ballonnen knappenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Waterballonetje dichtknopen over de hals en je hebt alsnog een projectiel. Tuurlijk is wat je zegt waar, maar ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord over verwondingen door een vol flesje water....
Ja, flessen ook als ik ze maar hard genoeg tegen je hoofd aan mikquote:
Bij een fles is je hoofd dan wel stuk, bij een waterballon niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, flessen ook als ik ze maar hard genoeg tegen je hoofd aan mik
Kom maar op, ik zit op Krav Maga!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:28 schreef jeehaa het volgende:
Overigens komt een flesje dat net niet helemaal vol is , zonder dop, net zo hard aan als je die 'streept'. net als plastic bekertjes (middelpuntzoekende kracht). En als je dat niet geloofd wil ik dat best even demonstreren op iemand op de dijk, maar ik denk dat we dan beide een minder leuk festival hebbentot vanmiddag!
Ik denk dat ze er heel snel vanaf zijn.twitter:Lowlover twitterde op donderdag 16-08-2012 om 14:53:40Ook de Hema op #LL12 is voorbereid op het watergevecht van het jaar. http://t.co/e2BcUtHP reageer retweet
Nice!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:57 schreef vpro3voor12 het volgende:
Eerste video van het watergevecht nu online te bekijken:
http://3voor12.vpro.nl/fight
*splash*!!
[ afbeelding ]
Dat was echt goed jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:10 schreef kurk_droog het volgende:
Bij camping 3 was er ook een ziek gevecht in het toiletgebouw. 2 kampen links en rechts en dan echt een spervuur aan waterballonnen heen en weerHet begon met boogjes maar later werden de ballonnen gestreept, oorlog dus
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef EenDroom het volgende:
[..]
Dat was echt goed jaHelaas ging het in toiletgebouw 3 vannacht ook tot kwart voor 6 door met een trommelsessie die de festivalmuziek deed verbleken en zich niks aantrok van mn oordopjes ::(
De waterleiding bij 3 had er door de trommelsessie ook geen zin meer in en was gesprongenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
Bij 2 hebben ze het water afgesloten na het watergevecht
Ja, dat was wel even jammer. Die drie man Security was wel lachwekkend. Beetje jammer dat een of andere druif met zijn mobiel bewust problemen zocht tijdens het gevecht zondagmiddag.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef PiRANiA het volgende:
Bij 2 hebben ze het water afgesloten na het watergevecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |