Voel dat wat minder, maar Gijsbert is idd soms niet al te tv geniek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
had een beetje de sfeer van Toine van Peperstraten met Ellen van Langen en die gast met die 2 horloges tijdens het atletiek.
tot morgenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
OK! Ga er vandoor! So long, suckers and have a good one!
friekin_, tossow!
Ah, waar spelen The Magic Numbers?quote:
Na Depeche Modequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, waar spelen The Magic Numbers?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_, tossow!
Depeche Modequote:
Geen idee, misschien onderweg?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Depeche Mode
Waar is Sack eigenlijk?
Denk dat dat komt doordat 3fm (om wat meer credibility te krijgen) het festival heeft "omarmd".quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lowlands is wel sinds een paar jaar uberhip geworden om voor mij onverklaarbare redenen, waardoor het in 2 uur uitverkocht is en er zoiets in het land is als "daar moet je bij geweest zijn".
Nou dat is al veel langer zo dan de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:04 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Denk dat dat komt doordat 3fm (om wat meer credibility te krijgen) het festival heeft "omarmd".
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
friekin_, tossow!
Dat is zo (VPROquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou dat is al veel langer zo dan de afgelopen jaren.
Maar toch, het is pas een paar jaar dat het achterlijk snel uitverkocht is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:09 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dat is zo (VPRO), maar ik bedoel circa 2005/2006 Giel Beelen op de camping, Smiley VeenstraVeenstra etc.
Yep, 2e keer op de dag zelf. Geen early bird aktie meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar toch, het is pas een paar jaar dat het achterlijk snel uitverkocht is.
'vroegah' heb ik nog wel mijn kaartje pas in mei of juni gekocht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Yep, 2e keer op de dag zelf. Geen early bird aktie meer
Da's tegenwoordig al heel wat dat iemand er geen bezwaar tegen heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:15 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nooit gerookt, maar geen bezwaar als jij er 1tje opsteekt
Ik ook, 2004 zelfs een week voor het festival. Moest altijd een beetje overtuigd worden om te gaan door een goede line up. Ik ben eigenlijk niet zo van de massa events. Vanaf 2008 op de 1e dag van de VVK blind m'n kaartjes gekocht. Nu voor het 3de jaar op rij kaartjes gewonnen. Dit jaar zelfs 4.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
'vroegah' heb ik nog wel mijn kaartje pas in mei of juni gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |