abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115670518
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 06:45 schreef Nemephis het volgende:

[..]

[..]

bron
de rest vergeet je voor het gemak ??
pi_115670525
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:05 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
daarom word het herhaald .
pi_115671156
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:05 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
nou.....

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:26 schreef C_S het volgende:

[..]

daarom word het herhaald .
"Isreal moet van de kaart worden geveegd" 8)7
pi_115671224
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 07:25 schreef C_S het volgende:

[..]

de rest vergeet je voor het gemak ??
welke rest precies?
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:12:04 #85
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_115672974
Mooi staaltje Confirmation Bias hierboven. :)

Iedereen luistert alleen naar dat deel wat ze willen horen, of dragen alleen bronnen aan die hun standpunt bevestigen. Niet noodzakelijk die de waarheid vertellen.

Daarom is een Israël-discussie ook zo hopeloos altijd.
pi_115673615
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 08:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

nou.....

[..]

"Isreal moet van de kaart worden geveegd" 8)7
Het joodse regime moest van de kaart geveegd worden. Het is absoluut niet nieuw dat de Iraanse regering van Israël een Islamitische staat wil zien.

Maar ik denk dus niet dat Israël Iran gaat aanvallen. Zou knap dom zijn. Denk eerder (nu met die wijzigingen van leiders) dat de propaganda hoogtij gaat vieren en Israël nog wel eens een keer een aanval kan verwachten van aardig wat landen. Mursi's aanhangers hadden toch aardig wat oorlogstaal in hun mond. Ik zag er duizenden roepen die opriepen tot martelaarschap om Jeruzalem te veroveren. De wapens op te pakken. Wanneer de groep groot genoeg is, zal een leider zijn handen in onschuld wassen en luisteren naar zijn stemmers. Ik hoop dat de groep die geen oorlog wil wat groter is. Heb je het alleen nog maar over Egypte.

(snap niet dat dit nooit in het nieuws is geweest trouwens terwijl de haat van een groep zionisten wel belicht wordt)

Ben trouwens enorm blij niet in een dergelijk land te wonen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_115673810
Ze kunnen hun energie trouwens beter steken in een soort afweerschild. Het moet toch mogelijk zijn om raketten boven de plek waar zij ze lanceren kapot te krijgen zodat de ellende op eigen land terecht komt? (nu denk ik niet in welk land, maar gewoon welk land dan ook een raket afvuurt)

Nog mooier zou zijn ze in de lucht gewoon terug te kunnen sturen naar lanceerplaats :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:51:21 #88
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115674157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 06:28 schreef C_S het volgende:
Alleen al . als Iran minder dreigende taal zou uit spuugen . zoals Israel van de kaart vegen . en geen sponsor is van de terror groepen in syrie ,libanon enz ,enz dan zou het al anders zijn .

nee nu moet volgens sommigen Israel inbinden ,, :-) moet niet gekker worden .
Dat van Israël van de kaart vegen is verkeerd vertaald. Het is vooral Israël geweest die dreigende taal heeft uitgeslagen tegen Iran. Er is uberhaupt geen enig bewijs dat Iran een wapen bouwt. En sowieso, als ze dat wel zouden doen, waarom zouden ze dat niet mogen?
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:00:01 #89
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_115674390
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Dat van Israël van de kaart vegen is verkeerd vertaald.
Volgens velen niet.
quote:
Het is vooral Israël geweest die dreigende taal heeft uitgeslagen tegen Iran.
Irrelevant m.b.t. de uitspraken van Ahmadinejad.
quote:
Er is uberhaupt geen enig bewijs dat Iran een wapen bouwt.
Geen openbaar bewijs. Dat wil niet zeggen dat er geen bewijs is.
quote:
En sowieso, als ze dat wel zouden doen, waarom zouden ze dat niet mogen?
Omdat dat land, en hun leider, openlijk haat predikt.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:27:07 #90
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115675258
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Volgens velen niet.

[..]

Irrelevant m.b.t. de uitspraken van Ahmadinejad.

[..]

Geen openbaar bewijs. Dat wil niet zeggen dat er geen bewijs is.

[..]

Omdat dat land, en hun leider, openlijk haat predikt.
1. Zie een paar posts terug
2. Noem ze eens op?
3. Wat is het niet-openbare bewijs dan?
4. Israël en de VS noemen Iran een schurkenstaat. Zo zorg je ook voor een afkeer van dat land door je burgers.
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:31:57 #91
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_115675405
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:27 schreef Bendoe het volgende:

[..]

1. Zie een paar posts terug
Je bedoelt dat stuk waar wordt uitgelegd wat Ahmadinejad heeft gezegd of niet? Dat weerlegt niet dat er velen zijn die wel degelijk vinden dat Ahmadinejad Israël totaal van de kaart wil vegen.
quote:
2. Noem ze eens op?
:?
quote:
3. Wat is het niet-openbare bewijs dan?
:')
quote:
4. Israël en de VS noemen Iran een schurkenstaat. Zo zorg je ook voor een afkeer van dat land door je burgers.
Ik heb het niet over afkeer, ik heb het over haat. Verre van hetzelfde.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 11:56:47 #92
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115676337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:31 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Je bedoelt dat stuk waar wordt uitgelegd wat Ahmadinejad heeft gezegd of niet? Dat weerlegt niet dat er velen zijn die wel degelijk vinden dat Ahmadinejad Israël totaal van de kaart wil vegen.

[..]

:?

[..]

:')

[..]

Ik heb het niet over afkeer, ik heb het over haat. Verre van hetzelfde.
:Y En toch is het gebaseerd op die ene verkeerd vertaalde uitspraak.
De uitspraken van Ahmadinejad.
welk bewijs is er dan wel?
http://www.dewereldmorgen(...)-precies-over-israel
Boks van Bendoe _O_
pi_115676376
Mahmoud Ahmadinejad verwijst al jaren naar een Islamitische oorlog in/tegen/ Israel, en dat is niet bij een wel of niet verkeerde quote gebleven, doe aub niet schijnheilig alsof dit land geen conflict zou willen met Israel want dat heeft het namelijk al lang. Je kan wel zielig gaan doen over operaties in Iran maar Iran zelf is daarnaast ook al bezig met het versterken van anti-Israel bewegingen, bewapeningen, en zelfs aanslagen en dan hebben we het dus nog niet eens over het nucleaire programma van dat regime.
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:25:17 #94
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_115677363
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Vreemd dat je hier zo hardnekkig aan blijft vasthouden. Aan zowel die veronderstelde verkeerde vertaling (onzin imho) als aan de uitspraak zelf. Ahmadinejad loopt Israël (en joden in het algemeen) al jaren te trollen. Herinner je je dat holocaust-onderzoek nog? Of die "hilarische" spotprent-antwoorden?

Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat Ahmadinejad (en de islamitische machthebbers) de Iraanse bevolking aan het vergiftigen zijn met afkeer en haat op dezelfde manier als dat in de jaren 30 in Duitsland ook gebeurde? (Vergeef me de Godwin)
pi_115677378
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef Bendoe het volgende:

[..]

De uitspraken van Ahmadinejad.
welk bewijs is er dan wel?
http://www.dewereldmorgen(...)-precies-over-israel
M.a.w ik had gelijk. "bezettingsregime in Jeruzalem uit de pagina van de tijd moet verdwijnen’ Het Joodse regime als in Joodse regering moet dus uit de pagina van de tijd verdwijnen.

Khomeini riep toen i.p.v pagina...de arena.

Inhoud is gewoon hetzelfde. Ze willen dus beiden niet Israël in de zee laten verdwijnen maar de joodse staat zien verdwijnen. Is niets nieuws trouwens..maar het dreigen over en weer is al bijna net zo oud
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:27:49 #96
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115677457
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 04:00 schreef DeParo het volgende:
Zonder het gedrag (defensief en niet agressief) en wapens van Israel bestond het land mogelijk niet meer.

Iran heeft zich nu eenmaal neer te leggen bij de zaak dat zij met een dergelijk regime geen kernwapens mogen hebben.
Lekker hypocriet is het niet?

En Pakistan dan en Noord-Korea en Rusland en China dan? En het regime van Israël is niet minder erg.

Iran kan ook claimen dat het land niet lang meer bestaat door toedoen van het westen en daardoor recht heeft op kernwapens.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:57:36 #97
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115678417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef BorisDeLul het volgende:

[..]

Vreemd dat je hier zo hardnekkig aan blijft vasthouden. Aan zowel die veronderstelde verkeerde vertaling (onzin imho) als aan de uitspraak zelf. Ahmadinejad loopt Israël (en joden in het algemeen) al jaren te trollen. Herinner je je dat holocaust-onderzoek nog? Of die "hilarische" spotprent-antwoorden?

Het is toch niet zo moeilijk om toe te geven dat Ahmadinejad (en de islamitische machthebbers) de Iraanse bevolking aan het vergiftigen zijn met afkeer en haat op dezelfde manier als dat in de jaren 30 in Duitsland ook gebeurde? (Vergeef me de Godwin)
Heb je het artikel gelezen? Daarin staat dat bepaalde partijen er wel baat bij hebben om de uitspraken te verdraaien en te stoken tussen Iran en Israël. Beide partijen hebben natuurlijk schuld. Ahmadinejad en die Ayatollah zullen bij toespraken Israël wel 'beledigen' en een afkeer scheppen tegen het westen.

Iran is tegen het zionisme. Ze kunnen best leven met Israël en hebben het liefst een staat waar ook gewoon moslims normaal kunnen leven. Alleen proberen ze zich te verdedigen tegen de uitspraken die Israël doet. Dat zien ze als een serieuze bedreiging, dus het uitbreiden van de invloed van Israël in de regio, oftewel zionisme.
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:01:58 #98
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115678551
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef DeParo het volgende:
Mahmoud Ahmadinejad verwijst al jaren naar een Islamitische oorlog in/tegen/ Israel, en dat is niet bij een wel of niet verkeerde quote gebleven, doe aub niet schijnheilig alsof dit land geen conflict zou willen met Israel want dat heeft het namelijk al lang. Je kan wel zielig gaan doen over operaties in Iran maar Iran zelf is daarnaast ook al bezig met het versterken van anti-Israel bewegingen, bewapeningen, en zelfs aanslagen en dan hebben we het dus nog niet eens over het nucleaire programma van dat regime.
kun je me daar een quote van geven? Ik heb namelijk alleen nieuwsberichten gezien over dat Israël Iran preventief zou aanvallen. :)
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:07:21 #99
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_115678739
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef paddy het volgende:

[..]

M.a.w ik had gelijk. "bezettingsregime in Jeruzalem uit de pagina van de tijd moet verdwijnen’ Het Joodse regime als in Joodse regering moet dus uit de pagina van de tijd verdwijnen.

Khomeini riep toen i.p.v pagina...de arena.

Inhoud is gewoon hetzelfde. Ze willen dus beiden niet Israël in de zee laten verdwijnen maar de joodse staat zien verdwijnen. Is niets nieuws trouwens..maar het dreigen over en weer is al bijna net zo oud
Het regime idd. Maar niet 'alle joden moeten dood' ofzo.
Boks van Bendoe _O_
pi_115678883
Jullie met die zoektocht naar rechtvaardigheid lol... Vraag eens voor jezelf af: zou jij een regime als die van Iran (of Israel) meer macht gunnen ? Wat voor een gevolgen zal dat hebben voor mij, of voor de landen die de idealen koesteren die ik waardeer, belangrijk acht, wil behouden ? Waarom zou ik hen die tegendraads staan tegen over mijn idealen meer ruimte geven ? Wat schiet de wereld ermee op ? Niet dat het niet aanvallen van Iran betekent dat ze meer macht krijgen. Dat is afhankelijk van of ze daadwerkelijk bezig zijn met t bouwen van nukes. Ben je er van overtuigd dat dat wel het geval is, zal ik er voor kiezen een aanval op hen te gedogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')