quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het ook altijd door de grootste mongool laten testen,
Oeps.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou een fantastische bugfinder zijn.
Denken dat ik dat niet snaptequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef STING het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook, Cue_ begreep het weer eens niet
Uhm ik ging borrelen gisteravond. Het plan was om gewoon na het borrelen naar huis te gaan maar ik ben net pas thuis.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moeten we nu vragen wat er allemaal gebeurd is, en dat je dan gaat zeggen, nee hihi gaan zin om te vertellen?
okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik ging borrelen gisteravond. Het plan was om gewoon na het borrelen naar huis te gaan maar ik ben net pas thuis.
Gevallen met de fiets, heel mn been is blauw![]()
Nu licht katertje.
en bedankt!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ruikt het hier naar oude kaas en dode hamster?
Op het moment van het posten van dit bericht was ik bezig met kattenkots opruimen. Oké, toen nog net niet, maar een half uurtje later wel.quote:
Waarom ruikt het hier naar zweet en zaad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Barbusse het volgende:
Waarom ruikt het hier naar oude kaas en dode hamster?
Waarvoor?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ruikt het hier naar zweet en zaad?
Het is onbeleefd om een vraag met een wedervraag te beantwoorden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ruikt het hier naar zweet en zaad?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat ik weer op mijn werk zit en dat vind ik niet leuk
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:25 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Omdat ik weer op mijn werk zit en dat vind ik niet leuk
lege blikjes verzamelen in bad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:31 schreef dick_laurent het volgende:
Maar goed, morgen ben ik vrij en dan doe ik dit:
[ afbeelding ]
nou ik kan wel iets leukers bedenken voor mijn vrije dagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
JA! Weet je hoe gaaf dat is!!?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |