Hehe, die van mij viel wat tegenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, het zijn "maar" 2 paar... maar wel 2 heerlijke dames hoor
Ze zei van wel... zie je?quote:
Ah.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zei van wel... zie je?
Kennelijk is er een verschil tussen blote billen en een blote kont.
Afhankelijk van hoeveel de stof bedekt.
Zit daar verschil in?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ze zei van wel... zie je?
Kennelijk is er een verschil tussen blote billen en een blote kont.
Afhankelijk van hoeveel de stof bedekt.
quote:
Dat dus... met een string zijn je billen nog wel bloot, maar niet je hele kontquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
String en rokje is blote billen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Dat dus... met een string zijn je billen nog wel bloot, maar niet je hele kont
Degene naast me wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm weet ik dat ook weer.
Overigens... stringVeel dames vinden het niet fijn zitten
Ik moet er ook niet aan denken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
te kleine maat zit ook niet lekker en dat doen de meesten foutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ook niet als man, mannen dragen boxersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denken hoor
Dit is zeker waar! Vooral de kanten slipsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te kleine maat zit ook niet lekker en dat doen de meesten foutmaar hipsters of kanten slipjes kunnen ook erg mooi zijn
Vrouw in boxer en overhemd...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mannen in slipszo'n turn off
jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]wel n te groot overhemd
Die van mij ook niet hoor.quote:
ik zou het niet meer weten, maar ik denk van wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat mij ook niet sexy
jij vindt alles sexy als her kans geeft op seksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
ik zou het niet meer weten, maar ik denk van wel.
Dat is bij de meeste mannen denk ik zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij vindt alles sexy als her kans geeft op seks
Wat stom is want kans heeft hij bijna altijd ;-quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste mannen denk ik zo
Mag ik ook een kans?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wat stom is want kans heeft hij bijna altijd ;-
Whaha zal hij Leuk vindenquote:
oh het mag, versier me maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
Maak waarschijnlijk toch geen kansDaarnaast wordt ik waarschijnlijk geneuqt ipv andersom. Iets met ervaring enzo
Daar ben ik niet goed inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh het mag, versier me maar
heren mogen best n beetje moeite doen...quote:
Ik heb dan ook vanmorgen best wat posts besteed om jullie in de trein te krijgenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heren mogen best n beetje moeite doen...
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
Overhemden bij vrouwen met grote borsten
Ik ben niet zo moeilijk, en jullie zijn tof en gezellig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vanmorgen best wat posts besteed om jullie in de trein te krijgen
Ik weet niet eens hoe ik zoiets zou moeten aanpakkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee heb je, Ja kan je krijgen.
Anders is het in ieder geval een mooi moment om iets te leren.
Uiteraard, maar dat geldt ook voor vrouwen vind ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heren mogen best n beetje moeite doen...
quote:
en lola heeft boobies , goeie boobies dus dan kom ik welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb dan ook vanmorgen best wat posts besteed om jullie in de trein te krijgen
Kleedt jezelf leuk aan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet eens hoe ik zoiets zou moeten aanpakken
Jullie ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk, en jullie zijn tof en gezellig.
omdat lola boobies heeftquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom zitten jullie in de trein dan?
Als 't that simple is, dan kan ik dat ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Kleedt jezelf leuk aan.
Neem een dame mee uit eten.
Koop een leuke attentie voor haar.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Waarom zitten jullie in de trein dan?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en lola heeft boobies , goeie boobies dus dan kom ik wel
picsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat lola boobies heeft
Soms hoeft het ook niet moeilijk te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
Als 't that simple is, dan kan ik dat ook
Waarschijnlijk denk ik gewoon te moeilijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Soms hoeft het ook niet moeilijk te zijn.
Soms werkt het ook haar te verrassen met een leuke kaart/bloemen voor een speciale gelegenheid.
Waar loop jij dan aan te denken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk ik gewoon te moeilijk
het Kan heel makkelijk, schenk aandacht, onthoudt Wat ze zegt, stel vragen, geef haar het gevoel alsof ze de enige is op de wereld. Doe geen cliché dingen maar kijk Wat bij haar past en bovenal spring er niet meteen boven op maar laat de spanning opbouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denk ik gewoon te moeilijk
Niks, dat is het probleem.quote:
Hmm, zoiets wat ik al deed dus. Dat scheelt in ieder gevalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het Kan heel makkelijk, schenk aandacht, onthoudt Wat ze zegt, stel vragen, geef haar het gevoel alsof ze de enige is op de wereld. Doe geen cliché dingen maar kijk Wat bij haar past en bovenal spring er niet meteen boven op maar laat de spanning opbouwen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
20En 1 relatie gehad van 1,5 jaar.
Ik dacht dat je uber speciale dingen moest doen ofzo
ik welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk heb nog nooit aandacht van meisjes gehad enzo
Was die relatie dan met een jongen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk heb nog nooit aandacht van meisjes gehad enzo
Dus? Ik ben al (bijna) 5,5 jaar gelukkig met m'n Fok!-meisjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daarvoor had ik nooit aandacht van meisjes
Overigens een FOK!-relatie
Ik heb niks tegen FOK!-relaties hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus? Ik ben al (bijna) 5,5 jaar gelukkig met m'n Fok!-meisje
O, oke.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Daarvoor had ik nooit aandacht van meisjes
Overigens een FOK!-relatie
fok relatiesquote:
Was die kans ook niet nodig dusquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fok relatiessoort zoekt.soort..ik zou nooit iets met een fokker willen doen
Euhm....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fok relatiessoort zoekt.soort..ik zou nooit iets met een fokker willen doen
oh wacht..... En fokkers hebben grote piemolsquote:
Niet allemaal...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh wacht..... En fokkers hebben grote piemols
+1quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik in ieder geval wel, vind ikquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er word niet geklaagd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van Jou is niks mis mee Wat ik op pics zag...quote:
Nee, dat is waar... Maar het ging niet om klachten, het ging om groot.quote:
Ok, in dat geval heb ik ook een grote piemolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
14 is toch het gemiddelde? Dan is een paar cm meer al snel groot?
Ik ben handig met photoshopquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die van Jou is niks mis mee Wat ik op pics zag...
Als er niet geklaagd word is t groot genoeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, dat is waar... Maar het ging niet om klachten, het ging om groot.
[..]
Ok, in dat geval heb ik ook een grote piemol
[..]
Ik ben handig met photoshop![]()
Maar idd, er is niks mis mee.
Alleen kom je hier wel eens van die 20+cm dingen tegen. En daar kom ik niet bij in de buurt.
Nou zit m'n meisje daar ook niet op te wachten, dus ik vind het wel best
Tenminste, dat dacht ik hoor. Ik verbaasde mij er in ieder geval over dat het gemiddelde zo laag was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, dat is waar... Maar het ging niet om klachten, het ging om groot.
[..]
Ok, in dat geval heb ik ook een grote piemol![]()
Hehequote:[..]
Ik ben handig met photoshop![]()
Maar idd, er is niks mis mee.
Alleen kom je hier wel eens van die 20+cm dingen tegen. En daar kom ik niet bij in de buurt.
Nou zit m'n meisje daar ook niet op te wachten, dus ik vind het wel best
Klopt maar heeft zn grens..te klein werkt echt niet en ligt aan de vrouw houdt ze van diep of niet en hoe is de man met zn mond vingers...tis geheel plaatje. Vrouw met een onwijs wijde poes voel je weinig van...maar als ze goed is met dr spieren...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
Klagen (m.b.t. groottes) is sowieso niet zo slim om te doen imo"Ze" zeggen dat je met een kleine ook nog genoeg genot kunt hebben, ligt eraan wat je ermee doet.
Uiteraard, er zijn zo grenzen. Maar die kun je niet van te voren bepalenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt maar heeft zn grens..te klein werkt echt niet en ligt aan de vrouw houdt ze van diep of niet en hoe is de man met zn mond vingers...tis geheel plaatje. Vrouw met een onwijs wijde poes voel je weinig van...maar als ze goed is met dr spieren...
alles onder de 5cm kun je wegstrepen..en Ja die bestaanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uiteraard, er zijn zo grenzen. Maar die kun je niet van te voren bepalen
diameter?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles onder de 5cm kun je wegstrepen..en Ja die bestaan
mutsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lees het alweer.. ik ben gewoon een attractiepark
boobies.. en een zwembad
Meh
We zijn er nog niet hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens wat blote billen van de trein halen
Ok, heb je een punt. Maar over het algemeen hebben mannen niet zo'n kleine.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles onder de 5cm kun je wegstrepen..en Ja die bestaan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, heb je een punt. Maar over het algemeen hebben mannen niet zo'n kleine.
Leuke discussie trouwens na aanleiding van die billen-opmerking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |