SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Armoured Kill Release datum: September 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 15-08-2012 16:59:20 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Niksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Wat moet er nog aan de OP gedaan worden?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ga NOOIT naar [DestinyofHeroes.com] [24/7 Noshahr Canals] [Fast|Spawn] (IP: 46.249.40.47:25210)
Admin (rank 100) stond lekker te spawnkillen met zijn ZW-11. Toen ik hem eindelijk doodschoot (na mijn 5x keer te hebben spawnkillt) werd ik direct gekickt.
Sommige admins![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Soflam neer knikkeren houd ze altijd wel leuk op afstand meestal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ga NOOIT naar [DestinyofHeroes.com] [24/7 Noshahr Canals] [Fast|Spawn] (IP: 46.249.40.47:25210)
Admin (rank 100) stond lekker te spawnkillen met zijn ZW-11. Toen ik hem eindelijk doodschoot (na mijn 5x keer te hebben spawnkillt) werd ik direct gekickt.
Sommige admins
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Niet als ie je direct kicktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef Convict het volgende:
[..]
Soflam neer knikkeren houd ze altijd wel leuk op afstand meestal.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Idem, en het gaat niet meer zo snel met mijn punten aangezien ik geen resupply medals meer krijg (100 is het maximalequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:37 schreef JK het volgende:
Pff ik heb een ruime week niet gespeeld en ik bak er niets meer van...).
![]()
Hebben jullie ook last van lag/rubberbanding?
Word er gek van
Net niet... maar zag wel wat op de chat.
Ik moet nog wat granaatkills maken voor de SCAR-L.. nouja komt van de week wel ergens.![]()
Heel de fucking dag al. Zodat je vaak 10 meter voorbij een laggende AT-mijn ontploftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hebben jullie ook last van lag/rubberbanding?
Word er gek van
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wilde al bijna mijn provider verrot scheldenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heel de fucking dag al. Zodat je vaak 10 meter voorbij een laggende AT-mijn ontploft
Vuige Metrohoerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Idem, en het gaat niet meer zo snel met mijn punten aangezien ik geen resupply medals meer krijg (100 is het maximale).
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik wordt helemaal niet goed van die kut**#^@%% hoeren lag![]()
Wat zijn ze allemaal aan het doen bij EA/DICE?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En nu ligt het weer down...What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Werkt hier anders prima?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nu weer wel jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Werkt hier anders prima?
EA zuigt gewoon.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ah, blijkbaar kan ik het toch nog.. 50-4 op een Metro servertje waar je met alles mocht schieten maar ik het meer bij de G3A3 en wat granaten hield. Maargoed, voor vanavond weer genoeg gespeeld.![]()
Zo, eindelijk die snert assignments gehaald. Werd die TDMs wel aardig zat. Nu weer lekker tank hoeren!![]()
![]()
Ja sommige assignments zijn klotequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:11 schreef Gibson02 het volgende:
Zo, eindelijk die snert assignments gehaald. Werd die TDMs wel aardig zat. Nu weer lekker tank hoeren!![]()
![]()
Gister een potje medic gedaan op Metro
Stond bovenaan met 4 kills en 21.000 punten
2e had maar 15.000 punten ofzo![]()
Heeft iemand wel is vaker bugs met dogtags? Ik heb inmiddels die tank service star 5 gehaald, maar kan die dogtag nergens vinden. In het algemene overzicht staat wel zo'n groen geopend slotje :s![]()
Dogtag bugs? Wat moet een fatsoenlijk mens met zoveel keuze? Als ik er één haal kijk ik er nooit naar om... Dus ik weet niet of ik er ook last van heb.![]()
![]()
Weten jullie welke taal Battlefield in luxemburg is? Ik kom daar binnenkort, en daar is de btw lagerAnders origin ik hem.
![]()
![]()
Betere koeling voor je systeem regelen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef fyah het volgende:
Ik verlies met deze hitte echt om en rond de 10 FPS. Is dat normaal/te verhelpen?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Laat je pc voor wat het is met dit mooie weer man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef fyah het volgende:
Ik verlies met deze hitte echt om en rond de 10 FPS. Is dat normaal/te verhelpen?![]()
Het is weer om te keuen en om terrasjes te pakken, niet om te battlefielden![]()
![]()
En wat als je dat al het hele weekend hebt gedaan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
Laat je pc voor wat het is met dit mooie weer man.![]()
Het is weer om te keuen en om terrasjes te pakken, niet om te battlefieldenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ga je met een wijntje/biertje/fris in de tuin zitten chillenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En wat als je dat al het hele weekend hebt gedaan?![]()
Mij zal je pas weer zien gamen als het lange mouwen seizoen weer aanbreekt![]()
![]()
Ik heb er bijna 250 uur opzitten, maar ik heb nog steeds niet de ru army service medal of de us versie. Hoe kan dat?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Mijn PC draait inderdaad niet echt lekker de aflopen dagen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef fyah het volgende:
Ik verlies met deze hitte echt om en rond de 10 FPS. Is dat normaal/te verhelpen?![]()
Ik gok Frans.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Topiek het volgende:
Weten jullie welke taal Battlefield in luxemburg is? Ik kom daar binnenkort, en daar is de btw lagerAnders origin ik hem.
![]()
Geen idee, maar misschien telt echt de tijd wanneer je actief punten scoort of telt alleen de rondetijd wanneer een map afgelopen is. Ik had hem ook vrij laat. ik heb 315 uur erop zitten terwijl mijn medals aangeven dat ik +- 215 uur US en RU heb gespeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb er bijna 250 uur opzitten, maar ik heb nog steeds niet de ru army service medal of de us versie. Hoe kan dat?![]()
En dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
Het is weer om te keuen en om terrasjes te pakken, niet om te battlefielden![]()
En ja hoor, BF3 crashed net op het moment dat ik een knife takedown doe. Ik hoor zelfs zo'n slice geluidje...![]()
Tijd telt alleen als je rondloopt. In voertuigen ben je statenloos. Dus veel Metro en CQ doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb er bijna 250 uur opzitten, maar ik heb nog steeds niet de ru army service medal of de us versie. Hoe kan dat?![]()
![]()
Zelfs ik ben buitenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
![]()
lol wat? Alleen als je rondloopt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:05 schreef JK het volgende:
[..]
Tijd telt alleen als je rondloopt. In voertuigen ben je statenloos. Dus veel Metro en CQ doen.![]()
Oke, weird, meer metro-hoeren dus
Zelfs jij?!quote:vindt je moeder het niet raar dat je in de vakantie nooit ziek bent?
Grapje man, met een beetje geluk krijg ik vrijdag of maandag m'n nieuwe pc binnen!
i5-3570K, 8GB RAM, MSI 670 GTX PE/OC en natuurlijk een SSD![]()
Spec ops the line is trouwens een prima game om me mee te vermaken tot Armored Kill![]()
![]()
Haha ze keek raar op jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zelfs jij?!vindt je moeder het niet raar dat je in de vakantie nooit ziek bent?
Grapje man, met een beetje geluk krijg ik vrijdag of maandag m'n nieuwe pc binnen!
i5-3570K, 8GB RAM, MSI 670 GTX PE/OC en natuurlijk een SSD![]()
Spec ops the line is trouwens een prima game om me mee te vermaken tot Armored Kill
En inderdaad als ik hem had gekocht wel![]()
Dan had ik online kunnen spelen
Precies als ik weer naar school moet kom jij weer slechte timing![]()
![]()
Had m voor 13 euro gekocht, ben nog singleplayer aan t doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha ze keek raar op ja
En inderdaad als ik hem had gekocht wel![]()
Dan had ik online kunnen spelen
Precies als ik weer naar school moet kom jij weer slechte timing
Volgende week maar weer eens Gulfhoeren dan?![]()
Zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had m voor 13 euro gekocht, ben nog singleplayer aan t doen
Volgende week maar weer eens Gulfhoeren dan?![]()
![]()
Betalen met ideal en dan krijg je de key in je mail. Die kun je invoeren bij origin en dan download ie hem!![]()
Gedaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Jorwol het volgende:
Betalen met ideal en dan krijg je de key in je mail. Die kun je invoeren bij origin en dan download ie hem!Werkt goed. Ik krijg nu ook nog de DVD opgestuurd. Ik kan nu (over 6 uur
) pas spelen, dan is hij gedownload.
![]()
Zo nieuw mobo is onderweg. Morgen weer gamen dus als de postbode meewerkt.
Dit weekend sinds lang mijn xbox weer eens aangehad maar das toch echt niet mijn platform qua shooters en andere games.
Ook wel jammer om te zien dat games als guitar hero 3 toch ook niet echt fijn oud zijn geworden.
Maargoed. dat is allemaal niet zo interresant.
Wat ansich wel grappig was dat het mobo wat ik had de b3 versie daarvan waren zij de enige webshop met dat ding nog op voorraad. En nu is ie uit voorraad. Zouden ze 1 exemplaar op voorraad hebben gehouden omdat ze nog niet al die mobo's terug hadden gehad ? Zou maarzo kunnen
^inteel²

Niemand online?
It's gametime!Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Veul te warm nog hier. Af en toe speel ik een potje, in de winter zullen het wel weer wat uurtjes meer worden.![]()
![]()
Hey, ik heb nu Bf3 gekocht en geinstalleerd. Alleen om de 2 minuten ongeveer switched mijn spel naar de desktop, en zie ik alleen de blauwe cursor nog. MOet ik hem sluiten via de task manager van WindowsIemand een idee?
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef JK het volgende:
Veul te warm nog hier. Af en toe speel ik een potje, in de winter zullen het wel weer wat uurtjes meer worden.![]()
Was wel even schrikken he dennis, toen er geen paard met koets maar auto's buiten rondredenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ga naar buiten ?
Fok/BoF meeste BF3 player ik ben zelfs buiten![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Was wel even schrikken he dennis, toen er geen paard met koets auto met explosieve brandstof maar auto's persoonlijk vliegtuigje buiten rondreden en WO3 allang voorbij isAl die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Nou inderdaad zeg zo waar zijn zequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Was wel even schrikken he dennis, toen er geen paard met koets maar auto's buiten rondreden![]()
![]()
Battlefield 2 keer gecrashed zonder foutmelding (alleen reageert niet).
Ik ga maar eens voorbereiden om te formatteren...![]()
Hoop dat je nog geen format gedaan hebt. heb het probleem nl ook al gehad dus format gaat weinig helpen dnek ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Battlefield 2 keer gecrashed zonder foutmelding (alleen reageert niet).
Ik ga maar eens voorbereiden om te formatteren...
fok you ja!![]()
Heeft één van jullie nog een fix voor me? Ik krijg na 4 à 5 minuten spelen (als ik dood ben). Een freeze, en rechts onderin "AMD Beeldstuurprogramma werkt niet en is hersteld.". En dan kan ik Battlefield weer opnieuw opstarten.![]()
Wat voor PC heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef Topiek het volgende:
Heeft één van jullie nog een fix voor me? Ik krijg na 4 à 5 minuten spelen (als ik dood ben). Een freeze, en rechts onderin "AMD Beeldstuurprogramma werkt niet en is hersteld.". En dan kan ik Battlefield weer opnieuw opstarten.
Meer info.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
CPU: AMD FX-4100quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:08 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat voor PC heb je?
Meer info.
GPU: XFX Radeon HD 6870
RAM: 8GB DDR3![]()
Blijkbaar dus niet. Ik dacht dat alles up-to-date was, BIOS was toch verouderd. Hopelijk werkt het nu (het heeft nooit gewerkt, speel niet lang op PC)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef piere het volgende:
komt het misschien juist door het updaten?![]()
Anders zou je beta-drivers of juist iets oudere drivers kunnen proberen. Zou niet de eerste keer zijn als ze toch niet stabiel blijken te zijn![]()
![]()
Dit idd, de nieuwste driver kan juist de BETA driver zijn, dan kun je het beste naar een oudere driver gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:09 schreef Jorwol het volgende:
Anders zou je beta-drivers of juist iets oudere drivers kunnen proberen. Zou niet de eerste keer zijn als ze toch niet stabiel blijken te zijn
Edit: Je hebt niet de boel overgeclocked ?![]()
Nee. Ik heb het zo gelaten als Azerty het afgeleverd heeft bij mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:10 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dit idd, de nieuwste driver kan juist de BETA driver zijn, dan kun je het beste naar een oudere driver gaan.
Edit: Je hebt niet de boel overgeclocked ?![]()
![]()
Volgens mij krijg ik nu geen "Stuurprogramma werkt niet en is hersteld.". Maar het spel loopt nog wel vast, nu al na het laadscherm van de map.![]()
Of start - uitvoeren - tik "eventvwr.msc" enter
Wat vooral van belang is: De Bron (source), het Event-ID nummertje en evt de info.![]()
quote:Het programma bf3.exe, versie 1.3.0.0 reageert niet meer op Windows en is afgesloten. Als u wilt zien of er meer informatie over het probleem beschikbaar is, raadpleegt u de probleemgeschiedenis in het onderdeel Onderhoudscentrum in het Configuratiescherm.
Proces-id: 4f0
Starttijd: 01cd810fbadbd731
Eindtijd: 311
Toepassingspad: D:\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of dit van belang is?![]()
Misschien kun je hier wat mee, de 1 na laatste post. Er staat ook bij hoe je het ongedaan moet maken.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef KroodjeBip het volgende:
Misschien kun je hier wat mee, de 1 na laatste post. Er staat ook bij hoe je het ongedaan moet maken.Da's alleen voor 32bit gebruikers.
![]()
Je laat je PC namelijk denken dat je 2500MB RAM hebt, en ik heb 8192MB dus schiet niets opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Topiek het volgende:
[..]Da's alleen voor 32bit gebruikers.
![]()
![]()
Ik kon net lekker rondvliegen in een lege server, zonder te crashen, maar zodra ik even het menu in ging om een hogere sensetivity te nemen voor mijn vehicles, crashte ik weer. Het zit dus duidelijk in de menu's (hoofdmenu, deploy etc etc)![]()
Meld even wat je hebt gedaan. Dit iets? http://techfacers.blogspo(...)worked-for-more.htmlfok you ja!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:26 schreef piere het volgende:
Meld even wat je hebt gedaan. Dit iets? http://techfacers.blogspo(...)worked-for-more.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Topiek het volgende:
[..]Da's alleen voor 32bit gebruikers.
![]()
De tering zeg, de inhoud van Bonus Content Package is bekend: http://blogs.battlefield.com/2012/08/august-premium-events/
Fucking artwork![]()
![]()
Inmiddels weet ik dit nu:Maar wat het verder inhoud, geen idee. Google zegt dat het misschien een hardware fout is.quote:Beeldschermstuurprogramma amdkmdap reageert niet meer en is hersteld.![]()
![]()
Rare dingen of boosters draaien op de achtergrond? Ik weet uit ervaring dat battlefield daar een hekel aant heeft en rare dingen gaat doenI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Wat een varkens zijn het toch ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:01 schreef Jorwol het volgende:
De tering zeg, de inhoud van Bonus Content Package is bekend: http://blogs.battlefield.com/2012/08/august-premium-events/
Fucking artworkWe leven in 2012 zulke shit, zit binnen twee minuten op het internet, exclusief my ass.
![]()
Haha, nog niet nee. Ben sowieso aan een forma toe. Laatste format was van 7 maanden geleden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:05 schreef piere het volgende:
[..]
Hoop dat je nog geen format gedaan hebt. heb het probleem nl ook al gehad dus format gaat weinig helpen dnek ik.
Gister geen BF3 kunnen spelen dus ik weet nog niet of het aan de gang is.![]()
Jezus, ik helemaal denken nieuw wapen nee horo artwork omg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:01 schreef Jorwol het volgende:
Fucking artwork
Ik zal vanavond weer eens TS komen.![]()
Maar op wie moeten we bashen? EA of DICE?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jezus, ik helemaal denken nieuw wapen nee horo artwork omg.
Ik zal vanavond weer eens TS komen.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik dacht juist weapon cammo omdat er zoveel wapens zonder cammo waren maar wel een cammo slot had in de loadoutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jezus, ik helemaal denken nieuw wapen nee horo artwork omg.
Ik zal vanavond weer eens TS komen.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
DICE die zorgt voor dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Maar op wie moeten we bashen? EA of DICE?![]()
is er al datum voor volgende expansion bekend?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:21 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Wat een varkens zijn het toch ook.We leven in 2012 zulke shit, zit binnen twee minuten op het internet, exclusief my ass.
graag verwijderen![]()
Doe leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Laat ik nou nog eventjes een week vakantie hebben![]()
![]()
Ik heb die week 3 dagen vrij.
Ranken jaja
Neuh, heb nog 3 andere games om te spelen dus leuk maar GUILD WARS 2 BITCHESWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Lol idd, GW2 is het vanaf morgen ochtend (lees ergens begin van de middag als ik uit bed kom rollen)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb die week 3 dagen vrij.
Ranken jaja
Neuh, heb nog 3 andere games om te spelen dus leuk maar GUILD WARS 2 BITCHESJah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Jup, laat mijn pc denk ik vannacht maar even downloaden want client is wel fucking grootquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Lol idd, GW2 is het vanaf morgen ochtend (lees ergens begin van de middag als ik uit bed kom rollen)![]()
Weet jij trouwens al op welke wereld je gaat spelen ?
Tevens ook war of the roses. In beta nu en het spel is nu al fucking vet om te doen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Tijd om maar weer eens te gaan spelen, had van de week ff snel een potje gedaan sinds een eeuwigheid. Double XP is wel leuk, tikt het toch ff lekker aan.quote:-weg-![]()
Dat ze het limiet voor het aantal medals er maar af halen, heb ik ook nog wat aan die double xp week(end).
Naja, dan maar reviven als een gek.
![]()
Tuurlijk niet, double xp kan me sowieso gestolen worden. Die hele rank kan me gestolen wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef JK het volgende:
Jorwol, je gaat toch niet je vakantie vergooien aan bf3?![]()
![]()
Gelukkig.Vakantie is meer waard dan dat spel.
![]()
Ik zal komende week wel een keer spelen, maar ook niet hele avonden.
Ben wel benieuwd naar de nieuwe DLC volgende maand.![]()
Mss even wachten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:16 schreef JK het volgende:
Das lekker..maak ik net een kill met een eod-bot, telt ie 'm niet mee bij de assignment...
Kutspel.
Battlelog is wel vaker traag met het updaten van die dingen...![]()
Ik ga wel statpadden met wat Boffers ofzo.![]()
HIj staat er nu nog niet bij... klote Dice... nu is alleen de vraag HOE ik 'm heb gekilled.. ben ik over 'm heen gereden of heb ik 'm echt getorched? Ik denk dat ik 'm plat heb gereden omdat er 'Killed' stond als wapen. Maargoed, dat is toch ook een kill met een EOD?![]()
Dan zal je em idd wel niet getorched hebben...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:17 schreef JK het volgende:
Ik ga wel statpadden met wat Boffers ofzo.![]()
HIj staat er nu nog niet bij... klote Dice... nu is alleen de vraag HOE ik 'm heb gekilled.. ben ik over 'm heen gereden of heb ik 'm echt getorched? Ik denk dat ik 'm plat heb gereden omdat er 'Killed' stond als wapen. Maargoed, dat is toch ook een kill met een EOD?
Maar eigenlijk wel vreemd idd, dat ie dat niet ziet als EOD kill....
Maar idd net als jij zegt, gewoon even statpadden![]()
![]()
Je moet dan denk ik idd torchen ipv overrijden. Origin lijkt na de laatste update een stuk instabieler en dan start BF3 niet. Zit je lang te wachten in een rij, ben je aan de beurt (ondanks priority) en dan start Origin niet door... gebeurd me nu echt vaak. Dan moet ik het proces killen en daarna wil het wel, maar het wordt tijd dat Origin geen beta meer is.![]()
Huh, wat bedoel je?quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:03 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Die achterlijke colourscheme popup als je ingame bent! Waren die programmeurs aan de crack ofzo?![]()
Als je performence laag is, vraagt windows of je misschien naar basic colour scheme wilt. Alleen gaat die naar desktop voor die kut pop-up waardoor je 10 seconden lang stil staat ingame...quote:![]()
er zit een knopje *deze bla bla altijd gebruiken* die dit voorkomt, en ja bij mij werkt die ^^quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:12 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Als je performence laag is, vraagt windows of je misschien naar basic colour scheme wilt. Alleen gaat die naar desktop voor die kut pop-up waardoor je 10 seconden lang stil staat ingame...I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oow, dat ja. Heb ik weinig last vanquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:12 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Als je performence laag is, vraagt windows of je misschien naar basic colour scheme wilt. Alleen gaat die naar desktop voor die kut pop-up waardoor je 10 seconden lang stil staat ingame...![]()
![]()
Ik heb het alleen soms als ik het spel afsluit.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:25 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oow, dat ja. Heb ik weinig last van-weg-![]()
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik ga precies de 10e op vakantie, intrekken dan maarquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:51 schreef DeeCruise het volgende:
Psst: Armored Kill-releasedata staan vast![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ga precies de 10e op vakantie, intrekken dan maar![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:51 schreef DeeCruise het volgende:
Psst: Armored Kill-releasedata staan vast
People assume too much.![]()
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Die knop heb ik al duizenden keren aangekliktquote:Op maandag 27 augustus 2012 00:51 schreef Convict het volgende:
[..]
er zit een knopje *deze bla bla altijd gebruiken* die dit voorkomt, en ja bij mij werkt die ^^Ben nu bezig mijn homeserver in te richten. Als dat klaar is, is mijn gamepc aan de beurt.
![]()
Dus de ps3 eigenaren mogen een week eerder beginnen, wtf is dat voor bullshit.
[ Bericht 2% gewijzigd door Doler12 op 27-08-2012 17:01:00 ]![]()
EA en geld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:54 schreef Doler12 het volgende:
Dus de ps3 eigenaren mogen een week eerder beginnen, wtf is dat voor bullshit.![]()
zo...ook wakker?quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:54 schreef Doler12 het volgende:
Dus de ps3 eigenaren mogen een week eerder beginnen, wtf is dat voor bullshit.
Dit principe is pas een paar jaar oud...
People assume too much.![]()
Net premium gekocht voor de PC en even wat close quarters gedaan, wat is dat een stuk toffer met 32 spelers zeg (ten opzichte van console 16). Denk dat ik nog weinig op de Xbox zal spelen als ik op de PC wat beter begin te worden.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Euh.. Premium hield toch in dat je 2 weken van te voren de DLC al kon spelen?
Of zei Dice dat met een sterretje (*); * = PS3 2 weken, andere sukkels 1 week. ?
Tot 11 sept kan ik ook wel wachten hoor, ik heb Close Quarters alleen een keer doorlopen op een lege server, moet er nog eens aan beginnen, maar dan wel op Teamspeak met wat andere mensen op squads te vormen en bij elkaar te blijven.![]()
Ik wil binnenkort wel eens teamspeak proberen. Maar het kan te druk voor mij zijn. Ik ben onlangs weer begonnen met spelen, en ik ken de CQ mappen wel, maar moet ook weer inkomen.. maar het is vrij standaard werk en met een groepje en teamspeak kom je dan best ver.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef JK het volgende:
Of zei Dice dat met een sterretje (*); * = PS3 2 weken, andere sukkels 1 week. ?
Tot 11 sept kan ik ook wel wachten hoor, ik heb Close Quarters alleen een keer doorlopen op een lege server, moet er nog eens aan beginnen, maar dan wel op Teamspeak met wat andere mensen op squads te vormen en bij elkaar te blijven.-weg-![]()
Is het ook te druk voor je als je alleen luistert en weinig tot niets zegt?
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet op TS heb gezeten, mede door andere dingen doen, andere baan, nog een weekje weggeweest naar Spanje etc.![]()
Is nog steeds 2 weken. 11 tot 25 sept.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:49 schreef JK het volgende:
Of zei Dice dat met een sterretje (*); * = PS3 2 weken, andere sukkels 1 week. ?![]()
![]()
Ik heb op dit moment een SPM van in de 1900 geloof ik, al toont hij het nog niet met 1,5 uur spelen
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
F2000 kan ik niets mee... ik zeg M16A3, M416, G3A3 en SCAR-L. Maarja, dat zijn alleen assault wapens...![]()
Godver weer een game die niet berekent word door de stats. Dat hadden ze toch opgelost, dus niet. Zeer vervelend als je dingen wilt unlocken![]()
![]()
F2000 is best simpel, sowieso met een suppressor er op kan er volgens mij weinig mis mee gaan
Zit op rank 37 met 7 uurtjes spelen, SPM van 2,641.59, gaat helemaal nergens meer over
Weet iemand van jullie trouwens sinds wanneer je geen conquest ribbon meer krijgt als je conquest domination speelt? Was eerst wel anders toch? Heb het op de Xbox maar heel kort gedaan en nu viel het me op dat ik geen enkele winner ribbon heb nog.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik vind 32 toch weer te druk worden. Constant dood omdat net te weinig kogels int magazijn steedsquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:07 schreef Catkiller het volgende:
Net premium gekocht voor de PC en even wat close quarters gedaan, wat is dat een stuk toffer met 32 spelers zeg (ten opzichte van console 16). Denk dat ik nog weinig op de Xbox zal spelen als ik op de PC wat beter begin te worden.
er zijn alleen bijna geen 24 servers, 16 meer maar dat is te weinig
^inteel²

Mijn probleem is niet dat ik te weinig kogels heb telkens maar elke keer als ik er 5 weg schiet herlaad ik weer, pakt vaak slecht uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vind 32 toch weer te druk worden. Constant dood omdat net te weinig kogels int magazijn steeds
er zijn alleen bijna geen 24 servers, 16 meer maar dat is te weinigEn dat ik in mijn eentje speel, vanavond een goede squad en dan gaat het ineens een stuk beter en kom ik tenminste aan een K/D van 2 of meer.
Maar voor alle pech heb je ook vaak weer geluk qua dubbele kills enzo. Ging gister flanken en schrok me kapot hoeveel man er op 1 vlag stonden na het cappen, elk schot is raak, alleen jammer dat uit die situaties vaak heel veel assist komen en weinig kills
[/quote]![]()
Zijn er meer mensen waarbij de engineer assignment weer als niet-voltooid staat? Ik had alle assignments, maar nu geeft battlelog ineens aan dat ik nog 25 shotgun kills en 20 AT mine kills moet hebben.![]()
![]()
Hier ook, alleen had ik nog geen kills met de AT mine. Dog tag heb ik nog steedsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:22 schreef Gibson02 het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij de engineer assignment weer als niet-voltooid staat? Ik had alle assignments, maar nu geeft battlelog ineens aan dat ik nog 25 shotgun kills en 20 AT mine kills moet hebben.
Iedereen heeft er last van. Proberen die assignments opnieuw te doen werkt ook niet, de kills worden niet bijgeschreven.
[ Bericht 6% gewijzigd door BugWorks op 29-08-2012 09:43:05 ]![]()
Ja precies, dogtag heb ik nog steeds. Nouja misschien is het een bug.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:37 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Hier ook, alleen had ik nog geen kills met de AT mine. Dog tag heb ik nog steeds
Iedereen heeft er last van. Proberen die assignments opnieuw te doen werkt ook niet, de kills worden niet bijgeschreven.![]()
Bij mij ook moet spontaan 25 shotgun kils -_-quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:22 schreef Gibson02 het volgende:
Zijn er meer mensen waarbij de engineer assignment weer als niet-voltooid staat? Ik had alle assignments, maar nu geeft battlelog ineens aan dat ik nog 25 shotgun kills en 20 AT mine kills moet hebben.![]()
Hier ook. bij iedereen geloof ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:32 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Bij mij ook moet spontaan 25 shotgun kils -_-
Kutnoobs bij DICE
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:37 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Hier ook. bij iedereen geloof ik
Kutnoobs bij DICE
Dit motiveerd mij om nog is een BF te kopen of iets![]()
![]()
Bij mij lopen er ook altijd 4/5 en dan heb ik er 2-3 dood en dan moet ik er nog 2. Dat is het probleem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn probleem is niet dat ik te weinig kogels heb telkens maar elke keer als ik er 5 weg schiet herlaad ik weer, pakt vaak slecht uitEn dat ik in mijn eentje speel, vanavond een goede squad en dan gaat het ineens een stuk beter en kom ik tenminste aan een K/D van 2 of meer.
Maar voor alle pech heb je ook vaak weer geluk qua dubbele kills enzo. Ging gister flanken en schrok me kapot hoeveel man er op 1 vlag stonden na het cappen, elk schot is raak, alleen jammer dat uit die situaties vaak heel veel assist komen en weinig kills
^inteel²

Scar-L vind ik niet erg fijn. Het is een gun voor langere afstanden. Voor langere afstanden kies ik toch voor An-94. Ik heb in 1 dag alle attachements voor uitgespeeld. Dan bedoel ik niet een sessie van tig uur maar gewoon een paar goede potjes Kharg TDM.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:00 schreef JK het volgende:
F2000 kan ik niets mee... ik zeg M16A3, M416, G3A3 en SCAR-L. Maarja, dat zijn alleen assault wapens...
Heb hem altijd op full auto staan. burst van 2-3 is dodelijk op lange afstand en voor close-quarter kun je paniekschieten met je full auto![]()
![]()
Scar-l is wel fijn door die hoge bulletdmg. Op short range is het nog prima te doen maar je moet goed mikken dan. Beetje hetzelfde idee als met een unscoped/ironsight sniper rondlopen. als je goed mikt heb je instakill bij 1 of 2 schoten. itt dingen zoals f2000 wat spray'n'pray isWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Dan moet ik het een keer met laser sight proberen denk ik. Doe nu meestal heavy barrel voor de langere afstanden. Rate of fire is wel erg laag vergeleken met andere guns.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Scar-l is wel fijn door die hoge bulletdmg. Op short range is het nog prima te doen maar je moet goed mikken dan. Beetje hetzelfde idee als met een unscoped/ironsight sniper rondlopen. als je goed mikt heb je instakill bij 1 of 2 schoten. itt dingen zoals f2000 wat spray'n'pray is![]()
Sinds wanneer heeft de AN-94 full auto? Volgens mij heeft ie namelijk alleen single shot en burst. Of hebben ze dat gepatched?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:09 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Scar-L vind ik niet erg fijn. Het is een gun voor langere afstanden. Voor langere afstanden kies ik toch voor An-94. Ik heb in 1 dag alle attachements voor uitgespeeld. Dan bedoel ik niet een sessie van tig uur maar gewoon een paar goede potjes Kharg TDM.
Heb hem altijd op full auto staan. burst van 2-3 is dodelijk op lange afstand en voor close-quarter kun je paniekschieten met je full auto
EDIT: Hij heeft nu inderdaad auto fire, blijkbaar is dat veranderd. Anyhow, blijft een fijne gun inderdaad.![]()
no swaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Scar-l is wel fijn door die hoge bulletdmg. Op short range is het nog prima te doen maar je moet goed mikken dan. Beetje hetzelfde idee als met een unscoped/ironsight sniper rondlopen. als je goed mikt heb je instakill bij 1 of 2 schoten. itt dingen zoals f2000 wat spray'n'pray is
Als je m op semiauto zet kan je er goed mee snipenwel lage bulletdamage
Ik bedoel ook hoog op shortrange, long range doe ik al niet eens meer met assault. Dan zoek ik gewoon dekking terwijl ik naar je toe kruipWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Had hij altijd al hoor. Je moest alleen handmatig doorswitchen naar auto omdat ie standaard op 2shot burst stond.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:39 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de AN-94 full auto? Volgens mij heeft ie namelijk alleen single shot en burst. Of hebben ze dat gepatched?
EDIT: Hij heeft nu inderdaad auto fire, blijkbaar is dat veranderd. Anyhow, blijft een fijne gun inderdaad.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn probleem is niet dat ik te weinig kogels heb telkens maar elke keer als ik er 5 weg schiet herlaad ik weer, pakt vaak slecht uitEn dat ik in mijn eentje speel, vanavond een goede squad en dan gaat het ineens een stuk beter en kom ik tenminste aan een K/D van 2 of meer.
Dit is altijd wel stoer om te zien.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:48 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dit is altijd wel stoer om te zien.![]()
Ik vraag mij altijd af hoe dom de mensen zijn die daar vooraan staan waarbij alles achter hun omver valt
[/quote]![]()
Sowieso snap ik niet waarom ze daar met z'n allen campen (ben dan geen metro speler). Ik ga liever de vijand flanken ipv een tentje op te zetten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe dom de mensen zijn die daar vooraan staan waarbij alles achter hun omver valt![]()
Inderdaad en dat is dan BF.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:53 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom ze daar met z'n allen campen (ben dan geen metro speler). Ik ga liever de vijand flanken ipv een tentje op te zetten.![]()
Ach ik kan er voor de rest qua tactiek geen oordeel over geven, ik ben op metro nog nooit verder gekomen dan 12 vs 12 dus en dan flank je al moeilijk genoeg vanaf de metro kant
Ik ga maar weer even boosten spelen op close quarters.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat campen zag je heel vaak in Karkand en Camp Gibraltar, maar dat zijn dan ook echt infantery mappen.quote:![]()
Karkand kan t wel opzich daar is karkand voor gemaakt met al die huizen daar is het soms nog wel is leukquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:56 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Dat campen zag je heel vaak in Karkand en Camp Gibraltar, maar dat zijn dan ook echt infantery mappen.![]()
![]()
Ik had het eigenlijk over Battlefield 2. Karkand in 3 vind ik toch wat minder, dat "back to karkand" gevoel heb ik helemaal niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Karkand kan t wel opzich daar is karkand voor gemaakt met al die huizen daar is het soms nog wel is leuk![]()
O in 2 ja daar was het niet campen ja en inderdaad het is heel anders in 3.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:13 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over Battlefield 2. Karkand in 3 vind ik toch wat minder, dat "back to karkand" gevoel heb ik helemaal niet.![]()
Valt best mee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:37 schreef Doler12 het volgende:
Ik blijf mij toch afvragen wie Noshar Canal ontworpen heeft, wat een afschuwelijk map is dat!![]()
Leuke map. Vooral voor Team DMquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:37 schreef Doler12 het volgende:
Ik blijf mij toch afvragen wie Noshar Canal ontworpen heeft, wat een afschuwelijk map is dat!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Altijd wat te doen tussen de containers in.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Als je daar een motion sensor tussen kan plaatsen (vooral op) dan weet je bijna waar iedereen isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:07 schreef Catkiller het volgende:
Altijd wat te doen tussen de containers in.![]()
![]()
Uhuh, deed ik altijd op de Xbox, zo heb ik al mijn PDWs en bijna alle shotgun mastery tags kunnen unlockenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Als je daar een motion sensor tussen kan plaatsen (vooral op) dan weet je bijna waar iedereen isDe motion sensor assists die je krijgt zijn ook mooi meegenomen. Alleen hatelijk als je een gretig team hebt wat de vijand telkens van de ene spawnkant naar de andere duwt
Dat en als support met twee claymores en dan die container in het midden die met de ene kant naast de verhoging begint en met de andere kant in de het containerdoolhof eindigt en dan aan beide kanten van die container een claymore
[/quote]![]()
Jezus, die knife is nog steeds pure kanker. Iemand ramde in paniek op zijn knife knop en deed een takedown op mij van voren![]()
![]()
Knifen probeer ik niet eens, is wel leuk om te doen maar ik kan de toets nooit vinden. Heb ook regelmatig dat ik wil reviven en dan pak ik een granaat en dan denk ik oh kut, maar dan gooi ik hem al, en dan druk ik nog een keer verkeerd en gooi ik een medkit en dan is die gast al weer levend door een ander
Nu die premium video aan het bekijken, aan het begin bij alborz mountain zat ik te wachten tot er een snowboarder voorbij zou komen vliegenNieuw idee, skiënd de berg af in BF3
![]()
Als ik die maps zo zie dan ben ik zo blij dat ik dit spel ook op de PC heb.
[ Bericht 14% gewijzigd door Catkiller op 30-08-2012 00:40:59 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik gebruik de knife heel vaak, heb nu 2911 kills ermeequote:Op donderdag 30 augustus 2012 00:26 schreef Catkiller het volgende:
Knifen probeer ik niet eens, is wel leuk om te doen maar ik kan de toets nooit vinden. Heb ook regelmatig dat ik wil reviven en dan pak ik een granaat en dan denk ik oh kut, maar dan gooi ik hem al, en dan druk ik nog een keer verkeerd en gooi ik een medkit en dan is die gast al weer levend door een ander
Nu die premium video aan het bekijken, aan het begin bij alborz mountain zat ik te wachten tot er een snowboarder voorbij zou komen vliegenNieuw idee, skiënd de berg af in BF3
![]()
Als ik die maps zo zie dan ben ik zo blij dat ik dit spel ook op de PC heb.
Ik gebruik het dus ik weet dat die af en toe gewoon kapot is. Wat die gozer deed (van voren takedown) ligt echt aan crappy code en niet omdat ik mij 90 graden draaide ofzo.
Als ik iemand probeer te knifen, dan doe ik dat voorbereid (dus niet in paniek gaan knifen, dat werkt voor mij ook meestal niet). Je moet maar net de sweet spot weten en er gebruik van maken. (pro tip: als iemand net gerevived is, ren naar diegene toe en sta links, rechts of achter hem om te knifen. Als iemand net gerevived is, kan die erg moeilijk omdraaien. Mocht die willen opstaan, dan kan hij zijn wapen voor 1-2 seconden niet gebruiken.)
het is echt een paar keer gebeurd dat er een sniper ergens staat te snipen (niks geks). ik sta echt precies echter hem, druk e in (e is knopje voor knife) en ik houd mijn knife tevoorschijn
Ik snel terug naar primary wapen, wacht nog even 1 seconde (wat erg veel is in zo'n situatie) en druk nog een keer e in. Weer hetzelfde! Sniper draait om en killed me. Dat zijn echt de momenten waar ik kook van woede.
Weer een dikke rant maar dat moest er even uit![]()
![]()
Kijk dat E dus de knop is om te knifen wist ik niet, ik liep heel de tijd met 6 (?) te kutten![]()
Nou ja, ik heb maar 1 knifekill gemaakt van de 1200 kills die ik nu heb.
Verder weet ik dat het niet altijd even goed werkt, ik ben geen totale BFn00b he, enkel een PCn00bHeb op de Xbox tegen de 2000 knifekills
[/quote]![]()
Weet niet of het standaard is ingesteld op e.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:07 schreef Catkiller het volgende:
Kijk dat E dus de knop is om te knifen wist ik niet, ik liep heel de tijd met 6 (?) te kutten![]()
Verder weet ik dat het niet altijd even goed werkt, ik ben geen totale BFn00b he, enkel een PCn00bHeb op de Xbox tegen de 2000 knifekills
Er zijn 2 soorten gebruik van de knife. Quick knife (op knop rammen is knife gebruiken) en equip knife (op knop rammen haalt je knife tevoorschijn maar gebruikt hem niet).
Voordeel van quickknife is dat je meteen een takedown doen als je goed staat of je knife uithaalt en als je geluk hebt 50% damage doet. Nadeel is dat het lang duurt voordat je je wapen weer in hand heb. Je kan ook je quickknife knop ingedrukt houden, dan blijf je bij je knife ipv terug naar geweer.
Voordeel van knife equipen is dat je sneller achter elkaar kunt slaan met je knife. Takedowns maken met je knife equiped kan ook. Je mannetje geeft aan of je een takedown kan doen door de knife verticaal te houden ipv horizontaal.
Nadeel is dat het equipen tijd kost en voor een snelle takedown iets te lang duurt.![]()
E is equip, F is quick knife.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 01:07 schreef Catkiller het volgende:
Met 6 pak je alleen je mes, je doet er dan verder niks mee.
(En nee, die knife werkt niet altijd, helaas.)
Nu weet ik het weer, ik had het aangepast.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
E is equip, F is quick knife.
Met 6 pak je alleen je mes, je doet er dan verder niks mee.
(En nee, die knife werkt niet altijd, helaas.)
Als infantery is e knife en f instappen. Als ik in een voertuig ben is e uitstappen en f wapens wisselen
Soms vergeet ik het zelf ook wel eens![]()
![]()
knifen zoals in BC2 werkte ideaal IMO...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik vond knifen als in call of duty altijd wel fijn maargoed dit is ook wel goed zo.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

knifen in CoD slaat helemaal nergens op, die in BC2 houdt het midden tussen dat en zelf iets moeten doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:22 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik vond knifen als in call of duty altijd wel fijn maargoed dit is ook wel goed zo.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mwah, paniekknifen is nog steeds mogelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:21 schreef Skull-splitter het volgende:
knifen zoals in BC2 werkte ideaal IMO...
Ik vind knifen in BF3 net omgedraaid.
Wat ik perfect zou vinden: Quickknifen is mogelijk, maar doet alleen 50% schade, geen takedown!
Om een takedown te doen zou je je knife moeten equipen en er naast of achter staan.
Geen takedowns meer door paniek of geluk maar alleen takedowns door goed voor te bereiden en knife te equipen.
Vroeger in BF2 en BF2142 was ik echt trots als ik een knife kill had gemaakt. Sinds BC2 is dat zo simpel geworden...
/rantnumero2
edit: Zelfde met granaatjes imo. Druk op een knop en je granaat vliegt zo weg.(Sinds de komst van Cod is dat zo).![]()
ik vind wel jammer dat knop al gelijk granaat wegvliegt.
Ik heb liever dat nog inhouden door gewoon knop vasthouden.
op dit manier kan je nog even goed richten.
Kniflen bij BF3 werkt niet altijd goed, ik ren iemand achterna en als ie te vroeg of te dichterbij van de persoon kan het mislukken, wat vervelend is.
Maar voor de persoon (gezicht tot gezicht) en daarmee kniflen is moeilijkste.Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Vind het juist jammer dat ze die dogtag lijst van BC2 niet meer hebben, zodat je kon wie je geknived hebt en hoe vaak.![]()
Ja dat vond ik wel vet. Opzoeken wie jou had geknifed, opzoeken en wraak nemenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:45 schreef BugWorks het volgende:
Vind het juist jammer dat ze die dogtag lijst van BC2 niet meer hebben, zodat je kon wie je geknived hebt en hoe vaak.![]()
![]()
Dat kan je gewoon zien op bf3 stats!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:45 schreef BugWorks het volgende:
Doe eens een link.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon zien op bf3 stats!![]()
En da's de 4e keer dat ik gekicked wordt door een punkbuster probleem
Granaat vasthouden kan hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:40 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik vind wel jammer dat knop al gelijk granaat wegvliegt.
Ik heb liever dat nog inhouden door gewoon knop vasthouden.
op dit manier kan je nog even goed richten.
Kniflen bij BF3 werkt niet altijd goed, ik ren iemand achterna en als ie te vroeg of te dichterbij van de persoon kan het mislukken, wat vervelend is.
Maar voor de persoon (gezicht tot gezicht) en daarmee kniflen is moeilijkste.
Zodra je de knop om granaat te gooien hebt ingedrukt moet je je linkermuisknop ingedrukt houden, dan hou je je granaat vast en kan je nog even goed richten![]()
![]()
Kijk gewoon bij dogtags, hier een voorbeeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:28 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad nergens staan...
http://bf3stats.com/stats_pc/FLyInG_ScHliTzer/dogtags![]()
Nice, is wel handigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Kijk gewoon bij dogtags, hier een voorbeeld.
http://bf3stats.com/stats_pc/FLyInG_ScHliTzer/dogtags
Ik zie ook in de grafiek dat mijn SPM omhoog schoot tijdens de double XP week.![]()
Een perfect map voor sniper, mijnen en hinderlagen.quote:Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Ah, rebooten en de pb bestanden op de whitelist zetten werkt!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:42 schreef robuust89 het volgende:
En da's de 4e keer dat ik gekicked wordt door een punkbuster probleem
[ afbeelding ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
zoals ze zelf al zeggen klopt daar geen meter van,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Kijk gewoon bij dogtags, hier een voorbeeld.
http://bf3stats.com/stats_pc/FLyInG_ScHliTzer/dogtags
Ik weet van bepaalde mensen dat ik ze meer als 5-6 keer geknifed heb en die staan er vrolijk niet tussen.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Nee dit is de laatste nieuwe had hem gister middag al gezien echt grote maps.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef JK het volgende:
Was deze al gepost?
Ben wel benieuwd hoe groot die Bandar Desert nu echt is.![]()
Origin weer eens plat?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Geen last van gehad.De fuck?!quote:Game disconnected: you were kicked by an admin. Stated reason: This is no place for you here with a SPM of >1000In een close quarters server, alsof het moeilijk is om daar altijd een SPM van boven de 1000 te halen
Pas ook al zoiets belachelijks gezien, was een gast zijn K/D te hoog in die game en kreeg hij ook een automatische kick.
[ Bericht 47% gewijzigd door Catkiller op 31-08-2012 14:21:50 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wat is jouw battlelog naam?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef Catkiller het volgende:
Geen last van gehad.
[..]
De fuck?!In een close quarters server, alsof het moeilijk is om daar altijd een SPM van boven de 1000 te halen
Pas ook al zoiets belachelijks gezien, was een gast zijn K/D te hoog in die game en kreeg hij ook een automatische kick.
Trouwens dennis, WTF @ jouw longest headshot![]()
hax?
Op AK wordt die nog langerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat is jouw battlelog naam?
Trouwens dennis, WTF @ jouw longest headshot![]()
hax?
![]()
![]()
Ik schrijf chinees blijkbaar.quote:
Nogmaals: Is jouw headshot legitiem of heb je die EOD-bot glitch gebruikt?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Gewoon normaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik schrijf chinees blijkbaar.
Nogmaals: Is jouw headshot legitiem of heb je die EOD-bot glitch gebruikt?![]()
![]()
EOD-bot glitch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:30 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik schrijf chinees blijkbaar.
Nogmaals: Is jouw headshot legitiem of heb je die EOD-bot glitch gebruikt?
Heb ik wat gemist?![]()
![]()
Vroeger, voor jouw tijd...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:35 schreef rubbels het volgende:
[..]
EOD-bot glitch?
Heb ik wat gemist?
Rubbels let nooit op johquote:![]()
![]()
Owja, ik weet het weer, die had je opgezet op Kharg, met JK geloof ikquote:
Nee Bobbiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Owja, ik weet het weer, die had je opgezet op Kharg, met JK geloof ik![]()
![]()
Ho ho! Ik doe niet aan statpadden!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Owja, ik weet het weer, die had je opgezet op Kharg, met JK geloof ik![]()
Alleen die EOD bot kill moet ik dan nog een keer doen, maar dat komt omdat ik dat wel had gedaan maar Dice weer loopt te klootviolen als ie niet wordt geregistreerd.![]()
Ook al was die niet voor mij bedoeld, 590 meter op de Xbox is niet al te gek, en die is nog legitiem ook, die van 350 voor de assignment nietquote:Op de PC net 54 meter ofzo, langer zijn de mappen die ik tot nu toe speel ook niet
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Hbc_Helios/quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Fuck, jij bent al lvl 100?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook al was die niet voor mij bedoeld, 590 meter op de Xbox is niet al te gek, en die is nog legitiem ook, die van 350 voor de assignment nietOp de PC net 54 meter ofzo, langer zijn de mappen die ik tot nu toe speel ook niet
[..]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/Hbc_Helios/
Ik vind je PC profiel wel verdacht+2000 SPM? wut?
Ik heb 1 potje gespeeld ofzo met double xp maarja ben al zo hoog dus moet wel leuk blijvenquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef JK het volgende:
Mag ook wel na 700 uur. Jammer dat double xp is afgelopen gistermiddag ofzo.![]()
![]()
Ik heb een hele drukke week gehad, af en toe speelde ik een potje of een half potje. Gisteravond dan anderhalf potje. Maar toen was het al afgelopen... .och er komen er nog genoeg aan.
Moet nog steeds een berg assignments halen. Maar zit meer te wachten op AK.
Hopen dat ze weer flink wat dingen gaan patchen, zodat de voertuigen echt wel weer leuk worden.
We zullen het zien.![]()
Voertuigen zijn nog steeds leuk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:14 schreef JK het volgende:
Ik heb een hele drukke week gehad, af en toe speelde ik een potje of een half potje. Gisteravond dan anderhalf potje. Maar toen was het al afgelopen... .och er komen er nog genoeg aan.
Hopen dat ze weer flink wat dingen gaan patchen, zodat de voertuigen echt wel weer leuk worden.
We zullen het zien.![]()
Dat zal wel, maar niet zo leuk als in het begin. Ik ben al een oud mens,dan moet je niet zoveel veranderen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Voertuigen zijn nog steeds leuk.![]()
Dit zag ik gister toevallig op het Battlelog forum staan:quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:14 schreef JK het volgende:
We zullen het zien.
http://mybattlefield.ru/forums/24/topics/10553/posts/![]()
Dat is zo maar het is nog steeds te doenquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:28 schreef JK het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar niet zo leuk als in het begin. Ik ben al een oud mens,dan moet je niet zoveel veranderen.![]()
![]()
Zitten wel goede dingen tussenquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:31 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dit zag ik gister toevallig op het Battlelog forum staan:
http://mybattlefield.ru/forums/24/topics/10553/posts/![]()
Increased the TV missile's velocity
Solved the TV missile exploding after launch
Eindelijk ze doen wat aan de TV missile![]()
![]()
Explosives remain after death.
Fucking claymores weer![]()
En geen minimap op hardcoreWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Lijkt me iets groter dan Oasis, en dat was al een aardig slecht idee om te voet van A naar B te gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:50 schreef JK het volgende:
Was deze al gepost?
Ben wel benieuwd hoe groot die Bandar Desert nu echt is.
graag verwijderen![]()
Die patch notes waren fake, waren voorstel van een PS3 gamer van vorige maandquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:47 schreef dennis3d het volgende:
Decreased the canister shell's damage against infantry and choppers
Eindelijk fixen ze ditgraag verwijderen![]()
Wat jammerquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Die patch notes waren fake, waren voorstel van een PS3 gamer van vorige maand![]()
![]()
Panama was mijn favoriet toch wel denk ik...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Toch is het helemaal eerlijk gedaanquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Fuck, jij bent al lvl 100?
Ik vind je PC profiel wel verdacht+2000 SPM? wut?
Kan je wel zeggen maar als jij op dit moment 700 uur speeltijd zou hebben dan zou je nog geen lvl 100 zijn met je huidige SPM volgens mij. Maar ik ben rond de 570 uurquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:59 schreef JK het volgende:
Mag ook wel na 700 uur. Jammer dat double xp is afgelopen gistermiddag ofzo.lvl 100 geworden als ik het terug kijk op BF3stats qua totale score en tijd.
[/quote]![]()
Mijn spm komt doordat ik voorheen alleen op grote maps speelde met weinig spelers. Dan gaat het niet hard. Nu alleen Metro...
We zien wel hoe lang het duurt, maakt me geen zak uit. Daarnaast heb je op xbox assisted aim, dus appels en peren.![]()
Achja als je alleen maar Metro only doet is de SPM lekker hoog idd. Speel je grote maps met voertuigen(wat gewoon het leukste is!) dan gaat die SPM snel omlaag hoor.![]()
Ik heb in het begin echt Metro juist gemeden... alleen maar rijden, vliegen etc... zou je bijv. veel TDM doen, dan heb je ook een hoge SPM met als nadeel dat sommige procon scripts je al kicken als je op een server komt omdat ie dan veel hoger dan gemiddeld is. Maargoed, als je maar lol hebt.![]()
Wat heeft aim assist op een console met SPM te maken? Je krijgt er heus niet meer kills door. Met een PC ben je volgens mij altijd sneller op het doelwit dan met een standaard controller dus daarom snap ik het niet. De accuracy van de wapens die ik heb gebruikt tot nu toe ligt vrijwel gelijk aan de accuracy op de Xbox met die wapens.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wat denk je zelf, als je er op een PC naast schiet heb je weinig score. Ja, nu sinds 'kort' dan vaker suppression punten. Aimassist is toch wel handig om wat sneller iets te kunnen raken. Moet ook wel met een controller, want een FPS met controller is gewoon ruk. Maar wat wil je nou bereiken? Dat we je een god moeten vinden omdat je in 570 uur level 100 hebt bereikt? Lekker belangrijk.... net zo belangrijk als in hoeveel uur ik het ga halen: totaal niet boeiend.
Als je accuracy nu gelijk is aan de Xbox, dan zegt dat toch genoeg over die aimassist, of wat?![]()
Ik wil helemaal niks bereiken maar jij deed alsof het vanzelfsprekend is om een bepaald level te bereiken na een bepaalde tijd terwijl het voor genoeg mensen niet vanzelfsprekend is. En verder heb ik enkel dit te zeggen over het hele aim assist verhaal:En ja, dat voordeel verdwijnt wanneer je tegen andere PC spelers speelt, net zoals dat voor console spelers verdwijnt als ze tegen andere console spelers spelen.quote:I've heard from reliable sources that during the development they brought together the best console gamers to play mediocre PC gamers at the same game... and guess what happened? They pitted console gamers with their "console" controller, against PC gamers with their keyboard and mouse.
The console players got destroyed every time. So much so that it would be embarrassing to the XBOX team in general had Microsoft launched this initiative.
Een PC met een console vergelijken moet je gewoon niet doen. Net zoals iemand zijn stats beoordelen die op een console speelt terwijl je zelf geen of weinig ervaring hebt met het spelen van de betreffende game op de betreffende console. Net zoals dat ik jou met mijn 10 PC uren niet beoordeel.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Als je BF3 speelt en relatief weinig in voertuigen rond rijd maar veel kleine maps doet met weinig tot geen voertuigen en man tegen man speelt, dan ligt je SPM een stuk hoger en level je sneller.
Door alleen de laatste periode Metro te spelen ben ik van 200 naar bijna 450 gegaan en van een kd van 0.6 naar 2.56. Had ik alle 350 uur rondgewandeld in Metro en dat soort levels, dan was ik al veel verder gekomen. Ik heb heel wat uurtjes rondgereden om 1 persoon dood te schieten en 10 minuten later weer eentje, ipv 10 in 2 of 3 minuten.
Aimassist;
Wel raak je het voordeel kwijt tegenover andere spelers, maar tegenover de PC raak je gewoon meer met minder moeite (en heb je dus een hogere SPM in Battlelog). Jouw quote is met crossplatform gaming, dan leg je het altijd af met een console... wat ik wel beter vind werken is Grand Theft Auto, dat werkt perfect op een PS3 controller en is weer niets met kb+muis. Hier nog een stukje over het assist gebeuren op de consoles;
Jammer dat als je bijv. Xbox en PC hebt, je niet gewoon de unlocks voor beide systemen hebt. Nu moet je op de PC weer alles gaan unlocken en wéér assignments halen.![]()
Wel logisch op zich, appels en peren.quote:Op zondag 2 september 2012 00:59 schreef JK het volgende:
Jammer dat als je bijv. Xbox en PC hebt, je niet gewoon de unlocks voor beide systemen hebt. Nu moet je op de PC weer alles gaan unlocken en wéér assignments halen.![]()
De besturing is appels en peren. De wapens en maps gelijk, op 64p na dan.
Het spel draagt zelfs dezelfde naam. Zelfs de username is gelijk... ik zou het persoonlijk leuker vinden als je zowel op console als pc je score kan verhogen en je assignments deelt, zonder mogelijkheid om crossplatform te kunnen spelen want dat is oneerlijk.![]()
De oorkussentjes van m'n Sennheiser headset (PC131) zijn op, eentje is zojuist afgescheurd.
Kijk je op internet wat dat kost (headset is ongeveer 50 euro geweest), durven er bedrijven 20 euro te vragen excl. verzendkosten. Op Ebay een setje nieuwe oorkussentjes gekocht voor 5,60 incl. verzenden. Dan kan ik als AK uit komt mooi weer op teamspeak.![]()
![]()
Hoe snel is de service van Azerty? Ik wil nu wel eens Battlefield kunnen spelen (Videokaart kapot enzo)![]()
![]()
Alleen daarom al blij met mijn Beyerdynamic koptelefoonquote:Op zondag 2 september 2012 18:06 schreef JK het volgende:
De oorkussentjes van m'n Sennheiser headset (PC131) zijn op, eentje is zojuist afgescheurd.
Kijk je op internet wat dat kost (headset is ongeveer 50 euro geweest), durven er bedrijven 20 euro te vragen excl. verzendkosten. Op Ebay een setje nieuwe oorkussentjes gekocht voor 5,60 incl. verzenden. Dan kan ik als AK uit komt mooi weer op teamspeak.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja die ben wat duurder.Maar de Sennheiser is verder prima, voor wat geluid en wat geouwehoer. Wil je echt goed spul, dan moet je wat meer betalen. Maar ik game weinig op de PC naast BF3.
![]()
wat is dit nu weer voor stierenschijt... mn 25 shotgun kills van de eng assignment zijn gereset en blijven resetten netzoals de m15 mines...ik met bloed zweet en deaths die mine kills maken.....
meer mensen last van?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Jep iedereen die ze al gehaald had of wil halen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:53 schreef Convict het volgende:
wat is dit nu weer voor stierenschijt... mn 25 shotgun kills van de eng assignment zijn gereset en blijven resetten netzoals de m15 mines...ik met bloed zweet en deaths die mine kills maken.....
meer mensen last van?![]()
klote zooi ik moet alleen nog die t15 mines en wat c4 kills en dan heb ik die epic cammo..quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Jep iedereen die ze al gehaald had of wil halen.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire
EINDELIJK
Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.
MehMn guided missle met meteen een gewone tankkogel erachteraan kan dan dus nie meer
.
Gun Master and Domination Winner ribbons and medals added.
beetje laat....![]()
IGLA eindelijk weer wat meer bereik (werd tijd!!!)
MG36 weer z'n extra mag terug (waarom haal je 'm eerst weg dan? Echt zo'n gevalletje 'Dice').
En weer nieuwe ribbons die ik moet halen.
Ben wel benieuwd wat ze met die mortar explosions on the HUD bedoelen.
Alhoewel, nee die snap ik wel. Je ziet niet wanneer ie inslaat, je ziet alleen of je iets raakt.
Patch size 1.53GB
AK size 1.55GB. Dat wordt dus weer 3GB binnenlepelen. Ben benieuwd hoe groot BF3 straks in maart 2013 is.![]()
![]()
Tering, die HD van me de loopt wel vol met BF3...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
19gig hierzo, valt nog wel mee, cod was 15 om mee te beginnen ?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Eindelijk gunner geen flaires meer gaat de chopper ook is down.
Heb niet echt te klagen over de patch.![]()
Das weer 5 GB ongeveer.
Patch size: ~2.2GB
Armored Kill size: 3.2GB
Armored Kill goes live: September 11 for Premium members / September 25 for non-Premiums
WIl nu al.![]()
Nu is het niet veel meer aan om op Metro No rule servers te spelenquote:• Slightly increased the radius for maximum damage of the 40mm LVG. While the overall damage level remains the same, the LVG will be lethal over a larger area.
Mocht eens tijd worden, benieuwd of het ook echt verholpen is.quote:• Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived.![]()
Nog een paar dagen dus tot weer een echte Battlefield waardige DLC![]()
Ben benieuwd of het me weer gaat trekken na zo'n 2 maanden niet gegamed te hebben![]()
![]()
Inderdaad BF3 waardig en je bent verplichtquote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Re.active het volgende:
Ben benieuwd of het me weer gaat trekken na zo'n 2 maanden niet gegamed te hebben![]()
![]()
idd.... could not join server (1) etc etc etc...quote:Op maandag 3 september 2012 20:06 schreef JK het volgende:
Disconnected from EA Online (1)... nee he...I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Dat was het al niet, dus er veranderd niet veelquote:Op maandag 3 september 2012 21:01 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nu is het niet veel meer aan om op Metro No rule servers te spelen
[..]
Mocht eens tijd worden, benieuwd of het ook echt verholpen is.![]()
![]()
Snel oefenen met de voertuigen dus!quote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Re.active het volgende:
Ik heb premium paar dagen terug ook maar aangeschaft maar CQ DLC is echt geen reet aan zoals ik al dacht. Gelukkig komt Armored Kill
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
"If you are unable to join games after the patch: Right click BF3 in Origin and choose “Repair install” to fix the problem."quote:
pfff
graag verwijderen![]()
eerst ff wachten tot ze klaar zijn gozertquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:35 schreef fyah het volgende:
[..]
"If you are unable to join games after the patch: Right click BF3 in Origin and choose “Repair install” to fix the problem."
pfff
fok you ja!![]()
Kan je lezen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:52 schreef piere het volgende:
uhhhh, ik ben al mijn vriendjes kwijt?
ik ben helemaal alleen, wheeeeeeee
Ze zijn er mee bezig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:56 schreef piere het volgende:
[..]
Als ik weet wat ik waar moet lezen?
-weg-![]()
M26 noob!quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:50 schreef robuust89 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, en wat is hier het nut van?
-weg-
Forum Opties Forumhop: Hop naar: