WAAROM?quote:Op maandag 3 september 2012 19:17 schreef thettes het volgende:
Voor je echt het verkeerde beeld krijgt, ik ben enkel benieuwd naar de reacties die mijn avatar oplevert
Hihi! Ben jij ook zo: http://www.henkeningrid.org/quote:Op maandag 3 september 2012 19:50 schreef thettes het volgende:
[..]
binnenpret. Over een paar dagen verander ik hem wel weer terug
Bij de Lidl. Boh, erg. Sterkte ermee. Het leven wordt steeds zwaarder.quote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef Mishu het volgende:
Ook ik terug in mijn studentenkamer. Lijkt wel een invasie van sjaars dit jaar (die nu nog heel enthousiast zijn gna gna). Aan het eind van het jaar zal dat wel weer uitgedunt zijn![]()
Nieuw feit: door de langstudeerboete doe ik nu boodschappen bij de Lidl 2 km verderop. Dus dat was een waar avontuur vandaag
Nou het voelt meer als thuiskomen, mijn ouders shoppen ook bij de Lidlquote:Op maandag 3 september 2012 20:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bij de Lidl. Boh, erg. Sterkte ermee. Het leven wordt steeds zwaarder.
Kijk, is er toch niets iets gunstigs naar voren gekomen door de langstudeerboete.quote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou het voelt meer als thuiskomen, mijn ouders shoppen ook bij de LidlGoede producten daar.
Best jammer alleen dat de Albert Heijn besloten heeft om heel Amsterdam vol te plempen met duurdere winkels.
Ik ga bijna altijd naar de appie, die is idd zoals bij bijna iedereen in Amsterdam op een paar meter lopenquote:Op maandag 3 september 2012 20:10 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nou het voelt meer als thuiskomen, mijn ouders shoppen ook bij de LidlGoede producten daar.
Best jammer alleen dat de Albert Heijn besloten heeft om heel Amsterdam vol te plempen met duurdere winkels.
Ha tof, die komt uit mijn geboortestreek, de Deen. Ik hoorde dat die in Amsterdam juist wel goed was, maar zelf nooit geweest.quote:Op maandag 3 september 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
Dirk of Ap. Er zit hier ook een Deen ofzo in de buurt, dat schijnt helemaal pauper te zijn. Maar eens kijken dus.
De Deen is niet pauper, is een prima winkel! Qua prijsniveau (en uitstraling) wel iets onder de AH, maar ze hebben wel gewoon alle A-merken. En goeie magnetronmaaltijden!quote:Op maandag 3 september 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
Dirk of Ap. Er zit hier ook een Deen ofzo in de buurt, dat schijnt helemaal pauper te zijn. Maar eens kijken dus.
quote:
Ik eet alleen maar vers voer en vind die prefab soberzo niet te rammen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:09 schreef DonJames het volgende:
[..]![]()
Maar echt, voor magnetronvoer is het prima. Gewoon een normale en verse maaltijd die je alleen even hoeft op te warmen. Twee stuks voor 5 euro.
Leidse kom ik eigenlijk nooit..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er trouwens hier nog FOK!kers die ik onbewust zie in mijn stamkroeg, The Waterhole?.
Ik kom er vrij vaak, hell ik lever de hele automatisering voor die tentquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:17 schreef VeX- het volgende:
Ik kom wel eens bij the Waterhole. Een paar vrienden van mijn vrienden treden daar soms op.
Het is wel een leuke tent, maar niet echt mijn kroeg.
Deen is toch gewoon een goeie, nette winkel?quote:Op maandag 3 september 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
Geen troefmarkt voor jou?quote:Op maandag 3 september 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |