Hehe, die van mij viel wat tegenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, het zijn "maar" 2 paar... maar wel 2 heerlijke dames hoor
Ze zei van wel... zie je?quote:
Ah.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zei van wel... zie je?
Kennelijk is er een verschil tussen blote billen en een blote kont.
Afhankelijk van hoeveel de stof bedekt.
Zit daar verschil in?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zei van wel... zie je?
Kennelijk is er een verschil tussen blote billen en een blote kont.
Afhankelijk van hoeveel de stof bedekt.
quote:
Dat dus... met een string zijn je billen nog wel bloot, maar niet je hele kontquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
String en rokje is blote billen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Dat dus... met een string zijn je billen nog wel bloot, maar niet je hele kont
Degene naast me wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm weet ik dat ook weer.
Overigens... stringVeel dames vinden het niet fijn zitten
Ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
te kleine maat zit ook niet lekker en dat doen de meesten foutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ook niet als man, mannen dragen boxersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken hoor
Dit is zeker waar! Vooral de kanten slipsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te kleine maat zit ook niet lekker en dat doen de meesten foutmaar hipsters of kanten slipjes kunnen ook erg mooi zijn
Vrouw in boxer en overhemd...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mannen in slipszo'n turn off
jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]wel n te groot overhemd
Die van mij ook niet hoor.quote:
ik zou het niet meer weten, maar ik denk van wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat mij ook niet sexy
jij vindt alles sexy als her kans geeft op seksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
ik zou het niet meer weten, maar ik denk van wel.
Dat is bij de meeste mannen denk ik zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij vindt alles sexy als her kans geeft op seks
Wat stom is want kans heeft hij bijna altijd ;-quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste mannen denk ik zo
Mag ik ook een kans?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat stom is want kans heeft hij bijna altijd ;-
Whaha zal hij Leuk vindenquote:
oh het mag, versier me maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
Maak waarschijnlijk toch geen kansDaarnaast wordt ik waarschijnlijk geneuqt ipv andersom. Iets met ervaring enzo
Daar ben ik niet goed inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh het mag, versier me maar
heren mogen best n beetje moeite doen...quote:
Ik heb dan ook vanmorgen best wat posts besteed om jullie in de trein te krijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heren mogen best n beetje moeite doen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
Overhemden bij vrouwen met grote borsten
Ik ben niet zo moeilijk, en jullie zijn tof en gezellig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vanmorgen best wat posts besteed om jullie in de trein te krijgen
Ik weet niet eens hoe ik zoiets zou moeten aanpakkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee heb je, Ja kan je krijgen.
Anders is het in ieder geval een mooi moment om iets te leren.
Uiteraard, maar dat geldt ook voor vrouwen vind ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heren mogen best n beetje moeite doen...
quote:
en lola heeft boobies , goeie boobies dus dan kom ik welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vanmorgen best wat posts besteed om jullie in de trein te krijgen
Kleedt jezelf leuk aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik zoiets zou moeten aanpakken
Jullie ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, en jullie zijn tof en gezellig.
omdat lola boobies heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom zitten jullie in de trein dan?
Als 't that simple is, dan kan ik dat ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kleedt jezelf leuk aan.
Neem een dame mee uit eten.
Koop een leuke attentie voor haar.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom zitten jullie in de trein dan?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en lola heeft boobies , goeie boobies dus dan kom ik wel
picsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat lola boobies heeft
Soms hoeft het ook niet moeilijk te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
Als 't that simple is, dan kan ik dat ook
Waarschijnlijk denk ik gewoon te moeilijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms hoeft het ook niet moeilijk te zijn.
Soms werkt het ook haar te verrassen met een leuke kaart/bloemen voor een speciale gelegenheid.
Waar loop jij dan aan te denken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk ik gewoon te moeilijk
het Kan heel makkelijk, schenk aandacht, onthoudt Wat ze zegt, stel vragen, geef haar het gevoel alsof ze de enige is op de wereld. Doe geen cliché dingen maar kijk Wat bij haar past en bovenal spring er niet meteen boven op maar laat de spanning opbouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk ik gewoon te moeilijk
Niks, dat is het probleem.quote:
Hmm, zoiets wat ik al deed dus. Dat scheelt in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het Kan heel makkelijk, schenk aandacht, onthoudt Wat ze zegt, stel vragen, geef haar het gevoel alsof ze de enige is op de wereld. Doe geen cliché dingen maar kijk Wat bij haar past en bovenal spring er niet meteen boven op maar laat de spanning opbouwen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
20En 1 relatie gehad van 1,5 jaar.
Ik dacht dat je uber speciale dingen moest doen ofzo
ik welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk heb nog nooit aandacht van meisjes gehad enzo
Was die relatie dan met een jongen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk heb nog nooit aandacht van meisjes gehad enzo
Dus? Ik ben al (bijna) 5,5 jaar gelukkig met m'n Fok!-meisjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daarvoor had ik nooit aandacht van meisjes
Overigens een FOK!-relatie
Ik heb niks tegen FOK!-relaties hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus? Ik ben al (bijna) 5,5 jaar gelukkig met m'n Fok!-meisje
O, oke.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daarvoor had ik nooit aandacht van meisjes
Overigens een FOK!-relatie
fok relatiesquote:
Was die kans ook niet nodig dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fok relatiessoort zoekt.soort..ik zou nooit iets met een fokker willen doen
Euhm....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fok relatiessoort zoekt.soort..ik zou nooit iets met een fokker willen doen
oh wacht..... En fokkers hebben grote piemolsquote:
Niet allemaal...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh wacht..... En fokkers hebben grote piemols
+1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik in ieder geval wel, vind ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er word niet geklaagd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van Jou is niks mis mee Wat ik op pics zag...quote:
Nee, dat is waar... Maar het ging niet om klachten, het ging om groot.quote:
Ok, in dat geval heb ik ook een grote piemolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
14 is toch het gemiddelde? Dan is een paar cm meer al snel groot?
Ik ben handig met photoshopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van Jou is niks mis mee Wat ik op pics zag...
Als er niet geklaagd word is t groot genoeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, dat is waar... Maar het ging niet om klachten, het ging om groot.
[..]
Ok, in dat geval heb ik ook een grote piemol
[..]
Ik ben handig met photoshop![]()
Maar idd, er is niks mis mee.
Alleen kom je hier wel eens van die 20+cm dingen tegen. En daar kom ik niet bij in de buurt.
Nou zit m'n meisje daar ook niet op te wachten, dus ik vind het wel best
Tenminste, dat dacht ik hoor. Ik verbaasde mij er in ieder geval over dat het gemiddelde zo laag was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, dat is waar... Maar het ging niet om klachten, het ging om groot.
[..]
Ok, in dat geval heb ik ook een grote piemol![]()
Hehequote:[..]
Ik ben handig met photoshop![]()
Maar idd, er is niks mis mee.
Alleen kom je hier wel eens van die 20+cm dingen tegen. En daar kom ik niet bij in de buurt.
Nou zit m'n meisje daar ook niet op te wachten, dus ik vind het wel best
Klopt maar heeft zn grens..te klein werkt echt niet en ligt aan de vrouw houdt ze van diep of niet en hoe is de man met zn mond vingers...tis geheel plaatje. Vrouw met een onwijs wijde poes voel je weinig van...maar als ze goed is met dr spieren...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
Klagen (m.b.t. groottes) is sowieso niet zo slim om te doen imo"Ze" zeggen dat je met een kleine ook nog genoeg genot kunt hebben, ligt eraan wat je ermee doet.
Uiteraard, er zijn zo grenzen. Maar die kun je niet van te voren bepalenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt maar heeft zn grens..te klein werkt echt niet en ligt aan de vrouw houdt ze van diep of niet en hoe is de man met zn mond vingers...tis geheel plaatje. Vrouw met een onwijs wijde poes voel je weinig van...maar als ze goed is met dr spieren...
alles onder de 5cm kun je wegstrepen..en Ja die bestaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard, er zijn zo grenzen. Maar die kun je niet van te voren bepalen
diameter?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles onder de 5cm kun je wegstrepen..en Ja die bestaan
mutsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lees het alweer.. ik ben gewoon een attractiepark
boobies.. en een zwembad
Meh
We zijn er nog niet hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens wat blote billen van de trein halen
Ok, heb je een punt. Maar over het algemeen hebben mannen niet zo'n kleine.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles onder de 5cm kun je wegstrepen..en Ja die bestaan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, heb je een punt. Maar over het algemeen hebben mannen niet zo'n kleine.
Leuke discussie trouwens na aanleiding van die billen-opmerking![]()
Balenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik taai af..ben op bestemming
En nou ben ik er nog nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik taai af..ben op bestemming
Casa di Lovelylady y Cryothicquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
Waar ging de reis eigenlijk heen?Volgende keer even eerder melden want ik wil ook wel blote billen zien in de trein
Ik lees het ook he...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik verneem dat er 1 deelnemer nog niet is, mag ik in zijn plaats?
In dit geval 5 minuten fietsen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont/werkt, maar wie weet ben ik sneller
Ik denk niet dat je op een industrieterrein woontquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In dit geval 5 minuten fietsen.
Klopt, maar binnendoor is het 2,5kmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je op een industrieterrein woont
Tegen de tijd dat ik mijn motorpak aan heb ben jij al thuisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt, maar binnendoor is het 2,5km
Met enkel een spoorwegovergang die tijd kan kosten
Jep.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik mijn motorpak aan heb ben jij al thuis
Hehe lekker handig. Als ik moet fietsen ben ik dik 2/3 uur bezig denk ik (naar mijn huis dus, naar jou veel langer waarschijnlijk)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep.
Ik ga een enkele keer wel eens met de auto.
Dan sta ik hier letterlijk soms om 5 uur 10 minuten te wachten tot ik het industrieterein af ben.
Dat voelt ook stom.
Ook al een keer tegelijk met een collega vertrokken.
Ik in de auto, hij op de fiets.
Kwam ik hem vlak bij m'n huis (hij moest naar t station) tegen.
Echt debiel hoeveel tijd een fiets hier binnendoor kan schelen.
Dat is bij lange na niet in de buurtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:54 schreef Cryothic het volgende:
Geen idee, voor t zelfde geld werk je in Zwaag, blijkt het toch allemaal een stukkie dichterbij te zijn
Door Zwaag?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is bij lange na niet in de buurtIk werk in Arnhem. Maat van me woont in Spanbroek
Zou goed kunnen dat ik er wel eens door ben gekomen XD.
Duh, ik ga niet met de motor snelwegboeken, dat is niks aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Door Zwaag?
Je komt er hooguit langs op de A7... er doorheen is niet zoveel. Of je moet binnendoor rijden.
Het is ook dat ik er werk, zou er niet willen wonen![]()
Lama-knuffelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Koop een leuke attentie voor haar.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lama-knuffel
Die rechter gisteren gegeven.
[ afbeelding ]
Toen ze klaar was met het ''da's heel erg lief!!!'' en ze vroeg waar ie vandaan kwam was het antwoord: ''geheim''
![]()
Daaromquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef Cryothic het volgende:
Hoorn Enkhuizen moet je lekker over de dijk doen.
Volgens mij hebben ze momenteel de provinciale weg afgesloten en leiden ze je sowieso om via de dijk, maar toch.
Ik snap je plaatje nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar eh, hij is wel cute ja
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap je plaatje niet.
En ja, hij's cute he ^^
quote:Van de hak op de tak springen.
Steeds van onderwerp wisselen zonder dat er enige samenhang tussen de onderwerpen is.
Ah, I get itquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Ik mag m'n meisje geen pluche knuffels meer geven geloof ik.
Daarbij, de katten slopen ze vrees ik.
Hoi Sam, ik ben Jeroen, en ik kom hier dagelijks sinds deze weekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, I get it.
En ja, normaal is een knuffel geven ook best afgezaagd eigenlijk (zo'n generic teddybeer ofzo).
Maar lama's waren iets tussen ons, dus daar kon ik mooi gebruik van maken.
Nou hopen op wat lichamelijk contact op de volgende afspraak. Bij haar een film kijken ofzo.
Oja en misschien moet ik me voorstellen:
Ha ik ben Sam ik kom hier nooit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo...NIEUW: Foto's!
Ha Jeroen (en Vincentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoi Sam, ik ben Jeroen, en ik kom hier dagelijks sinds deze week
Film kijken is leuk, maar 1 tip: geen Bruno
2 weken terug gekeken, dan denk je 'veel lachen, goed voor de sfeer'.
Maar eh... op dat gebied was het een behoorlijke mood-killer
Ja, Borat is inderdaad leuker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:37 schreef Cryothic het volgende:
Het is gewoon geen leuke film.
Had er meer van verwacht na Borat, die ik wel leuk vond
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Cryothic het volgende:
Ik zie niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo...Ook hoiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ha Jeroen (en Vincent) denk dat ik hier ook maar een beetje rond blijf plakken voortaan.
Haha, niet van plan om Bruno te kijken. Ze wou The Exorcist nog zien.
Maar vertel, op wat voor gebied is het een moodkiller?Zit hier zelf ook pas sinds vandaag
![]()
Ow, das jammer, was wel een mooie foto.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie niks.
[..]
Ook hoiZit hier zelf ook pas sinds vandaag
Raampjes open, muziek vol aan... gaan met die banaan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:48 schreef Tamashii het volgende:
Ik word ook geeeeek. In die warme auto met dit weer.
Ik ben niet nieuwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Tamashii het volgende:
DOen we ook, maar dan nog lullig. EIndelijk eens vrij en dan moet ik in de auto zitten. Ohja, let niet op mijn rare spelling/worden, mijn telefoon is aan het overlijden geloof ik.
En hoi nieuwe mensen!
Dat bedoelt ze ook, nieuw in dit topic xDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw![]()
Kwam hier alleen nooit
Leek me ook vrij logischquote:
Niet zo makkelijk af laten schrikken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leek me ook vrij logisch
Overigens, waarschijnlijk wordt die date toch niks, normaal whatsappen we smorgens, maar vandaag niks ontvangen. Nu is die (abnormale) hoeveelheid zin in seks ook ineens weg
Nee joh, niet zo makkelijk af laten schrikken en de moed erin houden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leek me ook vrij logisch
Overigens, waarschijnlijk wordt die date toch niks, normaal whatsappen we smorgens, maar vandaag niks ontvangen. Nu is die (abnormale) hoeveelheid zin in seks ook ineens weg
Hey Tamashiiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Tamashii het volgende:
Mannen moeten mysterieus zijn, dat houdt de spanning erin.
Nou, nog niet. De MIVD is nog steeds bezig met mijn veiligheidsonderzoek, echt al een belachelijke lange tijd. Voor de rest alle keuringen al met succes afgerond. Als de MIVD klaar is kan ik eindelijk beginnen met de AMOquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Tamashii het volgende:
Hee sam, jij zat toch in het leger. Of zit ik verkeerd?
Of ze wil eens een keertje niet de gene zijn die het gesprek start?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
Ik snap het. Zou natuurlijk ook kunnen dat ze zich verslapen heeft ofzo
Ze is nu aan t werkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of ze wil eens een keertje niet de gene zijn die het gesprek start?
En is nu al de hele dag in afwachting waarom jij niks zegt
Jah, die van mij zei net iets tegen me en ging offlinequote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is nu aan t werkEn ze heeft geen pauzes. Desondanks kan ik wel even wat sturen uiteraard
Haha ok, hoe oud ben je dan als ik mag vragen? Dan herinner je je vast mijn topics in DEF wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hey Tamashii.
Goede tip
[..]
Nou, nog niet. De MIVD is nog steeds bezig met mijn veiligheidsonderzoek, echt al een belachelijke lange tijd. Voor de rest alle keuringen al met succes afgerond. Als de MIVD klaar is kan ik eindelijk beginnen met de AMO.
Ja, ik herinner me jou nog welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha ok, hoe oud ben je dan als ik mag vragen? Dan herinner je je vast mijn topics in DEF wel.
Dat is wel zuur, maar kan meerdere redenen hebben. Accu leeg, geen ontvangst etc.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah, die van mij zei net iets tegen me en ging offline
Wees blij dat ze offline ging nadat ze vroeg of jullie wat zouden gaan doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah, die van mij zei net iets tegen me en ging offline
Ah top. Leuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik herinner me jou nog wel. Jij wilde misschien ook reservist worden toch?
Leeftijd zie DM.
Maar daar hoef je je baan niet voor op te geven toch? Of heb je al een bijbaan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah top. Leuk.
Ik wil dat ook ja, maar is wel grote carriereswitch!
Nou, dat vroeg ze niet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wees blij dat ze offline ging nadat ze vroeg of jullie wat zouden gaan doen.
Ze kan ook offline gaan na "ik denk niet dat t wat wordt"
Dan heb je een probleem
Ach, ik weet tenminste dat ze me aardig vindt, maar of ook leuk dat weet ik niet. Hmz.quote:Ik: Teveel erin gedaan zeker (in haar vakantietas)
Zij: ja (a)
Ik: Dames.. (a)
Zij: heeh
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef Tamashii het volgende:
Mannen moeten mysterieus zijn, dat houdt de spanning erin.
Hee sam, jij zat toch in het leger. Of zit ik verkeerd?
we zaten hier gezellig in de tuin. Nu zit de visite weer in de trein. Morgen weer een dagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Het is hier niet echt druk of wel?
Hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
LovelyLady, Knetterkrankjorum, Cryothic & nog iemand schijnen een kwartet te hebben. Straks genoeg verhalen dus
Ja, ik ben de DEF SC gewend. Die gaat wat harderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
we zaten hier gezellig in de tuin. Nu zit de visite weer in de trein. Morgen weer een dag
huh? whut?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
LovelyLady, Knetterkrankjorum, Cryothic & nog iemand schijnen een kwartet te hebben. Straks genoeg verhalen dus
Toch geen kwartetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
we zaten hier gezellig in de tuin. Nu zit de visite weer in de trein. Morgen weer een dag
andere keer dan maar.quote:
Excuusquote:
Maken we er dan gelijk een gangbang/orgie van?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
andere keer dan maar.
Evengoed vet tof, ondanks dat ik de middag heb moeten missen.
eh, nee. 4 is met dan genoeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Excuus
[..]
Maken we er dan gelijk een gangbang/orgie van?
Ik denk dat ik voorlopig aan 1 dame wel genoeg heb, laat staan 2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach.. je kan niet alles hebben
Hmm klinkt idd niet als ongeremde geilheid beladen spanning en genieten tot je lijf niet meer kan...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voorlopig aan 1 dame wel genoeg heb, laat staan 2Anders is het 2 minuten, oh kut...
Al zou ik het niet erg vinden om het een keer te proberenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hmm klinkt idd niet als ongeremde geilheid beladen spanning en genieten tot je lijf niet meer kan...
Ik kan het je aanradenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al zou ik het niet erg vinden om het een keer te proberen
Daaromquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja dat weet ik niet.. vind maar eens 2 meiden die willen
Dat geeft nog enigszins goeie hoopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ook nooit zou gebeuren hoor
Ja hoor heeft bij mij ook 16 jaar geduurdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat geeft nog enigszins goeie hoop
Overigens, even voor de weet. MMF of MFF ?
Ooh, maar 16 jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor heeft bij mij ook 16 jaar geduurd![]()
MVV en MVMV![]()
Wut serieus? In dat geval loop ik al 4 jaar achterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik was juist 16 bij mn eerste mff
Je hoeft toch geen seks met een man te hebben ?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooh, maar 16 jaar
Hehe, MVV lijkt me wel wat, zodra er een andere man bij komt niet
Heldinquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik was juist 16 bij mn eerste mff
Dat klopt, maar waarom zou ik dan willen dat er nog een man bij isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen seks met een man te hebben ?
[..]
Heldin
Ik het dubbele![]()
ik ben gewoon raarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen seks met een man te hebben ?
[..]
Heldin
Ik het dubbele![]()
Neuh, dat heet gewoon uitproberenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben gewoon raarrelatie met meisje op mn 15e enzo
relatie van 1,5 jaar noem ik niet uitproberenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, dat heet gewoon uitproberen
Hmm, daar heb je een punt. Bisexueel, niks mis mee imoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
relatie van 1,5 jaar noem ik niet uitproberen
eh, leuk? Gezellig? Geil om je partner door een andere man verwend te zien worden? Geil om je partner een andere man te zien verwennen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar waarom zou ik dan willen dat er nog een man bij is
komt welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
Ik was 27 met mn eerste mvmv, mvv of mmv nog geen ervaring mee.
Zou je dat nog kunnen willen? een relatie met een vrouwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
relatie van 1,5 jaar noem ik niet uitproberen
Of gewoon vvquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Overigens is vvv zonder piemols ook helemaal niet verkeerd
dit Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
eh, leuk? Gezellig? Geil om je partner door een andere man verwend te zien worden? Geil om je partner een andere man te zien verwennen?
En dat terwijl je zelf ook lekker bezig bent.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit Jalive porno Terwijl je zelf ook geniet
Hmm ja heb je een punt. Ik wou de opmerking maken dat dat aan je voorkeuren/eisen/wensen/fantasieën ligt, maar daar draait sowieso een trio/kwartet om (denk ik)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
eh, leuk? Gezellig? Geil om je partner door een andere man verwend te zien worden? Geil om je partner een andere man te zien verwennen?
En dat terwijl je zelf ook lekker bezig bent.
hell no, te lastig in de omgangquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou je dat nog kunnen willen? een relatie met een vrouw
jij ziet t plaatje van jij die verwend wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja heb je een punt. Ik wou de opmerking maken dat dat aan je voorkeuren/eisen/wensen/fantasieën ligt, maar daar draait sowieso een trio/kwartet om (denk ik)
Ik denk dat ik nog te weinig ervaring heb om naar meer te smachtenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ziet t plaatje van jij die verwend wordt
is t ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of gewoon vvlijkt me ook wel tof eigenlijk
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hell no, te lastig in de omgang
jij hebt al een vriendje....wil wel je mistress zijnquote:
jaloers is trusten lieffiequote:
Gaan we het hier nou over SM hebben?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt al een vriendje....wil wel je mistress zijn
Oeh oeh...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt al een vriendje....wil wel je mistress zijn
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik slaap nog niet hoor .....
Wel fris en fruitbier... Ehm fruitig
Ik wilde er om 6 uur al uit gaan, maar mijn bed vertelde dat ik nog even moest blijven liggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh . Beetje vroeg wakker vanwege vriendje die moet werken ....
Fruitbier
[ afbeelding ]
Same herequote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:26 schreef Cryothic het volgende:
Ja, sorry...
Met uiterst frisse tegenzin hoor.
Ook goedemorgen.
En JJH, klinkt spannend, 'volgende keer een overnachting en dan paul mee'
Waarom vroeg? Ook werken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wilde er om 6 uur al uit gaan, maar mijn bed vertelde dat ik nog even moest blijven liggen.
LOL, waar smaakt dat naar?
Straks even foto'tje uploaden in kpd
Aanwezig zin om te FOK!enquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom vroeg? Ook werken?
Fruitbier smaakt naar fruitig bier, zoeter dan rosé bier
Ohja kpd is er ook nog.... Zal ik misschien ook weer eens doen
* LovelyLady zet bakkie neer voor knetterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 07:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter wrijft in ogen koffie?
Koelde snel af he?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
thank you
t was nog best koud vannacht
nogal.. en in de trein was het gewoon nog kouder dan buitenquote:
Ik was ook snel weg ... drukke dag was drukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nogal.. en in de trein was het gewoon nog kouder dan buiten
gelukkig eenmaal in bed echt in 10 sec in slaap ofzo
betersquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ook snel weg ... drukke dag was druk
Vandaag hoef ik alleen nog maar met de jongens naar de kapper
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
druk maar wel erg gezellig
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
druk maar wel erg gezellig
Ja, met 140 op de snelweg heb je wel wat rijwindquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het net ook nog behoorlijk fris
Ik had m'n ventilatieritsen open, en toen ik 80 reed had ik het idee dat mijn tepels bevrorenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, met 140 op de snelweg heb je wel wat rijwind
Ik vond het alsnog warm op de fiets.
Oehquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had m'n ventilatieritsen open, en toen ik 80 reed had ik het idee dat mijn tepels bevroren
Dus maar even dicht gedaan voordat ik de snelweg op draaide
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had m'n ventilatieritsen open, en toen ik 80 reed had ik het idee dat mijn tepels bevroren
Dus maar even dicht gedaan voordat ik de snelweg op draaide
quote:
Jeans, tshirt en daarover motorpakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Kom ik aan, in tshirt, korte broek en slippers.
Heerlijk.
En zonder harde tepels op kantoor.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd, jij had ze wel mogen ontdooien
[..]
Jeans, tshirt en daarover motorpakKun je nagaan
Ik wil ook een motor... maar ja... geen geld voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd, jij had ze wel mogen ontdooien
[..]
Jeans, tshirt en daarover motorpakKun je nagaan
ik wou t vanmorgen niet zeggen... maar...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zeg maar niets over mijn tepels
Oehquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zeg maar niets over mijn tepels
Valt in principe wel mee hoor, maar rijlessen en aanschaf is ineens wel even een grote uitgave ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik wil ook een motor... maar ja... geen geld voor.
En daarbij vrij nutteloos, aangezien ik niet vaak in m'n eentje (zonder gezin iig) er op uit trek.
maar verder... ik wil wel.
[..]
ik wou t vanmorgen niet zeggen... maar...![]()
Dat idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Valt in principe wel mee hoor, maar rijlessen en aanschaf is ineens wel even een grote uitgave ja.
Daarnaast is het zo dat je woon-werk doet met de trapfiets, dus in mijn ogen een beetje zonde van 't geld
Dat ding is instant geilness manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat idd.
En als het noodweer is, zit je op de motor bijna net zo kut als op een fiets. Dus daar helpt t ook niet voor.
Maar goed, LL d'r broer heeft een motor, en als je dat ding hoort/ziet... dan zou ik best eens een rondje willen doen hoor
Wat voor 1 heeft ie dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat idd.
En als het noodweer is, zit je op de motor bijna net zo kut als op een fiets. Dus daar helpt t ook niet voor.
Maar goed, LL d'r broer heeft een motor, en als je dat ding hoort/ziet... dan zou ik best eens een rondje willen doen hoor
Ja... ach...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
Wel een mooi ding om te zienMaar choppers zijn voor rechtuit
Wat is er moeilijk aan een foto uploaden dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
Wel een mooi ding om te zienMaar choppers zijn voor rechtuit
Tevens eindelijk gelukt om dat piccie te uploaden
Hehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja... ach...
Als je stationair de ramen laat trillen 3 straten verderop doe je het goed
Je moet geen trommelvliezen scheuren
Picasa werkte niet mee. Nu dus maar een mijnalbum account gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan een foto uploaden dan?
Nicequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheMijne komt ook een leuke brul uit
Reed dinsdag even zonder doppen in, onder een viaduct door, gas open, BROAAAAAAAAAAAP
Man man man wat een geluid
[..]
Picasa werkte niet mee. Nu dus maar een mijnalbum account gemaakt
Ik heb het uiteraard in een prive-album staan, maar alsnog bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nice
En op Picasa moet je ook echt geen KPD materiaal neerzetten. Je zult niet de eerste zijn die een google account geblokkeerd ziet worden.
Foto maken op dat moment leek me lastiger dan een foto uploaden
Voor m'n telefoon heb ik een appje die 30 foto's per seconden kan maken. Dan kan je helemaal het moment vast lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard in een prive-album staan, maar alsnog bedankt voor de tip.
En hehe, dat klopt
quote:
Wehkamp?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb mijn rokje verwisseld voor een spijkerbroek
Stom rokje is zo scheef als wat
/klb ik heb te weinig rokjes
het is Grootebroekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wehkamp?
De stad in zit er niet meer in dit weekend.
Of naar Grotenbroek
Succes, niet alle games op de DS zijn geschikt trouwens voor de jongens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is Grootebroek
Ik ga naar de kapper met de jongenswish me luck
Hoe heet dat appje?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor m'n telefoon heb ik een appje die 30 foto's per seconden kan maken. Dan kan je helemaal het moment vast lekker
Alleen moet t dan wel wat lichter zijn, want de flitser houdt het niet bij
[..]![]()
Soort stilte voor de storm, als we naar de daaropvolgende dagen kijken vrees ik
Dat is het met zo'n on-camera-flash ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe heet dat appje?![]()
Kan wel m'n halogeenlamp aan doen maar dan is de sfeer een beetje weg
Meh, das waarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat is het met zo'n on-camera-flash ook
Appje heet UCam (android app)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, das waarOverigens stond nachtlampje wel aan
Ok, thanks. Ik heb een android telefoon
Die muziek ken ik niet. Doe mij maar Papa Roach oid
Hehequote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
echt briljant... ik lees jou post, en hoor de tekst:
"One night in Vinnie's clubhouse..." (+/- 0:28)
edit: best goeie clip trouwens
Lekker nummer, maar niet voor m'n huidige geestelijke staat hoor.quote:
Die periode van Papa Roach was idd wel lekker.quote:
Ik heb alleen dat album op mijn telefoon staan. Zie mijn fobo wat ik nog meer luister.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekker nummer, maar niet voor m'n huidige geestelijke staat hoor.
Dan kak ik hier helemaal in op kantoor
[..]
Die periode van Papa Roach was idd wel lekker.
Na het 2de album ben ik afgehaakt.
Live gezien op Fields Of Rock geloof ik (of Dynamo Open Air) , dat was echt een serieuse tegenvaller
Daar heb ik een cd van geloof ik, naar aanleiding van dat ene hitje hier.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat album op mijn telefoon staan. Zie mijn fobo wat ik nog meer luister.
En ik heb alleen Kontrust live gezienVolgens jaar zwarte cross denk ik
Willekeurig kind daar, of 1 die jij mee hebt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
1 dame die aan t knippen is en die neemt lekke dr tijd en kind die zeurt over buikpijn
Zoals? Lekkere muziek?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef Nixx- het volgende:
Ik mis toch wel wat tijdens het klussen
Hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekker nummer, maar niet voor m'n huidige geestelijke staat hoor.
Dan kak ik hier helemaal in op kantoor
Ik vind het wel goeie muziek, en vond ze ook wel aardig spelen. Bass overheerste te veelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar heb ik een cd van geloof ik, naar aanleiding van dat ene hitje hier.
cd klonk wel aardig. Live is het niks dus?
Ik heb ook muziek op m'n fobo, maar in foto's... dus dat zegt niet zo veel als de bands niet herkent worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |