achteruit lopend wint bolt nog van je...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:15 schreef Mierenneuker. het volgende:
Met mijn atletisch-gespierd lichaam sprint ik hem der zo uit.
En hoe weet jij dat dan wel zo zeker, je weet niet eens hoe snel ik kan lopen, papzak.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:42 schreef voor_altijd_alleen het volgende:
[..]
achteruit lopend wint bolt nog van je...
En hoe weet jij dan zo zeker dat hij een papzak isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:43 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dan wel zo zeker, je weet niet eens hoe snel ik kan lopen, papzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan zo zeker dat hij een papzak isen hoe weet jij dat zo zeker dat hij een papzak is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gr gr henk bil spank🔒
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan zo zeker dat hij een papzak isDat serieus nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Ja die meneer heeft kaal haar.''
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:46 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat zo zeker dat hij een papzak is?ey G ik stel toch net dezelfde vraag aan die kerel boven mij, maar jij maakt een vraag van een vraag. Vraagception.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gr gr henk bil spank∞
Dat deed ik niet, vandaar dat ik koos voor 'quote:
Noem me maar Henkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ey G ik stel toch net dezelfde vraag aan die kerel boven mij, maar jij maakt een vraag van een vraag. Vraagception.
ey Henk ik stel toch net dezelfde vraag aan die kerel boven mij, maar jij maakt een vraag van een vraag. Vraagception.quote:
Noem me maar : ik wil je pijpen nuquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ey Henk ik stel toch net dezelfde vraag aan die kerel boven mij, maar jij maakt een vraag van een vraag. Vraagception.
Deed je wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat deed ik niet, vandaar dat ik koos voor '[ afbeelding ]' als PI.
Ik zag geen Nederlander in de Finale van de 100m mannenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:43 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dan wel zo zeker, je weet niet eens hoe snel ik kan lopen, papzak.
hey cjquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:59 schreef voor_altijd_alleen het volgende:
[..]
Ik zag geen Nederlander in de Finale van de 100m mannen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:59 schreef voor_altijd_alleen het volgende:
[..]
Ik zag geen Nederlander in de Finale van de 100m mannen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |