SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Dientje12 op 15-08-2012 20:31:32 ]
Kanker is wat het leven overtreft...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:15 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Dancehall muziek is best te smaken TS.
Enkel je topics zijn pure kanker maar die van mij ook dus dat maakt niets uit.
Toch gefeliciteerd mang
Wijze woorden, blaze er eentje voor Babylon.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kanker is wat het leven overtreft...
Niks aan te doen, niks aan te doen
het is FOK!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef SuperwormJim het volgende:
OMG WAT GOED!11!!1![]()
WAT EEN BAZIN BEN JE TOCH HE11!1111 IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOO TROTS OP JE11!!1
![]()
![]()
IK PLAS BIJNA IN MN BROEKJE
![]()
![]()
Ik doe niks voor Babylonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:20 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wijze woorden, blaze er eentje voor Babylon.
Rez kan er niet tegen dat ik Dancehall promote...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:11 schreef Rezania het volgende:
!
Flikker toch op man, ga lekker aandacht trekken op het station of zo.
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
deze al gezien?
[ASIAN] [Deel 11] Tribute to the Beauty of Asia
Waar zeg je dat tegen Beach?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
deze al gezien?
[ASIAN] [Deel 11] Tribute to the Beauty of Asia
Klopyquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bietsj
Lang niet gesproken en alles
ga jij lekker chinees eten ofzo, chineesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of jij gaat lekker weg
Bier en tetten(geen pics) voor iedereen, dankzij Dientje
Ik heb begrepen dat alles mogelijk is hierquote:
Niks mis met chinezenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
ga jij lekker chinees eten ofzo, chinees
Dat is niet zo. Ik heb inmiddels een moderator ingeseind om wat aan jouw sociaal niet gewenste uitlatingen te doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat alles mogelijk is hier
Ik ben grotendeels Chinees dus moet ik Chinees eten? Uhu.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
ga jij lekker chinees eten ofzo, chinees
Een moderator kan dan meteen dit topic sluitenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Ik heb inmiddels een moderator ingeseind om wat aan jouw sociaal niet gewenste uitlatingen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |