In een verwoede poging het internet te betrekken in het altijd al kansloze programma knevel en vd brink introduceren zij nu "het tweede scherm". Het gristelijke aftreksel van p&w heeft nu een intersite opgericht waar blijkbaar jan en alleman zijn mening kan spuien over de onderwerpen of gasten die aan bod komen in het programma. Vervolgens komt zo'n gristenhond om de minuut dan even melden wat "de mensen op het tweede scherm" vinden. WHO THE FUCK CARES??? Wat kan mij het schelen wat internettend gristelijk 50+ vind van willekeurig onderwerp of persoon. Ik kan me niet voorstellen dat het iemand de reet kan roesten wat een groep josties (welke uberhaupt niet representatief is voor de bevolking oid) denkt over wat aan bod komt in een evenzo verkracht programma.
Sowieso heb ik nog nooit enig tv-programma gezien wat op een interessante of succesvolle manier het internet heeft geimplementeerd in het desbetreffende programma maar kanslozer dan "het tweede scherm" wordt het niet. Een balkje met twitterberichten is nog boeiender.
Klacht moge duidelijk zijn