Eddiequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 00:11 schreef Heatseeker het volgende:
wietparkiet adoratie topic
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:25 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Komt bij mij over als een dikke zolderkamerautist die de FOK!bazen hun kont likt om zo hier geaccepteerd te worden. Misbruikt de "" doorgaans en heeft de autistische trekjes van een ICT nerd.
Tevens is 62 posts per dag best ziek, ga eens achter je computerscherm vandaan met dit mooie weer.
Wat een goede omschrijving van jezelfquote:
Ook deze reactie komt autistisch over.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat een goede omschrijving van jezelf
Beginnende bij de ict nerd, laat ik nou net een opleiding in die sector doen. 62 posts heb je snel als je veel tijdens nachtbagger post. En ik kom elke dag wel buiten. Autisme heb ik niet en ik vind het sneu dat je denkt daar zo mee te moeten spotten. Nou gr gr
Je Moerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ook deze reactie komt autistisch over.
als jij elke dag wel buiten komt wat doe je dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat een goede omschrijving van jezelf
Beginnende bij de ict nerd, laat ik nou net een opleiding in die sector doen. 62 posts heb je snel als je veel tijdens nachtbagger post. En ik kom elke dag wel buiten. Autisme heb ik niet en ik vind het sneu dat je denkt daar zo mee te moeten spotten. Nou gr gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |