En TS laat hem toe, let maar op. Keer op keer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:41 schreef BrandX het volgende:
je bent mannenverslindster geweest, en je (h)erkent deze signalen niet.....
Ja liefjen, als je hem maar even de gelegenheid geeft zal hij enorm graag toehappen. En hij gaat dus via dat etentje en drankje kijken of hij jou zover kan krijgen dat je hem de gelegenheid gaat geven.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:48 schreef Niki81 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik zelf wil, ben hier nog iets zoekende in. Ik ben dol op m'n man en zou hem ook niet kwijt willen maar moet wel eerlijk zeggen dat die "spanning" ook wel iets heeft.
Je wil gewoon een keer fatsoenlijk genomen worden buiten je huwelijk om. Niks mis mee hoor. Gewoon ssst doen tegen iedereen en s'avonds op zijn hotelkamer afspreken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:48 schreef Niki81 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik zelf wil, ben hier nog iets zoekende in. Ik ben dol op m'n man en zou hem ook niet kwijt willen maar moet wel eerlijk zeggen dat die "spanning" ook wel iets heeft.
tegen mij zei kon hij een klap voor zijn bek krijgen ZEKER als hij getrouwd is en ik dat ook zou zijn...quote:vroegere" sex ervaring en dat ik vast een beest ben in bed en zoals hij zegt "mannen sloop in bed".
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:37 schreef Niki81 het volgende:
Ik vraag me af of ik in moet gaan op z'n initiatief en er niks achter moet zoeken, of dat hij mij in bed probeert te krijgen en er dus niet op in moet gaan.
Nou, wat denk je zelf...quote:zegt dat hij begrijpt dat ik mannelijke aandacht krijg en is nu al tweemaal een gesprek begonnen over zijn "vroegere" sex ervaring en dat ik vast een beest ben in bed en zoals hij zegt "mannen sloop in bed".
Jarenlange R&P ervaring leert dat dit een popcorntopic wordt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:48 schreef Niki81 het volgende:
Ik ben ook dol op mijn huisdieren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:48 schreef Niki81 het volgende:
Overduidelijk. Maar vooral het naïeve vrouwtje spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:52 schreef Speedfight het volgende:
Je weet zelf t antwoord al lang. Hij wil meer,
jij ook.
Ze geeft net aan dat ze zelf eigenlijk ook wel wil. Lekker je huwelijk kapot neuken met een andere getrouwde.quote:
Hoezo? Stel ze batsen er flink op los, maar keren gewoon huiswaarts zonder het iemand te vertellen. Wat gaat er dan kapot?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:14 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ze geeft net aan dat ze zelf eigenlijk ook wel wil. Lekker je huwelijk kapot neuken met een andere getrouwde.
Zulke dingen komen doorgaans uit.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Stel ze batsen er flink op los, maar keren gewoon huiswaarts zonder het iemand te vertellen. Wat gaat er dan kapot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |