Je weet dat er regelmatig raketten op Israël worden geschoten vanuit Gaza?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef C_S het volgende:
het is begonnen
Color Red alert sounds in western Negev
Published: 08.16.12, 12:21 / Israel News
The Color Red alert sounded in the Hof Ashkelon Regional Council. Security forces are canvassing the area for a possible rocket landing site. (Neri Brenne
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef C_S het volgende:
het is begonnen
Color Red alert sounds in western Negev
Published: 08.16.12, 12:21 / Israel News
The Color Red alert sounded in the Hof Ashkelon Regional Council. Security forces are canvassing the area for a possible rocket landing site. (Neri Brenne
meen je dat ??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Je weet dat er regelmatig raketten op Israël worden geschoten vanuit Gaza?
Er is vermoedelijk een raket daar terecht gekomen en ze zijn opzoek naar de landingsplaats van die raketquote:
Ja, maar heeft dat iets met Iran te maken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er is vermoedelijk een raket daar terecht gekomen en ze zijn opzoek naar de landingsplaats van die raket
Je post het alsof er oorlog komt, dit is gewoon routinewerk.quote:
dat weet je nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja, maar heeft dat iets met Iran te maken?
nee nee het begind dit is geen routinewerkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Je post het alsof er oorlog komt, dit is gewoon routinewerk.
Humorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:20 schreef C_S het volgende:
[..]
nee nee het begind dit is geen routinewerk
Ga alsjeblieft terug naar BNWquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:20 schreef C_S het volgende:
[..]
nee nee het begind dit is geen routinewerk
Alleen er spelen wel grote belangen bij zo'n conflict.quote:
maar in Israel is het nog vakantie zo ik kan eigelijk pas over twee weken terecht' en neem jij dan een curses Ivrit,quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef Kirov het volgende:
Kun je niet even naar de basisschool om een paar taal lesjes te volgen? Dit is echt om te huilen.
je woont in Israel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef C_S het volgende:
oke sorry er is nog niets gebeurd .
wel heb ik de maskers voor mijn zoon en ja ja mijn hond opgehaald vandaag .
ik kan je vertellen het was druk .
En sssssst er zijn geruchten dat de miklath schuilkelders klaargemaakt moeten worden .
maar die geruchten gaan al een jaar .
en ik beloof julie als er iets is .zijn jullie de eerste die ik het vertel.
Waarom ben je daar? Als je Joods bent, ik kan geen enkele plek bedenken die gevaarlijker is voor Joden dan Israël.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:20 schreef C_S het volgende:
oke sorry er is nog niets gebeurd .
wel heb ik de maskers voor mijn zoon en ja ja mijn hond opgehaald vandaag .
ik kan je vertellen het was druk .
En sssssst er zijn geruchten dat de miklath schuilkelders klaargemaakt moeten worden .
maar die geruchten gaan al een jaar .
en ik beloof julie als er iets is .zijn jullie de eerste die ik het vertel.
Dus? Het gaat over Israël.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:04 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Het gaat er ook over waarom ze Iran willen aanvallen.
Er vinden in Israël ontwikkelingen plaats in dit nieuwsbericht, niet in Iran. Alles in dit nieuwsbericht gaat over Israël, en Israël heeft het weer over Iran.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:35 schreef Bendoe het volgende:
[..]
En over Iran, klaar. Hoelang kun je doorzagen.
great place .quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom ben je daar? Als je Joods bent, ik kan geen enkele plek bedenken die gevaarlijker is voor Joden dan Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |