abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115603425
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:56:24 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115603451
Goeie tt :P
Niet meer actief op Fok!
pi_115603513
Leuk Mo!
pi_115603519
Even iets anders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115603549
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
pi_115603570
o leuk ik mag een marketingcommunicatieplan voor het voedingscentrum gaan schrijven :D whehehe
Worry is a misuse of imagination
pi_115603581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef An24 het volgende:
Leuk Mo!
Ja! Ik had er al goede hoop op toen ik de vacature zag, bedrijf ziet er ook prima uit en het is dichtbij (fietsbaar wellicht zelfs, maar dat ligt ook aan mijn nieuwe fiets die ik volgende week op ga halen O+ :P ) Boh, ik ga me echt helemaal verkopen daar 8-) ze bieden ook andere meertalige functies aan, dus als ze me niet voor de geadverteerde functie willen dan nemen ze me maar voor 'n andere aan :{w 8-)

Zin in! :D
Ja doei.
pi_115603609
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja! Ik had er al goede hoop op toen ik de vacature zag, bedrijf ziet er ook prima uit en het is dichtbij (fietsbaar wellicht zelfs, maar dat ligt ook aan mijn nieuwe fiets die ik volgende week op ga halen O+ :P ) Boh, ik ga me echt helemaal verkopen daar 8-) ze bieden ook andere meertalige functies aan, dus als ze me niet voor de geadverteerde functie willen dan nemen ze me maar voor 'n andere aan :{w 8-)

Zin in! :D
Kan niet mis gaan zo te horen!
pi_115603627
*O* voor Mo!
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders:
SPOILER
:D
Maar zo verbrand hij z'n nek in ieder geval niet :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115603651
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Kan niet mis gaan zo te horen!
Nu alleen hen daar nog even van overtuigen :7 :')
Ja doei.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:02:13 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115603662
Klinkt goed Mo'tje! :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_115603701
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nu alleen hen daar nog even van overtuigen :7 :')
Aan je motivatie zal het niet liggen :+
pi_115603781
Succes, Mo! Killersmile opzetten, kan het niet meer mis gaan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_115603836
:D!

Nou, dat maakt m'n dag wel weer goed, eigenlijk! Zo maar 's omkleden en aan de Jillian en dan door de heerlijke regen naar de spinningles O+
Ja doei.
pi_115603974
Wat leuk mo!

Aargh ik loop een beetje vast (in m'n hoofd). Normaal zou ik nu m'n decaan mailen maar die is op vakantie. Meh
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:26:07 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115604469
Mo *O* leuk zeg! Geeft toch wel een kick he?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn moeder stuurt me net het volgende smsje: "Je bent een hondendrinkbak"

Ehrm... Thx mam :+
Bedankt voor het LOL :D

Maria, leuk Ierland! Fijn dat het goed weer gaat worden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:29:40 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115604593
Lijst:

O: boterham leverpastei :9 , beschuit kaas, cappuccino, beker melk
B: 45 km fietsen
T's: 2 nectarines, appel, haring
L: Cup a soup kip, boterham kaas, boterham gekookt ei
T's: kwart meloen, 2 blokjes chocolade, wortels
D: sperziebonen, champignons/ui/knof/courgette/aubergine, biefstuk, aardappelkroketten, komkommersalade (voor meneer een picanto :P )
T: kwark en vla
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_115604712
Lijstjes update:
O: 150 gr griekse yoghurt met granola en blauwe bessen
T: 100 gr cherrytomaten
L: salade met kip, tomaat, komkommer en twee boterhammen met boter
T: 25 gr ontbijtkoek
B: 2x20 minuten fietsen
D: noodles met kip, lente-ui, bimi en omelet
S: naar de gym
T: shake met banaan en de laatste blauwe bessen.

Kip-dagje vandaag :').
pi_115604859
Nice Mo! Klinkt alsof je het al in de pocket hebt ;)

Verhaal
SPOILER
pi_115604871
Wow, we hebben tijdens de vakantie ruim 22.000 km afgelegd. :D.
pi_115604940
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, we hebben tijdens de vakantie ruim 22.000 km afgelegd. :D.
Wow das echt enorm veel! Weet je dat wel zeker?? Ik rij namelijk 'maar ' 25.000 per jaar en dat is al redelijk.
pi_115604941
Mo, klinkt goed! Zal voor je duimen :)

Kijk nou! Dit moet ik even delen :D :D :D

SPOILER
:D :D :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O-
pi_115604958
:o coco, jezusmina!

Sorry :'), lekker hoor :*

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef the85mc het volgende:
Nice Mo! Klinkt alsof je het al in de pocket hebt ;)

Verhaal
SPOILER
:D dat is inderdaad een waardevolle les :'). Ben er ook al een aantal keer ingetuind, maar nu doe ik geen stomme dingen meer!
pi_115604964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wow das echt enorm veel! Weet je dat wel zeker?? Ik rij namelijk 'maar ' 25.000 per jaar en dat is al redelijk.
Ik heb niet gezegd hoe, hè. :+. Met de auto maar iets meer dan 5k. ;).
pi_115605004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd hoe, hè. :+. Met de auto maar iets meer dan 5k. ;).
O haha ik dacht al, dan moet je bijna in die auto hebben gewoond tijdens je vakantie :P Jullie hadden een Charger gehuurd toch?
pi_115605054
Oh Coco, houd je een beetje vocht vast? :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_115605069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

SPOILER
:')

...

...

:D :'( :D _O-

Echt, die laatste foto! _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_115605073
Coco! :o Jeutje :P.
pi_115605093
Dámn! Coco! Alles voor het nageslacht, zullen we maar zeggen! :o
Ja doei.
pi_115605138
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:

[..]

O haha ik dacht al, dan moet je bijna in die auto hebben gewoond tijdens je vakantie :P Jullie hadden een Charger gehuurd toch?
Jup!

Damn, Coco! Dat je er nog in kwam! :o.
pi_115605307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Jup!

Brute bak :7 jammer dat je dit soort dingen bijna nooit in Nederland ziet rijden, je kunt ze ook alleen maar via de grijze import krijgen geloof ik. Kosten ook een fortuin geloof ik als je die hier wil rijden..
Ik vind de Dodge Challenger en de Chevrolet Camaro ook echt vet. Hier in Nederland wordt dat toch wel als beetje foute bak gezien, maar ik vind het wel cool 8-)
pi_115605390
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet helemaal eerlijk gezegd, dit was de beste poging :+

En ik hoop dat het vocht is, ja :D :+ ;)
pi_115605397
Nu lekker wokken, nom!
pi_115605501
quote:

SPOILER
_O-
ziet er pijnlijk uit
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:57:21 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115605519
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu lekker wokken, nom!
Wok ze!

En aai voor de pootjes :o oh my :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_115605558
Nu trouwens officieel 2 weken elke dag Jillian gedaan *O* ik ben trots op mezelf.
Volgende week gaat alleen lastiger worden want dan begint mijn stage.
pi_115605592
:D ik zag gisteren Jillian Michaels op een tellsellreclame :o
pi_115605649
Coco :')
Mooi lijstje Perr! En voor Uniek vond ik m wat minder dan normaal ;)

Ik moet allemaal dingen doen maar ik heb geen zin...
Be someone that makes you happy
pi_115605653
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef the85mc het volgende:

[..]

Brute bak :7 jammer dat je dit soort dingen bijna nooit in Nederland ziet rijden, je kunt ze ook alleen maar via de grijze import krijgen geloof ik. Kosten ook een fortuin geloof ik als je die hier wil rijden..
Ik vind de Dodge Challenger en de Chevrolet Camaro ook echt vet. Hier in Nederland wordt dat toch wel als beetje foute bak gezien, maar ik vind het wel cool 8-)
Ik vond 'm aanvankelijk echt spuuglelijk. Als Baard er niet zo kind-in-een-snoepwinkel van was geworden, hadden we deze als het aan mij lag nooit gekozen. Maar zo langzamerhand kreeg ik toch wel een beetje een zwak voor ons grijze monster. :@. Dat geluid als je even flink het gaspedaal in trapt was toch wel tof. oll-==========================m (Dat was de poes.)
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 18:04:51 #40
70532 loveli
N
pi_115605723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef the85mc het volgende:
Over BAM gesproken trouwens, ik doe in mn stage onderzoek naar bouwbedrijven waaronder BAM. het nieuws van vandaag dat er fraude wordt gepleegd verbaast me niet. Helemaal niet zelfs.. Maar mijn bevindingen kan ik beter hier niet posten..
Begrijpelijk. De groep PM-en mag natuurlijk wel.
crap in = crap out
pi_115605727
Buurjongen met irritante vervelende harde door muziek heen gaande stem zit weer onder mijn raam te praten. Ga weg :(!!
pi_115605739
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:

[..]

^^ :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 18:06:00 #43
70532 loveli
N
pi_115605763
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu lekker wokken, nom!
Wel zoutarm, toch? :')
:*
crap in = crap out
pi_115605812
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vond 'm aanvankelijk echt spuuglelijk. Als Baard er niet zo kind-in-een-snoepwinkel van was geworden, hadden we deze als het aan mij lag nooit gekozen. Maar zo langzamerhand kreeg ik toch wel een beetje een zwak voor ons grijze monster. :@. Dat geluid als je even flink het gaspedaal in trapt was toch wel tof. oll-==========================m (Dat was de poes.)
haha cat edit
Amerikanen hebben een iets andere autosmaak dan wij, maar van het geluid van een roffelende V8 krijg je nooit genoeg. Mocht een keer een dagje een klassieke corvette lenen van een ex van mn zus. Wat heb ik me die dag een pimp gevoeld B-) (Dat ding reed voor geen meter trouwens, de koppeling voelde als 5 tegels wegtrappen en de versnellingsbak was ook beroerd, was handbak... Maar dat geluid wow..) Was zo'n bak maar dan in het felrood
SPOILER
pi_115605818
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 17:59 schreef V1z0R het volgende:
:D ik zag gisteren Jillian Michaels op een tellsellreclame :o
Scary :D
pi_115605869
quote:

[..]

*poef*

[ Bericht 19% gewijzigd door the85mc op 15-08-2012 18:54:37 ]
pi_115605879
quote:

SPOILER
OMG! :o :o :o Wat zal je blij zijn als je je vocht kwijt bent :X
pi_115605912
the85mc, verbaast me niets! :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:11:19 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115605923
Zit prima toch Coco! :D :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 18:17:59 #50
70532 loveli
N
pi_115606144
quote:
Mc, als je iets in een quote zet, valt het weg in een nieuwe quote.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 18:18:09 #51
70532 loveli
N
pi_115606152
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus..
crap in = crap out
pi_115606157
Dat bovenaanzicht :') Heerlijk :D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_115606580
Hoop vocht coco :D als je 90 was mocht je bij mij op de afdeling :s)

D was pasta met courgette en spekjes, lekker hoor :)
pi_115606803
En net toen ik dacht "oh, ik ga toch maar met de fiets" kwam de zondvloed naar beneden :') Gelukkig staat de auto recht voor de deur O-) O+

Jillian was weer killing, máár sommige oefeningen houd ik alweer veel langer vol of kan ik er meer van: voortuitgang! _O_ Op naar 't spinnen :9
Ja doei.
pi_115606863
Jeetje Coco! :D die zou ik ff wegzetten O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115606980
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit prima toch Coco! :D :')
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
Jeetje Coco! :D die zou ik ff wegzetten O-)
Wegzetten? De pumps? Af en toe aai ik ze gewoon even tegenwoordig O+
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:39:56 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115606987
Ach joh, zitschoenen! :')
pi_115607069
Ik blijf uit de buurt van de weegschaal deze week :P lekker gegeten tho!

Lijstje:

O: bagel met zalm en roomkaas, cappucino met magere melk
T: 3 leonidas bonbons en 1 citroenijsje
T: kip en mayo
T: handje noten
D: gemengde salade met gegrilde inktvis, gegrilde paprika+courgette en dressing van blauwe bessen en olfijolie (in de foodprocessor sausje van gemaakt). Nom!
T: kwark en ananas

Ik heb mijn klusmojo weer gevonden dus ik ga zo nog wat doen in huis!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_115607090
zo zien mijn enkels er elke zomer uit :')

ik ben nu een week clean aan het eten/niet snoepen en snaaien (heb alleen gisteravond wat chips gegeten bij familie,zat met de hand in de bak voor ik er erg in had) en ik ben aangekomen :( toen keek ik naar mijn enkels *lightbulb* het mag van mij wel weer herfst worden...

poes liep hier ook over de laptop net, alleen ging hij uit, dus toen was deze post weg...
Kwak
pi_115607094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

Wegzetten? De pumps? Af en toe aai ik ze gewoon even tegenwoordig O+
Ja, die pumps! Wat kan je nog wel aan? Want slippers gaat ook niet meer lukken denk ik.
pi_115607168
Deze willen vast nog wel :D

O+
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:47:22 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115607253
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, die pumps! Wat kan je nog wel aan? Want slippers gaat ook niet meer lukken denk ik.
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 18:48:18 #63
70532 loveli
N
pi_115607289
Crocs?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 18:48:34 #64
70532 loveli
N
pi_115607294
XM, je plaatje doet het hier niet.
crap in = crap out
pi_115607311
Zijn van die sloffen die het mannetje van de Efteling aanheeft.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 18:50:15 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115607348
Sneakers O+ :Y

En ruime slipperts idd!
pi_115608022
Wat heb ik gemist van MC!
pi_115608038
Ik heb een extra T: laatste restje blauwe bessen met 2 eetlepels gecondenseerde melk. :')
pi_115608170
Ik kan vanwege een probleem op t werk niet naar lowlands, :( keek er heeel erg naar uit. Als iemand nog iemand kent die voor weinig (140 eur) een kaartje wil overnemen. Graag.

On a positive side is t goed voor de kilo's ;)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_115608301
Oink, houd je je dieet nog een beetje vol?
pi_115608346
Ik eet tonijnsalade met bonen en courgette!
pi_115608353
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Perruche het volgende:
Oink, houd je je dieet nog een beetje vol?
Opzich gaat t best aardig, zit nu op 7,5 kilo van de 11. De trage kilo's zijn begonnen, ik heb ook t regime wat versoepeld :)
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_115608432
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

*poef*
Nouuu nu heb ik het gemist!
pi_115608495
Ik ga zo lekker een shoarma/kofte schotel halen bij Mehdi :9
Heel potje knoflooksaus erover, lekkere scherpe saus en een gratis biertje!

B-)
pi_115608509
Oops 1600 kcals aan avondeten :D
pi_115608637
Maar ik loop er heen, das toch al snel een kilometer wandelen :+
pi_115608745
Mehehe 1600 kcal in een paar minuten op. Geloof het bijna niet :D
pi_115609918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:21 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga zo lekker een shoarma/kofte schotel halen bij Mehdi :9
Heel potje knoflooksaus erover, lekkere scherpe saus en een gratis biertje!

B-)
Wat eet jij vaak shoarma en kapsalon. Ik moet er niet aan denken.

Lijstje:
O: yoghurt met banaan
T: gekookt ei
L: spaghetti carbonara
T: sinaasappelsap met een bolletje roomijs
D: sla met gamba's, lente-ui, tomaten en komkommer
T: sinaasappelsap met een bolletje roomijs
B: uur wandelen
pi_115611172
M'n opa is vanmiddag overleden. ;(. Gelukkig waren mijn ouders stomtoevallig net gister thuisgekomen van vakantie en konden ze nog afscheid nemen.
pi_115611215
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n opa is vanmiddag overleden. ;(. Gelukkig waren mijn ouders stomtoevallig net gister thuisgekomen van vakantie en konden ze nog afscheid nemen.
Ahwww...DAD :* Gecondoleerd.
pi_115611347
Geoncoleerd DaD :*
pi_115611446
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
aww, gecondoleerd DaD. Wel fijn dat je zelf ook in het land bent nu. Veel sterkte.
Kwak
pi_115611455
Mijn D was trouwens superlekker; opgebakken noodles met ei erdoor en ketjap, en kip en bimi en bosuijes in stukjes. Met een grote lepel sambal :9.
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 20:27:12 #85
70532 loveli
N
pi_115611463
:*
crap in = crap out
pi_115611475
Aww gecondoleerd DaD! :*
pi_115611520
ik heb geen zin om te koken... we hebben aan t strand laat in de middag nog iets warms gegeten, sateetje, maar begin nu toch wel trek te krijgen... misschien maar een salade met gegrilde kip maken ofzo.
Kwak
  woensdag 15 augustus 2012 @ 20:31:22 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_115611707
Gecondoleerd DaD...

Dan eet je lekker wat kouds Kwak
pi_115611974
Gecondoleerd DaD :*
pi_115611984
Gecondoleerd DAD.

En coco, het lijken wel babyvoetjes (als je baby in de vetzakfase zit, vlak voordat ze gaan kruipen) :D Eén troost: zodra je bent bevallen, is dat helemaal verdwenen! Ik had ook de laatste maand alleen nog maar een soort maat schuit klittenbandslippers (griezel) om mijn monsterpootjes, maar op een foto vlak na de bevalling van mijn voet ( :? aparte shots van de kersverse vader _O- ) is die weer helemaal normaal!
pi_115612041
Awh, gecondoleerd DaD :*
Ja doei.
pi_115612137
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:21 schreef Probability het volgende:
Oops 1600 kcals aan avondeten :D
Dat lijkt me best moeilijk met tonijnsalade met bonen en courgette!

Mijn lijstje:
O: grapefruitsap, appel met yoghurt
T: 2 cappuccino
L: boterham ham 2x, boterham pindakaas, karnemelk
T: 3 vlammetjes, 2 bitterballen, 2 glazen witte wijn
D: pizza, glas wijn
T: karnemelk
pi_115612143
Gecondoleerd DaD.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_115612785
Gecondoleerd DaD! Sterkte voor jullie en de rest van de familie en vrienden!
quote:
10s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat eet jij vaak shoarma en kapsalon. Ik moet er niet aan denken.
:@

Maar is :9~

:@2 op terugweg een literpak Maaza mango gehaald...
pi_115613142
Oh DaD wat naar :* Sterkte!
pi_115613294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:27 schreef Perruche het volgende:
Mijn D was trouwens superlekker; opgebakken noodles met ei erdoor en ketjap, en kip en bimi en bosuijes in stukjes. Met een grote lepel sambal :9.
Klinkt goed! :9

Lijstje:

O: appel, kiwi, kokos, muesli, yoghurt
T: banaan
L: 2 speltbh pindakaas, 1 met hummus
T: paar stukjes meloen/ananas, 250 gr cherrytomaatjes, gele paprika
T: handje noten
D: salade van spinazie, tomaat, komkommer, paprika, tonijn (aangemaakt met wat mayo en kappertjes), paar croutons en een gekookt ei :9
T: zit ik nu te bedenken... yoghurt met lijnzaad, kokos en beetje jam denk ik!
B: 2 uur fietsen
pi_115613589
* motorbloempje staart naar haar eten in de oven...

hongerrrrrrrr

Ik neem me elke woensdag voor het eten klaar te maken vóórdat ik ga spinnen.. maar elke week vergeet ik het weer :')
Ja doei.
pi_115613960
Eindstand
O: Activia, twee mueslicrackers met runderpastrami (en komkommer)
L: Twee geroosterde boterhammen mueslicrackers met biefstukworst/runderpastrami (en komkommer), een salade van veldsla, dressing , semi-zongedroogde tomaten en tonijn een beetje 'banaan/karamel-yoghurt' (is nieuw, maar geen aanrader wat mij betreft)
T: ‘Aardbeienkwarktaartyoghurt’ met verse aardbeien
D: Tomatensoep, Boulogne afbakbroodje met zalm/hüttenkäse (en komkommer) en een salade van veldsla, dressing, zachte geitenkaas en semi-zongedroogde tomaten
T: Volle kersenkwark met kersen
pi_115613991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
En net toen ik dacht "oh, ik ga toch maar met de fiets" kwam de zondvloed naar beneden :') Gelukkig staat de auto recht voor de deur O-) O+

Jillian was weer killing, máár sommige oefeningen houd ik alweer veel langer vol of kan ik er meer van: voortuitgang! _O_ Op naar 't spinnen :9
Kan jij die plankoefeningen al op het moeilijkste niveau? Volgens mij gaat dat mij echt nooit lukken.
pi_115614031
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
zo zien mijn enkels er elke zomer uit :')

ik ben nu een week clean aan het eten/niet snoepen en snaaien (heb alleen gisteravond wat chips gegeten bij familie,zat met de hand in de bak voor ik er erg in had) en ik ben aangekomen :( toen keek ik naar mijn enkels *lightbulb* het mag van mij wel weer herfst worden...

poes liep hier ook over de laptop net, alleen ging hij uit, dus toen was deze post weg...
Heb je Jillian al geprobeerd? *O*
pi_115614107
Gecondoleerd DaD.
pi_115614264
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan jij die plankoefeningen al op het moeilijkste niveau? Volgens mij gaat dat mij echt nooit lukken.
Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beter :) Bij de abs-oefening met de benen/kont optillen doe ik wel die met de dumbbells omhoog, maar dan wel de makkelijkere benenversie. De rest doe ik allemaal wel redelijk op 't hoogste niveau of net er tussenin: net wat dieper in een squat als Anita maar niet zo diep als Nathalie, zeg maar.
Ja doei.
pi_115614339
Gecondoleerd dad. Wel fijn idee van het afscheid nemen :)
pi_115614355
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beter :) Bij de abs-oefening met de benen/kont optillen doe ik wel die met de dumbbells omhoog, maar dan wel de makkelijkere benenversie. De rest doe ik allemaal wel redelijk op 't hoogste niveau of net er tussenin: net wat dieper in een squat als Anita maar niet zo diep als Nathalie, zeg maar.
Dat is in ieder geval hoopvol :)
Die squats en gewone cardio kan ik ook wel op het hoogste niveau maar die plank dingen probeer ik nog geeneens (misschien is dat het probleem).
pi_115614857
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval hoopvol :)
Die squats en gewone cardio kan ik ook wel op het hoogste niveau maar die plank dingen probeer ik nog geeneens (misschien is dat het probleem).
Ja, gewoon proberen en als je 't niet volhoudt gewoon even je knie aan de grond en 5 seconden rust pakken zoals ze zegt, en dan daarna gewoon weer door. Desnoods pak je per oefening 2 of 3 keer rust in het begin: je zult vanzelf zien dat je minder rust nodig hebt en tegen 't eind van de rit doe je de hele oefening in één keer :)
Ja doei.
pi_115615698
Die Beingsick is op TV :+
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:33:09 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115615841
quote:

[..]

.Dit. Ik heb heel erg veel interesse.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_115616144
Gecondoleerd DaD :*

Loveli: nog wat zoutloos eten betreft: ik gooi in ieder geval geen extra zout meer op mijn eten. Maar mijn bloeddruk is perfect, gelukkig :)
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:37:33 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115616178
En jillian wordt inderdaad steeds makkelijker na een tijdje.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 21:38:18 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115616240
En sterkte dad, ook voor de familie.
pi_115616564
nee, nog steeds niet gejilliand sarabi :@
Kwak
pi_115618127
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
En jillian wordt inderdaad steeds makkelijker na een tijdje.
Heb jij bij level 2 ook af en toe wat last van je nek? Moet daar, merk ik, echt wat extra trainingen voor doen. Bij oefening 2 (squat positie en dan dumbbells met je ellebogen wijd intrekken (armen 90graden plat) merk ik echt heel erg mijn nek. Bij de plankoefeningen ook lichtjes.
Ja doei.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:07:01 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115618243
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb jij bij level 2 ook af en toe wat last van je nek? Moet daar, merk ik, echt wat extra trainingen voor doen. Bij oefening 2 (squat positie en dan dumbbells met je ellebogen wijd intrekken (armen 90graden plat) merk ik echt heel erg mijn nek. Bij de plankoefeningen ook lichtjes.
Ja. Ik doe het nu om de dag. Mijn schouders trekken het ook niet.
pi_115618350
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja. Ik doe het nu om de dag. Mijn schouders trekken het ook niet.
Als ik merk dat 't echt pijn doet doe ik oefeningen uit level 1 in de plaats. Zo had ik voor die 'plank jacks' een keer gewoon jumping jacks gedaan en in plaats van de allerlaatste abs oefening de bicycle crunches uit level 1.
Ja doei.
pi_115618403
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij mij lukt het wel, maar heb nu pijn aan mijn polsen en handen. Ik denk dat ik mijn buikspieren beter moet aanspannen bij deze oefeningen, maar het lukt me nog niet goed me daar ook nog op te concentreren. Ben echt aan het buffelen dan.
pi_115618534
Ik merk vooral bij de plank jacks mijn voeten, de voorkant ervan waarop ik dat doe (doe het niet op de hele voet maar 'op m'n tenen') dat die pijn gaan doen; moet gewoon minder wegen, dan hoeven ze ook minder op te vangen. :')
Ja doei.
pi_115618602
Simpel, gewoon je voet amputeren, weeg je minder en krijg je er geen last van :)
pi_115618656
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef V1z0R het volgende:
Gecondoleerd DaD! Sterkte voor jullie en de rest van de familie en vrienden!

[..]

:@

Maar is :9~

:@2 op terugweg een literpak Maaza mango gehaald...
Foei.

Ik hoop dat je er van genoten hebt.
pi_115618700
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef V1z0R het volgende:
Simpel, gewoon je voet amputeren, weeg je minder en krijg je er geen last van :)
Geniaal plan.
Ja doei.
pi_115619036
Over geamputeerde ledematen gesproken, zou Oscar Pistorius nu ook meedoen met de Paralympics? :? Of mag dat niet als je al met de gewone Olympische Spelen hebt meegedaan?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:19:53 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115619261
DaD :*
pi_115619262
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat ook doordat je dan de buikspieren niet genoeg aanspant.

En een rechte rug en steek je staartbeen in de muur achter je :')
pi_115619353
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat ook doordat je dan de buikspieren niet genoeg aanspant.

En een rechte rug en steek je staartbeen in de muur achter je :')
Het klinkt allemaal zo makkelijk hè? O+

En dan die stomme Anita en Nathalie die nog geen spatje zweet vertonen terwijl ik echt aan het einde van zo'n les drijf- en drijf- en drijfnat ben van 't zweet.
Ja doei.
pi_115619661
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het klinkt allemaal zo makkelijk hè? O+

En dan die stomme Anita en Nathalie die nog geen spatje zweet vertonen terwijl ik echt aan het einde van zo'n les drijf- en drijf- en drijfnat ben van 't zweet.
Ha ja en die eeuwige glimlach van ze.

En die killer abs
:(
pi_115620429
quote:
8s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ha ja en die eeuwige glimlach van ze.

En die killer abs
:(

Ja. If you wanna look like this, you've got to work like her. Ja, ik doe m'n best. :( :')
Ja doei.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:41:22 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115621166
Ja zeg, stuur mij ook eens ff een cd'tje als we het over die troela blijven hebben :{w.
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 22:43:20 #127
70532 loveli
N
pi_115621301
quote:
6s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zeg, stuur mij ook eens ff een cd'tje als we het over die troela blijven hebben :{w.
Tip: volume een tikje naar beneden schroeven.
crap in = crap out
pi_115622045
DaD, gecondoleerd.. Wel 'mooi' dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen. Sterkte in ieder geval de komende tijd.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 22:56:38 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115622223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef the85mc het volgende:
DaD, gecondoleerd.. Wel 'mooi' dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen. Sterkte in ieder geval de komende tijd.
Oh en dat. Walste er zo overheen :@. Sorry DaD.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:08:08 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115623004
Ik heb vandaag speltpasta gekocht, en amandelpasta voor op brood! En quinoa.
pi_115623770
quote:
99s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Speltpasta is in de aanbieding bij de natuurwinkel zag ik! Dacht erover het ook te kopen. Eet niet zo vaak pasta, maar het klinkt lekker gezond :+. Zou je willen laten weten wat je ervan vindt?
pi_115623947
Als je zelf pasta maakt kan ik je roggepasta ook goed aanraden! :o :9
Ja doei.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:27:01 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115624141
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Vlierbloesem het volgende:

[..]

Speltpasta is in de aanbieding bij de natuurwinkel zag ik! Dacht erover het ook te kopen. Eet niet zo vaak pasta, maar het klinkt lekker gezond :+. Zou je willen laten weten wat je ervan vindt?
Will do! :Y Volgens de boekmevrouw (mevr. Albarda) is het beter dan andere pasta, dus ik wou het er wel op wagen :+ Was inderdaad in de aanbieding!

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Als je zelf pasta maakt kan ik je roggepasta ook goed aanraden! :o :9
Klinkt lekker maar ik ben niet zo'n handige Harrie :@ :+
  Vis een optie? woensdag 15 augustus 2012 @ 23:27:58 #134
70532 loveli
N
pi_115624188
quote:
99s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Moet naar bed. Las eerst dat speltpasta ook broodbeleg was :')
crap in = crap out
pi_115625090
Gecondoleerd DaD!

Zo, ik heb mijn ramen gezeemd.....voor het eerst in 3 jaar :') wat plekjes geverfd waar ik het hout van de deurposten geramd had en wat plinten gelakt, die ga ik vrijdag monteren :P /klusvrouw :D

Ik ga lekker slapen vanaaf O+
pi_115631040
Goedemorgen! Heb er al wat uurtjes opzitten, even mn zus naar schiphol gebracht.
Dus ik net naar de uni, is alles nog dicht! Tsss.. Om half 9 gaat alles pas open, dus toch masr thuis werken dan
pi_115631530
Ohai!

Mijn collega is 'op dieet' maar eet wel witte broodjes worst en een literfles smoothie O+
pi_115631560
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:25 schreef Perruche het volgende:
Ohai!

Mijn collega is 'op dieet' maar eet wel witte broodjes worst en een literfles smoothie O+
Ja, maar smoothie is van fruit en dat is gezóhónd. }:|
pi_115631602
En dan op kantoor niets eten he :D

Ah, verder zijn. Ze lief.

Planning:
O: 3 nectarines (kleintjes hoor) en dubbele bth kaas
T: very berry smoothie van de shakies
L: ergens eten, hoop warm
T: ?
D: hmmm keine anhung.

Hm, lekker duidelijk weer *O*
pi_115631906
mogge

O: brinta
T: cappuccino, banaan
L: omelet met groentes, karnemelk
T: wortel, komkommer, olijfjes
D: nasi met veel groente, salade
T: yoghurt

zoiets :)
pi_115631937
Aargh klote laptop. Ben je thuis om te werken doet ie het niet. Terug naar herstel punt, werkt chrome en firefox niet meer alleen dat kloterige internet explorer. En hij is traaaaag.. Tussen elke pagina laden kan ik een kop koffie drinken..
pi_115632067
planning voor vandaag:

O: havermout met frambozen
T: twee volkoren boterhammen met ham, kaas, komkommer
L: quiche met volkorenbodem, courgette en feta
T: sperziebonen, tonijn en witte bonen salade
D: ? en een biertje met een vriend.

Vandaag rustdag. Ik heb geen enorme spierpijn van de sportschool, maar ik voel al m'n spieren wel. Fijn gevoel! Ik ben benieuwd wat dit voor effect op afvallen gaat hebben. Ik moet zeggen dat ik gemotiveerd ben om gezond en gevarieerd te eten, en veel te bewegen, op dit moment. Het werk is ook nog niet zo druk, dat zal in September wel veranderen, als ik verantwoordelijk ben voor een vak met 120 studenten....
pi_115632201
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef the85mc het volgende:
Aargh klote laptop. Ben je thuis om te werken doet ie het niet. Terug naar herstel punt, werkt chrome en firefox niet meer alleen dat kloterige internet explorer. En hij is traaaaag.. Tussen elke pagina laden kan ik een kop koffie drinken..
Linux eropzetten :Y
pi_115632236
Denk dat je ook wat rustiger zal zijn he Jagar, niet meer dat heen en weer gereis naar je lief of hij naar jou toe :)

Ik ga vandaag met mijn broertje taart bakken en versieren voor zijn vriendinnetje O+
pi_115632315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 23:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Will do! :Y Volgens de boekmevrouw (mevr. Albarda) is het beter dan andere pasta, dus ik wou het er wel op wagen :+ Was inderdaad in de aanbieding!

[..]

Klinkt lekker maar ik ben niet zo'n handige Harrie :@ :+
Haha zelfde aanpak als hier. Moet het nog uittesten, maar de volkorenpenne is nog niet op :P

Morgen slankies!
pi_115632450
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef the85mc het volgende:
Is werken voor jou werken aan je scriptie? Of heb je nog een baan naast je scriptie en het gidsen?
pi_115632545
Gecondoleerd DaD! Was je close met hem? :*

Lijstjes:

Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 kaas/eiwitcrackers met boter, Oud Amsterdam en komkommer
T: banaantje
S: hardlopen, 4,8 km
L: gekookt eitje op een kaascracker met likje mayo. Minigehaktballetje, zure komkommer
T: bakje broccolisoep met lepeltje creme fraiche
T: wodka
D: uit eten. kreeftensoep met een tijgergarnaal. daarna parelhoen met gemengde groenten, 2 droge witte wijn
T: eetlepel creme fraiche citroen/zoetstof

Vandaag:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, likje mayo
T: minigehaktballetjes, mosterdmayo, zure komkommer
L: salade van ijsbergsla, fijngesneden italiaanse wokgroenten, geitenkaas, ui, spekjes en dressing
S: of rustdagje, of Jillian
T: wodka
D: drumstick x2 met broccolisoep of naar de Parade
T: creme fraiche citroen/zoetstof

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 16-08-2012 09:50:57 ]
pi_115632957
Planning:
O: Activia, volkoren beschuit met jam, twee mueslicrackers met biefstukworst/hüttenkäse (en komkommer)
L: Twee geroosterde boterhammen met hüttenkäse/runderpastrami (en komkommer) en een salade van veldsla, dressing, tonijn en semi-zongedroogde tomaten
T: Twee nectarines en aardbeien
D: Rijst met roerbakgroente en falafel
T: ‘Aardbeienkwarktaartyoghurt’
T: Beluga-ijsje
pi_115632995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beter :)
Ja die kan ik nu ook *O* vind het zelfs minder belastend voor mijn schouders op die manier.
Op de helft van de 30 Day Shred *O*
pi_115633074
Maar daarna ga je toch gewoon door? Of is dat niet de bedoeling? Misschien niet meer elke dag, maar zeg 3x in de week of zo?
pi_115633099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef conleche het volgende:
Maar daarna ga je toch gewoon door? Of is dat niet de bedoeling? Misschien niet meer elke dag, maar zeg 3x in de week of zo?
Ja hallo, na 30 dagen ben ik toch gewoon heulemaal afgetraind? }:|

Ik moet het sporten weer even wat meer oppakken, maar ik ben te lui. Vrees helemaal voor het warme weekend straks. :D Maar afvallen gaat wel een stuk sneller dan, des te sneller ben ik onder de zestig kilo O+ .
pi_115633206
o hai, Jillian 1 gedaan voor het eerst (sinds 3 jaar ofzo) en ik laat natte plekken achter op de tafel :')

SPOILER
(elke keer dacht ik dat t voorbij was, en dan zei ze "allright, cardio! one minute!" en dan riep ik NEEEEEEEEE)
Kwak
pi_115633207
Goedemorgen! Gecondoleerd DaD ;( .

Lijstjestijd:

Gisteren:
O: yoghurt&muesli
T: stuk brood
L: 3 bth kipgrilworst/komkommer, schaal rauwkost
T: appel
D: uit eten Wok to go (biefstuk/noedels), 2 biertjes, 1 bitter lemon

Vandaag:
O: yoghurt&muesli
T: appel
L: 3 bth kipgrilworst&komkommer
T: appel, banaan
S: hardlopen
D: pastasalade?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_115633220
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik sowieso nog een keer de hele 30 dagen doe en daarna moet ik even kijken :)
Maar de eerste 30 had ik echt een doel om naar toe te werken (optreden op een september) dus even vieren dat ik halverwege ben zonder een dag te cheaten.

Edit: en verder doe ik ook gewoon mijn normale sporten sowieso.
pi_115633226
Whoohoo, go Kwak! *O*
pi_115633234
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
o hai, Jillian 1 gedaan voor het eerst (sinds 3 jaar ofzo) en ik laat natte plekken achter op de tafel :')

[ afbeelding ]

(elke keer dacht ik dat t voorbij was, en dan zei ze "allright, cardio! one minute!" en dan riep ik NEEEEEEEEE)
Goed gedaan *O*
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 10:02:53 #157
70532 loveli
N
pi_115633258
Blosjes!
crap in = crap out
pi_115633266
Yay Kwak! Zo zie ik er ook altijd uit na het sporten :')
pi_115633275
Goed gedaan kwak! *O* ik zou eigenlijk ook weer eens moeten gaan sporten
pi_115633281
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef Novem het volgende:
Me too :Y maar dat is gezond *O* ofzo....
pi_115633302
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef Novem het volgende:
ik was gister zo doorweekt, dat m'n tshirtje de hele nacht heeft hangen drogen, en vanmorgen pas in de was kon.
pi_115633313
*tomaatboks met kwak* :D
Ja doei.
pi_115633325
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik was gister zo doorweekt, dat m'n tshirtje de hele nacht heeft hangen drogen, en vanmorgen pas in de was kon.
Waarom kan het niet nat in de was?

:D Kwak! ^O^
pi_115633332
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

gooi je natte shirts niet in de was? oh de mand bedoel je, ik dacht de machine (ik denk: hij wordt dan toch gewoon weer nat? :P)
Kwak
pi_115633364
enige nadeel is dat mijn eczeem heel erg opspeelt als ik bezweet raak, en douchen helpt ook niet echt want als ik verhit de douche in stap zweet ik tijdens en na het afdrogen gewoon door en voel ik me weer vies :') zit nu dus wat af te koelen en te ontbijten en tegen mezelf te grommen "niet krabben"

poes vond het ook leuk trouwens, en eng soms...
Kwak
pi_115633381
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom kan het niet nat in de was?

:D Kwak! ^O^
in de wasmand? Omdat het er dan misschien nog een week nat ligt en gaat schimmelen..
pi_115633398
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in de wasmand? Omdat het er dan misschien nog een week nat ligt en gaat schimmelen..
Ik dacht in de wasmasjien. :P Ik vond het ook al heel vreemd :+
pi_115633433
Ik las wasvasjien.
Ja doei.
pi_115633505
ieuw, een wasvasjien, dat klinkt als iets voor een porno-versie van madame tussauds
Kwak
pi_115633541
ik had trouwens net alleen maar zin in rauwe ham, een appel en water. is dat logisch, na sporten? fruitsuikers zijn wel iets anders dan normale carbs, toch?

edit: ik eet later op de ochtend wel meer hoor!
Kwak
pi_115633583
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik had trouwens net alleen maar zin in rauwe ham, een appel en water. is dat logisch, na sporten? fruitsuikers zijn wel iets anders dan normale carbs, toch?

ik heb na het sporten nooit zin in eten. Kan bij mij wel een uur duren. Volgens mij is dat voor iedereen anders!
pi_115633728
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb na het sporten nooit zin in eten. Kan bij mij wel een uur duren. Volgens mij is dat voor iedereen anders!
Ik heb ook nooit zin in eten na het sporten, maar wel drink wel veel water.
Nu ook al een liter na Jillian.
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 10:21:55 #173
70532 loveli
N
pi_115633745
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef kwakz0r het volgende:

Suiker in fruit is niet alleen fructose, maar ook glucose. Het is geen gulden regel dat je lichaam zelf vertelt wat je nodig hebt (B&J cookie dough!). Het water is wel ontzettend logisch ;)
crap in = crap out
pi_115633858
Ik eet altijd een schaaltje yoghurt na 't sporten als ik niet direct daarna aan een hoofdmaaltijd ga :9 daar heb ik dan ook echt wel trek in (ok, na eerst een pint water te hebben gedronken).
Ja doei.
pi_115633920
hm, nou ja, in brood zit ook glucose als je t verteert dus ik neem vandaag lekker de appel ipv de boterham. straks nog wel wat volkorenbrood :P

poes in spoiler
SPOILER
Kwak
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 10:31:58 #176
70532 loveli
N
pi_115634023
In een appel zitten ook vezels en andere voedingsstoffen, dus yay fruit!
crap in = crap out
pi_115634041
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
hm, nou ja, in brood zit ook glucose als je t verteert dus ik neem vandaag lekker de appel ipv de boterham. straks nog wel wat volkorenbrood :P

poes in spoiler
SPOILER
Wat is ze al groot! Bevalt goed dus? :)
pi_115634174
ja, al 17 weken en ongeveer 1 kilo! ja gaat heel goed, ze mag nu in alle kamers komen behalve de slaapkamer en als we weggaan heeft ze de hele huiskamer voor zichzelf ipv alleen achterkamer en dat is veel relaxter. en ze komt als je haar roept O+
Kwak
pi_115634222
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef kwakz0r het volgende:
ja, al 17 weken en ongeveer 1 kilo! ja gaat heel goed, ze mag nu in alle kamers komen behalve de slaapkamer en als we weggaan heeft ze de hele huiskamer voor zichzelf ipv alleen achterkamer en dat is veel relaxter. en ze komt als je haar roept O+
Leuk O+
Maar weegt ze echt maar 1 kilo? Ze lijkt bijna net zo groot als onze katten _O- zal wel door de foto's komen.
Wanneer laten jullie haar steriliseren?
pi_115634242
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk O+
Maar weegt ze echt maar 1 kilo? Ze lijkt bijna net zo groot als onze katten _O- zal wel door de foto's komen.
Wanneer laten jullie haar steriliseren?
ik heb verschillende adviezen gehoord, we vragen wel even bij de DA wat hun advies is voor poezen.

edit: ik heb me tot twee keer toe met en zonder haar gewogen... ze is ongeveer 35-40 cm lang neus tot kont, en ik kan haar nog met 1 hand tegen me aan houden/optillen...

[ Bericht 13% gewijzigd door kwakz0r op 16-08-2012 10:44:16 ]
Kwak
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 10:48:17 #181
70532 loveli
N
pi_115634519
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
en ik kan haar nog met 1 hand tegen me aan houden/optillen...
Ik zeg, 1 literfles water in je andere hand en Jilliannen.
crap in = crap out
pi_115634625
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 10:48 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-

Leuke foto Kwak.
pi_115634636
quote:

[..]

:P ik deed t vandaag met halve liters. ik denk dat ze toch wel iets zwaarder is, want ze ziet er niet vermagerd uit.
Kwak
  donderdag 16 augustus 2012 @ 10:58:10 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115634822
quote:

[..]

_O-

Goedemorgen! Uitslapen O+
Wakker worden, weer in slaap vallen, wakker worden, weer in slaap vallen.. En tussendoor de meest fascinerende dromen hebben O+
Niet meer actief op Fok!
pi_115634829
Bedankt voor de condoleances, allemaal. :).

SPOILER
Kwak, wat lijkt ze al groot! Maar ze is ook al drie weken ouder dan onze poes.

Hoe veel moeten kittens eigenlijk drinken, op een dag? Weet iemand dat?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:04:40 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115634985
Gecondoleerd DaD.

Wb drinken: geen idee. Ik zorgde en zorg er altijd voor dat er altijd genoeg schoon water staat. Krijgt ze speciale kittenvoeding, verder?
Niet meer actief op Fok!
pi_115635162
quote:
1s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Gecondoleerd DaD.

Wb drinken: geen idee. Ik zorgde en zorg er altijd voor dat er altijd genoeg schoon water staat. Krijgt ze speciale kittenvoeding, verder?
Ja, we geven d'r Iams Kitten & Junior (brokjes). Er staat sowieso altijd een bakje water, maar daar haalt mevrouw d'r neus voor op. Er staat dus ook nog een bakje met melk, verdund met water. Dat willen we d'r eigenlijk afwennen.
pi_115635218
Altijd genoeg vers water :Y als ze niet uit haar bakje wil drinken is een drinkfontein misschien een idee?
Melk kan je inderdaad beter afwennen.
pi_115635252
Ha, dat lijkt wel mijn jillianhoofd hierboven :D
Net zo'n lief kaartje van een patient gehad :)
pi_115635266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Altijd genoeg vers water :Y als ze niet uit haar bakje wil drinken is een drinkfontein misschien een idee?
Melk kan je inderdaad beter afwennen.
Het is niet dat ze niet uit d'r bakje wil drinken, ze wil alleen geen water drinken.
pi_115635336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Het is niet dat ze niet uit d'r bakje wil drinken, ze wil alleen geen water drinken.
Is dat altijd zo geweest of sinds ze bij jullie is?
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:18:05 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115635377
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

_O- Decadent poesje :+

Gewoon water neerzetten, dan moet ze op een gegeven moment wel. Wel even in de gaten houden of ze genoeg drinkt. Bel evt de dierenarts even voor advies :)

Zo deden wij dat met brokjes iig, maar genoeg vocht is wel wat belangrijker dan genoeg eten.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:19:56 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_115635441
Oh en huu, Griekse yoghurt. Ik heb liever kwark van De Zaanse Hoeve geloof ik :+ Nu maar brood dan vanmiddag naar het barre noorden :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_115635446
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Is dat altijd zo geweest of sinds ze bij jullie is?
Er werd al gezegd dat ze d'r misschien iets te veel hadden verwend. :+.

Vik, als we alleen water neerzetten drinkt ze dus gewoon niet. Helemaal niet. Ik verdun nu een heel klein beetje melk met water en bouw dat dus steeds ietsjes af. Zo veel kwaad kan het voorlopig toch nog niet, hoop ik?
pi_115635480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vik, als we alleen water neerzetten drinkt ze dus gewoon niet. Helemaal niet. Ik verdun nu een heel klein beetje melk met water en bouw dat dus steeds ietsjes af. Zo veel kwaad kan het voorlopig toch nog niet, hoop ik?
Aha :) beetje veel verwend dus.

Veel kwaad zal het niet kunnen maar hoe lang drinkt ze niet als je alleen water neer zet?
pi_115635521
heb je dan wel kattenmelk? want lactose kunnen ze niet goed tegen. verdunnen lijkt me wel een goeie manier ja. eigenlijk moeten ze sowieso water drinken naast melk als ze dat drinken.

onze kreeg thuis felix volwassenenbrokjes en geitenmelk en geitenyoghurt, en soms wat uit een zakje natvoer. hier krijgt ze water en harde kittenbrokjes (sowieso merk met meer eiwit en minder tarwe dan felix), en als ze komt als we roepen een kattensnoepje (2 kcal, met zachte kipvulling, ieuw) en ze lijkt t wel prima te vinden. drinkt in elk geval zat, want 's ochtends is t drinkbakje een stuk leger dan als we t s avonds neerzetten.

ik geef haar nu wel wat meer eten dan eerst, op advies van kattenkenners.
Kwak
pi_115635531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aha :) beetje veel verwend dus.

Veel kwaad zal het niet kunnen maar hoe lang drinkt ze niet als je alleen water neer zet?
Ik heb het nog geen volledige dag zonder melk geprobeerd, maar de hele afgelopen nacht heeft ze geen water gedronken, in ieder geval. Ze vloog op de melk (met water dus) af toen ik dat maar weer neerzette.
pi_115635568
Ik denk dat ze vanzelf een keer gaat drinken als ze alleen water heeft DaD :)
Katten drinken gewoonlijk maar kleine beetjes tegelijk, half bakje per dag gaat er hier ongeveer door, dus als er een bak water met melk op is, heeft ze voor 2 dagen wel genoeg ;)
pi_115635572
advies voor aanwennen van andere voeding is om te mengen, dus ik denk dat t voor drinken ook wel geldt. :* je doet t heel goed volgens mij
Kwak
pi_115635586
Ja, sowieso wel kattenmelk. :).
pi_115635591
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:23 schreef kwakz0r het volgende:

onze kreeg thuis felix volwassenenbrokjes en geitenmelk en geitenyoghurt,
Bijzonder, zat daar nog een idee achter?
pi_115635615
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik heb het nog geen volledige dag zonder melk geprobeerd, maar de hele afgelopen nacht heeft ze geen water gedronken, in ieder geval. Ze vloog op de melk (met water dus) af toen ik dat maar weer neerzette.
Ik zou het gewoon iets langer vol proberen te houden maar begrijp dat dat niet fijn voelt.
Dus mengen en afbouwen kan ook (maar denk dat je dan nog steeds wel een beetje bezig bent met verwennen ;) )
pi_115635638
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bijzonder, zat daar nog een idee achter?
behalve dat t makkelijk is als alle katten uit dezelfde grote bak eten niet volgens mij... en die vrouw eet zelf geitenspul ipv koeienspul dus daarom denk ik ;) ik hou gewoon t kittenvoer aan tot ze minimaal een half jaar is, vanaf dan mengen met grotekattenvoer
Kwak
pi_115635684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

behalve dat t makkelijk is als alle katten uit dezelfde grote bak eten niet volgens mij... en die vrouw eet zelf geitenspul ipv koeienspul dus daarom denk ik ;) ik hou gewoon t kittenvoer aan tot ze minimaal een half jaar is, vanaf dan mengen met grotekattenvoer
Kittens en makkelijk...tja dat gaat niet altijd samen :D
Goed dat je ze nu kittenvoer geeft.
pi_115635701
ik vind t niet echt verwennen meer als een poes opgevoed is/aangewend is door anderen om alleen melk te drinken. als je een kind van 2 alleen maar rauwe vis te eten geeft terwijl ze peuterhapjes gewend is gaat ze t op den duur ook wel eten, maar ik zie niks verkeerds in stapje voor stapje ;)
Kwak
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:31:45 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_115635852
Onze mormels krijgen geen melk. Ook geen kattenmelk. Alleen water. Genoeg voedingsstoffen in hun voer :).
pi_115635969
Kwak met blosjes O+

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hoe lang heeft ze al eens gedaan zonder te drinken dan? Oh, never mind, is al door meer mensen aangegeven. Ik sluit me aan bij de rest: als ze echt niet anders kan, zal ze heus wel water gaan drinken :+ Al kan ik me heel goed voorstellen dat je een overgangsfase inbouwt :Y

Die katten van ons krijgen 's ochtends wat natvoer (verdelen we dan over 4 bakjes). We hebben één merk in huis, met 6/8 verschillende smaakjes. Soms is de dikke écht niet te spreken over een smaak. Die laat hij dan ook gewoon staan en komt zeuren om iets anders. Als hij dat dan niet krijgt, eet hij uiteindelijk toch altijd het 'vieze' natvoer op. Soms wel pas 's avonds (ieuw), maar goed, het gaat altijd op :) (er staat ook altijd een bakje met droge brokjes, btw).
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 11:37:44 #208
70532 loveli
N
pi_115636026
De andere katten laten gewoon een portie over voor 'de dikke'?! Wat sociaal.
crap in = crap out
pi_115636144
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:37 schreef loveli het volgende:
De andere katten laten gewoon een portie over voor 'de dikke'?! Wat sociaal.
Hij beukt ze gewoon aan de kant hoor. Niks sociaals aan die kat :')

Begint ook altijd aan het eerst bakje dat ik neerzet, en rent als een maniak tussen de rest van de bakjes heen en weer als die ook staan (gras bij de buren...?). Mango heeft geen interesse in natvoer, en Mara & Misty pikken het gedrag van de dikke gewoon en laten zich wegduwen :')
  donderdag 16 augustus 2012 @ 11:50:28 #210
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115636438
pi_115636826
t lijkt wel de kattenslowchat hier.

Ik heb zin in m'n lunch! Stukje overgebleven quiche.

Check het nieuwe kantoor van de duutser, echt tof!
pi_115636883
Wat tof Jagar! O+ Is dat bij jullie thuis?
pi_115636884
Al die boeken O+
Ja doei.
pi_115636966
Tof kantoor Jagar!

Katten drinken normaal gesproken bijna niet, omdat ze eigenlijk al hun vocht uit rauw vlees horen te halen. Als je alleen droogvoer geeft en de kat drinkt bijna niet zou ik een portie natvoer per dag erbij doen voor het vocht.
Bij sommige droogvoeren wordt ook zout toegevoegd om te stimuleren dat katten meer gaan drinken.
Als je kwalitatief goed natvoer geeft (dus zonder granen, andere koolhydraten/suikers) hebben ze ook geen droogvoer nodig.

/kattenvrouwtje :')

Gisteren zo lekker hardgelopen! Nieuwe route en veel harder dan normaal! Nu nog moeie beentjes :P
pi_115637006
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat tof Jagar! O+ Is dat bij jullie thuis?
nee, dat is op de uni. bij mij thuis wil ik later ook zoveel boeken, maar nu past dat niet op 40 m2.
pi_115637055
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, dat is op de uni. bij mij thuis wil ik later ook zoveel boeken, maar nu past dat niet op 40 m2.
Gewoon al je muren bedekken met planken, scheelt vast maar 5m2 in effectieve gebruiksruimte :P
pi_115637070
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik vond het al knap op zo'n ruimte te creëren op 40m2 :D.
pi_115637148
Ja, de duutser heeft een kantoor gekregen op de uni, dat is echt fijn. Geeft hem wat contacten, en betekend dat hij niet elke dag thuis hoeft te werken, wat ook erg prettig is, zeker op de lange termijn.
pi_115637281
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, de duutser heeft een kantoor gekregen op de uni, dat is echt fijn. Geeft hem wat contacten, en betekend dat hij niet elke dag thuis hoeft te werken, wat ook erg prettig is, zeker op de lange termijn.
Kan ik me goed voorstellen!

Ik heb ook maar 's om een gesprekje gemaild met m'n begeleider want wil nu echt wel 's weten wat me te wachten gaat staan. Schijn een eigen werkplekje te krijgen en sleutels (??) dus flexibiliteit lijkt erg fijn te zijn. Had gehoopt dat hij deze week beschikbaar was, maar hij is pas 1 september weer terug van vakantie, en ik heb daarvoor al m'n sollicitatiegesprek, dus zal het zelf maar een beetje in moeten gaan vullen en gokken op het aantal uren dat ik kan gaan werken.

Heb er zo'n zin in. Als de zon nou even doorzet dan kan ik lekker in de tuin alvast wat leeswerk gaan verrichten in de tuin O+ maar het lijkt nogal vrij hard te waaien en de zon laat zich steeds minder zien. Dan maar op de bank O+
Ja doei.
pi_115637903
Haai, weer effe geleden, maar ik had 'vakantie' dus druk geweest met solliciteren, tuinieren, schilderen, opknappen, zwemmen en zonnen :P

Gewicht is wel beetje hetzelfde gebleven, hoop deze week weer lekker te gaan hardlopen en weer op m'n gewicht te gaan letten..

Heb ik verder nog dingen gemist?

Coco, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? als ik vragen mag :@
~ Bonito La Risa ~
pi_115638117
Oeh, mooi kantoor! Ik wil ook ooit, later, als ik groot ben, een boekenwand O+

quote:
:D :D O+

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef Mixende_match het volgende:
Haai, weer effe geleden, maar ik had 'vakantie' dus druk geweest met solliciteren, tuinieren, schilderen, opknappen, zwemmen en zonnen :P

Gewicht is wel beetje hetzelfde gebleven, hoop deze week weer lekker te gaan hardlopen en weer op m'n gewicht te gaan letten..

Heb ik verder nog dingen gemist?

Coco, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? als ik vragen mag :@
Oh, nog spannende sollicitaties lopen atm?

En 8 november :) Zit vandaag precies op 28 weken, dus moet nog effe. (waarom zou dat trouwens überhaupt een rare/vervelende/persoonlijke vraag zijn? Ligt dat bij sommige mensen echt gevoelig? :D)
pi_115638255
Ja ik weet niet, waarom het een rare vraag zou zijn. Ken niemand die zwanger is of is geweest, dus weet het eigenlijk niet. :P geen ervaring mee denk :D

Maar leuk hoor, alles al helemaal klaar? (spullen, kamer etc)

Uhm, ja 3 spannende, 1 mag ik morgen op gesprek, en 2 krijg ik over paar weken te horen of ik op gesprek mag :) nu momenteel nog geen werk }:|
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 12:50:24 #223
70532 loveli
N
pi_115638333
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
Ken niemand die zwanger is of is geweest,
Je moeder!
crap in = crap out
pi_115638351
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Je moeder!
:') Kon ik het aan haar vragen? :P
~ Bonito La Risa ~
pi_115638456
quote:
Maar leuk hoor, alles al helemaal klaar? (spullen, kamer etc)

Uhm, ja 3 spannende, 1 mag ik morgen op gesprek, en 2 krijg ik over paar weken te horen of ik op gesprek mag :) nu momenteel nog geen werk }:|
Oh, op gesprek komen is al goed! *O* En sowieso nog 2 lopende andere, goed gevoel daarover? Zal duimen!! Wat voor iets ga je morgen op gesprek? Evt. pm mag natuurlijk altijd :)

Nog niet helemaal klaar, maar wel redelijk ver :Y
Kamertje is zo goed als af (moet nog iets voor de ramen komen & we hebben nog geen deur :')) en qua spullen hebben we de meeste grote dingen al. Maar verzorgingsshizzle enzo ontbreekt nog, net als wat andere 'kleinere' dingen (box - hebben er 1, willen er 2-, badje, speelkleed, wipper, babyfoon, dat soort spul).
pi_115638523
Als ex-zwangere vond ik de vragen nooit vervelend, wel de bijdehante opmerkingen.
"Zo, je moet zeker bijna al bevallen!" bij 6 maanden ofzo :') . Of de laatste maand, iedere voorbijganger voelde zich geroepen om te zeggen: "Ooow, een tweeling zeker!" :( :(
pi_115638546
quote:
Ja ik weet niet, waarom het een rare vraag zou zijn. Ken niemand die zwanger is of is geweest, dus weet het eigenlijk niet. :P geen ervaring mee denk :D
Ik hoor trouwens wel heel vaak dat vrouwen het vervelend vinden als ze bijna 'klaar' zijn en iedereen steeds vraagt "of er al tekenen zijn" enzo. Kan me niet goed voorstellen dat ik daar last van ga hebben, mgoed :+

Oh, en veel vrouwen raken beledigd door buikopmerkingen ( "Zo! Zeker weten dat het er geen twee zijn?"). Maar dat vind ik ook maar raar, eerlijk gezegd :D

Dus er zullen ook vast vrouwen zijn die jouw vraag ook 'stom' hadden gevonden. Maar dat zijn dan eerder de vrouwen (lees: hormonen) zelf, dan zo'n vraag :D
pi_115638609
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef Laureline het volgende:
Als ex-zwangere vond ik de vragen nooit vervelend, wel de bijdehante opmerkingen.
"Zo, je moet zeker bijna al bevallen!" bij 6 maanden ofzo :') . Of de laatste maand, iedere voorbijganger voelde zich geroepen om te zeggen: "Ooow, een tweeling zeker!" :( :(
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, en veel vrouwen raken beledigd door buikopmerkingen ( "Zo! Zeker weten dat het er geen twee zijn?"). Maar dat vind ik ook maar raar, eerlijk gezegd :D

Hihihi _O-
pi_115638628
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef Laureline het volgende:
Hahaha! Dat dus :+

Ik krijg idd al weken de opmerking dat het "vast bijna zover is". En al met 3 maanden de vraag of ik zeker wist dat het er geen twee waren :+

Maar ik snap écht niet waarom mensen dat vervelende opmerkingen vinden. Als iets, dan kan ik er alleen maar om grinniken :s)
pi_115638711
Wacht maar coco, tot je voor de 300e keer dezelfde opmerkingen hoort }) , of je het dan nog grinnikenswaardig vindt. Ik was vooral verbaasd dat sommige mensen echt oprecht schenen te denken dat het er wel twee móesten zijn, en ik de onbenul was die dat helemaal niet doorhad _O- .
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 13:03:22 #231
70532 loveli
N
pi_115638756
Vraag me wel af of je tot november op slippers moet blijven lopen :')
en met welke sokken
crap in = crap out
pi_115638946
Verder heb ik vandaag weer een rondje door het bos gerend, dat viel best mee! Wel heb ik het ongeluk dat ik helaas niet lijk op Vik en sigme, die hardlopen fijn vinden om te doen, of op uniekhoorn, die geniet van kilo's groente eten op een dag. Ik moet me er nog steeds even toe zetten, dan helpt dit topic wel, met iedereen die toch de discipline opbrengt om te gaan sporten/hupsen op Jilian/groente naar binnen te werken.
Toen ik tijdens het rennen namelijk mijn ziel even peilde, moest ik bekennen dat ik, als het echt hélemaal geen verschil zou maken voor mijn conditie, gezondheid, uiterlijk en gewicht, de hele dag boekjes lezend en chips etend zou doorbrengen, en nooit meer een stronk broccoli aan zou raken.
pi_115638971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, op gesprek komen is al goed! *O* En sowieso nog 2 lopende andere, goed gevoel daarover? Zal duimen!! Wat voor iets ga je morgen op gesprek? Evt. pm mag natuurlijk altijd :)

Nog niet helemaal klaar, maar wel redelijk ver :Y
Kamertje is zo goed als af (moet nog iets voor de ramen komen & we hebben nog geen deur :')) en qua spullen hebben we de meeste grote dingen al. Maar verzorgingsshizzle enzo ontbreekt nog, net als wat andere 'kleinere' dingen (box - hebben er 1, willen er 2-, badje, speelkleed, wipper, babyfoon, dat soort spul).
Ja is iig wat natuurlijk ;) Ik PM je even.

Maar alles is zo'm beetje klaar dus. Hoewel een deur wel handig is denk :P

Ach, ik vraag eigenlijk nooit aan iemand hoelang en of ze zwanger is, just in case :P

oh, mijn collega was zwanger, half jaar geleden, en ik moch haar buik/baby voelen :o En ze trapte O+ zo apart gevoel was dat! Wist trouwens ookniet dat de buik vrij hard is :')
SPOILER
~ Bonito La Risa ~
pi_115639078
quote:
6s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:01 schreef Laureline het volgende:
Wacht maar coco, tot je voor de 300e keer dezelfde opmerkingen hoort }) , of je het dan nog grinnikenswaardig vindt. Ik was vooral verbaasd dat sommige mensen echt oprecht schenen te denken dat het er wel twee móesten zijn, en ik de onbenul was die dat helemaal niet doorhad _O- .
Oh, ik kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van: "Wat origineel zeg :') ". Net zoals ik als kassameisje steeds dezelfde grapjes kreeg te horen :+

Maar je raakt toch niet beledigd door zo'n soort opmerkingen? Want dat heb ik van meerdere vrouwen (o.a. uit mijn directe omgeving) begrepen. En dat -oprecht beledigd zijn- vind ik wel maar raar :D

Loveli, ik denk dat ik wel in mijn wijde laarsjes pas O+ Dus dat kan dan voor de herfst enzo. Sowieos hou ik echt 10x zoveel vocht als het warm is, dus dat moet straks weer een beetje meevallen. En anders ga ik gewoon aan de (nep) Uggs :7
pi_115639122
quote:
14s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Laureline het volgende:
Verder heb ik vandaag weer een rondje door het bos gerend, dat viel best mee! Wel heb ik het ongeluk dat ik helaas niet lijk op Vik en sigme, die hardlopen fijn vinden om te doen, of op uniekhoorn, die geniet van kilo's groente eten op een dag. Ik moet me er nog steeds even toe zetten, dan helpt dit topic wel, met iedereen die toch de discipline opbrengt om te gaan sporten/hupsen op Jilian/groente naar binnen te werken.
Toen ik tijdens het rennen namelijk mijn ziel even peilde, moest ik bekennen dat ik, als het echt hélemaal geen verschil zou maken voor mijn conditie, gezondheid, uiterlijk en gewicht, de hele dag boekjes lezend en chips etend zou doorbrengen, en nooit meer een stronk broccoli aan zou raken.
Goed dat je broccoli noemt: die ga ik even koken voor de luch :9
Ja doei.
pi_115639180
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:10 schreef Mixende_match het volgende:
SPOILER
Hoe bedoel je, "ben nog jong"?? }:|

Overigens, zoveel ervaring heb ik er ook niet mee hoor, zelfs met allemaal zwangeren en ouders om me heen. Heb me er gewoon nooit echt in verdiept enzo.
pi_115639322
Beledigd zou ik het niet noemen, wel vond ik het raar dat je als zwangere vrouw zo vogelvrij was voor commentaar/opmerkingen van allerlei onbekenden, dat had ik nooit eerder meegemaakt. Het is nou niet zo dat je per dagelijks tochtje naar de AH vijf opmerkingen krijgt over je kapsel/jurk/schoenen/fiets, maar zodra je met zo'n joekel van een buik over straat deint leek het of 9 op de 10 mensen zich geroepen voelde daar iets over te zeggen :+ .
Met een baby is het straks nog erger, dus bereid je maar vast voor :P
pi_115639384
O coco, en wat zijn de standaardgrapjes bij kassameisjes?
pi_115639426
Och, erger is het als ze je vragen hoe lang je nog moet en dat het zo knap is dat je nog werkt terwijl je NIET zwanger bent. En nee, het is mij niet overkomen, collega ooit bij de reddingsbrigade wel :')
Ja doei.
pi_115639457
Lijstje:
O: dubbele bth kaas en 3 nectarines
t: smoothie van shakies, koffie verkeerd
L: salade met rauwe ham en tomaat, kop groentesoep
T: ?
D:denk tosti met komkommersla ernaast.
pi_115639523
Ik zat eens op de metro te wachten, was een jaar of 18. Komt er een gastje op me af om me te versieren, ik voelde me helemaal blij enzo. Zegt hij ineens "hey, je bent toch niet zwanger he?!?!"
Ik heb mijn hippe, ietwat poofy, bomberjackje nooit meer aangehad :')
pi_115639703
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, "ben nog jong"?? }:|

Overigens, zoveel ervaring heb ik er ook niet mee hoor, zelfs met allemaal zwangeren en ouders om me heen. Heb me er gewoon nooit echt in verdiept enzo.
:@ haha, bedoel meer van nog niet gesetteld met een gezinsauto en rijtjeshuis en mijn vrienden zijn ook die leeftijd, nog in de 'uitgaansfase' en zitten nog op school Snapt u :+
~ Bonito La Risa ~
pi_115639821
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Och, erger is het als ze je vragen hoe lang je nog moet en dat het zo knap is dat je nog werkt terwijl je NIET zwanger bent. En nee, het is mij niet overkomen, collega ooit bij de reddingsbrigade wel :')
Iets vergelijkbaars is een oud-collega van mij ook wel eens gebeurd toen ik nog in een winkel werkte. Een klant kwam iets terugbrengen en had het over afgelopen zaterdag, toen ze geholpen werd door mijn zwangere collega. Ik: :? :? :o :')

We hebben het haar maar niet verteld.

Ik vond de opmerkingen ook nooit vervelend worden eigenlijk, maar ik had geen enorme buik (men was eerder verbaasd als ik zei dat ik al bijna verlof had) en beviel ook nog eens twee weken voor D-day :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 13:42:06 #244
70532 loveli
N
pi_115640179
Pas in het voorbijgaan opgevangen tussen een vrouw en een verloskundige: vrouw: "is zij in verwachting?" verloskundige: "nee, ze is gewoon dik".

Scheelde weer een awkward momentje :+
crap in = crap out
pi_115640257
Als ik even nadenk was het ook wel een beetje m'n gekwetste ijdelheid, waardoor ik me zo aan die opmerkingen stoorde. Ik had bij mezelf eigenlijk zo'n zwangerschap als die van Phaidra verwacht: ik was altijd superslank, dus had me ingesteld op een schattig klein buikje, nauwelijks zichtbaar vanaf de achterkant. Wist ik veel dat ik zou veranderen in The Blob oO< .
pi_115640352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef Novem het volgende:
Ik zat eens op de metro te wachten, was een jaar of 18. Komt er een gastje op me af om me te versieren, ik voelde me helemaal blij enzo. Zegt hij ineens "hey, je bent toch niet zwanger he?!?!"
Ik heb mijn hippe, ietwat poofy, bomberjackje nooit meer aangehad :')

1x zo'n ding aan gehad en voor de gein binnenstebuiten, leek wel een gigantische sinaasappel op pootjes :')

Nog een dagje trouwens! *O*
pi_115640400
Oja, die legergroene met oranje binnenkant :X !
pi_115640434
quote:
15s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:44 schreef Laureline het volgende:
Als ik even nadenk was het ook wel een beetje m'n gekwetste ijdelheid, waardoor ik me zo aan die opmerkingen stoorde. Ik had bij mezelf eigenlijk zo'n zwangerschap als die van Phaidra verwacht: ik was altijd superslank, dus had me ingesteld op een schattig klein buikje, nauwelijks zichtbaar vanaf de achterkant. Wist ik veel dat ik zou veranderen in The Blob oO< .
Dat kan ik me best voorstellen ja. Helaas kan je daar in veel gevallen weinig aan doen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_115640462
quote:
11s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:48 schreef Laureline het volgende:
Oja, die legergroene met oranje binnenkant :X !
:Y

Nou ja was niet legergroen, was een zwarte met een Neophyte logo erop :+
/toet toet, boing boing
pi_115640474
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

1x zo'n ding aan gehad en voor de gein binnenstebuiten, leek wel een gigantische sinaasappel op pootjes :')

Nog een dagje trouwens! *O*
Wuhahaha

Nee, het was meer zoiets:

http://www.google.nl/imgr(...)t:429,r:25,s:0,i:148

pi_115640478
Lunsj:

Ja doei.
pi_115640499
Nouja, schoudervullingen, colourblocking en neonkleuren zijn ook weer in, dus de opleving van de bomberjackjes is niet te voorkomen (8>
pi_115640596
Moet ik de housebroek ook maar weer van zolder halen dus? :D

Ziet er gezond uit, Mo :9 ^O^
pi_115640635
En dat is het! En met een hele avocado (de eerste in tijden die gewoon helemaal goed was O+ ) ook goed calorierijk :)

Ga straks het gras maaien, dus even een bouwvakkerslunch ;) :P
Ja doei.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 13:56:05 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115640648
Can't touch this! Baaabaabaabaaa, baabaa, baabaaaa, can't touch this *O*
pi_115640681
Die zijn al jaren weer in, V1z! Snel, doe aan, anders ben je te laat!
pi_115640688
Volgens mij is mijn e-reader stuk. }:|
pi_115640735
Bouwvakkers vreten veel meer KH's dan dat Mo :P
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:50 schreef Novem het volgende:

[..]

Wuhahaha

Nee, het was meer zoiets:

http://www.google.nl/imgr(...)t:429,r:25,s:0,i:148

Dat valt al weer beetje mee zo'n ding...

:@ ik snap dus niet dat er mensen zijn die McGregor kinderkleding kopen :@
Die beesten maken toch alles smerig en stuk, dan ga je toch geen overhemdjes kopen van 75,- :?

*housebroek en gorillawear shirtje aantrekt* B-)
Heerlijk zo je mannelijke sideboob showen :D
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 13:59:41 #259
70532 loveli
N
pi_115640774
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef V1z0R het volgende:
Bouwvakkers vreten veel meer KH's dan dat Mo :P
I rest my case.
quote:
:@ ik snap dus niet dat er mensen zijn die McGregor kinderkleding kopen :@
Die beesten maken toch alles smerig en stuk, dan ga je toch geen overhemdjes kopen van 75,- :?
In de uitverkoop voor de helft van de helft valt het best mee :+

Maar nu je zelf 2 van die mormels hebt koop je toch zeker ook bij de Zeeman?
crap in = crap out
pi_115640798
Het is ook nooit goed.
Ja doei.
pi_115640825
Wel goed bezig, maar dat maakt het nog geen bouwvakkerslunch :P

Dan zou je 12 boterhammen kaas eten en een balletje bij de pomp gehaald hebben.
pi_115640852
Het eitje is wel precies goed gekookt! :9 Dus op de stronken broccoli na, zou ik die bak sla zo verslinden. Alleen zou het voor mij een leuk voorgerechtje zijn :+ .
pi_115640858
'Bij wijze van spreken'.
Ja doei.
pi_115640862
Lekkere lunch, Mo! :9~ En lijkt me meer dan genoeg ;)
  donderdag 16 augustus 2012 @ 14:02:48 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_115640900
lololol @ mannelijke sideboob :D
pi_115640907
Het eitje had van mij nog wel wat zachter gemogen Lau, O+ zachtgekookt O+, maar ik klaag niet :+ :9 nomnom, bord bijna leeg :o :%
Ja doei.
pi_115640958
O, deze ziet er perfect uit voor mij. Dat het geel al wel aan het stollen is, maar ook nog op sommige stukken druiperig zeg maar :P . Eigenlijk is dit ook een low-carbsalade volgens mij, maar dat doe jij niet, toch?
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 14:04:57 #268
70532 loveli
N
pi_115640976
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:04 schreef Laureline het volgende:
O, deze ziet er perfect uit voor mij. Dat het geel al wel aan het stollen is, maar ook nog op sommige stukken druiperig zeg maar :P . Eigenlijk is dit ook een low-carbsalade volgens mij, maar dat doe jij niet, toch?
Croutons erbij gooien, opgelost.
crap in = crap out
pi_115641012
Over de niet drinkende katten: je moet voer- en waterbak niet naast elkaar zetten.

Soms ben ik zelf verbaasd dat ik 's avonds niet totaal uitgeput ben. Neem een dag zoals vandaag:
4:30 opstaan
5:00 zus en vriend naar schiphol gebracht
6:45 uni, dicht
7:15 thuis. Computer kapot :( eindelijk aan de gang, printerinkt op dus naar de uni
9:00 uni, open.jeeej! printen
10:00 stage, meeting met directeur
14:00 net thuis van stage, even aan het werk en wat eten
16:00 racefietsen met blinde
19:00 thuis eten douchen
19:30 naar bloedbank
20:30 naar vrienden
24:00 misschien kan ik dan slapen

Nu is dit ook niet helemaal een standaard dag, maar ik slaap bijna nooit meer dan 6 uur. Volgens mij maken.mb hersens zelf pep aan ofzo :')
pi_115641026
quote:
17s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:04 schreef Laureline het volgende:
Nope, straks nog lekker een boterham of twee met hummus O+ :9
Ja doei.
pi_115641051
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:59 schreef loveli het volgende:

[..]

I rest my case.

[..]

In de uitverkoop voor de helft van de helft valt het best mee :+

Maar nu je zelf 2 van die mormels hebt koop je toch zeker ook bij de Zeeman?
Ik kan dus nog steeds zeggen dat ik dit jaar geen kleding heb gekocht :+
pi_115641073
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef the85mc het volgende:
Over de niet drinkende katten: je moet voer- en waterbak niet naast elkaar zetten.

Soms ben ik zelf verbaasd dat ik 's avonds niet totaal uitgeput ben. Neem een dag zoals vandaag:
4:30 opstaan
5:00 zus en vriend naar schiphol gebracht
6:45 uni, dicht
7:15 thuis. Computer kapot :( eindelijk aan de gang, printerinkt op dus naar de uni
9:00 uni, open.jeeej! printen
10:00 stage, meeting met directeur
14:00 net thuis van stage, even aan het werk en wat eten
16:00 racefietsen met blind
19:00 thuis eten douchen
19:30 naar bloedbank
20:30 naar vrienden
24:00 misschien kan ik dan slapen

Nu is dit ook niet helemaal een standaard dag, maar ik slaap bijna nooit meer dan 6 uur. Volgens mij maken.mb hersens zelf pep aan ofzo :')
Weet jij veel of je niet moe bent bij je vrienden straks. :P
pi_115641101
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Weet jij veel of je niet moe bent bij je vrienden straks. :P
Ik ga altijd in bed liggen om de klok het aanwijst, niet omdat ik moe ben..
pi_115641137
De bouwvakkers hier zie ik altijd met halve liters bier, ham/kaascroissants, gevulde koeken en een zak uien ( :? ) in de rij bij de AH staan.
pi_115641204
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef Laureline het volgende:
De bouwvakkers hier zie ik altijd met halve liters bier, ham/kaascroissants, gevulde koeken en een zak uien ( :? ) in de rij bij de AH staan.
Misschien doen ze wie de meest smerige scheten kan produceren... Oh nee, dan hadden ze nog eieren erbij moeten hebben.
pi_115641244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Waarschijnlijk maakt je geen melatonine aan.
pi_115641259
Die uien eten ze inderdaad als appels zo uit het vuistje. Ook een idee, mo!
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 14:12:53 #278
70532 loveli
N
pi_115641270
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:08 schreef the85mc het volgende:

[..]

Geef het tien jaar, dat gaat wel over.
crap in = crap out
pi_115641327
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef Laureline het volgende:
Die uien eten ze inderdaad als appels zo uit het vuistje. Ook een idee, mo!
Ja... maar niet alle ideeën zijn even goed :') :D
Ja doei.
pi_115641376
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Geef het tien jaar, dat gaat wel over.
Of één kind, doet het ook prima!
pi_115641456
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja... maar niet alle ideeën zijn even goed :') :D
Zeg hee, ik verkondig hier het bouwvakkers-uiendieet, help V1zor in een MCHammerbroek, en praat 85mc een kind aan. Wat is daar precies niet briljant aan?
pi_115641480
Nou, kerels kunnen niet zwanger raken :+
pi_115641501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:18 schreef V1z0R het volgende:
Nou, kerels kunnen niet zwanger raken :+
Just sayin'.
Ja doei.
pi_115641541
Ik praat hem toch geen zwangerschap aan. Lézen mensen!
pi_115641607
Dus 1 kind en 10 jaar moeten ervoor zorgen dat ik altijd kan slapen. Wat gaan 3 kinderen en 30 jaar dan wel niet doen? dan lig je dus continu knockout..
pi_115641620
Klinisch dood verklaard word je dan
pi_115641659
Even hè? Er zit nog een shitload aan vet voor op m'n buik, maar ik rekte me net uit, voelde aan m'n buik en eronder zit écht een goed hard laagje buikspieren! Ik bleef er maar aan voelen :') hipheid.

Nu alleen dat vet nog weg. }:|
Ja doei.
pi_115641684
Dat vet zie je toch niet meer in zo'n leuke pofbroek met verlaagd kruis. Ha!
  Vis een optie? donderdag 16 augustus 2012 @ 14:26:58 #289
70532 loveli
N
pi_115641755
quote:
3s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef Laureline het volgende:
Dat vet zie je toch niet meer in zo'n leuke pofbroek met verlaagd kruis. Ha!
"Oh, maar die staat mij heel leuk hoor."
crap in = crap out
pi_115641875
Goed bezig Mo! Als je veel jilliant kun je ze misschien zelfs zien! Bij mij weinig vooruitgang op dat gebied .. Na training heb ik net een 2pack. Weet ineens hoe die aan zn naam komt 8-)
pi_115642530
Hmmmmzzzz ik wilde V1z net gaan vertellen dat als hij morgen op komt dagen in housebroek, ik mn Kelly Family tshirt aan doe. Alleen kan ik dat shirt niet meer vinden. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_115643131
Dan ook geen housebroek :+

Sowieso word het veel te warm voor een lange broek :o
*maar extra water meeneemt*
SPOILER
pi_115643192
Dit weekend he? wordt het tering henkie warm. Denk dat ik maar es een dagje ga toeren met de boot. Beetje op het dek liggen en aan mn kleurenschema werken. Lijkt me een goede planning
pi_115643205
Ach, ik heb 47 graden ook overleefd. :+.
pi_115643486
Bij een hogere luchtvochtigheid droog je sneller uit toch? :@

Probleem is ook dat door m'n dikke hoofd ik geen pet pas, maar even oplossing zoeken :{
pi_115643551
Het is hier koud joh! ;)
pi_115643724
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Bij een hogere luchtvochtigheid droog je sneller uit toch? :@

Probleem is ook dat door m'n dikke hoofd ik geen pet pas, maar even oplossing zoeken :{
Een bandana ofzo, is dat een oplossing?
Doe wat je niet durft.
pi_115643792
Denk het, zou je die daar kunnen krijgen?
pi_115643846
Heb er nog wel eentje van De Staat hier liggen, gooi in wel in mn tas. Naast mn waterpistool. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_115643905
Thx! :)
pi_115643916
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')