Ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eigenlijk net zoiets als een The Fall-fan. Meer houden van over muziek lezen dan dat je van muziek houdt
Dan snap je er dus de ballen van.quote:
Niemand hier vindt het heilig; we vinden het leuk. En dat dan weer 'heel erg'. Maar meer dan dat is het niet.quote:Waarom? Het is een festival maar zo heilig is het daar nou ook weer niet.
Die zijn er vroeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:29 schreef Dikketroela het volgende:
Eerste dijkfoto was er al hoor! Aanschouw:
[ afbeelding ]
En de eerste foto van het terrein ook al:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:29 schreef Dikketroela het volgende:
Eerste dijkfoto was er al hoor! Aanschouw:
[ afbeelding ]
Dat is tenminste een beetje realiteitszin. Krijg het idee van reacties hier en ook op de andere sociale media alsof het festival aanbeden wordt. Beetje onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dan snap je er dus de ballen van.
[..]
Niemand hier vindt het heilig; we vinden het leuk. En dat dan weer 'heel erg'. Maar meer dan dat is het niet.
Tegenwoordig is dat normaal toch? Alles is geweldig of helemaal ruk. Een grijs gebied bestaat niet meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is tenminste een beetje realiteitszin. Krijg het idee van reacties hier en ook op de andere sociale media alsof het festival aanbeden wordt. Beetje onzin natuurlijk.
Ja dood aan de social media in dat.geval dan. Je hebt voor en tegen, niets wat daar ttussen meer valt. Althans niet wat er online genoteerd kan worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat normaal toch? Alles is geweldig of helemaal ruk. Een grijs gebied bestaat niet meer.
In de journalistieke media is het meestal al net zo erg. Tijdsbeeld vrees ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja dood aan de social media in dat.geval dan. Je hebt voor en tegen, niets wat daar ttussen meer valt. Althans niet wat er online genoteerd kan worden.
Pukkelpop, 2x keer geweest, is toch wel een echt grijs gebied. Misschien wel een betere programmering daar, maar sfeer en randzaken die een festival naar een hoger level tillen ontbreken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een grijs gebied bestaat niet meer.
Wat me altijd opvalt aan die 1e foto's dat het gazon zo mooi groen is, vrijdag is daar al snel niks meer van over.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
En de eerste foto van het terrein ook al:
[ afbeelding ]
Foto is van Beaudelaire.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:40 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Pukkelpop, 2x keer geweest, is toch wel een echt grijs gebied. Misschien wel een betere programmering daar, maar sfeer en randzaken die en festival naar een hoger level tillen ontbreken.
Maar waarom? Bang voor kritiek? De andere opties niet meer afwegen? (Pukkelpop, Roskilde eerder dit jaar) als je al aangeeft dat je dat betere alternatieven vindt komt de lowlands stormvloed daar al overheen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de journalistieke media is het meestal al net zo erg. Tijdsbeeld vrees ik.
Nee, we slopen met z'n allen elk greintje natuur daarzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:41 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Wat me altijd opvalt aan die 1e foto's dat het gazon zo mooi groen is, vrijdag is daar al snel niks meer van over.
Gijsbert Kamer van de Volkskrant vind ik altijd behoorlijk objectief, alleen van het Excelsior label is alles briljant... Jammer dat Erik Corton en die zoutloze Marike Jager de reportages voor TV maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
In de journalistieke media is het meestal al net zo erg. Tijdsbeeld vrees ik.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:43 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Gijsbert Kamer van de Volkskrant vind ik altijd behoorlijk objectief, alleen van het Excelsior label is alles briljant...
Ik vond die utizendingen met Gijsbert Kamer en Brecht van Hulten een paar jaar geleden pas écht tenenkrommend.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:43 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Gijsbert Kamer van de Volkskrant vind ik altijd behoorlijk objectief, alleen van het Excelsior label is alles briljant... Jammer dat Erik Corton en die zoutloze Marike Jager de reportages voor TV maken.![]()
Tja als festivals ken ik Pinkpop, Werchter, Rockin' Park, Dauwpop. Bospop en Lowlands. Op allen heb ik me vermaakt. Moet wel zeggen dat ik de diversiteit van lowlands+sfeer altijd erg fijn vind. Maar Lowlands is niet de hemel op aarde (al voelt dat soms tegen het einde van de dag wel zo door de alcoholquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar waarom? Bang voor kritiek? De andere opties niet meer afwegen? (Pukkelpop, Roskilde eerder dit jaar) als je al aangeeft dat je dat betere alternatieven vindt komt de lowlands stormvloed daar al overheen.
Kijk het line up geneuzel hou je ieder jaar maar wat biedt Lowlands meer dan een ander festival? Niet heel veel toch? En dat niets ten nadele van het festival.
had een beetje de sfeer van Toine van Peperstraten met Ellen van Langen en die gast met die 2 horloges tijdens het atletiek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond die utizendingen met Gijsbert Kamer en Brecht van Hulten een paar jaar geleden pas écht tenenkrommend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |