Nee, deze is voor in mijn herrie-maak-kamer...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Nu luisteren met koptelefoon op?
Ow ja hoofdtelefoon, geen koptelefoon. Gek woord eigenlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een nieuwe hoofdtelefoon, meldde ik in het vorige topic...
Okay wel zo fijn!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, deze is voor in mijn herrie-maak-kamer...
nee de vorige keren was het geen leuke high. Nu heb ik klaarblijkelijk uitgebreid over mijn Vegas trip gebabbeld tegen de dokterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel fijn al die onderzoeken dan...
Ach, is hele oude house muziek van eind jaren 80.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik moet even aan die muziek wennen MM
zit een beetje dezelfde beat in als Westbam - Mayday Anthemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, is hele oude house muziek van eind jaren 80.
Is wat dat betreft toch wel mijn favoriete periode en is perfect om te mixen met leeftijdgenootjes...
Zoals dit:
En dan maken we daarmee de cirkel weer rond:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zit een beetje dezelfde beat in als Westbam - Mayday Anthem
Vorig jaar weer eens naar Wooferland geweest met alleen maar van die eind jaren 80/begin jaren 90 meuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Begin jaren negentig ging ik nog naar houseparty's
Leuk, maar mijn ouwe trouwe F3538 sound processor met getunnelde LED's (gekocht in 1986!!!) doet het nog prima samen met mijn Technics eindversterker:quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, iets voor jou?
http://www.eisa.eu/awards/1/1/audio.html
Het was niet mijn favoriete muziek, maar iemand moest toch rijden? Ik vermaakte me wel trouwens, ook zonder alcohol en pilletjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had er echt een schijthekel aan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar weer eens naar Wooferland geweest met alleen maar van die eind jaren 80/begin jaren 90 meuk.
Prachtig!!
Geweldig, he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tegen zulke verlichting kan geen enkele nieuwe installatie op
Ow dat is wel heel warm. Het is bij ons tot nu toe max. 24 graden geweest.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:59 schreef MadMaster het volgende:
En nu ga ik de sauna, ook wel mijn herrie-maak-kamer genaamd, verlaten.
Het is hier boven de 30 graden...
Ik had al een rondvaartboot geregeld...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
4-2 voor Belgie
Ze zetten de trend gewoon door...
met als uitgangspunt dat een goed begin het halve werk isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
De grote van gaal show kan beginnen : P
Ik gok op 'opbouwfase'...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met als uitgangspunt dat een goed begin het halve werk is
Ah, klinkt bekend jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een nieuwe hoofdtelefoon, meldde ik in het vorige topic...
Endoscopie? Vond dat zelf wel meevallen vanwege de verdovingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja gaat goed met de ladies! en een darm onderzoek
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zit je alvast in het ritme
Hou opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en gaar ben je toch wel na LL...
Zie, valt allemaal wel mee
Precies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zit je alvast in het ritme
dat is toch het favoriete ritme voor ouders met jonge kinderen?quote:
Hier niet hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is toch het favoriete ritme voor ouders met jonge kinderen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, je wordt op je wenken bedient![]()
Jacht op motorduivels
Begint dat vandaag al?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:10 schreef Nembrionic het volgende:
Gaaaar.....maar wel Lowlandstijd
Het echte festival begint morgen maar vandaag gaat iedereen naar de campingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begint dat vandaag al?
Zag net al vele jongeren met kampeer-uitrusting op het station...
Hier ook niet hoor. Lennon ligt nu nog te slapen. Peace en ik zitten beneden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is toch het favoriete ritme voor ouders met jonge kinderen?
Muv ons.. Wij gaan morgenvroeg pas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het echte festival begint morgen maar vandaag gaat iedereen naar de camping
Dat is helemaal mooi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook niet hoor. Lennon ligt nu nog te slapen. Peace en ik zitten beneden.
Mooie tijd toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi.![]()
Hier is M. onze wekker. Gaat tussen half 7 en 8 uur af. En de speen is de snoozeknop tot 7 uur.![]()
Camping 7 geloof ik en dat is prima. Kun je nog redelijk slapen ook. Wij hoeven niet zo dichtbij.quote:
Heb je mooi een ochtend- en avondwandelingetje.quote:
Groot gelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi.![]()
Hier is M. onze wekker. Gaat tussen half 7 en 8 uur af. En de speen is de snoozeknop tot 7 uur.![]()
Full-time mama.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooie tijd toch?
Ben je nu full-time mama of werk je er nog deels bij?
maar.... wij hoeven niet met onze tent enz. de brug over..quote:
Yeps. Is ong. 15 minuten. Dat valt wel mee. Avondwandeling duurt wel iets langer vaak trouwens. Alcohol!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je mooi een ochtend- en avondwandelingetje.
elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar.... wij hoeven niet met onze tent enz. de brug over..
foei!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Is ong. 15 minuten. Dat valt wel mee. Avondwandeling duurt wel iets langer vaak trouwens. Alcohol!!
Dat slapen vind ik wel belangrijk, hoewel ik niet veel nodig heb.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Camping 7 geloof ik en dat is prima. Kun je nog redelijk slapen ook. Wij hoeven niet zo dichtbij.
Kan een uitdaging zijn bij die brug dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Is ong. 15 minuten. Dat valt wel mee. Avondwandeling duurt wel iets langer vaak trouwens. Alcohol!!
Is altijd nog goed gegaan bij ons.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan een uitdaging zijn bij die brug dan.
's nachts ga ik vaak soepeler erover dan 's morgens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is altijd nog goed gegaan bij ons.
ja, goede zaak met de warmte die verwacht wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik lees net dat je als festivalganger zelfs flesjes mee het terrein op mag nemen ivm warmte, wel zonder dop
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik lees net dat je als festivalganger zelfs flesjes mee het terrein op mag nemen ivm warmte, wel zonder dop
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
We lezen de verhalen over uitdrogingsverschijnselen en oververhitting wel op Teletekst...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ga ik ook wel gebruik van maken. Ze hebben ook extra waterpunten aangelegd.
Ja, er zijn altijd mensen die niet goed op zichzelf letten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We lezen de verhalen over uitdrogingsverschijnselen en oververhitting wel op Teletekst...
Wat een lieve reactie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is 7.00 uur misschien toch wel wat vroeg, maar wel part of the job...![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
's nachts ga ik vaak soepeler erover dan 's morgens.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een lieve reactie.Krijg meestal andere reacties.
Duidelijk dat jij er vorig jaar er niet bij was...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Diaan krijgt een zwaar weekend...
Op vrijdag en zaterdag ga ik ook aan de alcohol, dan valt het voor mij ook mee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Diaan krijgt een zwaar weekend...
Mensen denken dat echt denk ik. Ik vind zelf thuis zijn zwaarder/drukker dan werken...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je nu maar een luilekkerland-leventje hebt?
Snap ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat wet(en)/wist(en) ik/wij niet
assumption.... (alhoewel deze niet helemaal op gaat hier)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik deed vannacht de lamp aan op verzoek van Sheep. Vervolgens kijkt hij me slaperig en half boos aan met een blik van "Waarom?!" waarop ik hem een tijdlang verbolgen aan lag te kijken met een blik van "Jíj maakt mij ervoor wakker en nu ben je boos?!"
Duurde best even tot ik doorhad dat ik zijn verzoek had gedroomd
Onder andere.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je nu maar een luilekkerland-leventje hebt?
Ik zou me misschien niet vervelen, maar ik zou niet de hele tijd thuis willen zitten. En ik zou het zonde van mijn studie vinden. Maar iedereen moet het zelf wetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onder andere.![]()
Meestal is de eerste reactie: 'maar je gaat toch binnenkort wel weer werken?', 'wanneer ga je weer werken dan?', 'let maar op, over een maand of 2 verveel je je dood thuis'.
En daarna komen dingen als: 'lui', 'niet goed voor de sociale ontwikkeling', 'lekker makkelijk', 'saai', 'zonde van je leven', 'verveel je je niet dood', 'wat doe je dan de hele dag?!', 'zonde van je studie', enz.
Dit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:28 schreef B.ertha het volgende:
. Maar iedereen moet het zelf weten
Ik vind het altijd zo stom dat mensen al zo snel met een oordeel klaar staan. Het is waar jullie/jij je prettig bij voelen/voelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onder andere.![]()
Meestal is de eerste reactie: 'maar je gaat toch binnenkort wel weer werken?', 'wanneer ga je weer werken dan?', 'let maar op, over een maand of 2 verveel je je dood thuis'.
En daarna komen dingen als: 'lui', 'niet goed voor de sociale ontwikkeling', 'lekker makkelijk', 'saai', 'zonde van je leven', 'verveel je je niet dood', 'wat doe je dan de hele dag?!', 'zonde van je studie', enz.
Dat laatste lijkt me ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef Soempie het volgende:
Maar van degene van wie ik al die reacties had verwacht kreeg ik een: 'als jullie dat zo kunnen regelen samen, dan is dat toch hartstikke fijn en mooi?'.
Ik kan ook niet thuiszitten... Vond de 18 weken zwangerschapsverlof dan ook lang genoeg. Was blij om weer te gaan werken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou me misschien niet vervelen, maar ik zou niet de hele tijd thuis willen zitten. En ik zou het zonde van mijn studie vinden. Maar iedereen moet het zelf weten
Ja, dat bedacht ik me net ook, nadat ik bovenstaande had gepost...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik voor je hopen dat je dat niet meemaakt, dan is de kans redelijk aanwezig dat je zonder werk zit
Want dat was nog niet zo ?quote:door Mike Muller
AMSTERDAM - Motorracende wegpiraten zijn gewaarschuwd: wie met exorbitant hoge snelheid over de Nederlandse wegen scheurt, zal worden geconfronteerd met stevige sancties.
zie mijn post vanaochtendquote:
kan ik me voorstellen... Maar ik vond mijn wereld zo klein worden.. Er was natuurlijk wel een baby waar je heel veel rekening mee moet houden. Je kunt niet gaan en staan waar je wilt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:39 schreef MadMaster het volgende:
18 Weken niet werken zitten lijkt me op zich wel een keer lekker.
Maar aangezien de kans dat ik zwanger wordt 0,0 is, denk ik niet dat ik dat ga meemaken...
4 à 5 dagen is ook wel een andere uiterste vind ik. Dat zou ik nooit doen. Bij ons is de grens 3 dagen oppas per week.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en soempie, Ik ben een voorstander van thuis blijven om je kind op te voeden. Mensen die hun baby/peuter 4 à 5 dagen uitbesteden aan kdv/ opa en oma/ oppas heb ik nooit zo goed begrepen.
En ook geen leuke vrouw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
Je moet trouwens ook wel een type zijn om thuis te zijn. Als ik fulltime thuis zou zijn, zou ik geen leuke moeder zijn denk ik.
Ik ben ook geen ervaringsdeskundige en 1 of 2 dagen zou wel kunnen lijkt me. Maar ik vind dat als je voor kinderen kiest, je daar ook tijd in moet stekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
4 à 5 dagen is ook wel een andere uiterste vind ik. Dat zou ik nooit doen. Bij ons is de grens 3 dagen oppas per week.
Moet zeggen dat ik het niet slecht vind om een kind naar kdv te doen.. Daar leren ze heel veel en is ook e leuk. Als ik Twan met Lennon vergelijk, dan is dat best een verschil. Twan is nooit naar kdv geweest, was altijd bij opa/oma. Lennon gaat wel. Ik heb achteraf wel spijt dat Twan niet is gegaan.
als het zou kunnen, zou ik best minder willen werken, dat wel. Fulltime thuiszitten zou ik tijdelijk best kunnen, maar niet jaren...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he peace, niets voor jou, fulltime thuiszitten?
Eens met het laatste punt. Maar het een sluit het ander dus niet uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ervaringsdeskundige en 1 of 2 dagen zou wel kunnen lijkt me. Maar ik vind dat als je voor kinderen kiest, je daar ook tijd in moet steken
quote:Verder wil ik hier nieman aanvallen of afvallen, want wat weet ik er nou van
Behalve dan dat het neefje van m'n vriendin mij opeens veel toffer vind dan haar, dus blijkbaar kan ik tegenwoordig wel met kinderen omgaan. Maar zelf hoef ik ze nog ff niet
We willen graag naar allebei 32 uur per week werken. Peace 1 dag thuis en ik 1 dag thuis. Ik vind dat vaders ook wat meer thuis moeten zijn. Helaas is dat bij sommige werkgevers niet mogelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het zou kunnen, zou ik best minder willen werken, dat wel. Fulltime thuiszitten zou ik tijdelijk best kunnen, maar niet jaren...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en jonge ouders die elke scheet van hun kind op twitter/Facebook moeten melden, liefst met foto's...
dat heb ik ook altijd gezegd, maar jaren thuis nee, ik heb dan teveel ideeen die ik wil uitvoeren. Een ervan vergt erg veel voorbereiding, dus daar zou ik een paar jaar zoet mee zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:22 schreef Mark het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn ieder 1 dag thuis.
Maar ik denk dat ik (als ik bijvoorbeeld een miljoen zou winnen in de loterij) best mijn werk op kan zeggen en me prima thuis zou vermaken. Op termijn dan wellicht iets met vrijwilligerswerk doen ofzo, maar ik zou niet snel bang zijn dat ik me ging vervelen.
Geen moment.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:05 schreef Etcetera het volgende:
Maar wat ik me nu wel afvraag Soemp: mís je dat niet? Werken bedoel ik? Ik ben zelf niet anders gewend dan dat mijn moeder thuis was, en dat heb ik altijd prima gevonden. Maar ik zou het zelf niet kunnen denk ik.
Yep, ik ga eigenlijk maar 1 keer per week nog naar het verfoeide Westenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Mark![]()
Ideaal!
Jij hebt ook nog een voordeel dat je thuis kunt werken toch?
Nouja, dat wil ik dus ook gaan doen later. Het liefst zou ik op de basisschool bijvoorbeeld heel actief meewerken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:22 schreef Mark het volgende:
Mijn vrouw en ik zijn ieder 1 dag thuis.
Maar ik denk dat ik (als ik bijvoorbeeld een miljoen zou winnen in de loterij) best mijn werk op kan zeggen en me prima thuis zou vermaken. Op termijn dan wellicht iets met vrijwilligerswerk doen ofzo, maar ik zou niet snel bang zijn dat ik me ging vervelen.
Ik haal er geld uit, dus zodra dat niet meer hoeft ben ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen moment.
Wat haal je uit werk? Sociaal contact, uitdaging, je interesses liggen er, ..geld, ....?
Al die zaken hoef ik niet te missen, omdat ik het ergens anders uit haal.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, ik ga eigenlijk maar 1 keer per week nog naar het verfoeide WestenIdeaal!
Ook fijn geregeld inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:30 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou prima minder kunnen werken en meer thuis zijn met de kidslijkt me geweldig, maar de huidige verdeling is ook prima: ik deel de maandag met m'n moeder (om de week), en Tinu heeft alle vrijdagen de kids. Drie dagen creche, kost best een cent maar het is te doen
Yupquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ook fijn geregeld inderdaad.
Volgend jaar Jair naar school, wordt opvang voor jullie iets goedkoper als het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yupkreeg al de rekening voor de maand september
Dat is veel geld. Maar daar krijg je natuurlijk wel een deel van terug via de belasting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Ligt eraan wat voor salaris je had.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
Voor Wiebel was dat denk ik vooral het punt. Ik wil graag thuis zijn en de kinderopvang is zo duur, dat we 1 week salaris van mij zelf konden houden. Tja, dat schiet weinig op.
't Was m'n bijbaantje. Karig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor salaris je had.
1 week salaris houden is dan wel erg weinig inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
Voor Wiebel was dat denk ik vooral het punt. Ik wil graag thuis zijn en de kinderopvang is zo duur, dat we 1 week salaris van mij zelf konden houden. Tja, dat schiet weinig op.
En een week was dus 2 a 3 dagen.![]()
ah dan maakt het niet zoveel uit idd.quote:
Dat doe ik al.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:40 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, als M wat groter is kun je misschien ook wat kinderen uit de buurt opvangen. Niks officieel maar gewoon 'playdates'. Dan heeft M zeker wel alle voordelen van kdv (samenspelen, op je beurt leren wachten enz.) maar het is toch goedkoop. En gezellig!
Gelukkig welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is veel geld. Maar daar krijg je natuurlijk wel een deel van terug via de belasting.
Mwah, de combinatie koopwoning, creche en overige verplichtingen betekent nog steeds elke maand salaris wegbrengenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef Mark het volgende:
Yep, hier ook. Anders kun je je salaris direct wegbrengen. KDV is ruim 1500 per maand, en BSO ook ruim 240
Ik lees net dit:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wanneer is onze playdate (Muzieum)?
Hmm, ik zal later eens kijken wat 'in de steigers' inhoudt..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik lees net dit:
Vanaf 20 augustus is het donkerbelevingsgedeelte helemaal klaar, maar staat de museale ruimte nog in de steigers. muZIEum biedt daarom tot 1 oktober een opstartkorting van 30% voor particulieren en scholen
Wil je dan voor of na 1 oktober?
True!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwah, de combinatie koopwoning, creche en overige verplichtingen betekent nog steeds elke maand salaris wegbrengen
Ik kan op basis van de huidige toeslag een week of twee houden geloof ik. Maar volgend jaar willen ze weer bezuinigen dus we zullen zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef Soempie het volgende:
En een week was dus 2 a 3 dagen.![]()
Juliet is de enige tent die daadwerkelijk dicht is aan alle kanten, dus daar is het wel nodig en niet zinloosquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me ook ja, weingi beschutting en als die er wel is is het in een warme tent.
Tent Julia schijnt airco te hebben
De Leeuwarden-groep waarmee ik eerder ging is geloof ik uitgedund tot twee personen. Ikzelf en een kameraad die een lift krijgt met de auto. Ik ben dus niet gebonden aan een bepaalde vertrektijd, dus ik denk dat ik dit keer aan het eind van de middag ga. Eens zien hoe dat bevaltquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:15 schreef MaJo het volgende:
Tim, ik ga niet met het OV naar lowlands en ik vertrek vanmiddag pas
Wij gaan ook aan het eind van de middag, we rijden mee met een vriend die nog moet werken. Het zal dan wel een stuk minder druk zijn bij de poortenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De Leeuwarden-groep waarmee ik eerder ging is geloof ik uitgedund tot twee personen. Ikzelf en een kameraad die een lift krijgt met de auto. Ik ben dus niet gebonden aan een bepaalde vertrektijd, dus ik denk dat ik dit keer aan het eind van de middag ga. Eens zien hoe dat bevalt
Dat is voor mij de redenering ook. Rustiger aan doen, minder wachten voor de pendelbus en ook minder lang bij de ingangquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij gaan ook aan het eind van de middag, we rijden mee met een vriend die nog moet werken. Het zal dan wel een stuk minder druk zijn bij de poorten
Zolang je die voldoening maar hebt, dat lijkt me wel heel belangrijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Geen moment.
Wat haal je uit werk? Sociaal contact, uitdaging, je interesses liggen er, ..geld, ....?
Al die zaken hoef ik niet te missen, omdat ik het ergens anders uit haal.
Ja, ik kon daar zo snel niks over vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hmm, ik zal later eens kijken wat 'in de steigers' inhoudt..
je kan proberen het niet te doen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Werk, daar mag ik me eind volgende week ook weer melden geloof ik...
Dat gaat pas maandag over een week echt opvallen, want officieel moet ik dan weer beginnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je kan proberen het niet te doen...
Dat hangt echt af van waar je woont. Hier in Tilburg valt het altijd dik tegen, en wat er is is duur. Ik koop altijd een hele berg kaarten in Frankrijk en neem ze mee naar NL.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef TradeMarkie het volgende:
We zijn een lang weekend naar de Ardennen geweest. En vergaten daar kaarten te kopen, dus we hebben kaartjes vanuit hier verstuurd, aangezien er hier ook, veel cheezy ansichtkaarten te vinden zijn
Ansichtkaarten versturen, het bestaat nog...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat hangt echt af van waar je woont. Hier in Tilburg valt het altijd dik tegen, en wat er is is duur. Ik koop altijd een hele berg kaarten in Frankrijk en neem ze mee naar NL.
Postcrossingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ansichtkaarten versturen, het bestaat nog...
erg he, in deze tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ansichtkaarten versturen, het bestaat nog...
Daarom zeg ik ook 'hier'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat hangt echt af van waar je woont. Hier in Tilburg valt het altijd dik tegen, en wat er is is duur. Ik koop altijd een hele berg kaarten in Frankrijk en neem ze mee naar NL.
Geen verhuiskaartjes, wel geboortekaartjes voor Lior natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben wel verhuiskaartjes verstuurdik vind kaartjes sturen sowieso leuk
We kunnen een betere peildatum maken voor wat betreft MM's verjaardag!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef MadMaster het volgende:
Vorige week ben ik vanwege mijn verjaardag gefeliciteerd via:
Die stond vroeger in de OP... maar ik geloof dat MM dat niet wilde? Dus nu staat 'ie in m'n telefoon en iPad als herinneringquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Etcetera het volgende:
We kunnen een betere peildatum maken voor wat betreft MM's verjaardag!!
Ik heb op de dag zelf mijn verjaardag hier zelfs bekend gemaakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We kunnen een betere peildatum maken voor wat betreft MM's verjaardag!!
Mijn iPad en telefoon zijn niet publiekelijk gedeeld, dus daar zal het niet vandaan komenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op de dag zelf mijn verjaardag hier zelfs bekend gemaakt.
Is op zich ook geen geheim, maar ik wil niet dat die overal op internet rondslingert...
Op Facebook heb ik mijn geboortedatum niet openbaar gemaakt, maar dan nog zijn er enkelen die die datum weten en je gaan feliciteren via dat medium. De rest leest dat en volgt dan...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijn iPad en telefoon zijn niet publiekelijk gedeeld, dus daar zal het niet vandaan komen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op de dag zelf mijn verjaardag hier zelfs bekend gemaakt.
Is op zich ook geen geheim, maar ik wil niet dat die overal op internet rondslingert...
Dank je!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dan heb ik dat gemist.
MadMaster, bij deze, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Ook bedankt!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef Diaan73 het volgende:
MM nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag dan!
Ik verstuur meestal kaarten via Greetz. Vind het wel leuk om zelf nog kaarten te ontvangen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:17 schreef MadMaster het volgende:
De eerste slachtoffers bij LowLands zijn al gevallen:
Dode bij crash vliegtuigje Biddinghuizen
Mwah, om dat nou zo aan elkaar te verbinden...quote:Lowlands
Het vliegtuigje kwam niet terecht op of rond het terrein van Lowlands, dat dezer dagen in Biddinghuizen plaatsvindt. Dat liet een woordvoerder van het festival weten. De crash vond op ongeveer 4 tot 5 kilometer afstand van het festivalterrein plaats.
Tijdens het evenement mogen in het luchtruim boven Lowlands geen vliegtuigen komen, aldus de zegsman.
Hiermee verbind je allesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Mwah, om dat nou zo aan elkaar te verbinden...
Ik schreef dan ook heel bewust 'bij Lowlands', niet 'op Lowlands'...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Mwah, om dat nou zo aan elkaar te verbinden...
Zweudse Kleuten Inbeussleutel!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hiermee verbind je alles![]()
[ afbeelding ]
Je zal maar de sleutel krijgen van je IKEA-woning of -hotelkamer...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zweudse Kleuten Inbeussleutel!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:21 schreef MadMaster het volgende:
Je zal maar de sleutel krijgen van je IKEA-woning of -hotelkamer...
[..]
Stapelbed!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuteltje!
/Youp
En gelukkig heb je nog 3 plankjes over.... dus de basis voor het kistje is gelegd, zal'kmaar zeggenquote:
[..]
Dat lijkt onze dennenboom in de tuin wel, helemaal kaal gevreten door een vage rupsensoort...quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:39 schreef Etcetera het volgende:
Jup![]()
'En dan komt je VROUW binnen.... 'Ik wil me nergens....'
'DOE DAT DAN OOK NIET!!!!!'
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef MadMaster het volgende:
Damn, ik word weer oom, schoonzus in de USA is weer zwangert:
[ afbeelding ]
Het lijkt wel wat op mij zo in die houding...
Dat zal niet van lange duur zijn, denk ik...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nu hebben jullie evenveel haar![]()
Het was raarder als je dit morgen had gepostquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb iets raars gedaan.
Ik heb morgen zomaar een dag vrijgenomen
quote:
chillen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
En wat ga je doen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb iets raars gedaan.
Ik heb morgen zomaar een dag vrijgenomen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Mijn mail is gecrasheddus nu even onbereikbaar via werkmail. Verveeeelend
Ik kan je laten weten wanneer ik er wél weer ben?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand nog op utrecht centraal vandaag?
eigenlijk moet je dat wel doen ja. Ik wil je nu wel eens ontmoeten en heb géén idee wanneer ik weer in het land ben... en ik heb altijd redenen genoeg richting Utrecht te gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan je laten weten wanneer ik er wél weer ben?
wanneer ga je terug naar de VS van A?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dat wel doen ja. Ik wil je nu wel eens ontmoeten en heb géén idee wanneer ik weer in het land ben... en ik heb altijd redenen genoeg richting Utrecht te gaan
Nope wel Café Nieuw Centraalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand nog op utrecht centraal vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Wat leuk! Aan de echo te zien zeker al 12 weken volgens mij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
de deuren tegenover elkaar open en flink zweten maarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het lub, heb jij airco in je kroeg of is het zweten?
de vouwwagen is ingepakt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn er bijna klaar voor. Zo goed als alles is ingepakt voor Lowlands.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de vouwwagen is ingepakt?
Dankjewel! Zal wel lukken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Soempie het volgende:
Diaan, heel veel plezier dit weekend!
Er gaat niets boven Groningen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
Leven Etcie en LadyBlack nog? Net weer een aardbeving in Groningen.
Zo laat nog? Declareer je wel overwerk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:39 schreef iamredleader het volgende:
vanaf Utrecht cs
bbq bij de baas gehad met het team, supergezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |