abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115679496
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lekker hypocriet is het niet?

En Pakistan dan en Noord-Korea en Rusland en China dan? En het regime van Israël is niet minder erg.

Iran kan ook claimen dat het land niet lang meer bestaat door toedoen van het westen en daardoor recht heeft op kernwapens.
Noord-Korea was een verrassing voor Amerika anders hadden ze echt wel meer geprobeerd om er iets tegen te doen. Pakistan heeft het stiekem via gestolen documenten gedaan. Rusland en China hebben al zo lang kernwapens, je kan je afvragen, wat doe je er tegen.
Desalniettemin hebben volgens mij zowel de Verenigde Staten als Rusland via gezamenlijke akkoorden een deel van hun voorraad ontmanteld dus dat is positief.

Het regime van Israel is inderdaad minder erg omdat in Israel niet je hand wordt afgehakt als je iets steelt, omdat je in Israel niet wordt opgehangen in het openbaar als je homoseksueel bent, omdat je in Israel niet wordt vermoord als je alcohol gebruikt en omdat je in Israel gewoon mag en kan demonstreren als je vindt dat er bepaalde misstanden zijn binnen de samenleving.

Iran kan verder claimen wat het regime wilt, desalniettemin, die ruimte hebben ze simpelweg niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:01 schreef Bendoe het volgende:

[..]

kun je me daar een quote van geven? Ik heb namelijk alleen nieuwsberichten gezien over dat Israël Iran preventief zou aanvallen. :)
Er zijn er genoeg.
Een bron:
http://edition.cnn.com/20(...)madinejad/index.html

"Anybody who recognizes Israel will burn in the fire of the Islamic nation's fury."

"The establishment of Zionist regime was a move by the world oppressor against the Islamic world."

Wat opmerkelijk is is dat veel quotes uit hetzelfde stukje te halen zijn waarvan sommige personen dus beweren dat een bepaalde zin verkeerd zou zijn vertaald, de daadwerkelijk vertaling is nog steeds zeer agressief, maar dat er iets anders zou staan. Verder negeren ze dan wel vrolijk kennelijk de andere stukken die hij zou hebben gezegd over Israel en over het Zionisme.

[ Bericht 2% gewijzigd door DeParo op 17-08-2012 13:47:00 ]
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:36:09 #102
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115679699
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef Killaht het volgende:

[..]

Lekker hypocriet is het niet?

En Pakistan dan en Noord-Korea en Rusland en China dan? En het regime van Israël is niet minder erg.

Iran kan ook claimen dat het land niet lang meer bestaat door toedoen van het westen en daardoor recht heeft op kernwapens.
Dit. Waarom zou Iran geen kernwapens mogen hebben als het gewoon zegt ze voor vreedzamedoeleinden te gebruiken? Hypocrisie ten top. Trouwens dreigt Israël met het aanvallen met Iran. Iemand een bron van dat het andersom het geval is?
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_115679757
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Dit. Waarom zou Iran geen kernwapens mogen hebben als het gewoon zegt ze voor vreedzamedoeleinden te gebruiken? Hypocrisie ten top. Trouwens dreigt Israël met het aanvallen met Iran. Iemand een bron van dat het andersom het geval is?
Ten eerste zegt Iran niet eens kernwapens te willen produceren wat ze dus al duidelijk liegen.
Ten tweede, als Iran zegt kernwapens voor vreedzame doeleinden te willen gebruiken ( :') :') ), dat neem je toch hopelijk niet serieus.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:40:57 #104
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115679855
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:37 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ten eerste zegt Iran niet eens kernwapens te willen produceren wat ze dus al duidelijk liegen.
Ten tweede, als Iran zegt kernwapens voor vreedzame doeleinden te willen gebruiken ( :') :') ), dat neem je toch hopelijk niet serieus.
Het atoomprogramma bedoel ik.
Boks van Bendoe _O_
pi_115679892
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Het atoomprogramma bedoel ik.
Het probleem is dat ze kernwapens willen maken en er geen grond is om aan te nemen dat ze slechts een atoomprogramma hebben om een energienetwerk mee op te bouwen.

Verder vers van de pers:
http://www.nu.nl/buitenla(...)erachtig-gezwel.html

"De naties in de regio zullen de zionistische overweldiger in het Palestijnse land spoedig afmaken.''

"De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag de beroerde relatie met Israël verslechterd door het land een ''kankerachtig gezwel'' te noemen dat spoedig vernietigd zal worden."
pi_115680260
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Je wordt op je wenken bedient. Ahmadinejad heeft vandaag nog maar eens laten weten dat Israël spoedig vernietigd zal worden;

vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:54:41 #107
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115680350
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze kernwapens willen maken en er geen grond is om aan te nemen dat ze slechts een atoomprogramma hebben om een energienetwerk mee op te bouwen.

Verder vers van de pers:

"De naties in de regio zullen de zionistische overweldiger in het Palestijnse land spoedig afmaken.''

"De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft vrijdag de beroerde relatie met Israël verslechterd door het land een ''kankerachtig gezwel'' te noemen dat spoedig vernietigd zal worden."

Hier kan ik niets op zeggen ;( :D Is er een filmpje van de televisie uitzending?
Boks van Bendoe _O_
pi_115680555
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:54 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Hier kan ik niets op zeggen ;( :D Is er een filmpje van de televisie uitzending?
Vast wel ;) ;).
pi_115685251
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Het regime idd. Maar niet 'alle joden moeten dood' ofzo.
Owwwww dan is het helemaal niet zo erg. Alleen het regime, what were we thinking.
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:15:11 #110
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_115688945
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 14:00 schreef C_S het volgende:

[..]

great place .
Schurkenstaat bedoel je.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_115689171
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:21 schreef RodeNek het volgende:
[..]
:') Alsof die klaagmuurzionisten vreedzaam zijn wil je zeggen. Israel gelijk maken met de grond en een enorm pretpark bouwen; alle joden moeten worden gedeporteerd naar waar ze vandaan kwamen.

Puike oplossing ^O^
Maar als je dan ook alle Palestijnen die niet uit dat gebied komen verhuist (deporteren vind ik wat minder chique) dan wordt het weer zo'n lege boel.

[ Bericht 0% gewijzigd door truthortruth op 17-08-2012 18:28:12 ]
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:28:01 #112
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_115689318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar als je dan ook alle Palestijnen die niet uit dat gebied komen verhuisd (deporteren vind ik wat minder chique) dan wordt het weer zo'n lege boel.
Het is gewoon grappig, alle israeliërs die ik ontmoet heb, hebben vrijwel allemaal familie in rusland, marokko, ethiopië, europa of de VS. Maarja, zoals de ADL leden zeggen: "Israel is our insurance policy, in case another hitler shows up".

Hoe angstig.

Cumulative aliyah numbers by country since 1948 (or before 1948 if pre-1948 data is available).
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_115689344
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 13:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Verder vers van de pers:

Israel wil geen kernwapens maken, Israel HEEFT kernwapens en KAN al kernwapens produceren. Oh die wapens hebben ze voor verdediging? ALS Iran al kernwapens maakt, waarom mogen zij dat niet als verdediging hebben?

Iran is altijd duidelijk geweest wat Israel betreft. Iran erkent de zionistische staat niet en dat gaan ze ook nooit doen. PUNT. Wanneer ze zeggen dat ze Israel willen vernietigen bedoelen ze de staat Israel, niet de mensen die er wonen.
pi_115689407
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Het is gewoon grappig, alle israeliërs die ik ontmoet heb, hebben vrijwel allemaal familie in rusland, marokko, sudan, europa of de VS. Maarja, zoals de ADL leden zeggen: "Israel is our insurance policy, in case another hitler shows up".

Hoe angstig.
Dit is inderdaad de basis van waarom de zionisten het joodse huis wilde oprichten, dat heeft niets eens zo zeer met hitler te maken als wel met de bijna 2000 jaar vervolging die daar aan vooraf ging. Hitler was de climax wat dat betreft. Ik kan me er wat bij voorstellen, zeker aangezien de oprichting van israel wat minder te maken heeft met roof als sommige arabieren de wereld willen laten geloven.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:35:52 #115
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_115689576
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:31 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dit is inderdaad de basis van waarom de zionisten het joodse huis wilde oprichten, dat heeft niets eens zo zeer met hitler te maken als wel met de bijna 2000 jaar vervolging die daar aan vooraf ging. Hitler was de climax wat dat betreft. Ik kan me er wat bij voorstellen, zeker aangezien de oprichting van israel wat minder te maken heeft met roof als sommige arabieren de wereld willen laten geloven.
Nou hadden de Britten de joden bv. de Falkland eilanden kunnen aanbieden. Of de Amerikanen hen Alaska. Maar de joden kozen na de 2e wo voor de britse mandaat Palestina, niet omdat het veilig is, maar omdat daar het beloofde land is.
pi_115689722
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:35 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Nou hadden de Britten de joden bv. de Falkland eilanden kunnen aanbieden. Of de Amerikanen hen Alaska. Maar de joden kozen na de 2e wo voor de britse mandaat Palestina, niet omdat het veilig is, maar omdat daar het beloofde land is.
De joden hadden grote delen van het gebied gekocht van arabieren, dat is niet geschonken. Er zijn zelfs heel veel arabieren rijk van geworden, maar toen vonden andere arabieren het niet leuk meer.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:42:59 #117
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_115689813
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De joden hadden grote delen van het gebied gekocht van arabieren, dat is niet geschonken. Er zijn zelfs heel veel arabieren rijk van geworden, maar toen vonden andere arabieren het niet leuk meer.
Ik heb zelfs hele oude films gezien, dat door het brits leger is gefilmd, waarin boeren verkoopcontracten moesten ondertekenen. Deze boeren, die niet konden lezen of schrijven, hadden geen flauw benul wat hen te wachten stond. Zeg nou eens zelfs. Zou jij grond verkopen waar je nog een huis op hebt staan en waar je leeft?
pi_115689830
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Er is land verkocht, dat is waar. Maar niet al het land is verkocht hoor. Ooit gehoord van Irgun, Lehi en de stern gang?
pi_115689847
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:42 schreef RodeNek het volgende:

[..]

Ik heb zelfs hele oude films gezien, dat door het brits leger is gefilmd, waarin boeren verkoopcontracten moesten ondertekenen. Deze boeren, die niet konden lezen of schrijven, hadden geen flauw benul wat hen te wachten stond. Zeg nou eens zelfs. Zou jij grond verkopen waar je nog een huis op hebt staan en waar je leeft?
Die zou ik graag eens zien. Ik ga af op het Peel commision report, dat is het meest onafhankelijke wat ik uit die tijd kan vinden.
pi_115689880
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er is land verkocht, dat is waar. Maar niet al het land is verkocht hoor. Ooit gehoord van Irgun, Lehi en de stern gang?
Er zijn heel veel conflicten geweest en die zijn nu nog gaande. Je kan tegenover elke joodse misdraging een arabische misdraging zetten en vice versa.
pi_115689956
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Er zijn heel veel conflicten geweest en die zijn nu nog gaande. Je kan tegenover elke joodse misdraging een arabische misdraging zetten en vice versa.
Natuurlijk, maar het idee dat alle arabieren hun land 'verkochten' is gewoon niet juist. Mee eens?
pi_115690018
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:28 schreef Peunage het volgende:

[..]

Israel wil geen kernwapens maken, Israel HEEFT kernwapens en KAN al kernwapens produceren. Oh die wapens hebben ze voor verdediging? ALS Iran al kernwapens maakt, waarom mogen zij dat niet als verdediging hebben?

Iran is altijd duidelijk geweest wat Israel betreft. Iran erkent de zionistische staat niet en dat gaan ze ook nooit doen. PUNT. Wanneer ze zeggen dat ze Israel willen vernietigen bedoelen ze de staat Israel, niet de mensen die er wonen.
Israel heeft naar schatting al sinds eind jaren zestig kernwapens in bezit dus de hele link die je met Iran legt klopt van geen kant.
pi_115690166
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:49 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Israel heeft naar schatting al sinds eind jaren zestig kernwapens in bezit dus de hele link die je met Iran legt klopt van geen kant.
Ik weet niet welke link je precies bedoelt. Je geeft nu zelf aan dat ze 60+(nu veel meer natuurlijk) kernwapens hebben.
Pakistan heeft er een heleboel, net als India.
Iran heeft er 0.
pi_115690223
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het idee dat alle arabieren hun land 'verkochten' is gewoon niet juist. Mee eens?
Ehm nee, de enige reden dat de joden daar een beetje voet aan de grond kregen is door land te kopen. De gevallen/groepen/aanslagen die jij bedoelt zijn van daarna, na ook weer allerlei gewelddadigheden van arabieren (allemaal van voor de oprichting van Israel).

De Mufti Hajj Amin al-Husseini heeft dat ook toegegeven.
pi_115690281
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 18:55 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ehm nee, de enige reden dat de joden daar een beetje voet aan de grond kregen is door land te kopen. De gevallen/groepen/aanslagen die jij bedoelt zijn van daarna, na ook weer allerlei gewelddadigheden van arabieren (allemaal van voor de oprichting van Israel).

De Mufti Hajj Amin al-Husseini heeft dat ook toegegeven.
Nee, ze zijn daar met 1000den tegelijk heen ge-emigreerd. Maar wil je nu zeggen dat hedendaags Israel gekocht is? Want dat is mij niet helemaal duidelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')