SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! Ik had er al goede hoop op toen ik de vacature zag, bedrijf ziet er ook prima uit en het is dichtbij (fietsbaar wellicht zelfs, maar dat ligt ook aan mijn nieuwe fiets die ik volgende week op ga halenquote:
Kan niet mis gaan zo te horen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Ik had er al goede hoop op toen ik de vacature zag, bedrijf ziet er ook prima uit en het is dichtbij (fietsbaar wellicht zelfs, maar dat ligt ook aan mijn nieuwe fiets die ik volgende week op ga halen![]()
) Boh, ik ga me echt helemaal verkopen daar
ze bieden ook andere meertalige functies aan, dus als ze me niet voor de geadverteerde functie willen dan nemen ze me maar voor 'n andere aan
![]()
![]()
Zin in!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo verbrand hij z'n nek in ieder geval niet
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Aan je motivatie zal het niet liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu alleen hen daar nog even van overtuigen![]()
Bedankt voor het LOLquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn moeder stuurt me net het volgende smsje: "Je bent een hondendrinkbak"
Ehrm... Thx mam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow das echt enorm veel! Weet je dat wel zeker?? Ik rij namelijk 'maar ' 25.000 per jaar en dat is al redelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, we hebben tijdens de vakantie ruim 22.000 km afgelegd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef the85mc het volgende:
Nice Mo! Klinkt alsof je het al in de pocket hebt
VerhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is inderdaad een waardevolle les
. Ben er ook al een aantal keer ingetuind, maar nu doe ik geen stomme dingen meer!
Ik heb niet gezegd hoe, hè.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow das echt enorm veel! Weet je dat wel zeker?? Ik rij namelijk 'maar ' 25.000 per jaar en dat is al redelijk.
O haha ik dacht al, dan moet je bijna in die auto hebben gewoond tijdens je vakantiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd hoe, hè.. Met de auto maar iets meer dan 5k.
.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, klinkt goed! Zal voor je duimen
Kijk nou! Dit moet ik even delen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
...![]()
![]()
![]()
Echt, die laatste foto!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Jup!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
O haha ik dacht al, dan moet je bijna in die auto hebben gewoond tijdens je vakantieJullie hadden een Charger gehuurd toch?
Brute bakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup!
Damn, Coco! Dat je er nog in kwam!.
Niet helemaal eerlijk gezegd, dit was de beste pogingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, Coco! Dat je er nog in kwam!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ziet er pijnlijk uit
Ik vond 'm aanvankelijk echt spuuglelijk. Als Baard er niet zo kind-in-een-snoepwinkel van was geworden, hadden we deze als het aan mij lag nooit gekozen. Maar zo langzamerhand kreeg ik toch wel een beetje een zwak voor ons grijze monster.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Brute bakjammer dat je dit soort dingen bijna nooit in Nederland ziet rijden, je kunt ze ook alleen maar via de grijze import krijgen geloof ik. Kosten ook een fortuin geloof ik als je die hier wil rijden..
Ik vind de Dodge Challenger en de Chevrolet Camaro ook echt vet. Hier in Nederland wordt dat toch wel als beetje foute bak gezien, maar ik vind het wel cool
Begrijpelijk. De groep PM-en mag natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef the85mc het volgende:
Over BAM gesproken trouwens, ik doe in mn stage onderzoek naar bouwbedrijven waaronder BAM. het nieuws van vandaag dat er fraude wordt gepleegd verbaast me niet. Helemaal niet zelfs.. Maar mijn bevindingen kan ik beter hier niet posten..
^^quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Begrijpelijk. De groep PM-en mag natuurlijk wel.
haha cat editquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond 'm aanvankelijk echt spuuglelijk. Als Baard er niet zo kind-in-een-snoepwinkel van was geworden, hadden we deze als het aan mij lag nooit gekozen. Maar zo langzamerhand kreeg ik toch wel een beetje een zwak voor ons grijze monster.. Dat geluid als je even flink het gaspedaal in trapt was toch wel tof. oll-==========================m (Dat was de poes.)
Scaryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:59 schreef V1z0R het volgende:
ik zag gisteren Jillian Michaels op een tellsellreclame
*poef*quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Begrijpelijk. De groep PM-en mag natuurlijk wel.
![]()
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal je blij zijn als je je vocht kwijt bent
![]()
quote:
Wegzetten? De pumps? Af en toe aai ik ze gewoon even tegenwoordigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
Jeetje Coco!die zou ik ff wegzetten
Ja, die pumps! Wat kan je nog wel aan? Want slippers gaat ook niet meer lukken denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Wegzetten? De pumps? Af en toe aai ik ze gewoon even tegenwoordig
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, die pumps! Wat kan je nog wel aan? Want slippers gaat ook niet meer lukken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |