SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlefield 3 Premium Release datum: 4 juni 2012
Battlefield 3™ evolueert en groeit continu, dankzij de release van vijf uitbreidingspakketten. Deze enorme thematische uitbreidingspakketten zijn meer dan alleen map-pakketten: ze bevatten ook nieuwe wapens, voertuigen, missies, dogtags en nog veel meer. Als je Battlefield 3™ Premium koopt, krijg je exclusief eerder toegang tot alle vijf uitbreidingspakketten. Je kunt de pakketten ook los kopen. [Bron]SPOILER: Battlefield 3 PremiumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Armoured Kill Release datum: September 2012
FOK! Teamspeak server: Teamspeak.jcode.nl (176.9.1.88:9987)
FOK! platoons op Battlelog: Band of Fok!kers Platoon FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BF3 status banner maken (zoals in de spoiler hierboven): BF3stats.com
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Vorige topics: Topicreeks: Battlefield 3
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP, ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 0% gewijzigd door robuust89 op 15-08-2012 16:59:20 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Niksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:05 schreef robuust89 het volgende:
Wat moet er nog aan de OP gedaan worden?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ga NOOIT naar [DestinyofHeroes.com] [24/7 Noshahr Canals] [Fast|Spawn] (IP: 46.249.40.47:25210)
Admin (rank 100) stond lekker te spawnkillen met zijn ZW-11. Toen ik hem eindelijk doodschoot (na mijn 5x keer te hebben spawnkillt) werd ik direct gekickt.
Sommige admins![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Soflam neer knikkeren houd ze altijd wel leuk op afstand meestal.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef FireFox1 het volgende:
Ga NOOIT naar [DestinyofHeroes.com] [24/7 Noshahr Canals] [Fast|Spawn] (IP: 46.249.40.47:25210)
Admin (rank 100) stond lekker te spawnkillen met zijn ZW-11. Toen ik hem eindelijk doodschoot (na mijn 5x keer te hebben spawnkillt) werd ik direct gekickt.
Sommige admins
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Niet als ie je direct kicktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef Convict het volgende:
[..]
Soflam neer knikkeren houd ze altijd wel leuk op afstand meestal.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Idem, en het gaat niet meer zo snel met mijn punten aangezien ik geen resupply medals meer krijg (100 is het maximalequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:37 schreef JK het volgende:
Pff ik heb een ruime week niet gespeeld en ik bak er niets meer van...).
![]()
Hebben jullie ook last van lag/rubberbanding?
Word er gek van
Net niet... maar zag wel wat op de chat.
Ik moet nog wat granaatkills maken voor de SCAR-L.. nouja komt van de week wel ergens.![]()
Heel de fucking dag al. Zodat je vaak 10 meter voorbij een laggende AT-mijn ontploftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hebben jullie ook last van lag/rubberbanding?
Word er gek van
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wilde al bijna mijn provider verrot scheldenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Heel de fucking dag al. Zodat je vaak 10 meter voorbij een laggende AT-mijn ontploft
Vuige Metrohoerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Idem, en het gaat niet meer zo snel met mijn punten aangezien ik geen resupply medals meer krijg (100 is het maximale).
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik wordt helemaal niet goed van die kut**#^@%% hoeren lag![]()
Wat zijn ze allemaal aan het doen bij EA/DICE?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
En nu ligt het weer down...What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Werkt hier anders prima?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nu weer wel jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Werkt hier anders prima?
EA zuigt gewoon.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ah, blijkbaar kan ik het toch nog.. 50-4 op een Metro servertje waar je met alles mocht schieten maar ik het meer bij de G3A3 en wat granaten hield. Maargoed, voor vanavond weer genoeg gespeeld.![]()
Zo, eindelijk die snert assignments gehaald. Werd die TDMs wel aardig zat. Nu weer lekker tank hoeren!![]()
![]()
Ja sommige assignments zijn klotequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:11 schreef Gibson02 het volgende:
Zo, eindelijk die snert assignments gehaald. Werd die TDMs wel aardig zat. Nu weer lekker tank hoeren!![]()
![]()
Gister een potje medic gedaan op Metro
Stond bovenaan met 4 kills en 21.000 punten
2e had maar 15.000 punten ofzo![]()
Heeft iemand wel is vaker bugs met dogtags? Ik heb inmiddels die tank service star 5 gehaald, maar kan die dogtag nergens vinden. In het algemene overzicht staat wel zo'n groen geopend slotje :s![]()
Dogtag bugs? Wat moet een fatsoenlijk mens met zoveel keuze? Als ik er één haal kijk ik er nooit naar om... Dus ik weet niet of ik er ook last van heb.![]()
![]()
Weten jullie welke taal Battlefield in luxemburg is? Ik kom daar binnenkort, en daar is de btw lagerAnders origin ik hem.
![]()
![]()
Betere koeling voor je systeem regelen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef fyah het volgende:
Ik verlies met deze hitte echt om en rond de 10 FPS. Is dat normaal/te verhelpen?Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Laat je pc voor wat het is met dit mooie weer man.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef fyah het volgende:
Ik verlies met deze hitte echt om en rond de 10 FPS. Is dat normaal/te verhelpen?![]()
Het is weer om te keuen en om terrasjes te pakken, niet om te battlefielden![]()
![]()
En wat als je dat al het hele weekend hebt gedaan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
Laat je pc voor wat het is met dit mooie weer man.![]()
Het is weer om te keuen en om terrasjes te pakken, niet om te battlefieldenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ga je met een wijntje/biertje/fris in de tuin zitten chillenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En wat als je dat al het hele weekend hebt gedaan?![]()
Mij zal je pas weer zien gamen als het lange mouwen seizoen weer aanbreekt![]()
![]()
Ik heb er bijna 250 uur opzitten, maar ik heb nog steeds niet de ru army service medal of de us versie. Hoe kan dat?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Mijn PC draait inderdaad niet echt lekker de aflopen dagen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:06 schreef fyah het volgende:
Ik verlies met deze hitte echt om en rond de 10 FPS. Is dat normaal/te verhelpen?![]()
Ik gok Frans.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:49 schreef Topiek het volgende:
Weten jullie welke taal Battlefield in luxemburg is? Ik kom daar binnenkort, en daar is de btw lagerAnders origin ik hem.
![]()
Geen idee, maar misschien telt echt de tijd wanneer je actief punten scoort of telt alleen de rondetijd wanneer een map afgelopen is. Ik had hem ook vrij laat. ik heb 315 uur erop zitten terwijl mijn medals aangeven dat ik +- 215 uur US en RU heb gespeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb er bijna 250 uur opzitten, maar ik heb nog steeds niet de ru army service medal of de us versie. Hoe kan dat?![]()
En dit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
Het is weer om te keuen en om terrasjes te pakken, niet om te battlefielden![]()
En ja hoor, BF3 crashed net op het moment dat ik een knife takedown doe. Ik hoor zelfs zo'n slice geluidje...![]()
Tijd telt alleen als je rondloopt. In voertuigen ben je statenloos. Dus veel Metro en CQ doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:08 schreef robuust89 het volgende:
Ik heb er bijna 250 uur opzitten, maar ik heb nog steeds niet de ru army service medal of de us versie. Hoe kan dat?![]()
![]()
Zelfs ik ben buitenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Re.active het volgende:
[..]
![]()
lol wat? Alleen als je rondloopt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:05 schreef JK het volgende:
[..]
Tijd telt alleen als je rondloopt. In voertuigen ben je statenloos. Dus veel Metro en CQ doen.![]()
Oke, weird, meer metro-hoeren dus
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Zelfs jij?!quote:vindt je moeder het niet raar dat je in de vakantie nooit ziek bent?
Grapje man, met een beetje geluk krijg ik vrijdag of maandag m'n nieuwe pc binnen!
i5-3570K, 8GB RAM, MSI 670 GTX PE/OC en natuurlijk een SSD![]()
Spec ops the line is trouwens een prima game om me mee te vermaken tot Armored Kill![]()
![]()
Haha ze keek raar op jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zelfs jij?!vindt je moeder het niet raar dat je in de vakantie nooit ziek bent?
Grapje man, met een beetje geluk krijg ik vrijdag of maandag m'n nieuwe pc binnen!
i5-3570K, 8GB RAM, MSI 670 GTX PE/OC en natuurlijk een SSD![]()
Spec ops the line is trouwens een prima game om me mee te vermaken tot Armored Kill
En inderdaad als ik hem had gekocht wel![]()
Dan had ik online kunnen spelen
Precies als ik weer naar school moet kom jij weer slechte timing![]()
![]()
Had m voor 13 euro gekocht, ben nog singleplayer aan t doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Haha ze keek raar op ja
En inderdaad als ik hem had gekocht wel![]()
Dan had ik online kunnen spelen
Precies als ik weer naar school moet kom jij weer slechte timing
Volgende week maar weer eens Gulfhoeren dan?![]()
Zekerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Had m voor 13 euro gekocht, ben nog singleplayer aan t doen
Volgende week maar weer eens Gulfhoeren dan?![]()
![]()
Betalen met ideal en dan krijg je de key in je mail. Die kun je invoeren bij origin en dan download ie hem!![]()
Gedaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Jorwol het volgende:
Betalen met ideal en dan krijg je de key in je mail. Die kun je invoeren bij origin en dan download ie hem!Werkt goed. Ik krijg nu ook nog de DVD opgestuurd. Ik kan nu (over 6 uur
) pas spelen, dan is hij gedownload.
![]()
Zo nieuw mobo is onderweg. Morgen weer gamen dus als de postbode meewerkt.
Dit weekend sinds lang mijn xbox weer eens aangehad maar das toch echt niet mijn platform qua shooters en andere games.
Ook wel jammer om te zien dat games als guitar hero 3 toch ook niet echt fijn oud zijn geworden.
Maargoed. dat is allemaal niet zo interresant.
Wat ansich wel grappig was dat het mobo wat ik had de b3 versie daarvan waren zij de enige webshop met dat ding nog op voorraad. En nu is ie uit voorraad. Zouden ze 1 exemplaar op voorraad hebben gehouden omdat ze nog niet al die mobo's terug hadden gehad ? Zou maarzo kunnen
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Niemand online?
It's gametime!Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Veul te warm nog hier. Af en toe speel ik een potje, in de winter zullen het wel weer wat uurtjes meer worden.![]()
![]()
Hey, ik heb nu Bf3 gekocht en geinstalleerd. Alleen om de 2 minuten ongeveer switched mijn spel naar de desktop, en zie ik alleen de blauwe cursor nog. MOet ik hem sluiten via de task manager van WindowsIemand een idee?
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef JK het volgende:
Veul te warm nog hier. Af en toe speel ik een potje, in de winter zullen het wel weer wat uurtjes meer worden.![]()
Was wel even schrikken he dennis, toen er geen paard met koets maar auto's buiten rondredenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:43 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ga naar buiten ?
Fok/BoF meeste BF3 player ik ben zelfs buiten![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Was wel even schrikken he dennis, toen er geen paard met koets auto met explosieve brandstof maar auto's persoonlijk vliegtuigje buiten rondreden en WO3 allang voorbij isAl die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen![]()
Nou inderdaad zeg zo waar zijn zequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:16 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Was wel even schrikken he dennis, toen er geen paard met koets maar auto's buiten rondreden![]()
![]()
Battlefield 2 keer gecrashed zonder foutmelding (alleen reageert niet).
Ik ga maar eens voorbereiden om te formatteren...![]()
Hoop dat je nog geen format gedaan hebt. heb het probleem nl ook al gehad dus format gaat weinig helpen dnek ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:01 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Battlefield 2 keer gecrashed zonder foutmelding (alleen reageert niet).
Ik ga maar eens voorbereiden om te formatteren...
fok you ja!![]()
Heeft één van jullie nog een fix voor me? Ik krijg na 4 à 5 minuten spelen (als ik dood ben). Een freeze, en rechts onderin "AMD Beeldstuurprogramma werkt niet en is hersteld.". En dan kan ik Battlefield weer opnieuw opstarten.![]()
Wat voor PC heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:06 schreef Topiek het volgende:
Heeft één van jullie nog een fix voor me? Ik krijg na 4 à 5 minuten spelen (als ik dood ben). Een freeze, en rechts onderin "AMD Beeldstuurprogramma werkt niet en is hersteld.". En dan kan ik Battlefield weer opnieuw opstarten.
Meer info.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
CPU: AMD FX-4100quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:08 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat voor PC heb je?
Meer info.
GPU: XFX Radeon HD 6870
RAM: 8GB DDR3![]()
Blijkbaar dus niet. Ik dacht dat alles up-to-date was, BIOS was toch verouderd. Hopelijk werkt het nu (het heeft nooit gewerkt, speel niet lang op PC)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:00 schreef piere het volgende:
komt het misschien juist door het updaten?![]()
Anders zou je beta-drivers of juist iets oudere drivers kunnen proberen. Zou niet de eerste keer zijn als ze toch niet stabiel blijken te zijn![]()
![]()
Dit idd, de nieuwste driver kan juist de BETA driver zijn, dan kun je het beste naar een oudere driver gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:09 schreef Jorwol het volgende:
Anders zou je beta-drivers of juist iets oudere drivers kunnen proberen. Zou niet de eerste keer zijn als ze toch niet stabiel blijken te zijn
Edit: Je hebt niet de boel overgeclocked ?![]()
Nee. Ik heb het zo gelaten als Azerty het afgeleverd heeft bij mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:10 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dit idd, de nieuwste driver kan juist de BETA driver zijn, dan kun je het beste naar een oudere driver gaan.
Edit: Je hebt niet de boel overgeclocked ?![]()
![]()
Volgens mij krijg ik nu geen "Stuurprogramma werkt niet en is hersteld.". Maar het spel loopt nog wel vast, nu al na het laadscherm van de map.![]()
Of start - uitvoeren - tik "eventvwr.msc" enter
Wat vooral van belang is: De Bron (source), het Event-ID nummertje en evt de info.![]()
quote:Het programma bf3.exe, versie 1.3.0.0 reageert niet meer op Windows en is afgesloten. Als u wilt zien of er meer informatie over het probleem beschikbaar is, raadpleegt u de probleemgeschiedenis in het onderdeel Onderhoudscentrum in het Configuratiescherm.
Proces-id: 4f0
Starttijd: 01cd810fbadbd731
Eindtijd: 311
Toepassingspad: D:\Origin Games\Battlefield 3\bf3.exe
Rapport-id:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet of dit van belang is?![]()
Misschien kun je hier wat mee, de 1 na laatste post. Er staat ook bij hoe je het ongedaan moet maken.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:11 schreef KroodjeBip het volgende:
Misschien kun je hier wat mee, de 1 na laatste post. Er staat ook bij hoe je het ongedaan moet maken.Da's alleen voor 32bit gebruikers.
![]()
Je laat je PC namelijk denken dat je 2500MB RAM hebt, en ik heb 8192MB dus schiet niets opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Topiek het volgende:
[..]Da's alleen voor 32bit gebruikers.
![]()
![]()
Ik kon net lekker rondvliegen in een lege server, zonder te crashen, maar zodra ik even het menu in ging om een hogere sensetivity te nemen voor mijn vehicles, crashte ik weer. Het zit dus duidelijk in de menu's (hoofdmenu, deploy etc etc)![]()
Meld even wat je hebt gedaan. Dit iets? http://techfacers.blogspo(...)worked-for-more.htmlfok you ja!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:26 schreef piere het volgende:
Meld even wat je hebt gedaan. Dit iets? http://techfacers.blogspo(...)worked-for-more.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef Topiek het volgende:
[..]Da's alleen voor 32bit gebruikers.
![]()
De tering zeg, de inhoud van Bonus Content Package is bekend: http://blogs.battlefield.com/2012/08/august-premium-events/
Fucking artwork![]()
![]()
Inmiddels weet ik dit nu:Maar wat het verder inhoud, geen idee. Google zegt dat het misschien een hardware fout is.quote:Beeldschermstuurprogramma amdkmdap reageert niet meer en is hersteld.![]()
![]()
Rare dingen of boosters draaien op de achtergrond? Ik weet uit ervaring dat battlefield daar een hekel aant heeft en rare dingen gaat doenI dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Wat een varkens zijn het toch ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:01 schreef Jorwol het volgende:
De tering zeg, de inhoud van Bonus Content Package is bekend: http://blogs.battlefield.com/2012/08/august-premium-events/
Fucking artworkWe leven in 2012 zulke shit, zit binnen twee minuten op het internet, exclusief my ass.
![]()
Haha, nog niet nee. Ben sowieso aan een forma toe. Laatste format was van 7 maanden geleden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:05 schreef piere het volgende:
[..]
Hoop dat je nog geen format gedaan hebt. heb het probleem nl ook al gehad dus format gaat weinig helpen dnek ik.
Gister geen BF3 kunnen spelen dus ik weet nog niet of het aan de gang is.![]()
Jezus, ik helemaal denken nieuw wapen nee horo artwork omg.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:01 schreef Jorwol het volgende:
Fucking artwork
Ik zal vanavond weer eens TS komen.![]()
Maar op wie moeten we bashen? EA of DICE?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jezus, ik helemaal denken nieuw wapen nee horo artwork omg.
Ik zal vanavond weer eens TS komen.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik dacht juist weapon cammo omdat er zoveel wapens zonder cammo waren maar wel een cammo slot had in de loadoutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Jezus, ik helemaal denken nieuw wapen nee horo artwork omg.
Ik zal vanavond weer eens TS komen.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: