hier hebben we wel ff regen gehad. en goed ook. maar duurde maar ffquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Hier is het zwaar tegengevallen, ik wil koelheid
ik ken datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de SC die je gestolen kan worden zitten een aantal mensen die me ook gestolen kunnen worden, maar ook een aantal die ik erg graag mag, anders was ik er ook al lang weggeweest
Het was een klein beetje pisregen, niet genoeg om te koelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Blagen of bloedzuigers komen eerder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Lutte het volgende:
Maar Vaduz, wil je ze kidz gaan noemen of toch eerder draakjes?
hier ook, beetje wind en een paar druppeltjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een klein beetje pisregen, niet genoeg om te koelen
Ik woon inmiddels tussen mijn water met ijsblokjes en m'n ventilator in
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blagen of bloedzuigers komen eerder.
Nou ja met Chinezen kun je alle kanten op. Kroepoekjes was nog nooit zo treffend!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blagen of bloedzuigers komen eerder.
Whahahhaa verhaal wordt steeds beter ouwe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?
die zag ik op fb he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik heb wel een 400 pound monkey op
hier is het behoorlijk tekeer gegaan, maar geen enkele verkoelingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Uhhhh?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?
Is waar. Over goede spleten gesproken zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja met Chinezen kun je alle kanten op. Kroepoekjes was nog nooit zo treffend!
hehe grapje. ik dacht voorheen altijd dat hij homo was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahahhaa verhaal wordt steeds beter ouwe.
ik heb een zwager van 40 die nog steeds in de kast zitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe grapje. ik dacht voorheen altijd dat hij homo was.
Ik heb nu paars haar. Die verwarring wilde ik niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
grapje omdat ik dacht dat hij homo was. op de meet dacht ik ook dat hij patrique was enzo
hehe, ik sprak gewoon de langste aan he. ik wist dat patrique lang was, dus ik dacht ik spreek de langste gewoon aan om te kijken of dat patrique isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nu paars haar. Die verwarring wilde ik niet meer.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
grapje omdat ik dacht dat hij homo was. op de meet dacht ik ook dat hij patrique was enzo
Vaduz wint van iedereenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik sprak gewoon de langste aan he. ik wist dat patrique lang was, dus ik dacht ik spreek de langste gewoon aan om te kijken of dat patrique is
dat wist ik toen nog niet.quote:
Herkansing zal wel heel lang duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik baal nog van de nooit genomen langnekfoto
dat is voor jou niet zo moeilijk: gewoon rechtop gaan staan, zie je ze allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, Oscar Kazan doet het verkeerd. Je moet gewoon een Chinese zoeken binnen de landsgrenzen.
Altijd weer ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
dat wist ik toen nog niet.
ik dacht ik spreek die gozer aan en als dat niemand van tal is, dan bel ik kally maar weer
En ik wilde em nog wel zo nemen dat je langer leekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Herkansing zal wel heel lang duren.
Heeft de broer van m'n stiefopa gedaan, heerlijk mens, alleen niet te verstaan. Toen ik haar ontmoette dacht ik dat ze zijn dochter wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, Oscar Kazan doet het verkeerd. Je moet gewoon een Chinese zoeken binnen de landsgrenzen.
Ik ben de krullenbol die bij Kally uit de auto roltquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:40 schreef Koen66 het volgende:
da's altijd leuk bij meets, kijken "wie er bij hoort"
jou heb ik ook nooit gemeetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben de krullenbol die bij Kally uit de auto rolt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heeft de broer van m'n stiefopa gedaan, heerlijk mens, alleen niet te verstaan. Toen ik haar ontmoette dacht ik dat ze zijn dochter was
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben de krullenbol die bij Kally uit de auto rolt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, het kinderslot zat nog op de deur
Godverquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lulquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Succes, xxxxxxxxxquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef Kally het volgende:
Trachten te slapen met die hitte
Morgen weer het wekkertje
TAL is er altijd geweest, dat blijft leukquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef Koen66 het volgende:
TAL is ook weer aardig omhoog aan het krabbelen
Li Ji en Li Jou!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Chinese meisjesnamen is ook wel leuk. Lin, Tang, Liu, Lui, Kim.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef Kally het volgende:
truste Siepjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef Kally het volgende:
absoluut en ik ben echt blij dat ik weer terug benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
TAL is er altijd geweest, dat blijft leuk
waren toch tijden met 1 topic per weekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
TAL is er altijd geweest, dat blijft leuk
Bezuinigingen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren toch tijden met 1 topic per week
Ja hallo, een leven hebben enzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waren toch tijden met 1 topic per week
trusten vastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef Kally het volgende:
ja hoorquote:
Damn, je hebt gewonnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hoorminpunt, gestopt met school, pluspunt 31 kilo afgevallen
slaap lekker ( en remember what I saidquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
slaap lekker ( en remember what I said)
afentoequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt die nog wel eens buurten hier?
nicequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn, je hebt gewonnen
Ik werk nog steeds op een school en ik ben maar 20 kilo kwijt
zal wel weer vaker langskomen idd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom jij ook weer wat vaker buurten hier?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
zal wel weer vaker langskomen idd.
blijft toch wel een leuke sc he
Jazekerrr.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt die nog wel eens buurten hier?
zelfs ik ben goed terecht gekomen, dus ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nice
Ik heb alleen wel nog een langere weg te gaan vrees ik
Ik kwam vandaag iets minder goed terecht, met een lichtgrijze broek in een modderig grasveldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zelfs ik ben goed terecht gekomen, dus ik heb er alle vertrouwen in
zonde van het grasveldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag iets minder goed terecht, met een lichtgrijze broek in een modderig grasveld
geen grijze joggingbroek mag ik hopen he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kwam vandaag iets minder goed terecht, met een lichtgrijze broek in een modderig grasveld
ik gok van nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
geen grijze joggingbroek mag ik hopen he?
Haha nee zo'n chique geval ook nogquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef gomi het volgende:
[..]
geen grijze joggingbroek mag ik hopen he?
wel beters igg. ondanks de val, altijd beter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha nee zo'n chique geval ook nog
eenschquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
wel beters igg. ondanks de val, altijd beter.
die grijze joggingbroeken moeten verboden worden
Hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
wel beters igg. ondanks de val, altijd beter.
die grijze joggingbroeken moeten verboden worden
die grijze is nog een stap erger dan alle andere kleuren. we beginnen met een haalbaar doel: de grijze joggingbroek bannen. en daarna breiden we uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eenschen dat grijze mag er wmb nog wel af
en als we daar alle kleuren gehad hebben slaan we over naar de leggingsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
die grijze is nog een stap erger dan alle andere kleuren. we beginnen met een haalbaar doel: de grijze joggingbroek bannen. en daarna breiden we uit
Witte driekwartleggings zijn erger!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
die grijze is nog een stap erger dan alle andere kleuren. we beginnen met een haalbaar doel: de grijze joggingbroek bannen. en daarna breiden we uit
t grut? weer dat kinderkamp waar je vorig jaar als vrijwilliger aan de slag was?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
HahaJa normaal weet ik als ik naar het grut ga oude kleren aandoen want het wordt meestal stoeien, maar ik kwam van de dokter af dus moest er enigszins representatief uitzien. Dan is het gewoon wachten tot het fout gaat
Ik heb er wel eentje
Nee nee, daar kun je beste een kussenbeschermingspak aan doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
t grut? weer dat kinderkamp waar je vorig jaar als vrijwilliger aan de slag was?
ah k. je schoonzusje en je zwager to be hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee nee, daar kun je beste een kussenbeschermingspak aan doen
Broertje en zusje van m'n vriend, flink eind jonger en DRUK.
Haha nou nouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. je schoonzusje en je zwager to be he
lol natuurlijk he. je bent pas 17 toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha nou nouWe hebben besloten vooral korte termijn te denken en dat gaat voorlopig super!
trusten en schrik niet wakker hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef Lutte het volgende:
Ik ga slapen! Lekker dromen over slechte trouwacts
Ik ook. Ik wens hullie een goede nacht!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef Lutte het volgende:
met terugwerkende kracht: slaap lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef Lutte het volgende:
Leggings is niks mis mee, mits op de juiste manier gedragenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en als we daar alle kleuren gehad hebben slaan we over naar de leggings
quote:
Van mij mag hetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag gewoon een rokje ook? Loop me al 4 weken de pleuris te zoeken naar een leuk jurkje maar kan niks vinden.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
Eerste waar ik aan dacht
http://www.hahgay.com
Je mag van geluk spreken als hij bij een kaart blijft!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar blijft je felicitatie. Of komt er nog een kaart bij de post?
De situatie is bij nader inzien wel ok zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je mag van geluk spreken als hij bij een kaart blijft!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
Eerste waar ik aan dacht
http://www.hahgay.com
Waar de fuck heb ik het over zomer danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:33 schreef Iwanius het volgende:
@Kally
Leggings onder een kort jurkje of leggings is jezelf voor aap zetten.
Leggings is jaren 80 en die draag je niet in de zomer en al helemaal
niet onder een kort rokje. In de zomer gewoon blote benen,ongeacht
of ze nu mooi bruin of gewoon wit zijn,en anders een lange lichte zomer
pantalon als je je schaamt. Oh en ook geen plastic bandjes van je bh
onder een topje. Topje is zonder bh en anders een sportbra dragen want
bandjes onder een topje is zo provinciaals en uit de Achterhoek dat
je bijna pijn aan de ogen doet.
Wie welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:28 schreef iBenny het volgende:
Ik begrijp geen donder van die post__!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef iBenny het volgende:
Lilly's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja eindelijkquote:
Hebben zij ook je facebook verbouwd?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja eindelijk
Dus even afmaken nu, morgen verfje erover en dan is zijn leger kamer zo goed als klaar
quote:Rene zegt: jij haat mij
Patrick zegt: Jij mij blijkbaar
Rene zegt
Rene zegt: Je hebt gelijk hoor!
Dit dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hebben zij ook je facebook verbouwd?
En zo is het!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus dan is dat ook weer duidelijk!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:39 schreef Kally het volgende:
Zwab, nee hij heeft een leger kamer ennnnn een bijpassende leger poef
Awwwwwwwwquote:
Alles pro-student en anti-TimKuik komt gauw op Piratenpartij jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef iBenny het volgende:
De stemwijzer vind dat ik op de Piratenpartij moet stemmen![]()
Dat of D66 inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alles pro-student en anti-TimKuik komt gauw op Piratenpartij ja
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
Nu de mensen om me heen achttien zijn ben ik er trouwens erg voor de minimumleeftijd op te schroeven naar 21Om te beginnen..
Ik acht 50% niet een in staat zichzelf een week in leven te houden zonder de pizzaboer onder de sneltoets, laat staan een goed onderbouwde keuze over de besturing van ons land te maken.
Klinkt als iets waarop goed ingespeeld kan worden voor een partijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
Nu de mensen om me heen achttien zijn ben ik er trouwens erg voor de minimumleeftijd op te schroeven naar 21Om te beginnen..
Ik acht 50% niet een in staat zichzelf een week in leven te houden zonder de pizzaboer onder de sneltoets, laat staan een goed onderbouwde keuze over de besturing van ons land te maken.
En wat dacht je van de PVV.. Dat hoor je echt schrikbarend veel van van die net achttienjarigen die dat wel stoer en grappig vinden. Nou ja zeggen is één ding zullen we maar hopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Marianne zou niet bestaan zonder die stemmen. Ook het leven op pizza's over de datum moet vertegenwoordigd worden.
Weet je hoeveel mensen met stemwijzer op de PVV eindigen op 1?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
En wat dacht je van de PVV.. Dat hoor je echt schrikbarend veel van van die net achttienjarigen die dat wel stoer en grappig vinden. Nou ja zeggen is één ding zullen we maar hopen
Veel waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen met stemwijzer op de PVV eindigen op 1?
Gezien facebook en twitter heel veelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen met stemwijzer op de PVV eindigen op 1?
Als ik zo om me heen hoor wel jaquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Lutte het volgende:
Ik vind een moskee ook geen verrijking.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:52 schreef Lutte het volgende:
Doet me denken aan een artikel in het Brabants Dagblad vanochtend, 92% vd Brabanders vindt moskeeën geen verrijking voor het Brabantse landschap.
1132 ondervraagden, dus grofgezegd 1000 voor en 100 tegen. Vind ik veel
Is ook niet vreemd, zijn iets van dertig standpunten en ik had bv met nummer 1 22 overeenkomsten. Als je met zeg de PVV 15 overeenkomsten hebt (de helft dus, wat populaire uitspraken) en het met de andere helft knetteroneens bent staat het nog hoog (15/22 scheelt niet veel).quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien facebook en twitter heel veel
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Wa bende toch een geniaal ding, Lutte.
Klopt, het is een wijzer niet de echte indicatie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is ook niet vreemd, zijn iets van dertig standpunten en ik had bv met nummer 1 22 overeenkomsten. Als je met zeg de PVV 15 overeenkomsten hebt (de helft dus, wat populaire uitspraken) en het met de andere helft knetteroneens bent staat het nog hoog (15/22 scheelt niet veel).
Het verbaast me vooral dat zoveel mensen een mening hebben.. Normaal doen er echt veel minder mensen mee aan die poll en een getal boven de 80% komt ook zelden voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind een moskee ook geen verrijking.
Maar heel veel mensen gaan er echt blind op af.. Partijprogramma's lezen is er niet meer bijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, het is een wijzer niet de echte indicatie.
Dat dus, en om heel eerlijk te zijn helpen ze het land steeds meer en meer naar de klote, en hebben we allemaal van die lulletjes rozewater als minister president, waardoor je iedere keer weer voor lul staat naar het buitenland toe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel zelfs of ik deze keer ga stemmen. Ben eigenlijk helemaal klaar met dat gepopie-joop tijdens de verkiezingsdagen en nadat we gekozen hebben zitten ze als kleine kinderen propjes naar elkaar te gooien.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
Ik twijfel zelfs of ik deze keer ga stemmen. Ben eigenlijk helemaal klaar met dat gepopie-joop tijdens de verkiezingsdagen en nadat we gekozen hebben zitten ze als kleine kinderen propjes naar elkaar te gooien.
hehe, das tegenwoordig ook geen prestatie meer, volgende kabinet zit niet langer dan dat ik m'n adem in kan houden als deze trend voortzetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Lutte het volgende:
Toch vind ik die plakborden langs de weg wel knus. Afsluiting van een periode, zo, weer een kabinet overleefd!
Ze fleuren de boel wel op ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Lutte het volgende:
Toch vind ik die plakborden langs de weg wel knus. Afsluiting van een periode, zo, weer een kabinet overleefd!
Ja ik zou nou aan m'n vijfde kabinet bezig moeten zijn of zo, dat is alleen met Balkenendes al bijna gehaaldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hehe, das tegenwoordig ook geen prestatie meer, volgende kabinet zit niet langer dan dat ik m'n adem in kan houden als deze trend voortzet
Best erg eigenlijk, dat het voort als uitzonderlijk wordt gezien als ze het WEL volhouden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze fleuren de boel wel op ja.
Maar ik heb meer het idee dat het kabinet weer een termijn niet heeft overleefd dan dat wij een kabinet hebben overleefd.
Hier worden die altijd overplakt met affiches van feesten in de buurt. Met een beetje mazzel kun je nog net het lijstnummer zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:01 schreef Lutte het volgende:
Zou je er nu eentje weten?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga deze keer kijken wie er op de Pirelli kalender zou kunnen staan. Die dame krijgt m'n stem.
Haha ik heb een hele tomatencollectiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil naast die tomaat meer gezond voedsel op die borden. Al die lelijke (op Marianne na) mensen...
Hier ook eentje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Haai.
Ik ben PVV'er volgens de stemwijzer
laf joe
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook eentje.Kusjens!
M'n vader stemt nooit dus ik mocht een keer zijn stem meenemen. Heb ik op de Partij voor de Dieren gestemd want m'n hamster heeft ook rechten.![]()
[..]
Hier ook eentje.Kusjens!
M'n vader stemt nooit dus ik mocht een keer zijn stem meenemen. Heb ik op de Partij voor de Dieren gestemd want m'n hamster heeft ook rechten.![]()
[..]
Hier ook eentje.Kusjens!
Republikeinen in Amerika, dat wil ik wel eens zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Soms zou ik willen dat het zo simpel was als in de VS, je stemt Democrats of je stemt Republican, punt. En als je 't allebei niks vindt dan stem je op David Hasselhoff.
Ik niet eigenlijk, blehquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Republikeinen in Amerika, dat wil ik wel eens zien.
Een (online) vriendin van me in de VS is die-hard Republican, erg gelovig ook. Ze schrijft de leukste verhaaltjes, we hebben heel veel met elkaar gemeen, kan erg om haar lachen maar soms schrijft ze dingen op facebook waarvan ik denk "oh."quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Republikeinen in Amerika, dat wil ik wel eens zien.
Ook gewoon "oh."quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Een (online) vriendin van me in de VS is die-hard Republican, erg gelovig ook. Ze schrijft de leukste verhaaltjes, we hebben heel veel met elkaar gemeen, kan erg om haar lachen maar soms schrijft ze dingen op facebook waarvan ik denk "oh."
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook gewoon "oh."
En verder niets
Nee, verder nog heel veel en dan jeuken m'n handen om dingen te typen als "But Obama's health care plan is NOT A COMMUNIST THING STOP BEING AFRAID OF BECOMING 1930'S RUSSIA GODDAMNIT" maar dan tel ik tot 10 en gaat het wel weer een beetje beter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ook gewoon "oh."
En verder niets
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, verder nog heel veel en dan jeuken m'n handen om dingen te typen als "But Obama's health care plan is NOT A COMMUNIST THING STOP BEING AFRAID OF BECOMING 1930'S RUSSIA GODDAMNIT" maar dan tel ik tot 10 en gaat het wel weer een beetje beter.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, verder nog heel veel en dan jeuken m'n handen om dingen te typen als "But Obama's health care plan is NOT A COMMUNIST THING STOP BEING AFRAID OF BECOMING 1930'S RUSSIA GODDAMNIT" maar dan tel ik tot 10 en gaat het wel weer een beetje beter.
Don't Hassel the Hoff.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Soms zou ik willen dat het zo simpel was als in de VS, je stemt Democrats of je stemt Republican, punt. En als je 't allebei niks vindt dan stem je op David Hasselhoff.
Jij wel jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, en volgens een andere site ben ik een
tromgeroffel..
SGP'ER
Wuutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
tromgeroffel..
SGP'ER
Ohquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
tromgeroffel..
SGP'ER
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef iBenny het volgende:
Ik had voor de SpongeBob film nog nooit van David Hasselhoff gehoord![]()
En dat hij zingt wist ik ook nietquote:
Jezus Bennyquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat hij zingt wist ik ook niet. Er gaan werelden voor mij open
Ach, die mensen moeten gewoon lekker in hun berenvel achter mamoeten aan gaan rennen. Stelletje mafkezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef Kally het volgende:
Bescherming van het leven is ook een belangrijk speerpunt voor de SGP. Daarom moeten de Abortuswet en de Euthanasiewet van tafel. De miljarden voor kinderopvang moeten naar de kinderbijslag en het kindgebonden budget. Ook wil de SGP laagdrempelige ‘relatiehulp’ voor echtparen die willen scheiden.
WTF
Geen kinderopvang, maar hoe the fuck moet ik werken dan, en thuisblijven mag ook niet, WAT WILLEN ZE NU
Dat zijn ze allemaal daar, dat is wel duidelijk, ik ga mijn stem verbeuren denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, die mensen moeten gewoon lekker in hun berenvel achter mamoeten aan gaan rennen. Stelletje mafkezen
De Mona Lisa tekenen op het stembiljetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal daar, dat is wel duidelijk, ik ga mijn stem verbeuren denk ik
*kijkt naar buiten en ziet dat het realiteit is*quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, die mensen moeten gewoon lekker in hun berenvel achter mamoeten aan gaan rennen. Stelletje mafkezen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
De Mona Lisa tekenen op het stembiljet
Ik snap dat soort partijen echt niet, helemaal pro life zijn, maar dan wel naar alle al levende mensen een middelvinger opstekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef Kally het volgende:
Bescherming van het leven is ook een belangrijk speerpunt voor de SGP. Daarom moeten de Abortuswet en de Euthanasiewet van tafel. De miljarden voor kinderopvang moeten naar de kinderbijslag en het kindgebonden budget. Ook wil de SGP laagdrempelige ‘relatiehulp’ voor echtparen die willen scheiden.
WTF
Geen kinderopvang, maar hoe the fuck moet ik werken dan, en thuisblijven mag ook niet, WAT WILLEN ZE NU
Ja wtf, snappen ze zichzelf wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap dat soort partijen echt niet, helemaal pro life zijn, maar dan wel naar alle al levende mensen een middelvinger opsteken
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Benieuwd of ik morgen nog wakker wordt trouwens
[ afbeelding ]
Dat ziet er vredelievend uit!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien eerst wat zwarte aarde uitkotsen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
apenstickerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind trouwens dat de abortus en euthanasiewet wel mogen worden gedingest
Wat Zwab zegtquote:
En zeker bij abortus, dat is echt problemen creeërenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat Zwab zegt
Ja toch, is je eigen keuze lijkt mij.
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
En zeker bij abortus, dat is echt problemen creeëren
Das wel grappigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Kally het volgende:
Ik krijg binnenkort sneakernails, zoiets als dit maar dan mooier, vriendin heeft nagelstudio en wil ze voor me doen
[ afbeelding ]
Ik wil ze wel in 1 kleur dan, ben geen pipoquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef Kally het volgende:
Ik krijg binnenkort sneakernails, zoiets als dit maar dan mooier, vriendin heeft nagelstudio en wil ze voor me doen
[ afbeelding ]
Ja dat is mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik moet nog eens goed worden in miniatuur airbrushen, dat kan leuk worden op nagels
Vriend van me vroeg of ik z'n computer wilde airbrushen, ja is goed. Hij wil een paar onderdelen gewoon vlak wit hebben, weg uitdagingquote:
Voor een keertje wil ik zequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Cee het volgende:
Erg origineel bedacht!Zou het zelf nooit willen maar het zijn mooie kunstwerkjes.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vriend van me vroeg of ik z'n computer wilde airbrushen, ja is goed. Hij wil een paar onderdelen gewoon vlak wit hebben, weg uitdaging
Ohw... 'nice'. Over een kwartiertje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Vanavond begint het nieuwe seizoen van Over mijn lijk weer..
Nee. 22:25 op ned. 1quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... 'nice'. Over een kwartiertje?
Top! Dan zet ik dat straks aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee. 22:25 op ned. 1
BNN: Over mijn lijk #8
Ik ga 't kijken (net als alle seizoenen). Zie er naar uit en tegelijkertijd er tegenop. Jammer dat het zo laat komt want dan ga ik er in bed hele tijd over malen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
Vanavond begint het nieuwe seizoen van Over mijn lijk weer..
Heb het hetzelfde..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga 't kijken (net als alle seizoenen). Zie er naar uit en tegelijkertijd er tegenop. Jammer dat het zo laat komt want dan ga ik er in bed hele tijd over malen.
Helemaal waus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:40 schreef roos85 het volgende:
Die moeder speelt wel erg het slachtoffer
Ja klopt..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Dat meisje op tv dan he, niet m'n collega.
Hahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Dat meisje op tv dan he, niet m'n collega.
Bizar hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha
Mens is gekHij was z'n verblijfsvergunning in Spanje kwijt, terug naar Pakistan, moest hij met een nichtje trouwen maar zijn moeder koos voor de Nederlandse.
Ze kennen elkaar een jaar, hebben elkaar 3,5 week gezien en ze wordt nu moslim want 'ik geloof in iets en of dat nou God of Allah is maakt me niet uit'. Oh en negatief reisadvies en zo
Ze is twintig btw
En hij kan amper Engels.quote:
Die own ik met twee vingers in m'n neusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Je hebt nu ook een Glee playlist in Songpop
Kom daaaahaaaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die own ik met twee vingers in m'n neus
Ohh!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef iBenny het volgende:
Je hebt nu ook een Glee playlist in Songpop
Wat is je username op Songpop danquote:
Check uwen dmquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is je username op Songpop dan?!
Alweerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij voelde ik net een aardbeving... mijn bed trilde!
Jaaa, kilometertje of 6 verderop.. stelt niet zoveel voor... maar aardbeving laat het heftig lijken... gewoon een paar trillinkjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alweer? Gister ook eentje in de buurt toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |