SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! Ik had er al goede hoop op toen ik de vacature zag, bedrijf ziet er ook prima uit en het is dichtbij (fietsbaar wellicht zelfs, maar dat ligt ook aan mijn nieuwe fiets die ik volgende week op ga halenquote:
Kan niet mis gaan zo te horen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Ik had er al goede hoop op toen ik de vacature zag, bedrijf ziet er ook prima uit en het is dichtbij (fietsbaar wellicht zelfs, maar dat ligt ook aan mijn nieuwe fiets die ik volgende week op ga halen![]()
) Boh, ik ga me echt helemaal verkopen daar
ze bieden ook andere meertalige functies aan, dus als ze me niet voor de geadverteerde functie willen dan nemen ze me maar voor 'n andere aan
![]()
![]()
Zin in!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef the85mc het volgende:
Even iets anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo verbrand hij z'n nek in ieder geval niet
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Aan je motivatie zal het niet liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nu alleen hen daar nog even van overtuigen![]()
Bedankt voor het LOLquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn moeder stuurt me net het volgende smsje: "Je bent een hondendrinkbak"
Ehrm... Thx mam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow das echt enorm veel! Weet je dat wel zeker?? Ik rij namelijk 'maar ' 25.000 per jaar en dat is al redelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, we hebben tijdens de vakantie ruim 22.000 km afgelegd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:37 schreef the85mc het volgende:
Nice Mo! Klinkt alsof je het al in de pocket hebt
VerhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is inderdaad een waardevolle les
. Ben er ook al een aantal keer ingetuind, maar nu doe ik geen stomme dingen meer!
Ik heb niet gezegd hoe, hè.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow das echt enorm veel! Weet je dat wel zeker?? Ik rij namelijk 'maar ' 25.000 per jaar en dat is al redelijk.
O haha ik dacht al, dan moet je bijna in die auto hebben gewoond tijdens je vakantiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd hoe, hè.. Met de auto maar iets meer dan 5k.
.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mo, klinkt goed! Zal voor je duimen
Kijk nou! Dit moet ik even delen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...
...![]()
![]()
![]()
Echt, die laatste foto!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Jup!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
O haha ik dacht al, dan moet je bijna in die auto hebben gewoond tijdens je vakantieJullie hadden een Charger gehuurd toch?
Brute bakquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jup!
Damn, Coco! Dat je er nog in kwam!.
Niet helemaal eerlijk gezegd, dit was de beste pogingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Damn, Coco! Dat je er nog in kwam!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ziet er pijnlijk uit
Ik vond 'm aanvankelijk echt spuuglelijk. Als Baard er niet zo kind-in-een-snoepwinkel van was geworden, hadden we deze als het aan mij lag nooit gekozen. Maar zo langzamerhand kreeg ik toch wel een beetje een zwak voor ons grijze monster.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Brute bakjammer dat je dit soort dingen bijna nooit in Nederland ziet rijden, je kunt ze ook alleen maar via de grijze import krijgen geloof ik. Kosten ook een fortuin geloof ik als je die hier wil rijden..
Ik vind de Dodge Challenger en de Chevrolet Camaro ook echt vet. Hier in Nederland wordt dat toch wel als beetje foute bak gezien, maar ik vind het wel cool
Begrijpelijk. De groep PM-en mag natuurlijk wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef the85mc het volgende:
Over BAM gesproken trouwens, ik doe in mn stage onderzoek naar bouwbedrijven waaronder BAM. het nieuws van vandaag dat er fraude wordt gepleegd verbaast me niet. Helemaal niet zelfs.. Maar mijn bevindingen kan ik beter hier niet posten..
^^quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Begrijpelijk. De groep PM-en mag natuurlijk wel.
haha cat editquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond 'm aanvankelijk echt spuuglelijk. Als Baard er niet zo kind-in-een-snoepwinkel van was geworden, hadden we deze als het aan mij lag nooit gekozen. Maar zo langzamerhand kreeg ik toch wel een beetje een zwak voor ons grijze monster.. Dat geluid als je even flink het gaspedaal in trapt was toch wel tof. oll-==========================m (Dat was de poes.)
Scaryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:59 schreef V1z0R het volgende:
ik zag gisteren Jillian Michaels op een tellsellreclame
*poef*quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal je blij zijn als je je vocht kwijt bent
![]()
quote:
Wegzetten? De pumps? Af en toe aai ik ze gewoon even tegenwoordigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
Jeetje Coco!die zou ik ff wegzetten
Ja, die pumps! Wat kan je nog wel aan? Want slippers gaat ook niet meer lukken denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Wegzetten? De pumps? Af en toe aai ik ze gewoon even tegenwoordig
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, die pumps! Wat kan je nog wel aan? Want slippers gaat ook niet meer lukken denk ik.
Opzich gaat t best aardig, zit nu op 7,5 kilo van de 11. De trage kilo's zijn begonnen, ik heb ook t regime wat versoepeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:16 schreef Perruche het volgende:
Oink, houd je je dieet nog een beetje vol?
Wat eet jij vaak shoarma en kapsalon. Ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:21 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga zo lekker een shoarma/kofte schotel halen bij Mehdi
Heel potje knoflooksaus erover, lekkere scherpe saus en een gratis biertje!
Ahwww...DADquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n opa is vanmiddag overleden.. Gelukkig waren mijn ouders stomtoevallig net gister thuisgekomen van vakantie en konden ze nog afscheid nemen.
aww, gecondoleerd DaD. Wel fijn dat je zelf ook in het land bent nu. Veel sterkte.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n opa is vanmiddag overleden.. Gelukkig waren mijn ouders stomtoevallig net gister thuisgekomen van vakantie en konden ze nog afscheid nemen.
Dat lijkt me best moeilijk met tonijnsalade met bonen en courgette!quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat eet jij vaak shoarma en kapsalon. Ik moet er niet aan denken.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:27 schreef Perruche het volgende:
Mijn D was trouwens superlekker; opgebakken noodles met ei erdoor en ketjap, en kip en bimi en bosuijes in stukjes. Met een grote lepel sambal.
Kan jij die plankoefeningen al op het moeilijkste niveau? Volgens mij gaat dat mij echt nooit lukken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
En net toen ik dacht "oh, ik ga toch maar met de fiets" kwam de zondvloed naar benedenGelukkig staat de auto recht voor de deur
![]()
Jillian was weer killing, máár sommige oefeningen houd ik alweer veel langer vol of kan ik er meer van: voortuitgang!Op naar 't spinnen
Heb je Jillian al geprobeerd?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:43 schreef kwakz0r het volgende:
zo zien mijn enkels er elke zomer uit![]()
ik ben nu een week clean aan het eten/niet snoepen en snaaien (heb alleen gisteravond wat chips gegeten bij familie,zat met de hand in de bak voor ik er erg in had) en ik ben aangekomentoen keek ik naar mijn enkels *lightbulb* het mag van mij wel weer herfst worden...
poes liep hier ook over de laptop net, alleen ging hij uit, dus toen was deze post weg...
Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan jij die plankoefeningen al op het moeilijkste niveau? Volgens mij gaat dat mij echt nooit lukken.
Dat is in ieder geval hoopvolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beterBij de abs-oefening met de benen/kont optillen doe ik wel die met de dumbbells omhoog, maar dan wel de makkelijkere benenversie. De rest doe ik allemaal wel redelijk op 't hoogste niveau of net er tussenin: net wat dieper in een squat als Anita maar niet zo diep als Nathalie, zeg maar.
Ja, gewoon proberen en als je 't niet volhoudt gewoon even je knie aan de grond en 5 seconden rust pakken zoals ze zegt, en dan daarna gewoon weer door. Desnoods pak je per oefening 2 of 3 keer rust in het begin: je zult vanzelf zien dat je minder rust nodig hebt en tegen 't eind van de rit doe je de hele oefening in één keerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval hoopvol
Die squats en gewone cardio kan ik ook wel op het hoogste niveau maar die plank dingen probeer ik nog geeneens (misschien is dat het probleem).
.Dit. Ik heb heel erg veel interesse.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij bij level 2 ook af en toe wat last van je nek? Moet daar, merk ik, echt wat extra trainingen voor doen. Bij oefening 2 (squat positie en dan dumbbells met je ellebogen wijd intrekken (armen 90graden plat) merk ik echt heel erg mijn nek. Bij de plankoefeningen ook lichtjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
En jillian wordt inderdaad steeds makkelijker na een tijdje.
Ja. Ik doe het nu om de dag. Mijn schouders trekken het ook niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij bij level 2 ook af en toe wat last van je nek? Moet daar, merk ik, echt wat extra trainingen voor doen. Bij oefening 2 (squat positie en dan dumbbells met je ellebogen wijd intrekken (armen 90graden plat) merk ik echt heel erg mijn nek. Bij de plankoefeningen ook lichtjes.
Als ik merk dat 't echt pijn doet doe ik oefeningen uit level 1 in de plaats. Zo had ik voor die 'plank jacks' een keer gewoon jumping jacks gedaan en in plaats van de allerlaatste abs oefening de bicycle crunches uit level 1.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja. Ik doe het nu om de dag. Mijn schouders trekken het ook niet.
Bij mij lukt het wel, maar heb nu pijn aan mijn polsen en handen. Ik denk dat ik mijn buikspieren beter moet aanspannen bij deze oefeningen, maar het lukt me nog niet goed me daar ook nog op te concentreren. Ben echt aan het buffelen dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan jij die plankoefeningen al op het moeilijkste niveau? Volgens mij gaat dat mij echt nooit lukken.
Foei.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:47 schreef V1z0R het volgende:
Gecondoleerd DaD! Sterkte voor jullie en de rest van de familie en vrienden!
[..]
Maar is2 op terugweg een literpak Maaza mango gehaald...
Geniaal plan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:11 schreef V1z0R het volgende:
Simpel, gewoon je voet amputeren, weeg je minder en krijg je er geen last van
Volgens mij komt dat ook doordat je dan de buikspieren niet genoeg aanspant.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb jij bij level 2 ook af en toe wat last van je nek? Moet daar, merk ik, echt wat extra trainingen voor doen. Bij oefening 2 (squat positie en dan dumbbells met je ellebogen wijd intrekken (armen 90graden plat) merk ik echt heel erg mijn nek. Bij de plankoefeningen ook lichtjes.
Het klinkt allemaal zo makkelijk hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ook doordat je dan de buikspieren niet genoeg aanspant.
En een rechte rug en steek je staartbeen in de muur achter je
Ha ja en die eeuwige glimlach van ze.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo makkelijk hè?
En dan die stomme Anita en Nathalie die nog geen spatje zweet vertonen terwijl ik echt aan het einde van zo'n les drijf- en drijf- en drijfnat ben van 't zweet.
Ja. If you wanna look like this, you've got to work like her. Ja, ik doe m'n best.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ha ja en die eeuwige glimlach van ze.
En die killer abs
![]()
Tip: volume een tikje naar beneden schroeven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja zeg, stuur mij ook eens ff een cd'tje als we het over die troela blijven hebben.
Oh en dat. Walste er zo overheenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef the85mc het volgende:
DaD, gecondoleerd.. Wel 'mooi' dat jullie nog afscheid hebben kunnen nemen. Sterkte in ieder geval de komende tijd.
Speltpasta is in de aanbieding bij de natuurwinkel zag ik! Dacht erover het ook te kopen. Eet niet zo vaak pasta, maar het klinkt lekker gezondquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb vandaag speltpasta gekocht, en amandelpasta voor op brood! En quinoa.
Will do!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Speltpasta is in de aanbieding bij de natuurwinkel zag ik! Dacht erover het ook te kopen. Eet niet zo vaak pasta, maar het klinkt lekker gezond. Zou je willen laten weten wat je ervan vindt?
Klinkt lekker maar ik ben niet zo'n handige Harriequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Als je zelf pasta maakt kan ik je roggepasta ook goed aanraden!![]()
Moet naar bed. Las eerst dat speltpasta ook broodbeleg wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb vandaag speltpasta gekocht, en amandelpasta voor op brood! En quinoa.
Ja, maar smoothie is van fruit en dat is gezóhónd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:25 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Mijn collega is 'op dieet' maar eet wel witte broodjes worst en een literfles smoothie
Linux eropzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef the85mc het volgende:
Aargh klote laptop. Ben je thuis om te werken doet ie het niet. Terug naar herstel punt, werkt chrome en firefox niet meer alleen dat kloterige internet explorer. En hij is traaaaag.. Tussen elke pagina laden kan ik een kop koffie drinken..
Haha zelfde aanpak als hier. Moet het nog uittesten, maar de volkorenpenne is nog niet opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Will do!Volgens de boekmevrouw (mevr. Albarda) is het beter dan andere pasta, dus ik wou het er wel op wagen
Was inderdaad in de aanbieding!
[..]
Klinkt lekker maar ik ben niet zo'n handige Harrie![]()
Is werken voor jou werken aan je scriptie? Of heb je nog een baan naast je scriptie en het gidsen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef the85mc het volgende:
Aargh klote laptop. Ben je thuis om te werken doet ie het niet. Terug naar herstel punt, werkt chrome en firefox niet meer alleen dat kloterige internet explorer. En hij is traaaaag.. Tussen elke pagina laden kan ik een kop koffie drinken..
Ja die kan ik nu ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die met de benen wijd en sluiten wel, die met het naar binnen en buiten hopsen met benen bij elkaar maar een beetje, maar dat gaat steeds beter![]()
Ja hallo, na 30 dagen ben ik toch gewoon heulemaal afgetraind?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:55 schreef conleche het volgende:
Maar daarna ga je toch gewoon door? Of is dat niet de bedoeling? Misschien niet meer elke dag, maar zeg 3x in de week of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |