Ik vod het er ook wel schattig uit zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, toch is het stiekem wel lief![]()
Bij mn ex werd ik vaak wakker tussen twee katten. Als je de pech had op je rug te draaien, lag er eentje bovenop je, waardoor je wakker werd door wat adem te kort
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef twi het volgende:
Ach, als je de ruimte ervoor hebt en hem toch niet gebruikt.
hier nog zo een!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet echt niets hebben van dieren in de slaapkamer
Mijn kat mocht ook nooit in de slaapkamer en zal dat ook nooit mogen, maar bij haar waren ze het gewend. Ik vond ook nog tijden later haren van haar katten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vod het er ook wel schattig uit zien![]()
Maar al die haren meteen
Juk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn kat mocht ook nooit in de slaapkamer en zal dat ook nooit mogen, maar bij haar waren ze het gewend. Ik vond ook nog tijden later haren van haar katten.
We moeten het ergens over hebbenquote:
Dat haat ik zo altijd, al die harenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn kat mocht ook nooit in de slaapkamer en zal dat ook nooit mogen, maar bij haar waren ze het gewend. Ik vond ook nog tijden later haren van haar katten.
Van mijn part heb je het over de koolmonoxide in de lucht..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We moeten het ergens over hebben
Zó vies is het nu ook weer niet, ze kwamen niet buiten en katten zijn schoner/hygienischer dan de gemiddelde persoonquote:
Ja die arme vogels, ben benieuwd hoe ze het ervarenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mijn part heb je het over de koolmonoxide in de lucht..
Verkapte doodsverwensing.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van mijn part heb je het over de koolmonoxide in de lucht..
Nee, maar heb gewoon een hekel aan haren op mijn kleren en daarnaast heb ik vrij weinig met kattenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zó vies is het nu ook weer niet, ze kwamen niet buiten en katten zijn schoner/hygienischer dan de gemiddelde persoon![]()
De haren zijn wat minder prettig, zeker op een broek of trui. Buiten dat is een kat in bed best wel leuk, ze komen lekker tegen je aan liggen.
het onderwerp erin gooien is een doodverwensing? Laten we het dan ook maar hebben over die putten in afrika.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:42 schreef twi het volgende:
[..]
Deze regel gaat alleen op wanneer het niet over katten gaat.
geen beesten in bed dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet echt niets hebben van dieren in de slaapkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |