SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! Ik had er al goede hoop op toen ik de vacature zag, bedrijf ziet er ook prima uit en het is dichtbij (fietsbaar wellicht zelfs, maar dat ligt ook aan mijn nieuwe fiets die ik volgende week op ga halenquote:
Kan niet mis gaan zo te horen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Ik had er al goede hoop op toen ik de vacature zag, bedrijf ziet er ook prima uit en het is dichtbij (fietsbaar wellicht zelfs, maar dat ligt ook aan mijn nieuwe fiets die ik volgende week op ga halen![]()
) Boh, ik ga me echt helemaal verkopen daar
ze bieden ook andere meertalige functies aan, dus als ze me niet voor de geadverteerde functie willen dan nemen ze me maar voor 'n andere aan
![]()
![]()
Zin in!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo verbrand hij z'n nek in ieder geval niet
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Aan je motivatie zal het niet liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu alleen hen daar nog even van overtuigen![]()
Bedankt voor het LOLquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn moeder stuurt me net het volgende smsje: "Je bent een hondendrinkbak"
Ehrm... Thx mam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow das echt enorm veel! Weet je dat wel zeker?? Ik rij namelijk 'maar ' 25.000 per jaar en dat is al redelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, we hebben tijdens de vakantie ruim 22.000 km afgelegd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef the85mc het volgende:
Nice Mo! Klinkt alsof je het al in de pocket hebt
VerhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is inderdaad een waardevolle les
. Ben er ook al een aantal keer ingetuind, maar nu doe ik geen stomme dingen meer!
Ik heb niet gezegd hoe, hè.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow das echt enorm veel! Weet je dat wel zeker?? Ik rij namelijk 'maar ' 25.000 per jaar en dat is al redelijk.
O haha ik dacht al, dan moet je bijna in die auto hebben gewoond tijdens je vakantiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd hoe, hè.. Met de auto maar iets meer dan 5k.
.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, klinkt goed! Zal voor je duimen
Kijk nou! Dit moet ik even delen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
...![]()
![]()
![]()
Echt, die laatste foto!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Jup!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
O haha ik dacht al, dan moet je bijna in die auto hebben gewoond tijdens je vakantieJullie hadden een Charger gehuurd toch?
Brute bakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup!
Damn, Coco! Dat je er nog in kwam!.
Niet helemaal eerlijk gezegd, dit was de beste pogingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, Coco! Dat je er nog in kwam!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ziet er pijnlijk uit
Ik vond 'm aanvankelijk echt spuuglelijk. Als Baard er niet zo kind-in-een-snoepwinkel van was geworden, hadden we deze als het aan mij lag nooit gekozen. Maar zo langzamerhand kreeg ik toch wel een beetje een zwak voor ons grijze monster.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Brute bakjammer dat je dit soort dingen bijna nooit in Nederland ziet rijden, je kunt ze ook alleen maar via de grijze import krijgen geloof ik. Kosten ook een fortuin geloof ik als je die hier wil rijden..
Ik vind de Dodge Challenger en de Chevrolet Camaro ook echt vet. Hier in Nederland wordt dat toch wel als beetje foute bak gezien, maar ik vind het wel cool
Begrijpelijk. De groep PM-en mag natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef the85mc het volgende:
Over BAM gesproken trouwens, ik doe in mn stage onderzoek naar bouwbedrijven waaronder BAM. het nieuws van vandaag dat er fraude wordt gepleegd verbaast me niet. Helemaal niet zelfs.. Maar mijn bevindingen kan ik beter hier niet posten..
^^quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Begrijpelijk. De groep PM-en mag natuurlijk wel.
haha cat editquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond 'm aanvankelijk echt spuuglelijk. Als Baard er niet zo kind-in-een-snoepwinkel van was geworden, hadden we deze als het aan mij lag nooit gekozen. Maar zo langzamerhand kreeg ik toch wel een beetje een zwak voor ons grijze monster.. Dat geluid als je even flink het gaspedaal in trapt was toch wel tof. oll-==========================m (Dat was de poes.)
Scaryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:59 schreef V1z0R het volgende:
ik zag gisteren Jillian Michaels op een tellsellreclame
*poef*quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal je blij zijn als je je vocht kwijt bent
![]()
quote:
Wegzetten? De pumps? Af en toe aai ik ze gewoon even tegenwoordigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
Jeetje Coco!die zou ik ff wegzetten
Ja, die pumps! Wat kan je nog wel aan? Want slippers gaat ook niet meer lukken denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Wegzetten? De pumps? Af en toe aai ik ze gewoon even tegenwoordig
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, die pumps! Wat kan je nog wel aan? Want slippers gaat ook niet meer lukken denk ik.
Opzich gaat t best aardig, zit nu op 7,5 kilo van de 11. De trage kilo's zijn begonnen, ik heb ook t regime wat versoepeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Perruche het volgende:
Oink, houd je je dieet nog een beetje vol?
Wat eet jij vaak shoarma en kapsalon. Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:21 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga zo lekker een shoarma/kofte schotel halen bij Mehdi
Heel potje knoflooksaus erover, lekkere scherpe saus en een gratis biertje!
Ahwww...DADquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n opa is vanmiddag overleden.. Gelukkig waren mijn ouders stomtoevallig net gister thuisgekomen van vakantie en konden ze nog afscheid nemen.
aww, gecondoleerd DaD. Wel fijn dat je zelf ook in het land bent nu. Veel sterkte.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n opa is vanmiddag overleden.. Gelukkig waren mijn ouders stomtoevallig net gister thuisgekomen van vakantie en konden ze nog afscheid nemen.
Dat lijkt me best moeilijk met tonijnsalade met bonen en courgette!quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat eet jij vaak shoarma en kapsalon. Ik moet er niet aan denken.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:27 schreef Perruche het volgende:
Mijn D was trouwens superlekker; opgebakken noodles met ei erdoor en ketjap, en kip en bimi en bosuijes in stukjes. Met een grote lepel sambal.
Kan jij die plankoefeningen al op het moeilijkste niveau? Volgens mij gaat dat mij echt nooit lukken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
En net toen ik dacht "oh, ik ga toch maar met de fiets" kwam de zondvloed naar benedenGelukkig staat de auto recht voor de deur
![]()
Jillian was weer killing, máár sommige oefeningen houd ik alweer veel langer vol of kan ik er meer van: voortuitgang!Op naar 't spinnen
Heb je Jillian al geprobeerd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
zo zien mijn enkels er elke zomer uit![]()
ik ben nu een week clean aan het eten/niet snoepen en snaaien (heb alleen gisteravond wat chips gegeten bij familie,zat met de hand in de bak voor ik er erg in had) en ik ben aangekomentoen keek ik naar mijn enkels *lightbulb* het mag van mij wel weer herfst worden...
poes liep hier ook over de laptop net, alleen ging hij uit, dus toen was deze post weg...
Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan jij die plankoefeningen al op het moeilijkste niveau? Volgens mij gaat dat mij echt nooit lukken.
Dat is in ieder geval hoopvolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beterBij de abs-oefening met de benen/kont optillen doe ik wel die met de dumbbells omhoog, maar dan wel de makkelijkere benenversie. De rest doe ik allemaal wel redelijk op 't hoogste niveau of net er tussenin: net wat dieper in een squat als Anita maar niet zo diep als Nathalie, zeg maar.
Ja, gewoon proberen en als je 't niet volhoudt gewoon even je knie aan de grond en 5 seconden rust pakken zoals ze zegt, en dan daarna gewoon weer door. Desnoods pak je per oefening 2 of 3 keer rust in het begin: je zult vanzelf zien dat je minder rust nodig hebt en tegen 't eind van de rit doe je de hele oefening in één keerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval hoopvol
Die squats en gewone cardio kan ik ook wel op het hoogste niveau maar die plank dingen probeer ik nog geeneens (misschien is dat het probleem).
.Dit. Ik heb heel erg veel interesse.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij bij level 2 ook af en toe wat last van je nek? Moet daar, merk ik, echt wat extra trainingen voor doen. Bij oefening 2 (squat positie en dan dumbbells met je ellebogen wijd intrekken (armen 90graden plat) merk ik echt heel erg mijn nek. Bij de plankoefeningen ook lichtjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
En jillian wordt inderdaad steeds makkelijker na een tijdje.
Ja. Ik doe het nu om de dag. Mijn schouders trekken het ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij bij level 2 ook af en toe wat last van je nek? Moet daar, merk ik, echt wat extra trainingen voor doen. Bij oefening 2 (squat positie en dan dumbbells met je ellebogen wijd intrekken (armen 90graden plat) merk ik echt heel erg mijn nek. Bij de plankoefeningen ook lichtjes.
Als ik merk dat 't echt pijn doet doe ik oefeningen uit level 1 in de plaats. Zo had ik voor die 'plank jacks' een keer gewoon jumping jacks gedaan en in plaats van de allerlaatste abs oefening de bicycle crunches uit level 1.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik doe het nu om de dag. Mijn schouders trekken het ook niet.
Bij mij lukt het wel, maar heb nu pijn aan mijn polsen en handen. Ik denk dat ik mijn buikspieren beter moet aanspannen bij deze oefeningen, maar het lukt me nog niet goed me daar ook nog op te concentreren. Ben echt aan het buffelen dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan jij die plankoefeningen al op het moeilijkste niveau? Volgens mij gaat dat mij echt nooit lukken.
Foei.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef V1z0R het volgende:
Gecondoleerd DaD! Sterkte voor jullie en de rest van de familie en vrienden!
[..]
Maar is2 op terugweg een literpak Maaza mango gehaald...
Geniaal plan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef V1z0R het volgende:
Simpel, gewoon je voet amputeren, weeg je minder en krijg je er geen last van
Volgens mij komt dat ook doordat je dan de buikspieren niet genoeg aanspant.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij bij level 2 ook af en toe wat last van je nek? Moet daar, merk ik, echt wat extra trainingen voor doen. Bij oefening 2 (squat positie en dan dumbbells met je ellebogen wijd intrekken (armen 90graden plat) merk ik echt heel erg mijn nek. Bij de plankoefeningen ook lichtjes.
Het klinkt allemaal zo makkelijk hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ook doordat je dan de buikspieren niet genoeg aanspant.
En een rechte rug en steek je staartbeen in de muur achter je
Ha ja en die eeuwige glimlach van ze.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo makkelijk hè?
En dan die stomme Anita en Nathalie die nog geen spatje zweet vertonen terwijl ik echt aan het einde van zo'n les drijf- en drijf- en drijfnat ben van 't zweet.
Ja. If you wanna look like this, you've got to work like her. Ja, ik doe m'n best.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ha ja en die eeuwige glimlach van ze.
En die killer abs
![]()
Tip: volume een tikje naar beneden schroeven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zeg, stuur mij ook eens ff een cd'tje als we het over die troela blijven hebben.
Oh en dat. Walste er zo overheenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef the85mc het volgende:
DaD, gecondoleerd.. Wel 'mooi' dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen. Sterkte in ieder geval de komende tijd.
Speltpasta is in de aanbieding bij de natuurwinkel zag ik! Dacht erover het ook te kopen. Eet niet zo vaak pasta, maar het klinkt lekker gezondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb vandaag speltpasta gekocht, en amandelpasta voor op brood! En quinoa.
Will do!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Speltpasta is in de aanbieding bij de natuurwinkel zag ik! Dacht erover het ook te kopen. Eet niet zo vaak pasta, maar het klinkt lekker gezond. Zou je willen laten weten wat je ervan vindt?
Klinkt lekker maar ik ben niet zo'n handige Harriequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Als je zelf pasta maakt kan ik je roggepasta ook goed aanraden!![]()
Moet naar bed. Las eerst dat speltpasta ook broodbeleg wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb vandaag speltpasta gekocht, en amandelpasta voor op brood! En quinoa.
Ja, maar smoothie is van fruit en dat is gezóhónd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:25 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Mijn collega is 'op dieet' maar eet wel witte broodjes worst en een literfles smoothie
Linux eropzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef the85mc het volgende:
Aargh klote laptop. Ben je thuis om te werken doet ie het niet. Terug naar herstel punt, werkt chrome en firefox niet meer alleen dat kloterige internet explorer. En hij is traaaaag.. Tussen elke pagina laden kan ik een kop koffie drinken..
Haha zelfde aanpak als hier. Moet het nog uittesten, maar de volkorenpenne is nog niet opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Will do!Volgens de boekmevrouw (mevr. Albarda) is het beter dan andere pasta, dus ik wou het er wel op wagen
Was inderdaad in de aanbieding!
[..]
Klinkt lekker maar ik ben niet zo'n handige Harrie![]()
Is werken voor jou werken aan je scriptie? Of heb je nog een baan naast je scriptie en het gidsen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef the85mc het volgende:
Aargh klote laptop. Ben je thuis om te werken doet ie het niet. Terug naar herstel punt, werkt chrome en firefox niet meer alleen dat kloterige internet explorer. En hij is traaaaag.. Tussen elke pagina laden kan ik een kop koffie drinken..
Ja die kan ik nu ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beter![]()
Ja hallo, na 30 dagen ben ik toch gewoon heulemaal afgetraind?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef conleche het volgende:
Maar daarna ga je toch gewoon door? Of is dat niet de bedoeling? Misschien niet meer elke dag, maar zeg 3x in de week of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(elke keer dacht ik dat t voorbij was, en dan zei ze "allright, cardio! one minute!" en dan riep ik NEEEEEEEEE)Kwak
Ik denk dat ik sowieso nog een keer de hele 30 dagen doe en daarna moet ik even kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef conleche het volgende:
Maar daarna ga je toch gewoon door? Of is dat niet de bedoeling? Misschien niet meer elke dag, maar zeg 3x in de week of zo?
Goed gedaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:00 schreef kwakz0r het volgende:
o hai, Jillian 1 gedaan voor het eerst (sinds 3 jaar ofzo) en ik laat natte plekken achter op de tafel
[ afbeelding ]
(elke keer dacht ik dat t voorbij was, en dan zei ze "allright, cardio! one minute!" en dan riep ik NEEEEEEEEE)
Me tooquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef Novem het volgende:
Yay Kwak! Zo zie ik er ook altijd uit na het sporten
ik was gister zo doorweekt, dat m'n tshirtje de hele nacht heeft hangen drogen, en vanmorgen pas in de was kon.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef Novem het volgende:
Yay Kwak! Zo zie ik er ook altijd uit na het sporten
Waarom kan het niet nat in de was?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik was gister zo doorweekt, dat m'n tshirtje de hele nacht heeft hangen drogen, en vanmorgen pas in de was kon.
gooi je natte shirts niet in de was? oh de mand bedoel je, ik dacht de machine (ik denk: hij wordt dan toch gewoon weer nat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik was gister zo doorweekt, dat m'n tshirtje de hele nacht heeft hangen drogen, en vanmorgen pas in de was kon.
in de wasmand? Omdat het er dan misschien nog een week nat ligt en gaat schimmelen..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom kan het niet nat in de was?
Kwak!
Ik dacht in de wasmasjien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in de wasmand? Omdat het er dan misschien nog een week nat ligt en gaat schimmelen..
ik heb na het sporten nooit zin in eten. Kan bij mij wel een uur duren. Volgens mij is dat voor iedereen anders!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik had trouwens net alleen maar zin in rauwe ham, een appel en water. is dat logisch, na sporten? fruitsuikers zijn wel iets anders dan normale carbs, toch?
edit: ik eet later op de ochtend wel meer hoor!
Ik heb ook nooit zin in eten na het sporten, maar wel drink wel veel water.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb na het sporten nooit zin in eten. Kan bij mij wel een uur duren. Volgens mij is dat voor iedereen anders!
Suiker in fruit is niet alleen fructose, maar ook glucose. Het is geen gulden regel dat je lichaam zelf vertelt wat je nodig hebt (B&J cookie dough!). Het water is wel ontzettend logischquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik had trouwens net alleen maar zin in rauwe ham, een appel en water. is dat logisch, na sporten? fruitsuikers zijn wel iets anders dan normale carbs, toch?
edit: ik eet later op de ochtend wel meer hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:28 schreef kwakz0r het volgende:
hm, nou ja, in brood zit ook glucose als je t verteert dus ik neem vandaag lekker de appel ipv de boterham. straks nog wel wat volkorenbrood
poes in spoilerWat is ze al groot! Bevalt goed dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:36 schreef kwakz0r het volgende:
ja, al 17 weken en ongeveer 1 kilo! ja gaat heel goed, ze mag nu in alle kamers komen behalve de slaapkamer en als we weggaan heeft ze de hele huiskamer voor zichzelf ipv alleen achterkamer en dat is veel relaxter. en ze komt als je haar roept
ik heb verschillende adviezen gehoord, we vragen wel even bij de DA wat hun advies is voor poezen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Maar weegt ze echt maar 1 kilo? Ze lijkt bijna net zo groot als onze kattenzal wel door de foto's komen.
Wanneer laten jullie haar steriliseren?
Ik zeg, 1 literfles water in je andere hand en Jilliannen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
en ik kan haar nog met 1 hand tegen me aan houden/optillen...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zeg, 1 literfles water in je andere hand en Jilliannen.
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak, wat lijkt ze al groot! Maar ze is ook al drie weken ouder dan onze poes.
Hoe veel moeten kittens eigenlijk drinken, op een dag? Weet iemand dat?Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja, we geven d'r Iams Kitten & Junior (brokjes). Er staat sowieso altijd een bakje water, maar daar haalt mevrouw d'r neus voor op. Er staat dus ook nog een bakje met melk, verdund met water. Dat willen we d'r eigenlijk afwennen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Gecondoleerd DaD.
Wb drinken: geen idee. Ik zorgde en zorg er altijd voor dat er altijd genoeg schoon water staat. Krijgt ze speciale kittenvoeding, verder?
Het is niet dat ze niet uit d'r bakje wil drinken, ze wil alleen geen water drinken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:13 schreef Sarabi het volgende:
Altijd genoeg vers waterals ze niet uit haar bakje wil drinken is een drinkfontein misschien een idee?
Melk kan je inderdaad beter afwennen.
Is dat altijd zo geweest of sinds ze bij jullie is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is niet dat ze niet uit d'r bakje wil drinken, ze wil alleen geen water drinken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is niet dat ze niet uit d'r bakje wil drinken, ze wil alleen geen water drinken.
Er werd al gezegd dat ze d'r misschien iets te veel hadden verwend.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is dat altijd zo geweest of sinds ze bij jullie is?
Ahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er werd al gezegd dat ze d'r misschien iets te veel hadden verwend..
Vik, als we alleen water neerzetten drinkt ze dus gewoon niet. Helemaal niet. Ik verdun nu een heel klein beetje melk met water en bouw dat dus steeds ietsjes af. Zo veel kwaad kan het voorlopig toch nog niet, hoop ik?
Ik heb het nog geen volledige dag zonder melk geprobeerd, maar de hele afgelopen nacht heeft ze geen water gedronken, in ieder geval. Ze vloog op de melk (met water dus) af toen ik dat maar weer neerzette.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahabeetje veel verwend dus.
Veel kwaad zal het niet kunnen maar hoe lang drinkt ze niet als je alleen water neer zet?
Bijzonder, zat daar nog een idee achter?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:23 schreef kwakz0r het volgende:
onze kreeg thuis felix volwassenenbrokjes en geitenmelk en geitenyoghurt,
Ik zou het gewoon iets langer vol proberen te houden maar begrijp dat dat niet fijn voelt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen volledige dag zonder melk geprobeerd, maar de hele afgelopen nacht heeft ze geen water gedronken, in ieder geval. Ze vloog op de melk (met water dus) af toen ik dat maar weer neerzette.
behalve dat t makkelijk is als alle katten uit dezelfde grote bak eten niet volgens mij... en die vrouw eet zelf geitenspul ipv koeienspul dus daarom denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijzonder, zat daar nog een idee achter?
Kittens en makkelijk...tja dat gaat niet altijd samenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
behalve dat t makkelijk is als alle katten uit dezelfde grote bak eten niet volgens mij... en die vrouw eet zelf geitenspul ipv koeienspul dus daarom denk ikik hou gewoon t kittenvoer aan tot ze minimaal een half jaar is, vanaf dan mengen met grotekattenvoer
Hoe lang heeft ze al eens gedaan zonder te drinken dan? Oh, never mind, is al door meer mensen aangegeven. Ik sluit me aan bij de rest: als ze echt niet anders kan, zal ze heus wel water gaan drinkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er werd al gezegd dat ze d'r misschien iets te veel hadden verwend..
Vik, als we alleen water neerzetten drinkt ze dus gewoon niet. Helemaal niet. Ik verdun nu een heel klein beetje melk met water en bouw dat dus steeds ietsjes af. Zo veel kwaad kan het voorlopig toch nog niet, hoop ik?
Hij beukt ze gewoon aan de kant hoor. Niks sociaals aan die katquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:37 schreef loveli het volgende:
De andere katten laten gewoon een portie over voor 'de dikke'?! Wat sociaal.
nee, dat is op de uni. bij mij thuis wil ik later ook zoveel boeken, maar nu past dat niet op 40 m2.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:06 schreef Vlierbloesem het volgende:
Wat tof Jagar!Is dat bij jullie thuis?
Gewoon al je muren bedekken met planken, scheelt vast maar 5m2 in effectieve gebruiksruimtequote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, dat is op de uni. bij mij thuis wil ik later ook zoveel boeken, maar nu past dat niet op 40 m2.
Ik vond het al knap op zo'n ruimte te creëren op 40m2quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:10 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, dat is op de uni. bij mij thuis wil ik later ook zoveel boeken, maar nu past dat niet op 40 m2.
Kan ik me goed voorstellen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja, de duutser heeft een kantoor gekregen op de uni, dat is echt fijn. Geeft hem wat contacten, en betekend dat hij niet elke dag thuis hoeft te werken, wat ook erg prettig is, zeker op de lange termijn.
quote:
Oh, nog spannende sollicitaties lopen atm?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:38 schreef Mixende_match het volgende:
Haai, weer effe geleden, maar ik had 'vakantie' dus druk geweest met solliciteren, tuinieren, schilderen, opknappen, zwemmen en zonnen
Gewicht is wel beetje hetzelfde gebleven, hoop deze week weer lekker te gaan hardlopen en weer op m'n gewicht te gaan letten..
Heb ik verder nog dingen gemist?
Coco, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? als ik vragen mag
Je moeder!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
Ken niemand die zwanger is of is geweest,
Oh, op gesprek komen is al goed!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
Maar leuk hoor, alles al helemaal klaar? (spullen, kamer etc)
Uhm, ja 3 spannende, 1 mag ik morgen op gesprek, en 2 krijg ik over paar weken te horen of ik op gesprek magnu momenteel nog geen werk
Ik hoor trouwens wel heel vaak dat vrouwen het vervelend vinden als ze bijna 'klaar' zijn en iedereen steeds vraagt "of er al tekenen zijn" enzo. Kan me niet goed voorstellen dat ik daar last van ga hebben, mgoedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef Mixende_match het volgende:
Ja ik weet niet, waarom het een rare vraag zou zijn. Ken niemand die zwanger is of is geweest, dus weet het eigenlijk niet.geen ervaring mee denk
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef Laureline het volgende:
Als ex-zwangere vond ik de vragen nooit vervelend, wel de bijdehante opmerkingen.
"Zo, je moet zeker bijna al bevallen!" bij 6 maanden ofzo. Of de laatste maand, iedere voorbijganger voelde zich geroepen om te zeggen: "Ooow, een tweeling zeker!"
![]()
Hihihiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en veel vrouwen raken beledigd door buikopmerkingen ( "Zo! Zeker weten dat het er geen twee zijn?"). Maar dat vind ik ook maar raar, eerlijk gezegd![]()
Hahaha! Dat dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef Laureline het volgende:
Als ex-zwangere vond ik de vragen nooit vervelend, wel de bijdehante opmerkingen.
"Zo, je moet zeker bijna al bevallen!" bij 6 maanden ofzo. Of de laatste maand, iedere voorbijganger voelde zich geroepen om te zeggen: "Ooow, een tweeling zeker!"
![]()
Ja is iig wat natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, op gesprek komen is al goed!En sowieso nog 2 lopende andere, goed gevoel daarover? Zal duimen!! Wat voor iets ga je morgen op gesprek? Evt. pm mag natuurlijk altijd
Nog niet helemaal klaar, maar wel redelijk ver![]()
Kamertje is zo goed als af (moet nog iets voor de ramen komen & we hebben nog geen deur) en qua spullen hebben we de meeste grote dingen al. Maar verzorgingsshizzle enzo ontbreekt nog, net als wat andere 'kleinere' dingen (box - hebben er 1, willen er 2-, badje, speelkleed, wipper, babyfoon, dat soort spul).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
Oh, ik kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment zoiets hebt van: "Wat origineel zegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:01 schreef Laureline het volgende:
Wacht maar coco, tot je voor de 300e keer dezelfde opmerkingen hoort, of je het dan nog grinnikenswaardig vindt. Ik was vooral verbaasd dat sommige mensen echt oprecht schenen te denken dat het er wel twee móesten zijn, en ik de onbenul was die dat helemaal niet doorhad
.
Goed dat je broccoli noemt: die ga ik even koken voor de luchquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:09 schreef Laureline het volgende:
Verder heb ik vandaag weer een rondje door het bos gerend, dat viel best mee! Wel heb ik het ongeluk dat ik helaas niet lijk op Vik en sigme, die hardlopen fijn vinden om te doen, of op uniekhoorn, die geniet van kilo's groente eten op een dag. Ik moet me er nog steeds even toe zetten, dan helpt dit topic wel, met iedereen die toch de discipline opbrengt om te gaan sporten/hupsen op Jilian/groente naar binnen te werken.
Toen ik tijdens het rennen namelijk mijn ziel even peilde, moest ik bekennen dat ik, als het echt hélemaal geen verschil zou maken voor mijn conditie, gezondheid, uiterlijk en gewicht, de hele dag boekjes lezend en chips etend zou doorbrengen, en nooit meer een stronk broccoli aan zou raken.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:10 schreef Mixende_match het volgende:
Hoe bedoel je, "ben nog jong"??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens, zoveel ervaring heb ik er ook niet mee hoor, zelfs met allemaal zwangeren en ouders om me heen. Heb me er gewoon nooit echt in verdiept enzo.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, "ben nog jong"??![]()
Overigens, zoveel ervaring heb ik er ook niet mee hoor, zelfs met allemaal zwangeren en ouders om me heen. Heb me er gewoon nooit echt in verdiept enzo.
Iets vergelijkbaars is een oud-collega van mij ook wel eens gebeurd toen ik nog in een winkel werkte. Een klant kwam iets terugbrengen en had het over afgelopen zaterdag, toen ze geholpen werd door mijn zwangere collega. Ik:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Och, erger is het als ze je vragen hoe lang je nog moet en dat het zo knap is dat je nog werkt terwijl je NIET zwanger bent. En nee, het is mij niet overkomen, collega ooit bij de reddingsbrigade wel
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:24 schreef Novem het volgende:
Ik zat eens op de metro te wachten, was een jaar of 18. Komt er een gastje op me af om me te versieren, ik voelde me helemaal blij enzo. Zegt hij ineens "hey, je bent toch niet zwanger he?!?!"
Ik heb mijn hippe, ietwat poofy, bomberjackje nooit meer aangehad
Dat kan ik me best voorstellen ja. Helaas kan je daar in veel gevallen weinig aan doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:44 schreef Laureline het volgende:
Als ik even nadenk was het ook wel een beetje m'n gekwetste ijdelheid, waardoor ik me zo aan die opmerkingen stoorde. Ik had bij mezelf eigenlijk zo'n zwangerschap als die van Phaidra verwacht: ik was altijd superslank, dus had me ingesteld op een schattig klein buikje, nauwelijks zichtbaar vanaf de achterkant. Wist ik veel dat ik zou veranderen in The Blob.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:48 schreef Laureline het volgende:
Oja, die legergroene met oranje binnenkant!
Wuhahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
1x zo'n ding aan gehad en voor de gein binnenstebuiten, leek wel een gigantische sinaasappel op pootjes
Nog een dagje trouwens!![]()
Dat valt al weer beetje mee zo'n ding...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:50 schreef Novem het volgende:
[..]
Wuhahaha
Nee, het was meer zoiets:
http://www.google.nl/imgr(...)t:429,r:25,s:0,i:148
I rest my case.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:58 schreef V1z0R het volgende:
Bouwvakkers vreten veel meer KH's dan dat Mo
In de uitverkoop voor de helft van de helft valt het best meequote:ik snap dus niet dat er mensen zijn die McGregor kinderkleding kopen
Die beesten maken toch alles smerig en stuk, dan ga je toch geen overhemdjes kopen van 75,-
Croutons erbij gooien, opgelost.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:04 schreef Laureline het volgende:
O, deze ziet er perfect uit voor mij. Dat het geel al wel aan het stollen is, maar ook nog op sommige stukken druiperig zeg maar. Eigenlijk is dit ook een low-carbsalade volgens mij, maar dat doe jij niet, toch?
Nope, straks nog lekker een boterham of twee met hummusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:04 schreef Laureline het volgende:
O, deze ziet er perfect uit voor mij. Dat het geel al wel aan het stollen is, maar ook nog op sommige stukken druiperig zeg maar. Eigenlijk is dit ook een low-carbsalade volgens mij, maar dat doe jij niet, toch?
Ik kan dus nog steeds zeggen dat ik dit jaar geen kleding heb gekochtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:59 schreef loveli het volgende:
[..]
I rest my case.
[..]
In de uitverkoop voor de helft van de helft valt het best mee![]()
Maar nu je zelf 2 van die mormels hebt koop je toch zeker ook bij de Zeeman?
Weet jij veel of je niet moe bent bij je vrienden straks.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:06 schreef the85mc het volgende:
Over de niet drinkende katten: je moet voer- en waterbak niet naast elkaar zetten.
Soms ben ik zelf verbaasd dat ik 's avonds niet totaal uitgeput ben. Neem een dag zoals vandaag:
4:30 opstaan
5:00 zus en vriend naar schiphol gebracht
6:45 uni, dicht
7:15 thuis. Computer kapoteindelijk aan de gang, printerinkt op dus naar de uni
9:00 uni, open.jeeej! printen
10:00 stage, meeting met directeur
14:00 net thuis van stage, even aan het werk en wat eten
16:00 racefietsen met blind
19:00 thuis eten douchen
19:30 naar bloedbank
20:30 naar vrienden
24:00 misschien kan ik dan slapen
Nu is dit ook niet helemaal een standaard dag, maar ik slaap bijna nooit meer dan 6 uur. Volgens mij maken.mb hersens zelf pep aan ofzo
Ik ga altijd in bed liggen om de klok het aanwijst, niet omdat ik moe ben..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet jij veel of je niet moe bent bij je vrienden straks.
Misschien doen ze wie de meest smerige scheten kan produceren... Oh nee, dan hadden ze nog eieren erbij moeten hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:09 schreef Laureline het volgende:
De bouwvakkers hier zie ik altijd met halve liters bier, ham/kaascroissants, gevulde koeken en een zak uien () in de rij bij de AH staan.
Waarschijnlijk maakt je geen melatonine aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ga altijd in bed liggen om de klok het aanwijst, niet omdat ik moe ben..
Geef het tien jaar, dat gaat wel over.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:08 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik ga altijd in bed liggen om de klok het aanwijst, niet omdat ik moe ben..
Ja... maar niet alle ideeën zijn even goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef Laureline het volgende:
Die uien eten ze inderdaad als appels zo uit het vuistje. Ook een idee, mo!
Of één kind, doet het ook prima!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Geef het tien jaar, dat gaat wel over.
Zeg hee, ik verkondig hier het bouwvakkers-uiendieet, help V1zor in een MCHammerbroek, en praat 85mc een kind aan. Wat is daar precies niet briljant aan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja... maar niet alle ideeën zijn even goed![]()
Just sayin'.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:18 schreef V1z0R het volgende:
Nou, kerels kunnen niet zwanger raken
"Oh, maar die staat mij heel leuk hoor."quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef Laureline het volgende:
Dat vet zie je toch niet meer in zo'n leuke pofbroek met verlaagd kruis. Ha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Een bandana ofzo, is dat een oplossing?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Bij een hogere luchtvochtigheid droog je sneller uit toch?
Probleem is ook dat door m'n dikke hoofd ik geen pet pas, maar even oplossing zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |