hier hebben we wel ff regen gehad. en goed ook. maar duurde maar ffquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Hier is het zwaar tegengevallen, ik wil koelheid
ik ken datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de SC die je gestolen kan worden zitten een aantal mensen die me ook gestolen kunnen worden, maar ook een aantal die ik erg graag mag, anders was ik er ook al lang weggeweest
Het was een klein beetje pisregen, niet genoeg om te koelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Blagen of bloedzuigers komen eerder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Lutte het volgende:
Maar Vaduz, wil je ze kidz gaan noemen of toch eerder draakjes?
hier ook, beetje wind en een paar druppeltjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een klein beetje pisregen, niet genoeg om te koelen
Ik woon inmiddels tussen mijn water met ijsblokjes en m'n ventilator in
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blagen of bloedzuigers komen eerder.
Nou ja met Chinezen kun je alle kanten op. Kroepoekjes was nog nooit zo treffend!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blagen of bloedzuigers komen eerder.
Whahahhaa verhaal wordt steeds beter ouwe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?
die zag ik op fb he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik heb wel een 400 pound monkey op
hier is het behoorlijk tekeer gegaan, maar geen enkele verkoelingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Uhhhh?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?
Is waar. Over goede spleten gesproken zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja met Chinezen kun je alle kanten op. Kroepoekjes was nog nooit zo treffend!
hehe grapje. ik dacht voorheen altijd dat hij homo was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahahhaa verhaal wordt steeds beter ouwe.
ik heb een zwager van 40 die nog steeds in de kast zitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe grapje. ik dacht voorheen altijd dat hij homo was.
Ik heb nu paars haar. Die verwarring wilde ik niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
grapje omdat ik dacht dat hij homo was. op de meet dacht ik ook dat hij patrique was enzo
hehe, ik sprak gewoon de langste aan he. ik wist dat patrique lang was, dus ik dacht ik spreek de langste gewoon aan om te kijken of dat patrique isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nu paars haar. Die verwarring wilde ik niet meer.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:35 schreef gomi het volgende:
[..]
grapje omdat ik dacht dat hij homo was. op de meet dacht ik ook dat hij patrique was enzo
Vaduz wint van iedereenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik sprak gewoon de langste aan he. ik wist dat patrique lang was, dus ik dacht ik spreek de langste gewoon aan om te kijken of dat patrique is
dat wist ik toen nog niet.quote:
Herkansing zal wel heel lang duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik baal nog van de nooit genomen langnekfoto
dat is voor jou niet zo moeilijk: gewoon rechtop gaan staan, zie je ze allemaalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, Oscar Kazan doet het verkeerd. Je moet gewoon een Chinese zoeken binnen de landsgrenzen.
Altijd weer ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:39 schreef gomi het volgende:
[..]
dat wist ik toen nog niet.
ik dacht ik spreek die gozer aan en als dat niemand van tal is, dan bel ik kally maar weer
En ik wilde em nog wel zo nemen dat je langer leekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Herkansing zal wel heel lang duren.
Heeft de broer van m'n stiefopa gedaan, heerlijk mens, alleen niet te verstaan. Toen ik haar ontmoette dacht ik dat ze zijn dochter wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, Oscar Kazan doet het verkeerd. Je moet gewoon een Chinese zoeken binnen de landsgrenzen.
Ik ben de krullenbol die bij Kally uit de auto roltquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:40 schreef Koen66 het volgende:
da's altijd leuk bij meets, kijken "wie er bij hoort"
jou heb ik ook nooit gemeetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben de krullenbol die bij Kally uit de auto rolt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heeft de broer van m'n stiefopa gedaan, heerlijk mens, alleen niet te verstaan. Toen ik haar ontmoette dacht ik dat ze zijn dochter was
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben de krullenbol die bij Kally uit de auto rolt
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, het kinderslot zat nog op de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |