeten dat ik geen normale FOK!er ben. * belle1608 vanmiddag 1.5 uur op de fiets zit van en naar omaquote:
Ga dan ook op tijd slapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! 4.30 gaan slapen en 8.30 eruit is niet een goed plan!
Oeeh nee dat doet pijn!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mogguh! 4.30 gaan slapen en 8.30 eruit is niet een goed plan!
Dank je wel lieffiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:22 schreef Merlijn het volgende:
Meuning... Gefeliciteerd mop....
* Merlijn heeft dringend een aspirientje nodig....
Doe ik wel jij bent jarig en mag blijven liggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:23 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dank je wel lieffie
Wat ist dan? Hoofdpijn? * belle1608 aspirientje & glas water geeft
heb al gedoucht, zometeen hapje eten, boodschappen doen, taart halen voor vanavond, naar m'n moeder, naar m'n oma, terug naar huisquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe ik wel jij bent jarig en mag blijven liggen.
gezellig!! gaan jullie nog iets doen of gewoon lekker relaxen en bijkletsen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
vandaag is mijn moeder een dag op bezoek!
Gesundheit!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
Belle Belle! Gefeliciteeerd met je verjaardag! Fielsteerd! Grattis på födelsedagen!
haha coolquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
Belle Belle! Gefeliciteeerd met je verjaardag! Fielsteerd! Grattis på födelsedagen!
Eehhmm.. zo kijkend op de klok zou het me niet verbazen als Rucky NU in de Ikea zit te snaaien...quote:
Inderdaad 2 gasten, maar er is er eentje vandaag jarig naar het schijntquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
2 gasten toch?
gaat hard dan zo'n dag!!
En sowieso, zoiets in het topic meldenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. zo kijkend op de klok zou het me niet verbazen als Rucky NU in de Ikea zit te snaaien...
ik weet uit ervaring dat ik hem via hier sneller bereik dan op z'n gsmquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
En sowieso, zoiets in het topic meldenEn dan ook nog met spoed... Ik zou zeggen: Bel hem op of sms 'm....
Nee, dat is muntjes en briefjes tellen die je apart hebt gehouden in de loop van de tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef Scorpie het volgende:
Spaarpot? Dat is toch gewoon ing.nl of rabobank.nl checken?
Doen mensen dat nog joh? Dacht dat dat wel een beetje uitgestorven was.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:25 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nee, dat is muntjes en briefjes tellen die je apart hebt gehouden in de loop van de tijd.
we hebben net ff boodschappen gedaan en we zouden samen ff opruimen maar dat was voor ik mijn rug verdraaide dus nu maar lekker buiten zitten!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
gezellig!! gaan jullie nog iets doen of gewoon lekker relaxen en bijkletsen?
En daar ging mijn bezoek van een Fok!-kerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pffff ik dacht vannacht eindelijk klaar te zijn met het rottige project op mn werk, stond ik vandaag reserve en moet ik alsnog weer werken.. Mehhhh
Ik had haar ook je soepbakje mee kunnen geven voor een nieuwe portie soepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar ging mijn bezoek van een Fok!-ker
Gelukkig is het maar van 3 tot 7 (pauzedienst) maar tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
En daar ging mijn bezoek van een Fok!-ker
Je krijgt er weer wat geld bij en dat is ook altijd fijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar van 3 tot 7 (pauzedienst) maar toch
KUTZOOIIII!
Mag je niet weigeren of afzeggen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar van 3 tot 7 (pauzedienst) maar toch
KUTZOOIIII!
Neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mag je niet weigeren of afzeggen?
Lekker dan maar ze kunnen toch niet zomaar aan je vakantie dagen zitten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de arbeidsvoorwaarden voor nieuwe mensen (mijn toko wordt overgenomen eind augustus) ook flink versoberd worden. 5 vakantiedagen minder, geen leaseregeling standaard, geen prestatiebonus (al hebben we die uiteindelijk nu ook niet ivm "crisis").
Het begint een beetje op een Peak-IT te lijken: Jong grut aantrekken voor een habbekrats wat toch overal mee accoord gaat.
Nee die van mij niet, maar voor de nieuwe lichting wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Lekker dan maar ze kunnen toch niet zomaar aan je vakantie dagen zitten?
Da's niet fijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de arbeidsvoorwaarden voor nieuwe mensen (mijn toko wordt overgenomen eind augustus) ook flink versoberd worden. 5 vakantiedagen minder, geen leaseregeling standaard, geen prestatiebonus (al hebben we die uiteindelijk nu ook niet ivm "crisis").
Het begint een beetje op een Peak-IT te lijken: Jong grut aantrekken voor een habbekrats wat toch overal mee accoord gaat.
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef Merlijn het volgende:
Het begint een beetje op een Peak-IT transport te lijken: Jong grut aantrekken voor een habbekrats wat toch overal mee accoord gaat.
nog nietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:40 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning
Heb je al veel kado's gehad belle?
ah zo kwartje (haha) valt.. gaan we ruilen morgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Inderdaad 2 gasten, maar er is er eentje vandaag jarig naar het schijnt
En het lijkt niet veel wat ik net opsomde, maar weet niet precies hoelaat mijn visite komt... Ergens vanaf 11:00 is best een ruim begrip
Maar goed alles is aan kant, lunch staat klaar kortom ik ben er klaar voor
Je eerste cadeautje was toch dat je dit topic mocht openen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
nog niets1e cadeau zal wel van mijn oma zijn (daar ben ik nu net)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je eerste cadeautje was toch dat je dit topic mocht openen.
SPOILER: Belle mag niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
das waarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je eerste cadeautje was toch dat je dit topic mocht openen.
Topic killerquote:
Oh ja! Dan wel....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar ze is jarig, dan mag dat.
Oh van je ouders ook nog niks?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:34 schreef belle1608 het volgende:
[..]
nog niets1e cadeau zal wel van mijn oma zijn (daar ben ik nu net)
Sgoe, doe ik dat ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja! Dan wel....Ik zal het onthouden voor over een paar weken...
Moet je niet het topic killen.quote:
Wat liefquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:48 schreef belle1608 het volgende:
ouders waren werken dus nog niets gehad nu net thuis.
van Merlijn een hele mooie bos rode rozen gehad![]()
Ja hèquote:
Ik wilde net de opmerking maken dat we wel heel genereus zijn. Als het zo door gaat op dit tempo is Belle de hele week nog jarigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef JK1982 het volgende:
Zo, de tering.. Wat is hier gebeurd?
Heeft er een epidemie toegeslagen ofzo, de builenpest, spaanse griep etc?
Stil vanaf 17.38??![]()
Dan heb ik vast niet veel gemist..
coolquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wilde net de opmerking maken dat we wel heel genereus zijn. Als het zo door gaat op dit tempo is Belle de hele week nog jarig
Ooee taart!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
Elke dag taart, elke dag slingers, elke dag een bos rozen van Merlijn![]()
![]()
Klinkt op zich wel goed, toch? Ik hou me even een avondje rustig
De groeten terug van Grosch.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, 1 ding scheelt: dan hoef ik niet zoveel bij te lezen
Vandaag drukke dag op het werk gehad, veel gezeik en gedoe, bestanden waar geen hout van klopt etc. Ben blij dat ik inmiddels lekker thuis ben.
Jullie krijgen trouwens de groeten van Hertog Jan!
Kom maar halen en dan krijg je ook nog een L er bij.quote:
Beetje ver nu, sorry..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kom maar halen en dan krijg je ook nog een L er bij.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Ehhe het volgende:
Ik moet eigenlijk al een uur of 1,5 slapenMaar heb helemaal geen zin
Ik moet morgen om 5 uur opstaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Beetje ver nu, sorry..
[..]
Veel te warm om te slapen..
Dan mag je mij wel even wakker bellen.quote:
Om die tijd wil ik niemand sprekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan mag je mij wel even wakker bellen.
Ja gister, toch? Of nu net weer?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
En we hadden hier een aardbeving!
Een redelijke ja (nog nooit meegemaakt zelf, terwijl ze vaker in groningen voorkomen)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Pffff..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:37 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Omdat ik moet werken om half acht. Lang leve het ov
En, heb je er wat van gemerkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |