Niemand die deze weet? Nieuwsgierig...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:08 schreef Bromfiets het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een huurmoordenaar die bij de politie werkt en op een gegeven moment "achter zichzelf aan zit"?
Die is laatst op tv geweest, even zoeken, momentjequote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:57 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Niemand die deze weet? Nieuwsgierig...
All Hail Hypnotoad!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:15 schreef Tyr80 het volgende:
Eentje die jullie vast zo weten:
Iets met een of andere dikke kikker (of pad), zeer waarschijnlijk getekend (South Park?) die mechanische bromgeluiden maakt...staat me vagelijk bij dat ie ook telepatisch was...
Sorry, kan hem helaas niet terugvinden...ben nu zelf ook wel erg benieuwd...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:06 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Die is laatst op tv geweest, even zoeken, momentje
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Sorry, kan hem helaas niet terugvinden...ben nu zelf ook wel erg benieuwd...
Minority Report?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:08 schreef Bromfiets het volgende:
Ik zoek de titel van een film over een huurmoordenaar die bij de politie werkt en op een gegeven moment "achter zichzelf aan zit"?
Jaaaaaaa!!! Dank!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
All Hail Hypnotoad!
Futurama dus...
Being John Malkovich.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:18 schreef giepen het volgende:
Ik ben op zoek naar de een aparte film. Ik zal het proberen te omschrijven.
Er is een man of vrouw die komt op een kantoor te werken op verdieping 12 en een half (of 13 of 5 weet niet precies) dit is een hele kleine verdieping van 1m hoog. Op die verdieping vinden ze een deur. Als je die deur in gaat kom je voor een tijdje in iemand zijn hoofd te zitten en kan je alles zien dat ie doet.
Daarn kom je terecht in de berm naast een snelweg.
Weet iemand hoe deze film heet?
Haha ik vond 12 steden 13 ongelukken ook altijd engquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Zhero het volgende:
Nee haha dat ben ik vergeten in mijn post te zetten, die is het dus niet. Ook die keek ik vroeger op zaterdagavond geloof ik, waarom pijnigde ik mezelf vroeger met deze programma's terwijl ik ze eigenlijk best eng vond?
nee, ik geloof dat de vrouw, of eigenlijk het echtpaar wel buitenlands leken?Alsof het immigranten waren of zo. En de jongen was gewoon Amerikaansquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef Muzzie het volgende:
Ik herken de scene niet gelijk, maar misschien
the Door in the Floor?
(Is het eerste gedeelte van het boek 'Weduwe voor een Jaar' van John Irving)
Die film was volgens mij begin jaren negentig op tv, waren inderdaad immigranten of joodse onderduikers. Geen idee wat de film is alleen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef Selyn het volgende:
[..]
nee, ik geloof dat de vrouw, of eigenlijk het echtpaar wel buitenlands leken?Alsof het immigranten waren of zo. En de jongen was gewoon Amerikaans
Klinkt als Teletubbiesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef bobbelbop het volgende:
Hey,
Ik zoek een kinderserie die volgens mij nooit bestaan heeft, nergens te vinden! Maar ik heb er altijd nachtmerries aan overgehouden.
Het was een serie die vrij vroeg in de morgen kwam.
Met echte mensen, en enge dikke pakken in allerlei rare kleuren.
Ze hadden een kaal hoofd, maakten allemaal vage geluiden, en dan ging dat hoofd omhoog en omlaag, en dan gingen ze met hun pak (bij hun buik) wiebelen en schudden e.d.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef bobbelbop het volgende:
Hey,
Ik zoek een kinderserie die volgens mij nooit bestaan heeft, nergens te vinden! Maar ik heb er altijd nachtmerries aan overgehouden.
Ze hadden een kaal hoofd, maakten allemaal vage geluiden, en dan ging dat hoofd omhoog en omlaag, en dan gingen ze met hun pak (bij hun buik) wiebelen en schudden e.d.
teringtubbiesquote:Op donderdag 1 november 2012 21:24 schreef bobbelbop het volgende:
[..]
zoiets, maar dan een hele vage verkapte versie...
Misschien Hope Springs?quote:Op vrijdag 2 november 2012 16:50 schreef _Joy_ het volgende:
Hopelijk kunnen jullie me helpen:
Ik zoek een redelijk nieuwe film met in de hoofdrollen 2 bekende, oudere acteurs. Zij spelen een getrouwd stel. Het is een komedie.
Sorry voor de summiere info, ik hoop dat jullie me toch kunnen helpen.
Het verhaal is het niet helemaal, maar misschien 'de tweeling' ?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:34 schreef DeZoektocht het volgende:
ik ben op zoek naar een film over de 2e wereld oorlog.
het gaat over 2 familie's een joodse en een duitse waarbij de duitse man geloof ik bij de politie zit.
ze kunnen het in 1ste instantie goed vinden maar in de film wordt precies in beeld gebracht hoe ze steeds verder van elkaar vervreemden door alle maatregelen in nazi duitsland.
Nederlandse film?quote:Op vrijdag 2 november 2012 19:34 schreef DeZoektocht het volgende:
ik ben op zoek naar een film over de 2e wereld oorlog.
het gaat over 2 familie's een joodse en een duitse waarbij de duitse man geloof ik bij de politie zit.
ze kunnen het in 1ste instantie goed vinden maar in de film wordt precies in beeld gebracht hoe ze steeds verder van elkaar vervreemden door alle maatregelen in nazi duitsland.
Was dit niet onderdeel van Sesamstraat? Ik kan me vaag iets herinneren uit de jaren '80 van twee acrobaten die letterlijk in elkaar geklemd zaten en zo rondliepen. Echt heel freaky. Die maakten ook vage geluiden. Ik heb me altijd verbaasd dat dit onderdeel van Sesamstraat was.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef bobbelbop het volgende:
Hey,
The Knights of Prosperity (TV Series 2007– ) - IMDb misschien?quote:Op maandag 5 november 2012 21:08 schreef BMS-THAD het volgende:
Ik zoek een comedy serie die in de begindagen van Comedy Central uitgezonden werd. Ging volgens mij over een paar vrienden/collega's die allemaal een beroemd persoon/baas haatten. Kan me vaag herinneren dat ze uiteindelijk in zijn huis waren ingebroken en dat ze zichzelf toen opgesloten hadden.
Vond het toen behoorlijk grappig maar zou echt niet meer weten hoe het heet.
Moet wel jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 00:26 schreef Lister het volgende:
[..]
The Knights of Prosperity (TV Series 2007– ) - IMDb misschien?
Ja!quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:26 schreef Lister het volgende:
[..]
The Knights of Prosperity (TV Series 2007– ) - IMDb misschien?
Hard Target van John Woo met Jean Claude van Damme.quote:Op dinsdag 6 november 2012 10:14 schreef tech4u het volgende:
Ik heb vroeger eens een gedeelte van een film gezien maar ik weet niet hoe die heet.
1 scene gaat als volgt:
Een zwerver krijgt van een gang 10.000 dollar als hij levend aan de andere kant van de stad over een brug weet te komen, de gang zal dan op hem jagen. Uiteindelijk wordt hij op de brug geraakt. (door een speer geloof ik van een kruisboog)
Iemand een idee welke film dit is?
Thnx!quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:37 schreef Tweek het volgende:
[..]
Hard Target van John Woo met Jean Claude van Damme.
Zoiets?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:19 schreef bobbelbop het volgende:
Hey,
Dogma. Alleen worden zijn vleugels door eigen toedoen verwijderdquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef kawa4 het volgende:
Ik zoek ook nog een film
Het gaat over Engelen die naar de aarde gestuurd zijn omdat ze daarboven niet lief waren volgens mij,
En vervolgen aan het moorden slaan hier op aarde.
Tis dus een,acti
Ik kan met nog een scene herinneren dat 1 engel zn vleugels eraf gesneden werden door de goeden Engels
Hachi a dog storyquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef bartje01 het volgende:
Wie kan er een paar jank films opnoemen?
The Plague Dogs.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef bartje01 het volgende:
Wat een weirde dingenquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef bartje01 het volgende:
Dancer in the darkquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef bartje01 het volgende:
Legion?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:54 schreef kawa4 het volgende:
Ik zoek ook nog een film
Het gaat over Engelen die naar de aarde gestuurd zijn omdat ze daarboven niet lief waren volgens mij,
En vervolgen aan het moorden slaan hier op aarde.
Tis dus een,acti
Ik kan met nog een scene herinneren dat 1 engel zn vleugels eraf gesneden werden door de goeden Engels
Waarschijnlijk Dogma. Is ook al genoemd.quote:
was al door iemand anders geholpen,quote:
Ik heb geen idee, sorry! Heb dit gifje ooit gemaakt in 2006 en heb daadwerkelijk geen idee welk programma dit was.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef bobbelbop het volgende:
[..]
jaaa! die dingen.. Die waren echt ENG T.T
Hoe heten ze, en waar zijn ze van?
The Boohbahquote:Op woensdag 7 november 2012 15:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, sorry! Heb dit gifje ooit gemaakt in 2006 en heb daadwerkelijk geen idee welk programma dit was.
Jaaa! OMG! Dankjee!quote:Op woensdag 7 november 2012 15:56 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
The Boohbah
Gevonden op "weird kid show"![]()
Anne Wood of Teletubbies fame (if it can be called fame) was responsible for creating this Anglo-American monstrosity. Essentially another brightly colored acid trip into a world where anything is possible (but nothing ever seems to happen), Boobah can be described as both terrifying and hilarious. If you are wondering what a Boobah is, I’m afraid there is no simple answer. They seem to be a species of frankly ridiculous aliens who travel the globe in an organicly constructed inter-dimensional craft known as the Booball. They are fat and hairy, and their bald heads are protected by a layer of retractable neck skin that is similar in appearance to that of a foreskin. The Booball, with which the Boobahs seem to have a symbiotic relationship, appears as a single glowing light and is capable of travelling at high speeds. This explains why nobody yet has been able to blast it out of the sky.
SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not too late to change your hikikomori ways!
quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:19 schreef LookAtMe het volgende:
Ik zoek een film. Ik heb al heel veel dingen gegoogled maar ik kom maar niet bij de titel.
Het gaat over 2 oost europese mannen die naar amerika gaan. De ene om wraak te nemen op mensen, vervolgens als hij wordt berecht te zeggen dat hij ontoerekeningsvatbaar is zodat hij wordt vrijgesproken. Om daarna alles op te biechten omdat hij maar 1 keer voor een misdrijf veroordeeld kan worden.
De andere man wil filmmaker worden en hij filmt alles wat de eerste man doet, en ook stiekem de moorden.
Ik weet nog dat ze bij de eerste moord het appartement in brand staken.Ik heb hem gezien maar kom er niet op...SPOILER: eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Geen wonder dat ik hem niet kon vinden met deze imdb beschrijving.quote:
quote:A homicide detective and a fire marshall must stop a pair of murderers who commit videotaped crimes to become media darlings.
Dirty Dancing II?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef raptorix het volgende:
Film gaat over jongen en meisje die aan salsa wedstrijd gaan meedoen, uiteindelijk worden ze gecoached door hun opa, prachtige film, weet iemand de titel?
Dirty Dancing II denk ik ook idd. Of heel misschien Strictly Ballroom.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:11 schreef raptorix het volgende:
Film gaat over jongen en meisje die aan salsa wedstrijd gaan meedoen, uiteindelijk worden ze gecoached door hun opa, prachtige film, weet iemand de titel?
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:00 schreef tpopml het volgende:
Vroeger (), zo'n tien, hooguit vijftien, jaar geleden keek ik op tv naar een tekenfilm waarvan ik me nu alleen nog maar weet te herinneren dat het over een jongetje en een meisje ging die van plek naar plek reisden en die, als ze in gevaar waren, elkaars handen vasthielden en zo een beschermend schild om hun heen 'toverden'.
In de aftiteling stond (maar dat kan ook een hersenspinsel zijn geworden, haha) volgens mij de naam Jules Verne vermeld.
Heeft iemand enig idee welke tekenfilm dit zou kunnen zijn?
Hah! Victorious!quote:Op donderdag 8 september 2011 12:10 schreef tpopml het volgende:
[..]
Hmm, lastig maar het was wel oorspronkelijk japans volgens mij. De Engelse dub verscheen hier op televisie. Het jongetje had een soort bloempotkapsel. Verder kan ik me er niet zo veel meer van herinneren...
Ja dat het op zondag op tv kwam...
Compliance (2012) - IMDb ?quote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef spierbal het volgende:
Deze film was halverwege dit jaar volgens mij op de Amerikaanse filmfestival. Er werkte een meisje in een fastfoodketen en haar bazin verdachte haar. Volgens mij werd ze ontvoerd naar een buiten gelegen plaatsje en hoe het verder ging weet ik niet want dit was alleen de trailer.
Iemand enig idee ?
Guys and Dolls?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Er is zo'n film met Frank Sinatra in de hoofdrol en het enige wat ik weet is dat hij wekelijks naar dezelfde kapper gaat in die film. Iemand?
Dankje wel. Ik heb deze film eens gezien toen ik nog heel jong was, zal die eens kijken. Vooral de scene waarin Sinatra bij de barber zat stond me bij.quote:
Grave of The Firefliesquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:04 schreef bartje01 het volgende:
Kwam op openbare omroep, met diezelfde gast als ZigZag volgens mij (maar dat is een andere spelshow, wel zelfde tijd)quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef xStroop het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een programma tussen 1990 - 2000. Ik heb ook genoeg op Youtube rondgekeken voor filmpjes, maar ik kan het niet vinden.
Wat ik me er van herinner, is dat het (volgens mij) een spelshow voor kinderen was, en dat er door 2 teams gestreden werd. Ik weet niet of er meerdere spellen in die spelshow zaten, maar 1 spel was dat ze op een wip zaten, en dat ze heel hoog en laag werden rondgedraaid. Wat ze precies deden, weet ik niet meer.. (Kinderen hadden een soort 'helm' op, en ze gooiden dingen?)
>> Ik heb gedacht aan de droomshow, maar volgens mij is dat het niet..
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Een snelle google op "poison stamps movie" doet mij geloven dat dit Boy Wonder is.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
ben op zoek naar een film, gaat over een jongen wiens moeder vermoord is, op het eind stuurt ie een gevangene een envelop met 2 kleuren postzegels, zo kan de gevangene duidelijk maken of de jongen zijn vader er iets mee te maken had, de jongen had beide postzegels vergiftigt
Klopt helemaal! Thanksquote:Op woensdag 21 november 2012 08:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Een snelle google op "poison stamps movie" doet mij geloven dat dit Boy Wonder is.
Kijk eens bij Hobo With A Shotgun en Harry Brown, en als het die niet zijn, kijk welke films IMDB zegt dat erop lijken, kun je ook nog proberen bij Gran Torinoquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Dale. het volgende:
Ik zoek een film.
Het gaat over 2 personen, geloof 1 oud en 1 jong. Beide vinden ze dat er iets mis is in de wereld, mensen asociaal, corrupt, etc...
Vervolgens hebben ze helemaal scheit eraan en besluiten om er zelf iets tegen te doen. Ik kan mij nog iets in de trailer herinneren dat ze gewoon in de auto rondrijden en dat ze vervolgens zien dat een jongen een vuilnisbak omver trapt. Vragen ze of die jongen het even wil rechtzetten en de troep wil opruimen, jongen weigert. Vervolgens pakt eentje z'n shotgun en schiet hem dood![]()
Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:53 schreef Dale. het volgende:
Ik zoek een film.
Het gaat over 2 personen, geloof 1 oud en 1 jong. Beide vinden ze dat er iets mis is in de wereld, mensen asociaal, corrupt, etc...
Vervolgens hebben ze helemaal scheit eraan en besluiten om er zelf iets tegen te doen. Ik kan mij nog iets in de trailer herinneren dat ze gewoon in de auto rondrijden en dat ze vervolgens zien dat een jongen een vuilnisbak omver trapt. Vragen ze of die jongen het even wil rechtzetten en de troep wil opruimen, jongen weigert. Vervolgens pakt eentje z'n shotgun en schiet hem dood![]()
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |