Is hij fan van hem of sarcastisch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En hij komt baas Diederik Samson ook weer tegen.
Kampioensfeest gevierd.quote:
Sarcastisch. Hij zat een keer aan tafel bij VI Oranje, maar dat was gewoon pijnlijk om te zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is hij fan van hem of sarcastisch?
Oh, dat belooft nog watquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sarcastisch. Hij zat een keer aan tafel bij VI Oranje, maar dat was gewoon pijnlijk om te zien.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Twiitch het volgende:
Wehehehe kutbelgjes gaan toch niet kwalificeren voor Brazilie, wehehehe 5de toernooi op rij gaan ze missen wehehehehuhuhuhuhu
Zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die met die volle krullen is zo kenkertjegeil he.
Bij de KBVB lopen allicht een aantal mensen rond die dat ook daadwerkelijk denken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, jullie verliezen hier gewoon van de volgende wereldkampioen natuurlijk ...
Oh dan heb jij een andere aflevering gezien dan ik destijds.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sarcastisch. Hij zat een keer aan tafel bij VI Oranje, maar dat was gewoon pijnlijk om te zien.
Daar ben ik ook zonder enige twijfel van overtuigd ja ...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij de KBVB lopen allicht een aantal mensen rond die dat ook daadwerkelijk denken.
Jullie Belgen zijn daar dus echt van overtuigd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach, jullie verliezen hier gewoon van de volgende wereldkampioen natuurlijk ...
altijd arrogant inderdaad die belgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Bij de KBVB lopen allicht een aantal mensen rond die dat ook daadwerkelijk denken.
Ga je zometeen ook naar huldiging in Brussel?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zonder enige twijfel van overtuigd ja ...![]()
Maar goed, als Belg vrees ik dat Kroatië zich niet zo makkelijk gaat laten rollen als dit Nederland ...
Hmm dat kan natuurlijk ook, misschien heb ik de verkeerde voor me! Wat ik me herinner is dat hij nogal voor lul werd gezet, zijn grappen niet goed overkwamen en hij alleen maar domme vergelijkingen maakte met de 2e kamer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh dan heb jij een andere aflevering gezien dan ik destijds.
Die Kroaten zijn echt goed hoor!! Ben echt fan van hun. Denk dat julie wel 2de kunnen worden, maar dan moet je die vervloekte play ofs spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar ben ik ook zonder enige twijfel van overtuigd ja ...![]()
Maar goed, als Belg vrees ik dat Kroatië zich niet zo makkelijk gaat laten rollen als dit Nederland ...
Die middelste?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die met die volle krullen is zo kenkertjegeil he.
Dat mogen ze al een jaartje of 15 hoor. Nederland heeft al 9 a 10 wedstrijden op rij niet van ze gewonnen....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Caland het volgende:
Ach, kunnen ze toch mooi tegen hun kleinkinderen vertellen later. 'Toen wonnen wij van het grote Holland'
Omdat hij de zwarte piet is? Het zwarte krijgt hij toch niet eraf gewassen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk dat BMI wel het record in de douche gaat zetten
Het gat tussen de aankomende topverdediging, want die gaat er zeker komen, en de verdedigers in de middencategorie qua leeftijd is idd wat te groot.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:51 schreef Pedroso het volgende:
Jongens als v. Rhijn, BMI, de Vrij, Viergever, Willems kun je niet echt iets verwijten. Spelen net in de eredivisie en hebben op dit niveau totaal nog geen ervaring.
Het zal even duren voordat je wat aan deze jongens zult hebben op constant niveau.
Nu blijkt wat voor groot gat je hebt op alle vlakken maar zeker ook de verdediging, van de groep van zeg maar 21 jaar tot 30 jaar zit er weinig tot niets bruikbaar bij.
een soort K3quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Die middelste?
[ afbeelding ]
Wat is Djumbo trouwens? Echt nog nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |